۱۲ آذر ۱۳۹۲ - ۲۲:۰۷

حقوقدان یا افشاگر؟

کد خبر : ۱۴۶۹۶۵
حاشیه های گزارش صد روزه شیخ حسن روحانی تمامی ندارد . پس از واکنش های متعددی که از سوی بسیاری از صاحب نظران ، کارشناسان و مسئولین دولت قبلی در برابر گزارش عملکرد 100 روز نخست دولت تدبیر و امید مطرح شد ، امروز نوبت به محمود احمدی نژاد رسید که با نگارش نامه ای به رئیس جمهور فعلی ، ضمن اعلام این نکته که "به اقتضای مصالح کشور، بنا بر سکوت داشته و دارم" حسن روحانی را به مناظره دعوت کرد .
این اقدام احمدی نژاد اما از سوی مشاوران و معاونان و نزدیکان رئیس جمهور حقوقدان بی پاسخ نماند .
یکی از همسطح نبودن دو طرف مناظره سخن به میان آورد و دیگری از رئیس جمهور سابق خواست تا به دفاع از خود در دادگاه بپردازد .
اما صادق که همواره یک پای ثابت مصاحبه های دفاع از دولت و تکذیب اخبار حواشی رئیس جمهور بوده است نیز ماجرای بگم بگم ها را در خاطرات زنده کرد .
یکی دیگر از منصوبان روحانی حضور احمدی نژاد در یک مناظره را با فتنه 88 پیوند زده و اینگونه عنوان کرده است که در صورت برگزاری یک مناظره با حضور وی، احتمال تکرار حوادث 88 وجود دارد!!
اما در این میان باید منتظر ماند و دید تا حسن روحانی که نقطه قوت خود را حقوقودان بودنش می داند چه پاسخی به این دعوت رسانه ای احمدی نژاد که افشاگری هایش همواره زبان زد خاص و عام بوده است دارد؟
آیا مناظره بین رئیس جمهور فعلی و سابق کشورمان برای تنویر افکار عمومی برگزار خواهد شد؟
در صورت وقوع چنین رخداد مهمی، آیا احمدی نژاد علیه شیخ حقوقدان دست به افشاگری های غیر مستند خواهد زد و یا اینبار اسنادی در کار است؟
در این میان نقش هاشمی رفسنجانی و اسفندیار رحیم مشایی چگونه تعریف خواهد شد؟
پاسخ مخاطبان صراط نیوز به این سوالات و شبهه ها چیست؟

نظرات بینندگان
سادات
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۰ - ۱۲ آذر ۱۳۹۲
۷۰
۱۲۷
خوب معلومه دیگه روحانی باید از هاشمی خط بگیره و احمدی نژاد از مشایی
با اینکه روحانی رو قبول ندارم اما صد درصد هاشمی رو به لیدر جریان انحرافی ترجیح میدم
محسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
برات متاسفم که جریان موهومی ومن درآوردی انحرافی رو به رسمیت میشناسی
ایرانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
خعلی ساده ای که فک میکنی مشایی احمدی نژاد و خط میده .
بنده خدا سادات جونم احمدی نژاد لیدر اصلیه و مشایی سیبل !!!!!!!
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
.
جریان انحرافی،هاشمی هست و اون سرمقاله نویس ولایتمدار!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جریان انحرافی

چه جوک خنده داری بود
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جریان انحرافی ! الان همه فهمیدن که جریان انحرافی برای بازی دادن من و شما بود که . بازم میگی جریان انحرافی !!؟؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جدا باحال میشه....

دورباره شور و هیجان. دوباره ...

ولی فکر کنم روحانی جرأت نداشته باشه ..مال این حرفا نیست...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
عجیبه که احمدی گفته من مناظره میکنم اما ترکان توهین
لطفا بگویید ترکان چند سالشه ،
امید 18ساله
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
انحرافی چیه اخه؟
همه میدونن من اصلا طرفدار احمدی نژاد نیستم ولی خداییش این درست نیست تا یکی مخالف ما فکر میکنه بهش میگیم انحرافی و فتنه گر و افراطی!
سیاست ایران غرق در کثافت شده با این الفاظ
در ضمن صراط تا کی میخوای کاربرا و نظراتو با یه مشت مقاله آبکی زیاد کنی؟
شکارچی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
یچیزی بنویسم تا از حرص و غضب دندوناتون رو بهم فشار بدبد

امام خامنه ی (ارواح الاحرارله الفدا):
تا من زنده هستم اجازه نخواهم داد انقلاب از مسیر اصلیش منحرف شود
حالا این انحراف می تونه تخریب انبیاو جن گیری و القای هاله نور توسط شخصی به رییس دولت باشه یا می تونه خواب امام دیدن و دادن نسبت های کذب تاریخی به امام باشه
دعوانکنید
هردو قشر از اسلام منحرف هستن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چریان مشایی ساخته پرداخته ذهن هاشمی بود برای زدن اصول گراها
بهلول
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ناشناس 10.25
جانا سخن از ته دل ما می گویی !
ولی کیه که باور کنه !
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
من نمیفهمم، چرا همیشه آل کلید و و وزاراش اونطرفی (طرف صهیونیستها و ۱ + ۵) غش میکنن، بابا واسه یه بارم شده اینطرفی (طرف کشور خودتون) غش کنید. اون از قرار داد ننگین ترکمانچای ۲، جدیداً هم وزیر نفت آل کلید گفته، میخواهیم تولیدات روزانه نفت رو به سطح ۴ میلیون بشکه افزایش بدیم، حتی اگر این روند باعث شود قیمت هر بشکه نفت به ۲۰ دلار برسد!!!
وزیر نفت ایران همزمان با آغاز رسمی نشست وزیران اوپک در وین، در پاسخ به بی‌بی‌سی فارسی گفت: "به هیچ عنوان از حق ایران کوتاه نخواهم آمد!!!!!!!!!!!!"

بابا ایول! از حق و حقوق آمریکا کوتاه نمیای یا از حق و حقوق ایران! صادرات نفت رو میخوای یک و نیم میلیون بشکه در روز افزایش بدی، وابستگی کشور رو به صادرات نفت افزایش بدی، از اونطرفم میخواهید قیمت هر بشکه نفت رو از ۱۰۷ دلار به ۲۰ دلار در هر بشکه برسونید!!! بابا شاهنشاه عاری از مهر هم کشور رو اینطوری نمیفروخت! حالا میفهمم چرا آمریکا میخواد هفت درصد از دارایی های بلوکه شده ایران رو در صد سال آینده آزاد کنه، چون داره صد هزار برابرش از اینطرف سود میره تو جیبش!
بابک پیرباوقارمردمکدهی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
بسم الله الرحمن الرحیم یک واقعیت موجودرانمی توان جریان موهوم خواندحالا هرکسی حق داردهرإسمی دوست داردرویش بگذاردرائحه خوش خدمت.جریان انحرافی یاهرإسم دیگری ولی کسی نمی تواندوجوداین جریان راازأصل منکرشودوبگویدبازی است والاازکجامعلوم پیام شمابازی نباشد
محسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آقای فامیلی یک کیلومتری واقعا" برای تو و همه کسانی که واژه های مضحک جریان انحرافی -خواص بی بصیرت- سال 1404- اقتصاد مقاومتی - وضعیت شعب ابی طالب و ... که فقط برای سر کار گذاشتن ملت اختراع شدن را به رسمیت میشناسند متاسفم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
غربی دوستان نافرمان

گفت با غربی دوستان نافرمان، دکتر احمدی نژاد هشیار ......... که ز پهلوی من مرو به کنار

غرب را بین که دم علم کرده ......... گوش ها تیز و پشت خم کرده

چشم خود تا به هم زنی بردت ......... تا کله چرخ داده ای خوردت

غرب دوست گفتا که دکتر احمدی نژاد ترسوست ......... به خیالش که غرب هم لولوست

غرب، حیوان خوش خط و خالیست ......... فکر آزار ایران هرگز نیست!!!

سه قدم دورتر شد از دکتر احمدی نژاد ......... آمدش آنچه گفته بود برسر

غرب ناگاه از کمین برجست ......... گلوی ایران را به دندان خست

برگرفتش به چنگ و رفت چو باد ......... دکتر احمدی نژاد از پی اش افتاد

لیک چون غرب ایران را بربود ......... هشدارهای یوسف ملت ایران ندارد سود
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
من نمیفهمم چرا "بی بی سی" شده خبرگزاری رسمی مجلس نهم و آل کلید و شرکاء؟! نمیدونید با چه عشقی از آل کلید و مجلس نهم در مقابل دکتر احمدی نژاد و یارانش دفاع میکنه!!! خبرهای آل کلید و مجلس نهم اول تو "بی بی سی" پخش میشه، بعد خبرگزاریهای رسمیمون پخشش میکنن، که این خودش یک افتخاری ماندگار هست برای آل کلید و مجلس نهم!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آقای ... چرا باید پسر شما در عنفوان جوانی با کلت کمری شما خودکشی بکنه؟! چرا جوونی که در یکی از کاخهای بالای شهر زندگی شاهانه داره، چنین فکری به سرش بزنه؟! اگر اون بنده خدا از دست شما چنین فکری به سرش زده، دور از جون ببینید ما ملت ایران داریم چی میکشیم؟!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
از سخنان جدید آقای لام در دفاع از انرژی هسته ای و مذمت دولت نهم و دهم:

"رئیس مجلس با تاکید بر اینکه قطعا ایران از قدرت‌های بزرگ موشکی در منطقه است، تصریح کرد: ما بازدارندگی را در سلاح‌های هسته‌ای نمی‌بینیم اما در توان دفاعی مشروع می‌دانیم. - See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13920921000293#sthash.hBbTUGIw.dpuf

واقعاً بعد از اینهمه به پای آمریکا افتادن و کرنشهای قهرمانانه، این جمله دو پهلو چه مفهومی داره، بجز این هست که آمریکا در مذاکرات یه انگ دیگه بهمون بزنه، تحریمها رو بیشتر کنه برای سلاحی که ما بارها وبارها اعلام کردیم که به دنبال ساختش نیستیم. آیا ما هدفمون کمک به آمریکا در بالا بردن تحریمها و گرفتن باج بیشتر هست؟
یادم میاد در ایام فتنه ۸۸ خیل عظیمی از مردم جلوی سفارت انگلیس در اعتراض به حمایت همه جانبه انگلیس از اغتشاشگران جمع شده بودن، اما اجازه ندادن کسی آسیبی به سفارت برسونه، چون ما نمیخواستیم بهانه دستشون بدیم برای تحریمهای بیشتر و استفاده تبلیغاتی.

اما در روزهایی که چند نماینده مجلس و فرزندان رییس کمسیون ... مجلس توسط ق. ق. مظنون به همکاری با شرکت آریا شده بودن، به یکباره ش... شیکپوشمون یاد درختهای باغ قلهک افتادن، و رییس کمسیون ...مجلس و آقای ... با سرعتی بینظیر طرح کاهش روابط با انگلیس را تصویب کردن و با سرعتی باور نکردنی جمعیتی ناچیز جلوی سفارت انگلیس جمع شدن که در بینشون آقای ر... هم حضور داشتن. به ناگهان ۴ جوان تصمیم گرفتن به داخل سفارت بریزن و بدون حضور نیروهای امنیتی درهای خارجی و داخلی سفارت بطور معجزه آسایی یکی پس از دیگری باز شدن و ۴ جوان دانشجو نه کسی رو تو سفارت پیدا کردن و نه مدرکی. انگلیس و اتحادیه اروپا هم در ازای خوشخدمتی این دوستان دولت دکتر احمدی نژاد مظلوم رو بخاطر تنبیه این کار، تحت شدیدترین و فلج کننده ترین تحریمها قرار داد، چندی بعد هم کانادا بخاطر همین دلیل کل روابطش رو با ما قطع کرد تا تحریمها بیشتر بشن. بعدشم که جنگ سکه و ارز رو راه انداختن.
واقعاً کشور ما بوسیله چه ستونی داره اداره میشه؟!


آقای لام همچنین فرمودن:
"رئیس مجلس بر همین اساس یادآور شد: از نظر توانمندی اقتصادی نیز باید بدانیم کارهای زیربنایی خوبی در کشور ما انجام شده البته در چند سال گذشته اشتباهی مرتکب شدیم و به نظرم فرمان اقتصاد درست عمل کرد ولی ایران بالقوه دارای استعداد خوبی است، اگر دولت جدید به این ظرفیت‌ها توجه کند، خیلی می‌تواند ظرفیت اقتصاد کشور را پیش ببرد باید بدانیم پایه‌های خوبی گذاشته شده است."

الان این مفهومش چیه؟!


"وی با اشاره به اجرای نادرست قانون هدفمند سازی یارانه‌ها،‌گفت:آیا قانون گفته بود که اینگونه عمل کنند که به تولید کشور لطمه بخورد؟ درست عمل نکردند و تولید کشور لطمه خورد. بسیاری از صنایع داخلی ما اصلا کاری به خارج ندارند، اگر تسهیلات به آنها داده شود، کارشان راه می‌افتد این موارد چه ارتباطی به تحریم‌ها دارد."

