۱۱ آذر ۱۳۹۲ - ۲۰:۰۳
پس از برد امیدهای ایران روی داد

شکست سنگین روسیه مقابل فوتسال ایران

تیم ملی فوتسال ایران توانست با سه گل تیم قدرتمند روسیه را شکست دهد.
کد خبر : ۱۴۶۶۹۳
صراط: تیم‌های ملی فوتسال ایران و روسیه از ساعت 17 و 20 دقیقه در ورزشگاه شش هزار نفری شاهدیه یزد به میدان رفتند.

تیم ملی روسیه این بازی را هجومی و طوفانی شروع کرد و با حملات سخت و جدی، موقعیت‌های خطرناکی را روی دروازه ایران ایجاد کردند.
حمله‌های روسیه و فضای خالی ایجاد شده جلو دروازه آنها، سبب شد محمد کشاورز با استفاده از یک ضد حمله، گل اول ایران را وارد دروازه روسیه کند.

با به ثمر رسیدن گل اول ایران، حملات روسیه بیشتر شد اما گل دوم بازی هم به کام ایران به ثبت رسید و قدرت بهادری بازیکن شماره هشت تیم ملی ایران توپ را وارد دروازه روسیه کرد.

پولا از روسیه هم در نیمه نخست این بازی توانست یک گل به ثمر برساند تا تیم ملی روسیه با حداقل اختلاف وارد رختکن شود.

در اواسط نیمه دوم بازی، آیوان از روسیه گل تساوی بازی را زد و نتیجه را دو به دو کرد، پس از این گل و در دقیقه 13 بازی، محمد طاهری توانست گل سوم ایران را وارد دروازه روسیه کرده و مجددا ایران را پیش بیاندازد.

آرتم از روسیه برای سومین بار نتیجه این بازی را مساوی کرد اما حسین طیبی با شماره 15 در کمتر از 30 ثانیه گل چهارم ایران را زد و باعث به هم پاشیدن شیرازه تیم روسیه شد.

پس از گل حسین طیبی، مربی روسیه تاکتیک استفاده از بازیکن اضافه به جای دروازه‌بان را در پیش گرفت که همین تاکتیک سبب شد احمد اسماعیل پور و محمد کشاورز به ترتیب گل‌های بعدی ایران را زده و نتیجه بازی را شش بر سه به نفع ایران کنند و این بازی را با این نتیجه به پایان برسانند.

تیم‌های ملی ایران و روسیه فردا شب هم از ساعت 17 و 20 دقیقه در ورزشگاه شاهدیه یزد به میدان می‌روند.


منبع: تسنیم