آقای لاریجانی، مگر پسر خاله شما و مجلس محترم بعد از یکسال کشمکش مگر خودتون نگفتید باید اینطوری اجراء بشه؟ مگر دکتر احمدی نژاد نگفت یارانه یا همون سوبسید باید بر اساس نیاز به ۷ دهک پایین جامعه داده بشه و گفت در غیر اینصورت طرح رو اجراء نمیکنم . مگر پسر خاله شما و مجلس محترم تهدید نکردن که اختیارش دست رییس جمهور نیست، باید به همون صورتی که ما خواستیم اجراش کنه!
بعد حالا تقصیر دکتر شد؟! مگر شما در رأس امور نبودید؟


"وی در ادامه به سهام عدالت اشاره و تصریح کرد: مثلا مردمی که برگه سهام عدالت دارند احساس مالکیت می‌کنند؟ از این برگه پول بیرون می‌آید؟ آیا این مردم نقشی در اداره آن کارخانه دارند؟ چه زمانی بنا بود که این کشور این گونه اداره شود؟ سیاست‌های اصل 44 که رهبر انقلاب دادند، یک هدف بزرگ داشت یعنی به دنبال مردمی شدن پایه‌های اقتصاد کشور بود آیا واقعا الان مردمی شده است؟ اتفاقا راه نجات کشور هم همین بود که مقام معظم رهبری فرمودند، باید این موارد اصلاح شوند، درد را باید شناخت و درست عمل کرد. "

ببخشید، اصل ۴۴ میگه سهام عدالت رو به جای دادن به ۴۸ میلیون نفر به ز... محترمی بدیم که خودشون و فامیلهاشون حتی یه روزم جبهه نرفتن و از اول انقلاب در تهران مشغول کارهای ریاستی بوده اند!
بابک پیرباوقارمردمکدهی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
بسم الله الرحمن الرحیم می توان برای واقعیت های موجودهرإسمی که خودتان دوست داریدبگذاریدوازآن واژه های به قول خودتان سرکاری إستفادة نکنیدامادرست نیست آصل وجودیک جریان واقعی وموجودرامنکرشویددرضمن خودکلمةوواژه" سرکاری" واژه ای جعلی است که انگلیسی هادرسال1332درایران رواج دادندوتاامروزباقی مانده است ازآن سال بااین واژه درذهن ملت مرحوم دکترمحمدمصدق السلطنةوهرکس دیگری راکه علم مخالفت باآن هارابرداردوباآن هامخالفت کندسرکاری وبازی جلوة داده وبدین ترتیب به راحتی پشت مخالفین خودشان راازحمایت مردمی خالی کرده واین چنین شدکه تنهایک سال پس از30تیردر28مرداددیگرمردم به یاری دولت ملی مرحوم دکترمحمدمصدق السلطنة نیامدندونقشة انگلیسی هاگرفت بعدهایکی ازمقامات انگلیسی درکتاب خاطرات خودش نوشته بودکه خودمان درذهن ملت ایران فروکرده ایم که هربرگی که ازدرخت می افتدکارماست(وهمه چیزسرکاری است)
محسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ناشناس دقیقا" برعکس کلمه جریان انحرافی رو خود اصولگراها اختراع کردن تا بی کفایتی دولت قبل درزمینه اقتصادی و فرهنگی رو تقصیراین جریان موهومی بیندازن اما خوشبختانه جزمشتی عوام الناس ساده لوح این شریک جرم تخیلی دولت قبلی رو به رسمیت نشناختن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۸ - ۱۲ آذر ۱۳۹۲
۹۱
۶۱
خطر فقط هاشمی که نه بلکه خرناکتر تفکر هاشمیسم است
habib
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
روحانی مناظره؟؟؟؟
به یک شرط روحانی قبول میکنه پخش مستقیم از صدا و سما نباشه
تو استدیو ضبط و بعد قیچی قیچی و صدا گذاری بشه تا روحانی کم نیاره !!!!!
آمپول زدن که نیست
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۵ - ۱۲ آذر ۱۳۹۲
۸۱
۷۲
حضرات پاچه خوار چون از مناظره می ترسند بهانه هم سطح بودن را می گیرند ولی شیخ حقوقدان بیا مردانگی کن قبول مناظره کن اگر درگزارش 100روزه سیانمائی در کارنبوده
متولد 59
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اقای احمدی نژاد عادت داره عوام فریبی کنه و دروغ بگه و تهمت بزنه و هی از ممه و لولو استفاده کنه و اب رو بریزه همونجا که میسوزه . ایشون زمین 1000 متری میخواست به هر ایرانی بده و رشد اقتصادی ایران رو بالاتر از چین میدونست و میخواست مدیریت دنیا رو انجام بده و هزاران دروغ و تهمت دیگه ....
حالا فکر کن اقای روحانی بیاد در مقابل اقای دکترتون چی بگه؟؟؟؟ اتفاقا نباید مناظره کنه . حالا یه عده بگویند که روحانی ترسید . خوب ادم عاقل از خیلی چیز ها باید بترسه که کاملا طبیعی است و نباید حرمت و شخصیت خود را به حراج بگذارد چون عده ای فکر میکنند این کار مردانگی است.
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
.
متولد 59:

...
"رشد اقتصادی هم تا سال 89 سیر صعودی داشته"
بالاخره تحریم های همه جانبه،و مسائل دیگه باعث صفرشدن اون شده.
______________________________
مگه نمیگید دکتر احمدی نژاد دروغگوست؟
"خب روحانی بیاد رسواش کنه"کجاش بده؟

بهترین موقعیته که روحانی، 4 سال بعد خودشو هم تضمین کنه!
بقول صراط اره ای که دکتر احمدی نژاد به دست روحانی داده، در هر صورت چوب را خواهد برید!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
نوبخت گفته مناظره خوبه به شرطی که دروغ نگه پس احمدی اگه دروغ نگ چی بگه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
متولد ۵۹ یادمه قبل از مناظرات ۸۸ پدر خوانده و ۳ تا نوچه هاش هی میگفتن، احمدی نژاد دروغ میگه، دکتر احمدی نژادم در جواب این آقایون گفتن، دروغگو خائن و خائن هم ترسوست. و ترسو هم جرئت نمیکنه بین مردم بره، ما که همیشه بین مردمیم و ترسی هم از کسی نداریم. آدم وقتی راه راست رو انتخاب کنه، زیر پاش سفت باشه، از مردم وحشت نداره. حالا آقای روحانی اگر ترسو نیستید، بسم ا...، صدا و سیما هم مؤافقت کرده.
متولد 59
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جناب "امین به عشق احمدی نژاد" و "ناشناس"
سلام
مناظره با اقای احمدی نژاد بی فایده است و ایشون فقط جو رو به هم میریزند. ایشون مگر در مناظرات سال 88 چیکار کرد؟ گفت که 30 سال گذشته نظام بدست جاسوس ها و دزد ها بوده (هاشمی و ناطق و خاتمی و سایر بزرگان نظام) . ایشان مگر نمیگفتند که لیست مفسدین اقتصادی در جیبشان است در صورتی که اختلاس بزرگ در اطرافیان و دوستان ایشان بود و نه در جیبشان . ایشان مگر عکس خانم یکی از کاندیدا ها رو در تلویزیون نشان نداد و بگم بگم راه انداخت. ایشون مگر مدعی اشتعال 2 میلیونی در سال نبود؟ چی شد پس ؟ مگر همین اقا در مخالفت با نظر رهبری 11 روز قهر نکرد؟ مگر ایشان ادعای ولایت مداری اش گوش فلک را کر نکرده بود؟؟!! مگر ایشون و شماها نمی گویید رشد اقتصادی در اثر تحریم ها بود ، خب ، اقای دکتر که تحریم ها را کاغذ پاره نمینامید؟؟ دم خروس را قبول کنیم یا قسم حضرت ابوالفضل رو ؟؟ ایشون که گوجه فرنگی سر کوچه شان گران که نشده بود ارزان هم شده بوده گویا؟؟ به قول یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری ، ننه جونش هم گرانی را احساس کرده بود و جناب دکتر شما نه. اقای احمدی نژاد از زیر سوال بردن نظام و بزرگان کشور به هر بهانه ای ترسی ندارد چرا که نه زحمتی در این راه کشیده و نه حیثیت نظام برایش مهم است پس ممکن است هر حرفی رو هر جاییکه دوست داره بزنه و اصلا هم ناراحت نمیشه.
دوستان عزیزم ، دور از تعصب های کورکورانه و طرفداری های ساده انگارانه ، ایا واقعا میشود با کسی که بی پروا وعده میدهد و بدون ترس تهمت میزند و دروغ میگوید به بحث و مناظره نشست ؟ حالا اسم این "اره" باشه یا "رنده" هیچ فرقی نمیکنه و همونطور که گفتم ادم عاقل باید از خیلی چیز ها بترسه.
محسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۳۳ - ۱۲ آذر ۱۳۹۲
۱۸
۴۸
به همین خیال باشیداینها هردو شون سروته یه کرباس هستن و الان دارن فکر میکنن طرح انتقال پایتخت به استان اسمشو نبر رو عملی کنن.اگه کمی سلیقه داشتید رقابت شدید ظریف و ضرغامی برای سال 1400 رو تیتر میکردین.
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
.
ضرغامی همین حالا هم به خاطر سانسور والیبال میان مردم منفوره !!!

خخخخخخخخخخخ
محسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سانسور والیبال به درک من یکی که هر وقت وسط فوتبالها و سریالها نیم ساعت دعا واذان ویه دست نماز پخش مستقیم از قم و مشهد میذارن همینجوری واسه آبا واجدادشون فاتحه میفرستم
اراکی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
امیدواریم ایران واقعا ایران باشد...همه ایران
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آقا محسن با این نظرشون نشون داد از برادران یهودی مملکت ماست....
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۳۹ - ۱۲ آذر ۱۳۹۲
۷۵
۸۲
احمدی نژاد ارزش جواب دادن رو هم نداره چه برسه به مناظره . دکتر روحانی بیکار نیست که با کسی که مردم ایران را خس و خاشاک نامید مناظره کند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
نه اینکه آقای روحانی مردمی که بهش رای ندادن رو تندرو و تک رای و خشونت طلب و افراطی و چیزهایی که لایق خودش بود نسبت نداد؟؟؟
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
.
علی جان چرا خودتو به خواب زدی؟؟؟
چرا 4 سال است سعی در این دارید این حرف را تحریف کنید؟؟؟

"دکتر احمدی نژاد گفت: 40 میلیون رای دهنده همه عزیزند،همه محترم هستند؛دولت خادم انهاست"
40 میلیون شرکت کننده در انتخابات همه باهم برادریم،دولت نوکرانهاست.حالا چارتا خس وخاشاک این وسط کاری میکنند،بدانند در اقیانوس زلال 40 میلیون نفری جایی ندارند!

چرا شما سعی دارید اینو توهین به خود تلقی کنید؟رای دهنده ها به جناب اقای موسوی و همینطور کروبی،برای دکتر احمدی نژاد محترم بود و هست.
آیا شما خودتان را برابر با کسی میدانید که حتی در انتخابات شرکت نکرده و فقط قصد برهم زدن آسایش مردم رو داره؟؟؟
بچه مسلمون
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
نه بابا قضیه اینه که جرآتش رو ندارن!
همین
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
علی عزیز، من میخوام بدونم کسانی که در روز اول تظاهرات یک مادر و دختر بیگناه رو که تو مهد کودک کار میکردن رو بیگناه شهید کردن، کسانی که بانکها، ماشینها، ساختمانهای مسکونی رو به آتش کشیدن، چندین رهگذر بیطرف، مأموران پلیس رو شهید کردن، شیشه ها رو شکستن، چندین میلیارد دلار خسارت مالی به کشور تحمیل کردن، اعتبار بین المللی کشور رو خدشه دار کردن، آیا اینها خس و خاشاک نبودن؟ البته که بودن. من سخنرانی دکتر رو شنیدم، دقیقاً اشاره ایشون به همین افرادی بود که چنین اعمال زشتی رو انجام دادند، و براستی هم این افراد خس و خاشاک بودن.
ایرانیان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
علی جان چرا خودتو به خواب زدی؟؟؟
چرا 4 سال است سعی در این دارید این حرف را تحریف کنید؟؟؟

"دکتر احمدی نژاد گفت: 40 میلیون رای دهنده همه عزیزند،همه محترم هستند؛دولت خادم انهاست"
40 میلیون شرکت کننده در انتخابات همه باهم برادریم،دولت نوکرانهاست.حالا چارتا خس وخاشاک این وسط کاری میکنند،بدانند در اقیانوس زلال 40 میلیون نفری جایی ندارند!

چرا شما سعی دارید اینو توهین به خود تلقی کنید؟رای دهنده ها به جناب اقای موسوی و همینطور کروبی،برای دکتر احمدی نژاد محترم بود و هست.
آیا شما خودتان را برابر با کسی میدانید که حتی در انتخابات شرکت نکرده و فقط قصد برهم زدن آسایش مردم رو داره؟؟؟
دست از کوته فکری بردار علی آقا و کمی فکر کن و در آخر، کاری کن که لیاقت اسمتو داشته باشی.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
منگل تو توهمی
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۶ - ۱۲ آذر ۱۳۹۲
۵۸
۴۰
.
حقوقدان در برابر سرهنگ گازنبر ! تونست نطق کنه ! اما در برابر ((جومونگ افشاگر)) در موضع ضعف خواهد بود.

"یقینا احمدی دلاور پرونده ای علیه روحانی رو نمیکنه"
چون طرف حساب ایشان،روحانی نیست و رییس پنهان دولت است!!

رییس جمهور واقعی دولت یازدهم(هاشمی) !! هنوز عقده های خودشو به همراه داره!

هرچی نباشه سال 84 از روی جسدش رد شدند!!
___________________________
فکرمیکنم مناظره صرفا درباره گزارش 100 روزه و احیانا نیش وکنایه های تیز باشه!

البته روحیه روحانی، کمی با موسوی و کروبی مشترکه و به هیچ وجه نمیتونه جلوی عصبانیت خودشو بگیره!!
"و این برگه برنده احمدی دلاور خواهد بود"

"چون در هر صورت،دکتر احمدی نژاد آرامش خودشو از دست نمیده"
محسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
گروه دامول دیگه مثل سالهای قدیم از فرمانده جومونگ و اسفندیار تورانی دستور نمیگیره پس دیگه قدرتی نداره
تسنیم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
درسته که احمدی نژاد کاری کرد که مردم از روجنازه هاشمی رد شدن اما همین دلاورت یه کاری کرد که مردم دوباره خودشون و پرت کردن تو بغل هاشمی !
مسئول مطرح شدن دوباره هاشمی تو عرصه سیاسی کشور فقط وفقط احمدی نژاده ! من موندم اون دنیا چه طوری میخواد جواب بده!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جومونگو خوب اومدی....
روحانی مثل تسو می مونه
محسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چی می بافی اصلا احمدی نژاد در حد واندازه روحانی نیست که روحانی بخواد باهاش مذاکره احمدی نژاد رو باید ببرن دادگاه جواب دزدی هایی رو که توی دوره اش شده بده گزارش تحقیق مجلس از تامین اجتماعی رو بخون این مشتی از خروار است چقدر شما پررو هستید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
هرموقع دولتای دیگه جواب تخلفاتشون دادن اجمدی نژادم جواب میده
خودمم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
امین زنده به عشق فلانی:توهم مثل عشقت خیلی پررو تشریف داری- تو این8سال کشورو نابودکردید.رشداقتصادی6%-.تورم43%.بیکاری واقعی23%.رتبه شفافیت اقتصادی144و.... عشقت رکوردی نبودکه نزده باشه. عذرخواهی از نسلی که نابودکردید سرتونو بخوره حداقل از مردم طلبکار نباشید.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آقا محسن، شما منظورت گزارش سهامداران اصلی تأمین اجتماعی در مورد تأمین اجتماعی هست؟ مدیران و سهامداران اصلی تأمین اجتماعی تعدادی از همین نمایندگان مجلس و خانواده ها و خویشاوندانشون هستن؟ مرتضوی از کی بد شد و دزد شد؟ از زمانی که اومد اطلاعتش رو در مورد اسرار مگوی آقایان رو در اختیار دکتر احمدی نژاد قرار داد، وگرنه تا قبل از اون که بد نبود! مثل کردان، مثل رحیمی! چرا این مدارک دروغی الان که به پای آمریکا افتادیم رو میشه؟! چرا هنگام درخواست مناظره رو میشه؟! آقا محسن، دکتر احمدی نژاد بد یا خوب، شما ها باید جواب اینهمه دزدیها و خیانتهاتون به مردم رو بدید.
شکارچی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جومونگ؟؟؟ جومونگ قد و هیکلش درشت تر بود
طرفداراشم عاقل تر و آزاده تر بودن
حالا بگو خخخخخخخ
بابک پیرباوقارمردمکدهی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
بسم الله الرحمن الرحیم سعیدمرتضوی ازهمان1388ازقضاوت معلق شده بودنه آن تاریخی که جناب ناشناس گفتند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۱ - ۱۳ آذر ۱۳۹۲
۵۱
۶۷
فقط از ادم پررویی مثل احمدی نژاد بر میاد بعد این همه گند کاری همچین حرفی رو بزنه بعدشم میخواد بیاد چی بگه به جز دروغ؟اون استاد دروغ گفتنه نه مناظره
هروقت هاله نور حل شد روحانی باهاش مناظره میکنه
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
.
"ادب مرد به از دولت راستگوی ! اوست"

درود بر مخالف من !!! اینه؟؟؟؟؟؟؟
________________________________
استاد دروغ گفتن هست که موسوی جلوش به "چیز" "چیز" کردن افتاد؟

استاد دروغ گفتن هست که کروبی نفهمید از کجا خورده و به گناه های دوران نوجوانیش هم اعتراف کرد؟

استاد دروغ گفتن هست که قضایای کرباسچی و کارخانه ر.. ا... را برملا کرد؟

استاد دروغ گفتن هست که فیلم مجلس رو نشان داد و باج خواهی و رشوه خواهی آقایان ... را رو کرد؟

درباره فرزندان ن... دروغ گفت؟؟؟؟؟؟
بچه مسلمون
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ناشناس کم کم داره آبروتون می ره ها نگو نه!
آقای روحانی اگه تو این صد روز کاری کرده بود حتما می گفت
یارو برای اینکه بره بالا دیگرانو خم می کنه بره بالا!
به طرف گفتن الان روزه یا شب گفت تا نگی امروز روزه یا شب نمی گم!!!
فرید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جناب احمدی نزاد جون تو با فحاشی کردن خواستی جنجال به پا کنی این بود که مناظره کنندگانت باورشون نمیشد که رئیس جمهور 4سال (سال84تا 88)یک فرد چاله میدونی باشه این بود که گفتند جواب اباهان باشد خموشی -صراط اگه جرات داری انتشار بده
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
.
فرید جون:

آن کس که حسابش پاک نبود، خیلی بیجا کرد که آمد برای ریاست جمهوری ثبت نام کرد و بعدا در برابر بقول شما اتهامت پاسخگو نبود و به چیز چیز کردن افتاد!
فرید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
امین زنده به عشق احمدی بدان که ادب مرد به زدولت اوست
سید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۴:۰۴ - ۱۳ آذر ۱۳۹۲
۵۱
۴۶
احمدی, این مرذ عظیم راهمراهی کنیم اگرتقواداریم
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
.
"این وسط طیف موسوم به جبهه ناپایدار و علامه ها و حلقه پرتو ها، مردود شدند"

گروه توابین هم راه بندازن،لکه از پیشانی شان پاک نخواهد شد!
شکارچی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
تا جنگیرها و امام زمان و شعیب سازها هستن علامه ها توبه نمی کنن
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
.
توبه نکنند، و در انزوای خود بمانند تا هلاک شوند!
بابک پیرباوقارمردمکدهی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
بسم الله الرحمن الرحیم خوارج هم به حضرت علی(ع) توبه کن ولکن حضرت قبول نکردومنزوی شدتابه دست همان هابه شهادت رسید
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
.
بابک جان، قیاس شما هم منو کشته!

مولا علی کجا و این آدم های بی سواد هوچی گر کجا!
محسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۴:۳۴ - ۱۳ آذر ۱۳۹۲
۸
۸
خدا بگم چه کارتون نکنه چرا اون 4 تا تیتر قبلی رو حذف کردین؟؟؟؟
نادري
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۷ - ۱۳ آذر ۱۳۹۲
۴۴
۱۳
مناظره اين دو خوبه به شرط اينكه لاريجاني هم باشه
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
.
اون بابا که از سایه دکتر احمدی نژاد هم میترسه!!!

فیلم رسوایی شان درآمد،بجای اینکه توضیح بده و در باره تلطیف کردن فضا صحبت کنه، میاد میگه کارت صحیح نبود و مردم ماهیت شما را شناختند!!!!!!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اقای امین زنده به عشق احمدی دلاور یا بالا اور یا هر چیز دیگه!! اولا امیدوارم با همون دکترت محشور بشی که از بیماران دستمال به دستی چون تو تبحر دکترتم معلومه!!!! ثانیا اگه درد دین داری که مشخصه اصلا دین نداری بنا به فرمایش امام صادق(ع) برای بهشت دنیای یک حاکم جاير و کذاب اتش آخرت واسه خودت نخر!!!!
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
.
همین که شما درد دین داری،کافیه!

....درد دین تون، نتیجه اش رو برید ببینید!
چرا اینجوری شد؟

من بهت میگم چرا؟

چون درد دین تون ظاهری بود!!

چون به خلوت میروند !! آن کار دگر میکنند!
عبدالرضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۵۲ - ۱۳ آذر ۱۳۹۲
۲۸
۳۷
بجای تیتر حقوق دان یا افشاگر بهتر بود می زدیدی:
راستگو یا دروغگو
امید وار کننده ملت یا نا امید کننده ملت
انقلابی قدیمی یا تازه بدوران رسیده انقلاب
واقع گرا یا توهم زده
رفیق ملت ایران یا رفیق چاوز
پیروی ولایت یا پیروی مشایی
اعتبار بخش به ایران یا عامل بی اعتباری ایران
امید اقتصاد ایران یا ویران کننده اقتصاد ایران
و هزاران تیرت اینگونه
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
.
تو مو بینی و من پیچش مو!!

یقین بدان چیزی میدانستم و منتظر چیزی بودم، که روحانی رو انتخاب کردم!!!
فعلا که زهر دوم خورانده شده!!!! ترکمنچای 2!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شما که عبد رضا علیه السلامی. بدون واسه هر جمله ات باید اون دنیا پاسخگو باشه..دوباره حرفاتو مرور کن ببین حقیقته یا حرفائی که بعضی سیاستمدارا یادت دادن...؟؟؟
من از مناظره استقبال می کنم البته بشرط اینکه جو متشنج نشه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
بیا برو امین بابا.لابد باج دادن به روسیه و چین به صلاح مملکته هان؟دلار 4هزار تومنی به صلاح مملکته هان؟تحریم به صلاح مملکته آره؟دگ تز نده که آقای پیچش مو بین!عبدالرضا آفرین
شهروند
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ن خیر
باج دادن به دشمن صلاحه مملکته
تنها برگ برنده ما که غنی سازی 20 درصد بودو تعلیق کردن و در عوضش هیچی نگرفتن به صلاح مملکته
کو دلار که تغییری نکرد
همونه که همونه
پس سیاست بازاتون چه دستاوردی داشتن؟
جسارتا احمقا تحت تأثیر کهنه نقش بازی پلیس بد و پلیس خوب اسرائیل کثیف و آمریکای خونخوار قرار گرفتن پای همه چیو امضا کردن
حالا هم افتادن به چیز خوردن
ایرانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۷ - ۱۳ آذر ۱۳۹۲
۲۲
۴۵
احمدی نژاد کیست !
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
.
کابوس شبانه برادران لار......... و ها......!!!
محسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سبورجیان 1336 که یک نام فامیل یهودی و اهل استان اسمشو نبر است
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
همون که دست سکولارهای لیبرال وطن فروش را از این مملکت قطع کرد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
محسن داره میسوزه انگاز..پماد هست بدم خدمتتون
محسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دستت درد نگنه ولی فکر کنم کار تو با لگن آب یخ راه میفته در ضمن اون محسن بالا که به احمدی نژاد تهمت دزدی زد من نیستم
سید سین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
همونی که می گفت تحریم کاغذ پارست!
همونی که می گفت ماهی 40 هزار یارانه بچه هاتونو پس انداز کنید بعد از 20 سال میشه 100 میلیون!!!
همونی که دوست چاوز بود و مامانشو بغل کرد!
همونی که از امر حضرت اقا قهر کرد!
همونی که وسه دانشگاهش از بیت المال میلیاردی روز آخر دزدید
همونی که رشد اقتصادی رو کرد -6 درصد.
آقای امین زنده به عشق!شما که می گی شرایط اقتصادی به خاطر تحریم پیش اومده میشه بگی تحریم نتیجه عملکرد کدوم دولت بوده؟کی بود میگفت تحریم کاغذ پاست؟تحریم کنید تا تحریم دونتون پاره بشه؟ میشه بپرسم کی داره ضررشو می بینه؟
مردم ایران کار بزرگی رو به یه یک آدم کوچک سپردن بخاطر همین کارها دچار فساد شد.
کلاس روحانی بسیار بالاتر از اون هست که با کوتوله های سیاسی هم کلام بشه.دکتر جونتون هم برای مطرح شدن بهتره دنبال مناظره نباشه مردم ایران اونو به زباله دان تاریخ فرستادن .بهش توصیه میکنم اب رو بریزه همونجاش که می سوزه!
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
.
سیدجان:

بغل کردنی درکار نبود (حداقلش اینه که به پای خاتمی و دست دادن ها و مصاحبه با یه خانوم نسبتا عریان؛ نبود)

"اطاعت نکردن از اون امر، کار بسیار صحیحی بود، دم احمدی دلاور گرم"
_______________________________
شما و آقای روحانی توی مناظرات و گفتگوهاش مگه قبل انتخابات نمیگفتید تحریم ها اثری ندارد و همش بخاطر سومدیریت دکتر احمدی نژاد و تیمش هست؟؟؟

چرا الان به دریوزگی افتاده بودید و از روی اول غش کردید تو بغل اوباما؟؟؟؟؟؟
شما که الان هستید،مدیریت کنید!!!!
چرا از روزاول رفتید دنبال تحریم ها؟؟؟؟؟

تحریم ها کاغذ پاره اس، خیلی جالبه بدونی، همین جمله رو هم جواد ظریف گفته !!!!!

بند آخر کامنت تون، ادامه همان شعار درود بر مخالف من کذایی تون هست دیگه!! شایسته جواب نیست
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۰۹:۳۷ - ۱۳ آذر ۱۳۹۲
۴۹
۳۶
درودبراحمدی دلاور
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
UNITED STATES
.
*** در ود بر احمدی دلاور و مصدق ***

*** درود بر مشایی و فاطمی ***
amin
|
UNITED STATES
شما ناپاکان حق ندارید نام مصدق و فاطمی رو به زبان بیارید
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
UNITED STATES
.
شما چرا اینقدر شعور و تربیت ندارید که از واژه های مناسب استفاده کنید؟
اقای.دل
|
UNITED STATES
مثلا.مصدق.چه.آش.دهن.سوزی.بود؟؟؟که.نیاز.به.طهارت.داشته.باشه؟؟؟؟
بر.فرض.محال.نیاز.به.پاکی.هم.داشته.باشه...
کی.گفته.شما.پاکی؟؟؟
باچه.معیاری.گفتی؟؟؟
اگه.معیارت.نزدیکی.به.آمریکاست....که.آمریکا.جزو.نجاساته....
خدا.عاقبت.همه.رو.بخیر.کنه...
درضمن.برادران.اعتدال...باج.دادن.به.بشکه.های.نجاست.ریگزارهای.جنوب.خلیج.فارس.تو.کدوم
یکی.از.برنامه.های.اعتدال.بود؟؟؟؟
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۰۹:۴۸ - ۱۳ آذر ۱۳۹۲
۴۳
۲۲
من به روحانی رای دادم امااگه قبول نکنه ریگی به کفش داره
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
UNITED STATES
.
"دکتر احمدی نژاد، (سرهنگ گازنبر!) نیست که بازی رو از قبل باخته باشه!"

بقول زیباکلام (البته با تغییر):

مناظره روحانی و قالیباف ، مثل دورتموند و بایرن مونیخ هست!
قدرت هر دو برابر ! اما کسی که بهترین استفاده از موقعیت ها رو بکنه، برنده اس!

مناظره روحانی و احمدی دلاور، میشه مس سرچشمه و بارسلونا !

احمدی دلاور قبلا فاتح سه گانه و لیگ قهرمانان (84 قسمت اول و دوم و 88) ! بوده، پس هنوز بازی شروع نشده،مطمئن باش، طرفداران مس سرچشمه (روحانی) به پیروزی خود امیدوار نیستند!!!!
ناشناس
|
UNITED STATES
توهم زدی شدید- برو 90 ور دس عادل براش چایی بریز
ناشناس
|
UNITED STATES
احمدی دلاور مرد تهمت زدن و آمارهای تخیلی.مرد بی آبرو کردن دیگران در صورت کم آوردن.مرد میدانهای مبارزه البته با روشهایی که خاص خودشه.مرد زل زدن به دوربین و دروغ گفتن به 75 میلیون هموطن.مرد زدن و خالی کردن جیب ملت.مرد خراب کردن دیگران و یک کلام احمدی مرد مردستان است.
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
UNITED STATES
.
آخه جماعت اصلاح طلب، شما عکس خانوماتون رو منتشر میکنید و زوم میکنید رو صورتش و جوش و پنجه نشان میدهید!!!!

شمایی که عکس های خانودگی تون همه جا منتشر شده(بخصوص دختر همان شخص)!

با یه عکس 3*4 سیاه وسفید کپی پرونده ،غیرت تان به جوش آمده؟؟؟؟؟

آن کس که حساب پاک نبود، بیجا کرد میخواست رییس جمهور بشه!
کما اینکه همه آن بقول شما اتهامات، حقیقت بود.

درباره دروغ های مدنظر شما:

فعلا که این عمو حسن بوده،که از مناظره فراری هست و نمیخواد از گزارش 100 روزه اش دفاع کنه!!!!!
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۰۹:۵۱ - ۱۳ آذر ۱۳۹۲
۳۵
۲۵
اگه روحانی قبول کنه پیروز مناظره برنده ی انتخابات 96خواهد بود اما اگه قبول نکنه تنها رییس جمهورچهارساله خواهد بود
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
UNITED STATES
.
"شک نکن همینطوره"

ریسک بی نهایت بزرگیه ! اگه این مناظره رو ببازه، هر اتفاق بعد از این در دولت، تمام کارهاشو بهم میریزه!!!

و حتی ممکنه 4 سال هم دوام نیاره!
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۰:۰۵ - ۱۳ آذر ۱۳۹۲
۴۱
۱۶
روحانی تمام تلاشهای دولت قبل راانکار کرده ازجمله :مسکن مهر،طرح مهرافرین،طرح شبنم.....
محسن
|
UNITED STATES
برای این که همشون نصف ونیمه اجرا شدن
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
UNITED STATES
.
محسن جان، منطق ات پذیرفته نیست!

"دکتر احمدی نژاد هم بسیاری از طرح های دولت خاتمی رو کامل کرد"

شما استخدام ها رو ایراد گرفتید،مسکن مهر و مهرآفرین و شبنم،مشکلی نداشتند که!
امروز طرح اجرا بشه، ردا اجرا نکنند،هزینه ساز است برای کشور!
ناشناس
|
UNITED STATES
دولت قبل جز دزدی وباج دادن کار مثبتی نکرد .نمونش وضعیت معیشت مردمه اینو بفهم
ناشناس
|
UNITED STATES
بگو گند هاي دولت پاك!!!!!!!!!!!! را رو كرد
تسنیم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۹ - ۱۳ آذر ۱۳۹۲
۱۷
۳۵
اگر این مناظره برگزار بشه
1.تفرقه بین مردم زیاد میشه
2.دشمن شاد می شیم
درنتیجه برگزاری این مناظره اصلا به صلاح کشور نیست. ما الان فقط وفقط به اتحاد ملی نیاز داریم.
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
.
تسنیم جان:

حالم از کلماتی مثل بصیرت و وحدت به هم میخوره!!!
میدونی چرا؟؟؟؟؟؟

چون شده ابزار نان آوری بعضیا !!!
"باهاش دکان باز کرده اند"
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
روحانی اگر راست میگه باید بیاد وگرنه دیگه ابرویی براش نمیمونه

ضمنا روحانی یادت باشه دکتر ما سرهنگ نیست که سریع وا بده

طرفداران احمدی جشن شادی بپا خواهیم داشت

مشایی زنده باد
احمدی پاینده باد
تسنیم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
امین خان!
اون وحدتی که حالت ازش بهم می خوره اگه نباشه صهیونیست ها سه سوته می فرستنمون تو قعر تاریخ !
اتحاد یعنی اینکه من و شما با دوتا خط فکری کاملا مستقل مواظب این گربه ملوسی که داریم توش زندگی می کنیم باشیم .البته درک ضرورت این وحدت بصیرت می خواد!

جناب ناشناس !
من هم می دونم اگه مناظره بشه بازنده ی اول وآخر هیچ کسی نیست به غیر از روحانی ! اما همین خطرناکه !فعلا روحانی رئیس جمهوره حمایت از اون هم واجب ! البته حق انتقاد محفوظه ! تاکید می کنم انتقاد نه تخریب !
بچه مسلمون
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
تسنیم جان اگه غیرتت قبول می کنه به بهانه اتحاد ملی یه مشت دروغ تحویل جامعه بدیم و کارای خوب قبلیا رو ضایع کنیم باشه ما حرفی نداریم!
بچه مسلمون
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
در ضمن ناشناس جان ما یادمون نرفته که احمدی با حًرت امام خامنه ای عزیز چه کار کرد!
و مشایی کیست ما فقط می خوایم که حقیقت روشن شه جانم
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
.
شما چیجوری میخوای با من که یه منحرف بی بصیرت فراماسونر بهایی هستم !، اتحاد کنی؟؟؟

"وحدت و بصیرت،همش کشکه!سواستفاده کردن از اعتقادات مردم، برای پیش بردن هدف های خود"
آقای.دل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اتحاد.حول.تزویر.و.دروغ.؟؟؟
این.اتحاده؟؟؟
اتحاد.با.عمروعاص؟؟؟
محسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
تسنیم جان صهیونیستها رو بی خیال مطمئن باش اگه همین وضع ادامه پیدا بکنه همین سالانه 1 میلیون جوان بیکار که هرسال به دشمنان این حکومت که وهابیون فلسطین و صدور انقلاب به بورکینافاسو وکومور رو به ملت خودش ترجیح میده اضافه میشن این کار رو انجام میدن. مطمئن باش اگه روحانی نتونه وضعیت وخیم فیلترینگ و نقض حقوق بشر و بیکاری وتورم رو بهبود ببخشه برعکس سال 88 که مردم با تحریک گروههای خاص به خیابانها آمدن به خاطر نجات کشور از......
تسنیم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوستان عزیز !
اتحاد داشتن با کسی که مثل خودم فکر می کنه که هنرنیست ! هنر اینه که بعضی وقت ها باکسی که اصلا مثل من نیست به خاطر اهداف بزرگتر کناربیای وخون جگر بخوری که چیز های مهمتری رو از دست ندی!
من منکر خدمات بی نظیر آقای احمدی نژاد نیستم . دکتر روحانی گفتند که طرح هایی که دولت قبل تصویب کرده بود و چهارتا دولت باید بیان تا بتونن اجراکنن ! احمدی نژاد این کارو می کرد ! به جای 10 تا دولت تواین کشور کار عمرانی انجام داد !اما چه فایده ! خودش کاری کرد که دیگه الان نمیشه ازش دفاع کرد ! قبلا گفتم بازم می گم بزرگترین اشتباه احمدی نژاد این بود که به ولایت فقیه پشت کرد.
از آقای روحانی هم خیلی دلخورم ( به خاطر حرف هایی که تو مجلس زد ! ) هم بهش انتقاد دارم !
اماتمام این ها دلیل نمی شه به حرف رهبرم گوش نکنم! امام خامنه ای عزیز یک بار سال 88 گفتند "رئیس جمهورمنتخب ، رئیس جمهورهمه مردم ایران است"، فقط برای اون موقع که نگفتن ! برای همیشه گفتن ! درسته که بهش رای ندادم اما الان رئیس جمهور ، جمهوری اسلامیه ایرانه !من اگر به آقای روحانی انتقاد دارم به عنوان رئیس جمهورم انتقاد می کنم نه دشمنم!

بچه مسلمون !
حقیقت مثل روز روشنه ! روشن تر از این بشه گند کارای احمدی نژاد و روحانی بیشتر در میاد همین نیم مثقال آبرویی هم که تو دنیا برامون مونده میره !

امین خان !
چراخودزنی می کنی ؟!!!!!!!!!
شما هرچی باشی فراماسونر نیستی !اوناخیلی کثیف تر از این حرفان ! خودتو با اونا یکی نکن ! در ضمن فراماسونرو چه به احمدی نژاد ؟ دلاورت که هرچی نبود صهیونیسم ستیزیش حرف نداشت !
درسته ! وحدت وبصیرت فقط برای پیش بردن هدفه ! هدف ما هم که دادن پرچم این انقلاب به دست مبارکه امام زمان (عج) است وبس ! فکر نمی کنم کسی به این هدف اعتراضی داشته باشه !

آقای دل !
قسمت غم انگیز ماجرا اینجاست که ما فقط ادعای شیعه علی (ع) بودن و یدک می کشیم ! خلافتی که حق مسلم علی (ع)بود از دستش در آوردن ، به خاطر حفظ منافع اسلام ، 25 سال به قول خودش خار در چشم و استخوان در گلو ، سکوت کرد ، اون وقت ما که ادعا می کنیم شیعه ایم ، نمی تونیم همدیگه رو تحمل کنیم !

آقا محسن !
1.فلسطینی ها وهابی نیستن!وهابی هارو خود صهیونیست ها علم کردن پدر من و شمارو در بیارن !
2.من هم امیدوارم آقای روحانی همه این هایی که شما گفتید درست کنه ! ولی ببخشید ! کدوم وضع وخیم فیلترینگ و حقوق بشر ! فیسبوک فیلتره که الحمد لله همتون فیلتر شکن دارید! راجع به حقوق بشر هم یه سری به اخبار کشور های مختلف بزنید و کلاهتون و قاضی کنید دستتون میاد که ناقض حقوق بشر کیه !
3.سال 88 اوباش با دستور غربی ها آشوب به راه انداختند نه مردم ! مردم لازم بدونن بیان توخیابون فقط وفقط 9 دی اتفاق می افته !
بابک پیرباوقارمردمکدهی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
بسم الله الرحمن الرحیم حوزه جغرافیائی رواج وهابیت دردنیاکاملامشخص است وفلسطین جزؤش نیست
محسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
تسنیم جان درسته فیلتر شکن داریم ولی افت سرعتش در حد لالیگاست. در ضمن یه گشت تو اینترنت بزن ببین تا حالا لاشه متعفن چند نفر از اعضای حماس در سوریه و جنگ علیه شیعیان عراق پیدا شده و میزان علاقشون به صدام که دیگه گفتن نداره.
تسنیم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
محسن خان !
شما اول مساله فلسطینی ها وبیت المقدس وحماس و از هم جداکن بعد نظر بده!
فلسطینی ها جزء اهل سنت هستند نه وهابی ها !
بیت المقدس برای شیعه تبدیل شده به یک مساله استراتژیک.می دونی اگه اسرائیل بتونه تو فلسطین به اهدافش برسه یعنی چی ؟ میدونی اگه پایه های مسجدالاقصی فرو بریزه چی میشه ؟نمیدونی!!!!!!!
یکی از مهم ترین مسجدهای مسلونا ازبین میره !
اسرائیل به یکی از مهم ترین خواسته هاش که ساختن معبد سلیمان به جای مسجدالاقصی است می رسه ! روحیه می گیره میره سراغ پروژه بعدیش طرح نیل تافرات!
بعد هم میره سر پروژه خاورمیانه جدید !
این ها هم یعنی شیعیان محترم فاتحه !!!!!!!
شما اگه یه کم راجع به صهیونیست ها اطلاعاتتون و زیاد کنید دیگه سرعت پایین اینترنت و فیلترینگ و... نمی شه دغدغه اصلی تون ! چون دیگه وقت نمی کنید از بیکاری تو اینترنت بچرخید !
تو دنیای واقعی پیرامون ما اتفاقاتی داره می افته که دشمن نمی خواد کسی بفهمه وبهش اعتراض کنه سرتون و گرم کرده به دنیای مجازی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
.
تسنیم جون،عزیزم،خوشکلم:

وحدت با شما،یعنی هم کاسه شدن با ظالم!
وحدت با شما،یعنی شریک در ...!

ما منحرفان بهایی،لیاقت وحدت با امت حزب الله بابصیرت 3 میلیونی مدعی اکثریت ! نداریم!
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۰:۳۱ - ۱۳ آذر ۱۳۹۲
۳۰
۱۲
روحانی به لطف تخریب وسکوت احمدی نژاد به هنگام تخریب رییس جمهورشد الان باید پیشنهاد مناظره رابپذیرد
ناشناس
|
UNITED STATES
روحانی به لطف حمایت خاتمی رییس جمهور شد در ضمن اگر احمدی نژاد خوب کار کرده بود هیجکس نمیتونست تخریبش کنه.مثه خاتمی که بعد از 8 سال هنوز بین مردم محبوبه.
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۱:۰۶ - ۱۳ آذر ۱۳۹۲
۳۱
۹
اقای روحانی نمی خواد بیایی مناظره فقط لطف کن ازاین به بعد کمترحرف د... به نام دولت راستگویان بزن
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۱:۱۰ - ۱۳ آذر ۱۳۹۲
۳۲
۱۱
اقای روحانی نمی خواد بیایی مناظره فقط لطف کن اجازه نده ظریف باعربا درباره جزایرسه گانه مذاکره کنه آخه بااستدلالی که این جماعت دارند ومیگن بردبرددرمذاکرات فکرکنم یه ترکمنچای خوشگلو باخنده واداهای جورواجورامضاکنن
ناشناس
|
UNITED STATES
من دکتر خوب برات سراغ دارم میای؟
بچه مسلمون
|
UNITED STATES
راست می گه روحانی جون
تو ژنو که سرش کلاه گذاشتن
اینا دیگه عربن (یحلونی!!!)
از بس....
البته یه روزی میرسه که به قول آقا ظرفیت فکری ملت بالا میره اون موقع دیگه نمی تونید...
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۱:۱۵ - ۱۳ آذر ۱۳۹۲
۳۰
۱۸
من موندم پنجاه درصدی که به روحانی رای دادن کیابودن اخه هیچ کدوم ازدوستام به ایشون رای ندادن
محسن
|
UNITED STATES
ایران که فقط قم نیست
ناشناس
|
UNITED STATES
محسن دمت گرم.مردم از خنده
ناشناس
|
UNITED STATES
محسن که فقط مرد نیست شاید زن باشه..کتاب که فقط دفتر نیست شایدم هست...
چی میگی محسن
داداش قم چه ربطی داره به حرف دوست ناشناس...من و داداشم به روحانی رای دادیم ولی شرط گذاشتیم اگه مناظره نیاد دور بعد به احمدی رای بدیم...

ولی فکر کنم باید بیاد والا آبروئی از ما میره بین دوستان
محسن
|
UNITED STATES
ناشناس خودت فهمیدی معنی چرندیاتت رو؟
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۱:۳۱ - ۱۳ آذر ۱۳۹۲
۲۸
۸
محسن جان دلیلش این نیست چون طرح شبنم قاچاقچیان راحسابی ناراحت کرده آخه دولت نمیدونم چه ارتباطی باقاچاقچیان محترم داره
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۲:۰۳ - ۱۳ آذر ۱۳۹۲
۲۹
۱۱
این دولت کاری به جز فرافکنی ندارد
ناشناس
|
UNITED STATES
اینکه میگی اون دولت بود نه این دولت
محسن
|
UNITED STATES
قبول دارم فقط وعده های الکی میدن
محسن
|
UNITED STATES
قرار بود بزودی بهبود وضعیت معیشتی رو حس کنیم که کردیم؟
قراربودسرعت اینترنت در عرض چند ماه 2 برابربشه که نصف شد دیگه سرعت 60k/b (512) بای بای. تا مدتی دیگه هم باید کلا" با اینترنت نامحدود بای بای کنیم و اینترنت کم سرعت رو با چند برابرقیمت بخریم.(بالاخره حقوق بچه های گردانهای عزالدین قسام از یه جایی باید در بیاد دیگه)
بابک پیرباوقارمردمکدهی
|
UNITED STATES
بسم الله الرحمن الرحیم اولااسرائیل إجازه نمی دهدکه حتی یک جعبة گوجه فرنگی واردنوارغزة شودچه رسدبه پول حقوق ثانیانمی دانم این چه تفکری است که رائج شده اسیت که فقط هرکس که این طرف خط فرضی قراردادی مصنوعی به نام مرزاست آدم است وهرکس که آن طرف خط است مردهم مرددیگرمهم نیست سگ مرد
محسن
|
UNITED STATES
بابک جان فعلا" که این طرف مرز اردوی تیم ملی به پرتقال به خاطر 1 میلیون دلار لغو میشه و اون طرف مرز محموله کمکهای غذایی 3 میلیون دلاری برای همین فلسطینی ها ارسال میشه
بابک پیرباوقارمردمکدهی
|
UNITED STATES
بسم الله الرحمن الرحیم اولاهمین طرف مرزدرهمین فوتبال قراردادهای میلیاردی ازجیب بیت المال مردم به جیب فوتبالیست هاسرازیرمی شودچراقدری ازآن هاصرف اردوی تیم ملی نشودثانیافرق است بین فوتبال ونیازحیاتی واولیه مردم غزةفقط برای زنده ماندن
محسن
|
UNITED STATES
پول یک روز بنزین هواپیماهای کنکورد که فاحشه های لندن و پاریس رو برای شاهزاده های صعودی.... میتواند هم نژادهای و هم مذهبان آنها رو نجات بدهد نه حق مردم مظلوم ایران به خدا این حاتم بخشیهای ناجوانمردانه روز قیامت تاوان دارد.
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۲:۰۹ - ۱۳ آذر ۱۳۹۲
۳۲
۱۰
خدایاماراازشردروغ گویان وطن فروش نجات بده
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۳ - ۱۳ آذر ۱۳۹۲
۳۰
۱۱
بابا این احمدی با افشاگریاش که داشت همتونو ضایع می کرد که .
ایمان مقدم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۱ - ۱۳ آذر ۱۳۹۲
۲۹
۱۱
بنظر من روحانی زیاده روی کرد نباید اینجور حرف میزد بالاخره هر دولتی هم کارهای خوب داره هم کارهای بد مهم اینکه حضرت بفکر مردم باشند و غم از روی دوش این ملت بردارند
بچه مسلمون
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
راستش یه سنتی هست که میگه خدا بعضیا رو رسوا می کنه.
چگونه می توانند کسی را که خدا دوستش دارد ذلیل کنند و چگونه می توانند کسی را که خدا دوستش ندارد عزیز؟؟؟؟!!!
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۳۹ - ۱۳ آذر ۱۳۹۲
۹
۹
بابا تورو خدا به جای این حرف ها به فکر مشکلات مردم باشید...این که آقای روحانی دیو باشد یا فرشته هیچ دردی از مردم مظلوم اراک درمان نمی کنه
محسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
مردم مظلوم اراک؟؟؟؟؟؟؟
محسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
استانهای مظلوم خوزستان و ایلام و چهار محال هستن در درجه اول
ودردرجه دوم سه استان شمالی مازندران و گیلان و گلستان که بعد از انقلاب به بهانه حاصلخیز بودن اجازه احداث هیچ پروژه عظیم صنعتی رو ندارن نه استانهایی مثل اراک و سمنان که نه به درد دنیا و نه به درد آخرت میخورن و مفت مسلم با خوردن حق استانهای دیگه الکی الکی اینقدر صنعتی شدن
میر دلها
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۵۷ - ۱۳ آذر ۱۳۹۲
۷
۱۹
کسانی که فکر می کنند مموتی دوباره اجازه کاندید شدن در انتخابات ریاست جمهوری را خواهد داشت از سیاست چیزی نمی فهمند.
محسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
تو ایران هیچ اتفاقی غیرممکن نیست
majid r
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۳۰ - ۱۳ آذر ۱۳۹۲
۹
۳۰
باور کنید احمدی نژاد موحبت دردناکی برای ایران بود
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
.
ولی موحبت نوشتن (موهبت) از همه دردناکتر است!

آقای قرائتی مگه نگفتی بی سوادی ریشه کن شد؟پس چیکارمیکردی تو اون نهضت، این از دستت در رفته ها !!!
بنده خدا 2
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۲۳ - ۱۴ آذر ۱۳۹۲
۲۰
۴
دوستان!
آنچه که واضحه اینه که روحانی عمرا همچین مناظره ای رو قبول نمی کنه
یه ذرّه هم شک نکنید تو این موضوع!
بیکار که نیست الکی برای خودش دردسر درست کنه!
برای همین نظرات گوهر بارتونو حروم نکنید
اتفاقی قرار نیست بیوفته که بخواین تحلیلش کنین!
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
.
آره مثل اینکه نمیخواد بیاد از گزارش 100 روزه دفاع کنه!!!

این صحبت روحانی هست قبل انتخابات:

در برنامه گفت و گوی ویژه خبری 6 خرداد، وقتی تیغ انتقاد خود را به سمت صدا و سیما چرخانده بود، گفت: ای کاش عدالت در صداوسیما هم بود؛ ای کاش اگر نقدی سازنده می شد که ما هم تشکر می‌کردیم از صداوسیما اما اگر تخریب و تهمت بود نه اینکه طرف مرتب زنگ به رئیس سازمان زنگ بزند به او وقت بدهند یا ندهند.

روحانی اظهار داشت: خوب بود همان شبی که به‌ برخی در صداوسیما تهمت زده و ظلم شد، آنها را صدا می‌کردند و فرصت حرف زدن می دادند؛ خیلی از بزرگان و کسانی که در زندان شاه شلاق خوردند و یار نزدیک امام بودند، به آنها در صداوسیما توهین شد.

وی آن شب به رئیس صداوسیما توصیه کرد به کسانی که به آنها توهین می‌شود وقت بدهند که بیایند از خودشان دفاع کنند و حرف بزنند چرا که گاهی ممکن است دشمن ما را توی دام بیاندازد که همه باید مواظب باشیم.
رضا زنده به عشق احمدی دلاور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۲۵ - ۱۴ آذر ۱۳۹۲
۴۸
۱۷
تنها بخشی از خدمات فراوان و عدالت محور دکتر احمدی نژاد عزیز:
1 - افزایش ۳ برابری کاربران اینترنت در دولت دهم
۲- بزرگراههای کشور : تا قبل از دولت نهم : ۴۷۱۳ کیلومتر، اکنون : ۱۳ هزار ۲۲۳ کیلومتر (۲.۸ برابر)
۳- آزادراه های کشور : تا قبل از دولت نهم : ۱۰۸۶ کیلومتر، اکنون : ۲۳۴۹ کیلومتر (۲.۱ برابر)
۴- آسفالت راههای روستایی : تا قبل از دولت نهم : ۵۴ هزار و ۹۹۴ کیلومتر، اکنون : ۱۰۱ هزار و ۴۵۰ کیلومتر (۱.۸ برابر)
۵- آزاد راه احداث شده در کشور : دولت اصلاحات : ۳۷۴ کیلومتر، دولت احمدی نژاد : ۱۲۶۳ کیلومتر (۳.۴ برابر)
۶- بزرگراه احداث شده در کشور : دولت اصلاحات : ۲۵۳۷ کیلومتر، دولت احمدی نژاد : ۸۵۱۰ کیلومتر (۳.۳ برابر)
۷- آسفالت راه روستایی : دولت اصلاحات : ۲۹ هزار و ۲۱۳ کیلومتر، دولت احمدی نژاد : ۴۶ هزار و ۴۵۶ کیلومتر (۱.۶ برابر)
۸- افزایش ۵۰ درصدی سهم تولید محصولات پتروشیمی ایران در خاورمیانه، از ۱۶ درصد در سال ۸۴ به ۲۴ درصد در سال ۹۱
۹- افزایش ۴۰ میلیون تنی ظرفیت تولید پتروشیمی در کشور از سال ۸۴ تا کنون
۱۰- از سال ۸۴ تا ۹۱ بیش از ۵۲ طرح پتروشیمی به ارزشی بیش از ۲۲ میلیارد دلار در کشور به بهره برداری رسیده است.
۱۱- با اجرای طرح سهمیه بندی بنزین (سال ۸۶) و همچنین هدفمندی یارانه ها (سال ۸۹) تاکنون (پایان ۹۱) بیش از ۹۲ میلیارد لیتر صرفه جویی در مصرف سوخت حاصل شده که معادل با ۶۰ میلیارد دلار برآورد می شود.
۱۲- سهم جایگاه های CNG ایجاد شده در کشور در کاهش مصرف سوخت ۲۵% و سهم هدفمندی یارانه ها وسهمیه بندی بنزین در این کاهش مصرف ۷۵% بوده است.
۱۳- ظرفیت نیروگاهی نصب شده در کشور در سال ۸۴ معادل با ۳۸ هزار مگاوات بود اما در سال ۹۱ به ۷۰ هزار مگاوات رسیده است.
۱۴- صادرات برق در سال ۹۱ برای نخستین بار از مرز ۱۱ میلیارد کیلووات ساعت گذ شت در حالیکه سال ۸۴ این میزان تنها ۲.۷ میلیارد کیلووات ساعت بود.
۱۵- تعداد مشترکان برق در کشور در ابتدای دولت نهم ۱۹ میلیون واحد بوده که در سال ۹۱ به بیش از ۲۸ میلیون مشترک رسیده است.
۱۶- هدف برنامه چهارم توسعه برای صادرات غیرنفتی ۵۳ میلیارد دلار بود اما دولتهای نهم و دهم با صادرات غیرنفتی ۷۹ میلیارد دلاری در زمان برنامه بیش از ۱۵۰ درصد از اهداف برنامه را محقق کردند.
۱۷- سهم بازار سرمایه (بورس) نسبت به تولید ناخالص داخلی از ۱۷ درصد در سال ۸۴ به بیش از ۵۰ درصد در ابتدای سال ۹۲ رسیده است.
۱۸- در سال ۹۱ برای نخستین بار تولید ناخالص داخلی کشور از مرز ۵۰۰ میلیارد دلار فراتر رفت.
۱۹- افزایش ۹ برابری ارزش بازار سرمایه (بورس و فرابورس)، ارزش بازار سرمایه در سال ۸۴ برابر با ۳۲ هزار میلیارد تومان بود که در حال حاضر به بیش از ۲۹۰ هزار میلیارد تومان رسیده است.
۲۰- در سال ۸۴ تعداد مقالات ISI ایران در زمینه نانو تنها ۲۸۷ مقاله بود اما این تعداد در سال ۹۱ به ۳۶۵۰ مقاله رسید که رشدی ۱۲ برابری را نشان می دهد.
۲۱- جایگاه جهانی ایران از نظر تعداد مقالات ISI در زمینه نانو ، از رتبه ۲۹ در سال ۸۴ به رتبه ۸ در سال ۹۱ رسیده است.
۲۲- تعداد اعضای هیات علمی در زمینه فناوری نانو در سال ۸۴ تنها ۵۹۱ نفر بود که اکنون با رشدی ۴ برابری به ۲۳۵۵ نفر رسیده است.
۲۳- از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا خرداد ۹۲ تعداد ۱۷۵ هزار و ۳۸۹ مقاله علمی در پایگاه ISI به ثبت رسیده که بیش از ۱۵۰ هزار مقاله آن (۸۵ درصد) در دولتهای نهم و دهم ارائه شده است.
۲۴- سهم ایران در تولید علم جهان در ۲۸ سال (از ۵۷ تا ۸۴) از یک دهم درصد به سه دهم درصد رسید اما پس از ۸ سال فعالیت دولتهای نهم و دهم، اکنون به بیش از ۲ درصد رسیده است.
۲۵- کشورهای غربی در دولتهای پیشین بارها وعده ساخت مخازن ذخیره سازی گاز مایع را مطرح کردند اما دولت دهم با فسخ قرارداد شرکت فرانسوی و اعتماد به ظرفیت داخلی و نخبگان کشور توانست در سال ۹۱ اولین مخزن ذخیره گاز را ایجاد کند.
۲۶- در بخش میراث جهانی ملموس یونسکو ۱۶ اثر از ایران به ثبت رسیده که ۱۰ پرونده از این آثار در دولتهای نهم و دهم ثبت جهانی شده است.
۲۷- افزایش دو برابری تعداد اماکن ورزشی کشور از ۱۰ هزار و ۹۷۵ واحد در سال ۸۴ به ۲۱ هزار و ۲۲۹ واحد در سال ۹۱
۲۸- تخصیص ۴۰ درصد اعتبارات ورزشی فدراسیون ها به ورزش زنان در دولتهای نهم و دهم عامل اصلی در شکوفایی، مدال آوری و درخشش زنان ورزشکار ایرانی در عرصه های جهانی بوده است.
۲۹- تعداد مجتمع های ورزشی روستایی : قبل از دولت نهم : ۴۰۷ مجتمع، اکنون : ۲۹۴۳ مجتمع (رشد ۷ برابری)
۳۰- در سال ۱۳۸۴ بیش از یک میلیون و ۱۶۲ هزار نفر گردشگر خارجی به کشورمان سفر کردند که این رقم با رشدی ۳ برابری در سال ۹۱ به سه میلیون ۷۲۹ هزار گردشگر رسید.
۳۱- دولت اصلاحات در ۸ سال فعالیت خود بیش از ۶۷ هزار چاه کشاورزی را برق دار کرد، در حالیکه در دولتهای نهم و دهم تا پایان سال ۹۰ (۶ سال) بیش از ۸۲ هزار حلقه چاه کشاورزی برق دار شده است.
۳۲- مجموع سرمایه گذاری خارجی صورت گرفته در کشور از ابتدای سال ۱۳۷۰ تا پایان سال ۱۳۹۱ بیش از ۳۵ میلیارد دلار است که بیش از ۶۹.۵ درصد (معادل ۲۴.۴ میلیارد دلار) در دولت احمدی نژاد و ۲۹.۷ درصد (معادل ۱۰.۴۵۲ میلیارد دلار) در دولت اصلاحات جذب شده است.
۳۳- افزایش دو برابری تعداد مراکز دانشگاهی و موسسات آموزش عالی از ۱۳۰۰ مرکز در سال ۸۴ به ۲۵۰۴ مرکز در سال ۹۱
۳۴- در سال تحصیلی ۹۱-۹۰ نسبت به ۸۵-۸۴ تعداد دانشجویان مقطع کارشناسی ۲ برابر، کارشناسی ارشد حدود ۵ برابر و تعداد دانشجویان دکتری نیز ۳ برابر شده است.
۳۵- جذب بیش از ۲۴ هزار عضو هیات علمی در مراکز آموزشی و پژوهشی در دولتهای نهم و دهم
۳۶- طرح ایران کد که در دولت اصلاحات تصویب شد اما اجرا نگردید، به همت دولتهای نهم و دهم اجرایی شد و تعداد کدهای کالایی تولید شده در این طرح تاکنون به بیش از ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار کد رسیده است.
۳۷- دولت های نهم و دهم توانستند با اتخاذ تدابیر علمی مناسب و بدون ایجاد اختلال در روال زندگی مردم، تلفات شبکه برق را از ۲۲ درصد به ۱۷.۶ درصد کاهش دهند. این در حالی بود که در سال ۸۶ مجلس اصرار داشت برای صرفه جویی باید ساعت رسمی کشور تغییر کند.
۳۸- تعداد سیم کارت های تلفن همراه طی هشت سال اخیر ۱۶ برابر شده و از ۷ میلیون سیم کارت در سال ۸۴ به ۱۱۳ میلیون در سال ۹۱ رسیده است .
۳۹- شاخص کل بورس از سال ۸۴ تاکنون با بیش از ۴۲ هزار واحد رشد از رقم ۹۴۵۹ واحد به بیش از ۵۲ هزار واحد رسیده است.
۴۰- تعداد شرکت‌های ایرانی سازنده قطعات لکوموتیو قبل از دولت نهم ۱۱۶ شرکت بود که طی دولت نهم و دهم با رشد ۵۳ درصدی به ۱۷۸ شرکت رسید.
۴۱- در دولتهای نهم و دهم تا پایان سال ۹۱، سالانه ۸۵ واگن مسافری به ناوگان ریلی کشور اضافه شد در حالیکه این عدد در دولت اصلاحات سالانه ۵۷ واگن بوده است (۴۹ درصد رشد)
۴۲- در دولتهای نهم و دهم تا پایان سال ۹۱، سالانه ۴۸۶ واگن باری به ناوگان ریلی کشور اضافه شد در حالیکه این عدد در دولت اصلاحات سالانه ۴۲۶ واگن بوده است (۱۴ درصد رشد)
۴۳- در ۸ سال دولت اصلاحات تنها ۳۴ دستگاه به تعداد لکوموتیوهای کشور افزوده شد، این افزایش در دولتهای نهم و دهم تا پایان سال ۹۱ (۷.۵سال) به ۱۸۴ دستگاه رسیده است (۴۷۷ درصد رشد)
۴۴- تعداد انواع خودرو تولید شده در دولت های نهم و دهم (۹۱-۸۴) به بیش از ۱۰ میلیون و ۲۲۱ هزار دستگاه رسیده است حال آنکه مجموع خودروهای تولید شده در ۸ سال دولت اصلاحات (۸۳-۷۶) اندکی کمتر از ۳.۵ میلیون دستگاه بوده است.
۴۵- یکی از استانداردهای جهانی در زمینه خودرو، تعداد خودروی موجود در کشورها برای هر هزار نفر یا سرانه مالکیت خودرو است. سرانه مالکیت خودرو در ایران در ابتدای سال ۸۴ برابر با ۹۰ دستگاه بود که اکنون به بیش از ۲۰۰ دستگاه رسیده است.
۴۶- رشد ۴ برابری تعداد وب سایت های ایرانی از ۱۳۸۰۰ وب سایت در ابتدای دولت نهم به بیش از ۵۵ هزار وب سایت در سال ۹۱
۴۷- در دولت اصلاحات تنها ۱ درصد ساخت و سازها بصورت صنعتی بود اما در پایان سال ۹۱ به ۳۵ درصد رسیده است. طبق قانون برنامه پنجم توسعه، صنعتی سازی ساختمان باید تا پایان سال ۹۴ به ۴۰ درصد برسد که اکنون ۸۷ درصد آن محقق شده است.
۴۸- تعداد مسکن روستایی ساخته شده : در دولت اصلاحات، ۸۱ هزار واحد، در دولت نهم و دهم ۱ میلیون و ۶۲۴ هزار واحد (بیش از ۲۰ برابر)
۴۹- متوسط سالیانه مسکن شهری ساخته شده : در دولت اصلاحات، ۳۹۱ هزار واحد. در دولت نهم و دهم ۷۶۹ هزار واحد (رشد ۹۶ درصدی)
۵۰- در سال ۸۴ با وجود ۶ میلیون خودرو در کشور، ۲۷هزار و ۸۰۰ نفر تلفات جاده ای داشتیم در حالیکه با مدیریت دولتهای نهم و دهم در سال ۹۱ با وجود بیش از ۱۷ میلیون خودرو، این تلفات به کمتر از ۱۹ هزار نفر رسیده است.
۵۱- در ابتدای دولت نهم ۵۰۰ مرکز فنی و حرفه ای در کشور وجود داشت اما این تعداد اکنون به ۶۷۶ مرکز افزایش یافته که رشد ۳۵ درصدی داشته است.
۵۲- در دولتهای نهم و دهم زیر بنای مراکز فنی و حرفه ای با ۸۶ درصد افزایش از ۷۹۳ هزار متر مربع به یک هزار و ۴۷۴ متر مربع رسیده است.
۵۳- در آغاز دولت نهم تنها یک تعاونی دانش بنیان در خصوص فناوریهای نوین وجود داشت که در حال حاضر با رشدی چشمگیر به ۶۵ مرکز رسیده است.
۵۴- افزایش ۱۲۲ درصدی تعداد تعاونی های فعال در کشور از ۸۴ هزار در سال ۸۴ به ۱۸۷ هزار در پایان سال ۹۱
۵۵- در ابتدای دولت نهم تعداد تعاونی های زنان ۵ هزار و ۹۱۱ تعاونی بود که اکنون به ۱۹ هزار و ۱۸۳ تعاونی رسیده است (۲۲۵ درصد رشد)
۵۶- با ساخت ۷ میلیون و ۳۹۳ هزار واحد مسکونی در دولت احمدی نژاد، مجموع مسکن ساخته شده توسط دولتها پس از انقلاب به بیش از ۱۲ میلیون واحد رسید. از این تعداد ۶۱.۲ درصد در دولت احمدی نژاد، ۲۶.۵ درصد در دولت اصلاحات و ۱۲.۳ درصد در دولتهای اول تا ششم ساخته شده است.
۵۷- تا سال ۱۳۸۴ تعداد ۶۰۰ شهر کشورمان از نعمت گاز برخوردار بودند که در سال ۹۱ به بیش از ۱۰۰۰ شهر رسیده است.
۵۸- تا قبل از شروع به کار دولت نهم تنها ۲ هزار و ۸۰ روستا از نعمت گاز برخوردار بودند که با تلاش دولتهای نهم و دهم ۱۲ هزار و ۲۲۰ روستای دیگر به شبکه سراسری گاز متصل شدند.
۵۹- برخورداری خانوار شهری و روستایی از گاز طبیعی : تا سال ۸۴ : ۶۰ درصد، سال ۹۱ : ۸۳ درصد (۲۳ درصد رشد)
۶۰- در ابتدای دولت نهم تنها ۹ هزار و ۵۰۰ واحد صنعتی کشور از گاز طبیعی برخوردار بودند، این تعداد در حال حاضر به بیش از ۵۸ هزار واحد صنعتی افزایش یافته است (رشد ۶ برابری)
۶۱- از مجموع شهرها، روستاها و واحدهای صنعتی برخوردار از نعمت گاز در کشور، ۴۰ درصد از شهرها، ۸۵ درصد از روستاها و ۸۴ درصد از واحدهای صنعتی کشور، در ۸ سال اخیر و با همت دولتهای نهم و دهم از امکان استفاده از گاز برخوردار شده اند.
۶۲- مجموع صادرات محصولات شیلاتی : در دولت اصلاحات، ۱۱۰ هزار تن به ارزش ۵۱۸ میلیون دلار. در دولتهای نهم و دهم (تا پایان ۹۱)، ۲۸۰ هزار تن به ارزش ۹۰۰ میلیون دلار
۶۳- واریز مازاد درآمد نفتی به حساب ذخیره ارزی : دولت اصلاحات (۸۳-۷۹) : ۳۰ میلیارد دلار (معادل ۲۳ درصد درآمد نفتی)، دولتهای نهم و دهم (۸۸-۸۴) : ۱۳۳ میلیارد دلار (۳۷ درصد درآمد نفتی)
۶۴- در پایان دولت اصلاحات از ۲۰۶ میلیارد دلار درآمد نفتی تنها ۱۰ میلیارد دلار (۵ درصد) در حساب ذخیره ارزی به دولت بعدی منتقل شد. در دولت احمدی نژاد از ۵۱۸ میلیارد دلار درآمد نفتی بیش از ۵۲ میلیارد دلار (۱۰ درصد) در صندوق توسعه ملی به دولت یازدهم منتقل می شود.
۶۵- متوسط سالانه صادرات خدمات فنی و مهندسی : دولت اصلاحات : ۵۷۶ میلیون دلار، دولت احمدی نژاد : ۲ میلیارد و ۵۷۶ میلیون دلار (رشد ۴.۵ برابری)
۶۶- از سال ۱۳۸۰ تا پایان سال ۹۱ ارزش کل خدمات فنی و مهندسی صادر شده از کشور به بیش از ۲۲ میلیارد و ۹۳۰ میلیون دلار می رسد که ۱۰ درصد (معادل با ۲.۳ میلیارد دلار) در دولت دوم اصلاحات و۹۰ درصد (معادل با ۲۰.۶ میلیارد دلار) در دولت های نهم و دهم صورت گرفته است.
۶۷- تعداد آزمایشاههای آب در کشور : قبل از دولت نهم ۲۱۵ عدد، سال ۹۱ : ۳۸۳ آزمایشگاه (۷۸ درصد رشد)
۶۸- تعداد آزمایشگاههای فاضلاب در کشور : قبل از دولت نهم : ۶۴ آزمایشگاه، سال ۹۱ : ۱۴۳ آزمایشگاه (۱۲۳ درصد رشد)
۶۹- تعداد آزمایشگاههای آب و فاضلاب در کشور : قبل از دولت نهم : ۲۷۹ آزمایشگاه، سال ۹۱ : ۵۲۶ آزمایشگاه (۸۸ درصد رشد(
۷۰- جمعیت تحت پوشش آب شرب در روستاها : قبل از دولت نهم : ۶۵ درصد، سال ۹۱ : ۷۸ درصد (۲۰ درصد رشد)
۷۱- آبرسانی به روستاها : قبل از دولت نهم : ۱۸ هزار روستا، سال ۹۱ : ۳۲ هزار و ۵۰۰ روستا (۸۰ درصد رشد)
۷۲- تعداد مشترکان آب شرب : قبل از دولت نهم : ۹.۱ میلیون فقره، سال ۹۱ : ۱۳.۶۷ میلیون فقره (رشد ۵۰ درصدی)
۷۳- ظرفیت سالانه تامین آب در کشور : قبل از دولت نهم : ۶.۴ میلیارد متر مکعب ، سال ۹۱ : ۹.۷ میلیارد مترمکعب (۵۱ درصد رشد)
۷۴- تعداد تصفیه خانه های آب کشور : قبل از دولت نهم : ۷۶ واحد، سال ۹۱ : ۱۱۹ واحد (۵۶ درصد رشد)
۷۵- تعداد تصفیه خانه های فاضلاب : قبل از دولت نهم : ۸۷ واحد، سال ۹۱ : ۱۴۶ واحد (۶۸ درصد افزایش)
۷۶- تعداد تصفیه خانه های آب و فاضلاب : قبل از دولت نهم : ۱۶۳ واحد، سال ۹۱ : ۲۶۵ واحد (۶۲ درصد افزایش)
۷۷- ظرفیت تامین آب شرب از تصفیه خانه های کشور : قبل از دولت نهم : ۲.۱ میلیارد مترمکعب، سال ۹۱ : ۳.۶ میلیارد مترمکعب (۷۱ درصد رشد)
۷۸- طول خطوط انتقال آب : قبل از دولت نهم : ۱۶ هزار کیلومتر، سال ۹۱ : ۲۷ هزار کیلومتر (رشد ۶۸ درصدی)
۷۹- طول شبکه توزیع آب : قبل از دولت نهم : ۹۸ هزار کیلومتر، سال ۹۱ : ۱۳۷ هزار کیلومتر (۴۰درصد رشد)
۸۰- جمعیت تحت پوشش خدمات فاضلاب شهری : قبل از دولت نهم : ۲۵.۵ درصد، سال ۹۱ : ۳۸.۸۲ درصد (۵۲ درصد رشد)
۸۱- طول شبکه فاضلاب شهری : قبل از دولت نهم : ۲۸ هزار و ۵۰۰ کیلومتر، سال ۹۱ : ۴۹ هزار کیلومتر (۷۲ درصد رشد)
۸۲- تعداد مشترکین فاضلاب : قبل از دولت نهم : ۲.۶۴ میلیون فقره، سال ۹۱ : ۴.۶۸ میلیون فقره (۷۷ درصد رشد)
۸۳- اجرای طرح مالیات بر ارزش افزوده پس از ۲۱ سال وقفه، ارائه لایحه در سال ۱۳۶۶، اجرا در سال ۱۳۸۷
۸۴- سهم درآمدهای مالیاتی نسبت به مخارج جاری دولت یکی از شاخص های بسیار مهم برای بررسی وضعیت فعالیتهای مالی دولت است. متوسط این نسبت در دولت اصلاحات : ۳۷.۷۵ درصد، در دولت احمدی نژاد : ۴۲.۸۹ درصد (۱۳.۶ درصد بهبود)
۸۵- نسبت مالیات به تولید ناخالص داخلی یکی از نسبتهای تحلیلی و مهم در ارزیابی عملکرد و وضعیت مالی دولتها است و بالا بودن این نسبت نشان دهنده کارایی نظام مالیاتی کشور نیز می باشد. متوسط این نسبت در دولت اصلاحات : ۵.۵۱ درصد، در دولت احمدی نژاد : ۷.۲۵ درصد (۳۱.۵ درصد بهبود)
۸۶- نسبت درآمدهای مالیاتی به مخارج دولت در کشور برای اولین بار در دولت دهم (سال ۸۸) از ۵۰ درصد فراتر رفت.
۸۷- دولت نهم در سال ۱۳۸۴ شبکه فیبر نوری را به طول ۳۰ هزار کیلومتر تحویل گرفت و طی هشت سال با اضافه کردن ۲۳ هزار کیلومتر به طول این شبکه آن را به ۵۳ هزار کیلومتر در پایان دولت دهم رساند.
۸۸- تعداد واحدهای صنفی دارای پروانه فعالیت از ۴۰۰ هزار واحد در سال ۸۴ به بیش از ۲ میلیون واحد در سال ۹۱ رسیده است.
۸۹- ظرفیت کانتینری بنادر : در ۸ سال دولت اصلاحات : یک میلیون و ۸۲۵ هزار TEU، در ۷.۵ سال دولت نهم و دهم : ۷ میلیون و ۱۰۰ هزار TEU . (۵.۲ میلیون TEUمعادل ۳۲۱ درصد افزایش)
۹۰- افزایش ظرفیت ایجاد شده در ناوگان تجاری دریایی در ۸ سال دولت اصلاحات : ۱ میلیون و ۱۵۰ هزار تن. در ۷.۵ سال دولتهای نهم و دهم : بیش از ۲ میلیون و ۹۱ هزار تن. (۹۴ درصد رشد)
۹۱- ظرفیت جابجایی مسافر در بنادر کشور : قبل از دولت نهم : ۴ میلیون و ۷۲۵ هزار نفر. اکنون : ۱۴ میلیون نفر (حدودا ۳ برابر)
۹۲- مجموع سرمایه گذاری زیربنایی توسط سازمان بنادر در بنادر کشور : پایان سال ۸۳ : ۲ هزار و ۸۹۲ میلیارد ریال، پایان سال ۹۱ : ۲۴ هزار میلیارد ریال (بیش از ۸ برابر)
۹۳- جذب سرمایه غیردولتی در بنادر کشور : کل سرمایه گذاری جذب شده تا پایان سال ۸۳ : ۲ هزار و ۱۵۷ میلیارد ریال، در دولت های نهم و دهم ۲۰ هزار و ۹۶۴ میلیارد ریال (حدودا ۱۰ برابر)
۹۴- متوسط تخلیه و بارگیری کالای نفتی و غیرنفتی در بنادر کشور در دولت نهم و دهم سالانه ۱۱۹ میلیون تن بوده که نسبت به دولت اصلاحات (سالانه ۷۴ میلیون تن) معادل ۶۱ درصد رشد داشته است.
۹۵- متوسط جابه جایی مسافر دریایی در دولت نهم و دهم با ۱۷۶ درصد رشد نسبت به دولت اصلاحات از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر در سال به ۶ میلیون و ۹۰۰ هزار نفر در سال رسیده است.
۹۶- متوسط تخلیه و بارگیری کالای کانتینری در دولت نهم و دهم سالانه ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار Teu است که نسبت به پایان سال ۸۳ (یک میلیون و ۳۴۵ هزار Teu) معادل ۷۱ درصد رشد داشته است.
۹۷- افزایش تعداد بنادر کوچک کشور : در دولت اصلاحات : از ۴۹ بندر به ۵۱ بندر (۴ درصد افزایش). در دولت احمدی نژاد : از ۵۱ بندر به ۸۲ بندر (۶۰ درصد افزایش)
۹۸- رکورددار افزایش واردات بنزین در کشور : دولت اصلاحات در سال ۷۶ با افزایش ۱۲۰ درصدی نسبت به سال قبل. رکورددار کاهش واردات بنزین به کشور : دولت احمدی نژاد در سال ۹۰ با ۶۷ درصد کاهش نسبت به سال قبل
۹۹- وابستگی کشور به واردات بنزین در دولت اصلاحات ۴ برابر شد، از ۵ میلیون لیتر در روز (۱۳۷۶) به ۲۳ میلیون لیتر در روز (۱۳۸۴). در دولت احمدی نژاد واردات بنزین نه تنها به صفر رسید بلکه صادرات بنزین نیز آغاز شد.
۱۰۰- از مجموع ۱۴۲ طرح سد بزرگ ملی کشور که در دست بهره برداری است، ۱۹ سد پیش از پیروزی انقلاب اسلامی، ۷ سد از ابتدای انقلاب تا سال ۱۳۶۷، ۱۵ سد در دولت کارگزاران، ۴۷ سد در دولت اصلاحات، و ۵۴ سد در دولت احمدی نژاد به بهره برداری رسیده است.
۱۰۱- ظرفیت نصب شده نیروگاه های برقابی که وارد مدار شده : دولت اصلاحات : سه هزار و ۷۵ مگاوات، دولت احمدی نژاد : ۴ هزار و ۹۶۲ مگاوات (۱.۶ برابر)
۱۰۲- دولت اصلاحات (۸۳-۱۳۷۶) بیش از ۲۵ هزار میلیارد ریال از سهام شرکتهای دولتی را در جریان خصوصی سازی واگذار کرد، در حالیکه ارزش این واگذاری ها در دولت احمدی نژاد (از ۸۴ تا خردادماه ۹۲) بیش از ۱۲۲۷ هزار میلیارد ریال می باشد (۵۰ برابر)
۱۰۳- مجموع سیمان تولید شده در کشور : در دولت اصلاحات : ۲۰۳ میلیون تن، در دولت احمدی نژاد : ۴۰۳ میلیون تن (۹۹ درصد رشد)
۱۰۴- افزایش ظرفیت تولید سیمان در کشور : در ۲۷ سال (از ابتدای انقلاب تا سال ۸۴) : ۲۶ میلیون تن، در دولت احمدی نژاد (تا پایان ۹۱) : ۴۲ میلیون تن (۱.۶ برابر)
۱۰۵- متوسط سالانه افزایش تولید سیمان : در دولت اصلاحات : ۶۵ درصد، در دولت احمدی نژاد : ۱۱۷ درصد
۱۰۶- میزان مصرف سیمان از برخی جهات بیانگر روند رشد اقتصادی و پیشرفت کشور نیز می باشد. در سال ۱۳۸۵ سرانه مصرف سیمان حدود ۵۱۰ کیلوگرم بوده که در سال ۹۱ به یک هزار و ۱۸ کیلوگرم رسیده است.
۱۰۷- تعداد کارخانه های سیمان در کشور : در پایان دولت اصلاحات (سال ۸۳ ) : ۳۷ کارخانه ، ابتدای سال ۹۲ : ۶۷ کارخانه (۸۰ درصد افزایش)
۱۰۸- میزان تولید سالانه سیمان : در پایان سال ۸۳ : ۳۲ میلیون تن، در پایان سال ۹۱ : ۷۰ میلیون تن (بیش از ۲ برابر)
۱۰۹- مدیریت موفق دولت های نهم و دهم در اهتمام به امر تولید و سرمایه گذاری در صنعت سیمان عامل اصلی در رشد ۱۱ پله ای کشورمان از رتبه ۱۴ جهانی در سال ۸۴ به رتبه ۳ در سال ۹۲ می باشد.
۱۱۰- براساس گزارش مر کز آمار ایران از سال ۱۳۷۶ تا پایان ۹۱ بیشترین میزان نرخ بیکاری در کشور در سالهای ۷۹ و ۸۰ با میزان ۱۴.۳ درصد به ثبت رسیده است. متوسط سالانه نرخ بیکاری در دولت اصلاحات (۸۳-۱۳۷۶) برابر با ۱۲.۷۵ درصد و متوسط این نرخ در دولتهای نهم و دهم (۹۱-۱۳۸۴) برابر با ۱۱.۶۶ درصد می باشد.
۱۱۱- تعداد بیکاران در دولت اصلاحات : از ۱.۴ میلیون نفر در سال ۷۶ به ۲.۶۷۵ میلیون نفر در سال ۸۴ (۱.۲۷۵ میلیون نفر افزایش، ۹۱ درصد رشد). در دولت احمدی نژاد : از ۲.۶۷۵ میلیون نفر به ۲.۹۴۵ میلیون نفر (۲۷۰ هزار نفر افزایش، ۱۰ درصد رشد)
۱۱۲- تعداد دارالقرآن ایجاد شده در کشور : از سال ۵۷ تا ۸۴ : ۶۷۰ واحد، در دولت احمدی نژاد : بیش از ۲۰ هزار واحد
۱۱۳- افزایش تختهای فعال بیمارستانی : در دولت اصلاحات : ۸۴۸۸ تخت (از ۸۲۵۸۸ به ۹۱۰۷۶)، در دولت احمدی نژاد : ۱۷۸۲۵ تخت (از ۹۱۰۷۶ به ۱۰۸۹۰۱)، بیش از ۲ برابر
۱۱۴- افزایش داروخانه های کشور : در دولت اصلاحات : ۱۷۹۴ داروخانه (از ۴۵۸۶ به ۶۳۸۰)، در دولت احمدی نژاد : ۲۵۸۱ داروخانه (از ۶۳۸۰ به ۸۹۶۱)، بیش از ۱.۴ برابر
۱۱۵- افزایش خانه بهداشت روستایی : در دولت اصلاحات : ۱۳۹۰ مرکز (از ۱۴۹۲۴ به ۱۶۳۱۴)، در دولت احمدی نژاد : ۳۹۶۷ مرکز (از ۱۶۳۱۴ به ۲۰۲۸۱)، بیش از ۲.۸ برابر
۱۱۶- تعداد کانونهای فرهنگی هنری مساجد کشور : تا قبل از دولت نهم : ۲۴۰۰ کانون، سال ۹۱ : ۱۵ هزار کانون (بیش از ۶ برابر)
۱۱۷- تعداد کتابخانه های عمومی کشور : تا قبل از دولت نهم : ۱۶۰۰ کتابخانه، سال ۹۱ : ۳ هزار کتابخانه (۸۸ درصد رشد)
۱۱۸- تعداد عناوین کتابهای چاپ شده در کشور : سال ۱۳۸۴ : بیش از ۵۳ هزار عنوان، سال ۱۳۹۰ : بیش از ۶۸ هزار عنوان (۲۸ درصد رشد)
۱۱۹- تعداد سالن های سینما : سال ۱۳۸۴ : ۲۵۰ سالن، سال ۱۳۹۱ : ۳۶۰ سالن (۴۴ درصد رشد)
۱۲۰- میزان تولید محصولات باغی نسبت به سطح زیر کشت این محصولات : در دولت اصلاحات از ۵.۶۳ تن محصول در هر هکتار در سال ۷۶ به ۵.۲۲ تن محصول در هر هکتار در سال ۱۳۸۳ کاهش یافته است. در دولت احمدی نژاد این نسبت از ۵.۷۳ تن محصول در هر هکتار در سال ۸۴ به ۶.۷ تن محصول در هر هکتار افزایش یافته است. (یک تن افزایش محصول در هر هکتار)
۱۲۱- در دولت اصلاحات میزان تولید محصولات باغی از ۱۱ میلیون و ۲۵۰ هزار تن در سال ۷۶ به بیش از ۱۳ میلیون و ۱۰۸ هزار تن در سال ۸۳ رسید (۱۶.۵ درصد افزایش). در سال ۸۴ دولت نهم بیش از ۱۴ میلیون و ۸۶۴ هزار تن محصولات باغی تولید کرد که این رقم در پایان سال ۹۱ به بیش از ۱۸ میلیون و ۴۰۰ هزار تن رسید (۲۳.۸ درصد افزایش)
۱۲۲- میزان افزایش محصولات باغی : در دولت اصلاحات : بیش از یک میلیون و ۸۵۰ هزار تن، در دولت احمدی نژاد : بیش از ۳ میلیون و۵۳۶ هزار تن (بیش از ۹۰ درصد افزایش)
۱۲۳- میزان رشد سالیانه تولید محصولات باغی در ۸ سال دولت اصلاحات (۸۳-۱۳۷۶) برابر با ۲.۲ درصد و در ۸ سال دولت احمدی نژاد (۹۱-۱۳۸۴) برابر با ۳.۱ درصد بوده است. این در حالی است که در سال ۱۳۸۷ به دلیل سرمای شدید و کم سابقه در کشور بسیاری از محصولات باغی از بین رفت، در این سال تولید محصولات باغی نسبت به سال ۸۶ نزدیک به ۳ میلیون تن کاهش یافت.
۱۲۴- مجموع محصولات باغی تولید شده : در دولت اصلاحات : ۹۹ میلیون و ۸۴۱ هزار تن، در دولت احمدی نژاد : بیش از ۱۲۷ میلیون و ۹۷ هزار تن (۲۷.۳ درصد افزایش معادل با ۲۷ میلیون و ۲۵۶ هزار تن)
۱۲۵- بر اساس آمارهای بانک مرکزی میزان نقدینگی کشور در دولت کارگزاران ۶.۲ برابر، در دولت اصلاحات ۵.۱۱ برابر و در دولت احمدی نژاد ۵ برابر شده است. این در حالی است که در سالهای اخیر طرح های اقتصادی بزرگی چون هدفمندی یارانه ها، مسکن مهر و بنگاههای زودبازده انجام شده و حجم فعالیتها و تولیدات دولت نیز چندین برابر دولتهای گذشته بوده است.
۱۲۶- متوسط نرخ رشد نقدینگی در کشور : در دولت کارگزاران : ۲۹.۸ درصد، در دولت اصلاحات : ۲۶.۲ درصد، در دولت احمدی نژاد : ۲۵.۸۶ درصد
۱۲۷- شتاب نقدینگی : عبارت است میزان رشد نرخ رشد نقدینگی، شتاب مثبت به منزله حرکت به سمت تشدید افزایش نقدینگی و شتاب منفی به منزله حرکت به سمت مهار افزایش نقدینگی می باشد. در دولت کارگزاران : ۸۹.۴ درصد مثبت، در دولت اصلاحات : ۹۹ درصد مثبت، در دولت احمدی نژاد : ۱۰ درصد منفی
۱۲۸- میزان استخراج مواد معدنی : ابتدای سال ۱۳۸۴ : ۱۵۶ میلیون تن از ۳۶۰۰ معدن فعال ، ابتدای سال ۱۳۹۱ : ۳۴۱ میلیون تن از ۵ هزار معدن فعال
۱۲۹- تعداد پروانه اکتشاف معادن صادر شده : در دولت اصلاحات : ۱۰ هزار فقره، در دولت احمدی نژاد : بیش از ۱۳ هزار فقره (۳۰ درصد رشد)
۱۳۰- تعداد پروانه بهره برداری از معادن صادر شده : در دولت اصلاحات : ۴۶۰۰ پروانه، در دولت احمدی نژاد : بیش از ۶ هزار پروانه (۳۰ درصد رشد)
۱۳۱- افزایش ظرفیت تولید محصولات فولادی از ۱۳ میلیون تن در سال ۱۳۸۴ به ۳۱ میلیون تن در سال ۱۳۹۱ (۱۳۸ درصد رشد)
۱۳۲- افزایش ظرفیت تولید آلومینیوم از ۲۳۰ هزار تن در اسل ۱۳۸۴ به ۴۵۷ هزار تن در سال ۱۳۹۱ (۹۹ درصد رشد)
۱۳۳- افزایش ظرفیت تولید کاشی و سرامیک از ۱۸۰ هزار تن در سال ۱۳۸۴ به ۳۸۰ هزار تن در سال ۱۳۹۱ (بیش از ۲ برابر)
۱۳۴- افزایش ظرفیت تاسیسات ذخیره ای کشور (سیلوها) از ۹ میلیون تن در سال ۱۳۸۴ به ۱۶ میلیون تن در سال ۱۳۹۱ (۷۸ درصد رشد)
۱۳۵- افزایش ظرفیت تولید مس کاتدی از ۱۹۰ هزار تن در سال ۱۳۸۴ به ۲۵۵ هزار تن در سال ۱۳۹۱ (۳۴ درصد رشد)
۱۳۶- مجموع لوازم خانگی (تلویزیون، یخچال، ماشین لباسشویی) تولید شده در کشور : در دولت اصلاحات : ۱۹ میلیون دستگاه، در دولت احمدی نژاد : ۲۷ میلیون دستگاه (۱.۴ برابر)
۱۳۷- حجم سرمایه گذاری صنعتی محقق شده : در دولت اصلاحات : ۱۶ هزار میلیارد تومان، در دولت احمدی نژاد : ۱۱۰ هزار میلیارد تومان (۶.۸ برابر)
۱۳۸- سرمایه گذاری صورت گرفته در بخش معدن : در دولت اصلاحات : ۵۰۰ میلیارد تومان، در دولت احمدی نژاد : ۳.۳ هزار میلیارد تومان (۶.۶ برابر)
۱۳۹- طبق آمارهای جهانی شاخص توسعه انسانی در ابتدای دولت نهم ۰.۶۸۵ بود که در پایان دولت دهم به ۰.۷۴۲ رسید و ایران در ردیف کشورهای با توسعه بالا قرار گرفت.
۱۴۰- طبق آمارهای جهانی در ۸ سال دولت احمدی نژاد شاخص بهداشت از ۰.۸۱ به ۰.۸۳۹ رسیده و شاخص درآمد سرانه نیز از ۰.۶۶۵ به ۰.۶۹ ارتقا پیدا کرده است. در این مدت شاخص آموزش با رشدی قابل توجه از ۰.۵۹۹ به ۰.۷۰۷ رسیده است.
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
.
"عاشقتم"
بهلول
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
امین کم بود! رضا شون هم اومد !
تسنیم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
همه این هایی که گفتید قبول !
141. صهیونیست ستیز هم بود که دمش گرم ! اما از وقتی که به ولایت فقیه پشت کرد شد آدم بده ! اگه به جای مشایی مثل همون روز های اول درکنار امام خامنه ای عزیز می موند گند نمی زد به پرونده 8سالش ! که روزگار ماهم این طوری بشه نه می تونیم ازش دفاع کنیم نه می تونیم ولش کنیم!
مرعشی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جناب آقا رضا


با این مقاله ای که نوشتید ثابت کردید که بخشی از ملت ایران از جمله شما ،

قدر خدمات بزرگواری همچون حضرت آیت الله هاشمی و حضرت حجت الاسلام

والمسلمین جناب شیخ حسن روحانی را نمی فهمند.




ای کاش عظمت و گستره خدمات بزرگوارانی همچون آیت الله هاشمی و جناب

شیخ حسن روحانی برای ملت ایران بیشتر تشریح می شد.




بنده حقیر منکر خدمات احمدی نژاد نیستم. بالاخره ایشان در زمان آیت الله

هاشمی، استاندار اردبیل بود و انصافا به استان اردبیل خدمت کرد.



لکن آیت الله هاشمی یک شخصیت بسیار بزرگوار است که همه ما مدیون بزرگواریهای


ایشان هستیم.



درود بر هاشمی
درود بر روحانی
درود بر ناطق نوری
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
امار کار هر طنز نویسی است عالی است پیامکش کن بفرست برا مردم یه کم بخندند خیلی وقته دروغ جدید نشنیدیم بخندیم
محسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
قبول دارم که احمدی نژاد در زمینه راهسازی و ساخت مسکن و فضای ورزشی و کمک به مناطق محروم خوب عمل کرد اما به قول سید محمد غرضی عزیز دولت خوب دولتیست که اشتغال بالا و تورم پایین داشته باشه که کارنامه ایشان در این زمینه فاجعه است.
ستار
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
با این حساب چه مملکت گل و بلبلی داشتیم در این 8سال و ازش غافل بودیم!فقط یه چیزی افزایش 3برابری کاربران اینترنت چه ربطی به دلاور شما داره؟واحیانا شما در جریان فیلتر شدن سایتها به صورت شلاقی و سرعت افتضاح پایین و سانسور اینترنت نیستید.گفتید ساخت خودرو افزایش پیدا کرد.بله افزایش پیدا کرد ولی به لطف دولت مهرآفرین خودروهایی کاملا بی کیفیت و فاقد ایمنی و استانداردهای جهانی.آمار هایی که ارائه کردید سالهاست که برای تحمیق کردن مردم داره به کار میره.وضع کشور با این آمارهای تخیلی (احمدی 3برابر و یا حتی 6برابر بیشتر خدمت کرده)درست نمیشه.بهتره قبل از ارائه آمارهای بی پایه و اساس و صرفا احساساتی حرف زدن یه نگاهی به بازار و وضع مالی مردم و صندوق بودجه مملکت و قیمت اجناس و میزان تحریم ها و ایران هراسی که در این مدت 8سال آقای دلاور برای همه ایجاد کرد بندازید.سانسور و ممیزی کتابها و فیلم ها،توقیف بیش از 100 روزنامه به دلایل نامعلوم و غیر کافی.بالا رفتن میزان اعدام ها و زندانیان سیاسی و پرونده سازی و فساد های مال اداری مثل 3هزار میلیاردیو فساد مالی بیمه و... در دولت مهرآفرین،رشد تورم و پایین اومدن میزان رشد اقتصادی،بالا رفتن قیمت دلار تا مرز 4هزار تومن.بدتر شدن هرچه بیشتر وضع مردم و رو آوردن به خلاف.من نمیدونم اگر بیکاری در دوره اخمدی دلاور کم شده پس این همه بیکار که تو هر خانواده حداقل یه نفر هست بخاطر چیه؟فکر کنم تو یکی از حقوق بگیرایی هستی که در دکونت به خاطر رفتن احمدی دلاور تخته شده.یا یکی مثل خود احمدینژاد یا یکی از دورو بریاش هستی چون دقیقا عین اون آمار میدی.اگه وضع مملکت اینقدر خوب شده پس چرا مردم حتی قدرت تامین نون یه ماهشونو ندارن؟احمدی نژاد و امثال تو جواب این مردمو تو روز قیامت چه جوری میخواید بدین؟خیال کردی اگر ب روی خودش نیاره این مردمم فراموش میکنن؟
حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۵۰ - ۱۴ آذر ۱۳۹۲
۹
۱۱
احمدی نژاد خطا داشت معصوم نبود ولی به مثابه کسی است که اطرافش ناکثین ومارقین وقاسطین قرار گرفتند وروزی خواهد رسید که مردم کوفی صفت بگویند مگر علی نماز هم می خواند.
.......واما یک پیشنهاد
برای نجات ملت به احمدی نژاد اجازه دهند تمام مستندات افشاگرانه اش را ارائه کند ومدعی العموم هم حضور داشته باشد در صورتی که منافع ملت در نجات است مصلحت اندیشی را کنار بگذارندو دادگاهی چون دادگاه کرباسچی بر پاشود........
راستی آقای احمدی نژاد اینبار کسانی را هم که به شما گفتند مفسدین را کاری نداشته باشید معرفی کنید حتی اگر از مسئولان تراز اول باشند.
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
.
قبلا که معرفی کرد، چه کار کردند؟؟؟؟؟

دیگه گنده تر از هاشمی که نداریم، داریم؟؟؟
همین پارسال،یه فیلم پخش کرد از مسئولان، پرونده اش به کجا رسید؟
سوفیا لوره
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۵ - ۱۴ آذر ۱۳۹۲
۲۱
۷
در اتخابات قبلی که اصلا مناظره ای وجود نداشت و فقط یک میز گرد خنک انتخاباتی بود اقای روحانی در حالی که جای خودش نشسته بود دائم دستمال دستش بود و عرق پیشانی را پاک میکرد حال تصور کن بیاد جلوی کسی مثل احمدی نژاد بشینه و از تهمت هایی که نزدیک دوساعت رده دفاع کنه حتما باید این بار به جای دستمال با خودش حوله بیاره
مرتضی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۸ - ۱۴ آذر ۱۳۹۲
۷
۱۷
مردم خودشون حق رو از ناحق تشخیص میدن.نیازی به این کارا نیست.سابقه هرکدومشون نشانگر شخصیت و برخوردشونه.مردم خودشون قضاوتشونو میکنن.
چراغعلی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۲ - ۱۴ آذر ۱۳۹۲
۲۳
۴
امین رده به عشق + احمدی دلاور دوست عزیز چرا خودت را به زحمت میندازی و به واقعییات اشاره میکنی و دلیل و مدرک برای انها میاوری زمانی که احمدی نژاد بحث دروغ کثییف هولو کاست را در سطح جهان مطرح کرد و گفت بر فرض محال اگر هم هولو کاست راست باشد چرا فلسطینیان باید تاوان انرا پس بدهند همه جای رژیم حرامراده سگ نجس و اربابان غربی و بعضی از سران شیخ نشینان و عده ای بسیار قلبل از داخلی های وطن فروش سوخت و این سوزش تا روز قیامت ادامه دارد اگر اقای روحانی در سازمان ملل اعلام میکرد هولوکاست دروغه در پیش این جماعت از احمدی نژاد بد تر میشد بله عزیز دعوا سر لحاف ملا نصرالدین است .
سوفیا لوره
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۰ - ۱۴ آذر ۱۳۹۲
۲۲
۵
ایرانی احمدی نژاد را نمی شناسی اسم خود را گذاشتی ایرانی نکنه پس پریروز از مزار شریف امدی .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شرمنده منفی دادم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۰ - ۱۴ آذر ۱۳۹۲
۶
۲۵
احمدی باید بره محاکمه نه مناظره
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
.
اونوقت جای برادران ... کجاست برادر؟؟؟؟؟

اون آقازاده آزاد شده با وثیقه 10 میلیاردی، برای چه در جلسه معارفه ولایتی بود!!
بازی های سیاسی !
مریم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۵۵ - ۱۴ آذر ۱۳۹۲
۴
۲۵
دوست دارم نظرم رو بذارین رو سایت. اقای احمدی نژاد شما نه فرماندار بودی نه شهردار بودی نه ریس جمهور بودی شما اشتباهی بودی . اومدی خودت و رج سال به چه روزی در آوردی ایی جا زدی از مردم رای گرفتی کشور و هشت سال بهچه روزی در آوردی که هیچ وقت قرار نیست مثل اولش بشه با چه سال مناظره کردی بسته ازت خسته شدیم از طرفدارهات خسته شدیم برو تو خونه بشین خیلی سنگینتری بگم بگم هم راه نینداز
روییی میگی میخوام مناظره کنم شما
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
.
تحمل نظر مخالف که هیچ !!! تحمل وجود مخالف هم ندارید !

اما شعارتون شده درود بر مخالف من !!!!
ما و شما
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
واقعا که مریم چقدر بیسوادی ... حیف اسم مریم
پاسخ به رضا زنده به عشق احمدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۰ - ۱۴ آذر ۱۳۹۲
۵
۲۳
داداش اینکه بازم آماروارقام دروغین خود دولت احمدی نزاده....90درصدش الکی وفریبه-نکنه خودتی احمدی نزادکه باز اومدی گول مردم بزنی
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
.
اگر چشم هاتو باز میکردی،میدیدی که تک تک مواردی که گفته شد،مبتنی بر واقعیت بود.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دیگه همین ک امین تاییدش کرد یعنی واقعیه واقعیه.شک نکنید.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۳۴ - ۱۵ آذر ۱۳۹۲
۵
۲۵
... بگور احمدی شریعتمداری رجا صراط جهان کیهان
قلبی که برای ایران می تپد
|
-
|
۱۳:۳۲ - ۱۵ آذر ۱۳۹۲
۵
۲۶
احمدی بای بای
احمدی وای وای
معصومي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۵ - ۱۵ آذر ۱۳۹۲
۲۲
۴
اگر آقاي روحاني راست ميگه خزانه خالي بوده ،چطور ايشان هم يارانه هارو هر ماه دراين مدت داده هم حقوق كارمندارو؟ آيا اين مدت ايشان معجزه ميكنه يا قبل از آزادسازي بخشي ازپولهاي ايران ايشان از آمريكائيها قرض گرفته يا ازپول شخصيش اينقدر داره كه خرج ميكنه ؟واقعا كسي ميتونه اين حرفارو باوركنه؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آی کیو مملکت خرج داره.وقتی تمام هزینه هایی که باید طی یک سال برای مملکت خرج کنیو درنظر میگیری و میبینی پول ناکافیه و کسری بودجه هست معنیش میشه خزانه خالی.نه اینکه منظور این باشه که یه قرون هم در خزانه نباشه.بلکه منظور اینه که مبلغی که در خزانه هست کفاف مخارج دولت رو نمیده و دولت ممکنه کم بیاره و پولش تموم بشه!
هموطن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۹ - ۱۶ آذر ۱۳۹۲
۴
۲۳
شما از اسمت معلومه چرا سنگ احمدی نژادو به سینه میزنی!
اینایی هم که طومار کردی همه آمارهای من درآوردی و کشکه، حیف کشک با اون همه خاصیتش!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۴ - ۱۶ آذر ۱۳۹۲
۲۷
۶
کدوم حقوق دان ؟؟؟
مگه میشه 20 روزه از انگلیس دکترا گرفت ؟ آن هم بدون دانش زبان انگلیسی !!!
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۹ - ۱۶ آذر ۱۳۹۲
۱۷
۲۶
در پاسخ به (رضا زنده به عشق احمدی)
تمامی خدمات به اضافه :
1) عدم پیروی از ولایت رهبری در عوض پیروی از ولایت ...
2) تنها ریس جمهوری که به خاطر مواضعش در قبل از انتخابات 92 .......... که بعد از عدم صلاحیت مشایی جو رو متشنج نکنه
3) تنها رئیس جمهوری که بحران سیاسی داخلی رو راه انداخت طوری که مردم در ظاهر دو دسته شدند و دشمن از اون در سال 88 و سال های بعد سود برد.
4) تنها ریس جمهوری که به جای فکر و عمل در به پیش بردن اهداف نظام که با خون های فراوانی طی 30 و اندی سال به زحمت بدست اومده بود به جای آن در فکر مدیریت جهانی بود مانند فراماسون ها!
5) تنها ریس جمهوری که به لحاظ عملکرد سیاست خارجیش یا دشمن های ما رو خندوند یا نسبت به ما گستاخ کرد.
6) تنها ریس جمهوری که در مقابل آنهمه فریاد تیم های اقتصادی که می گفتند روش یارانه منحصر به پرداخت نقد به مردم نیست ، ایستادگی کرد و اونو اجراکرد بر اساس کدام عقل خدا می دونه ؟
7) تنها ریس جمهوری که عملکرد اون وضع اسفناک امروزمان است چه در سیاست داخلی چه در سیاست خارجی چه در اقتصاد ؟
8) تنها ریس جمهوری که در زمان خودش وقتی مشاور رهبری علی اکبر ولایتی داشت از طرف نظام درباره هسته ای مذاکره می کرد اومد نماز جمعه گفت اونی که اومده پیشتون صاحب اختیار نیست.
9) تنها ریس جمهوری که به فکر مستمندان و مستضعفان جامعه بود که حالا وضعیتشان از اونوقتی که بدبخت بودند بدتره؟
10) تنها ریس جمهوری که بارها به اوباما نامه نوشت که غلط کردم بیا تحریم ها رو بردار و اوباما جواب نداد و عزت مردم ایران را به باد داد.
11) تنها ریس جمهوری که باعث شد اصولگراها در انتخابات اخیر با توجه به عملکرد های اون از اصلاحات شکست بخورند
12) تنها رئیس جمهوری که کسانی رو که دوستان دلسوز نظام و رهبری و کمک ایشان بودند رو از اطرافش پراکاند تا آقا تنها بمونه؟
13) رئیس جمهوری که از اصول گرا ها بود و لی اصولگراها اونو قبول ندارن و برای حفظ خودش در اواخر خدمت مجبور شد برای حمایت اصلاح طلبها افکار اونها رو بازگو کنه که من شما رو قبول دارم؟ ولی اونها هم تره واسش خورد نکردند.
14) تنها رئیس جمهوری که دکترای عمران داره ولی در اصل دکترای فلسفه و مدیریت جهانی رو یدک می کشه و خودش مستقلاً یک آیت الله العضمی می باشد
15) تنها ریس جمهوری که بین خودش و مدیر دفترش جای خالی برا آقا امام زمان می زارند!!!!یعنی آقا بینشون نشسته!!!!!!!!!!1
16) تنها آیت االه العضمی و مرجع فقید که عقل از درک کلمات پرگوهرش بر می تابد که اعلام می فرمایند تا چهار سال دیگه آقا امام زمان ظهور خواهند کرد.آقا امام محمد باقر فرمدو : هرکس زمان تعیین کند بدانید دروغ گو است هیچکس به غیر از خدا نمی داند موقع ظهور را با خیلی تخفیف فوقش خود آقا امام زمان می داند و بس .
17) تنها ریس جمهوری که گاهی جلوتر از ولایت و گاهی عقب تر از ولایت
حرکت کرده ؟؟؟؟؟؟؟
18) و خیلی عنوان های دیگه که در این مجال نمی گنجد....
صراط لطفاً منتشر کن
تبریزی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اقا محمد فکر میبکنم انصاف نصف دین است شاید هم تمام دین زحمات و خدمات دکتر هیچ وقت از یاد نخواهد رفت
ایرانیان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
محمد جان توهماتت بیش از حد شده، زیرا که امثال هاشمی پرت کرده اند... این چیزایی که گفتی نظر شخصی بود نه واقعیت.
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آقای تبریزی اگه اول متن رو خونده باشی نوشتم تمامی 140 بند خدمات که رضا زنده به عشق احمدی نوشته رو با جان و دل قبول دارم فقط 18 تا انتقاد کردم آیا این انصاف نیست؟؟
الی2
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۶ - ۱۷ آذر ۱۳۹۲
۱۰
۲۵
بعضیا یا کورا یا خودشونو زدن به کوری و گرنه یه بچه ده ساله ام که از سوپر سر کوچشون خوراکی مدرسه میخریده میفهمه که وضع خیلی بهتر شده
خداوند به همه چشمانی بینا عنایت کنه
ما و شما
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
کجاش بهتر شده آدم ناحسابی ؟!!! چرا دروغ به این بزرگی میگی؟ نکنه از سر کوچه روحانی جونت خرید می کنید؟
شکارچی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ماو شما
اشتباه نکن داداش
ایشون بچه یکی از وزرا یا لیدراست توی ستاد انتخابات
افزایش حقوق وضعشون رو توپ کرده
موسوی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۱ - ۱۷ آذر ۱۳۹۲
۱۸
۱۲
تنها ریس جمهوری است که گفتمان انقلاب را زنده کرد ....
تنها کسی است رعشه بر اندام صهیونیسم جهانی انداخت
تنها کسی که ...دست خیانتکاران را قطع کرد که جیغ شان به هوا خواست وتنها ریس جمهوری است ظهور را قدرت تشیع را به رخ استکبار کشید چرا غرب و استکبار یکپارچه با او دشمن بودند؟؟؟؟
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
رعشه در زمان آقای احمدی نژاد افتاده یا زمان آقای روحانی که بهش رای ندادم در چند ماهه دولتش تمامی دولتها و کشورهایی که کینه انقلاب را داشتند عملا دستشان رو شد و اعلام مواضع بر ضد جمهوری اسلامی ایران کردند به نظر شما دیپلماسی روحانی چه بوده که این دشمنی ها رو عیان کرده و لی در زمان احمدی اصلاً مثل حالا با ما مخالفت نمی کردند می دونید چرا؟ چون وقتی می بینند که ریس جمهور مملکت خودش داره زیر پای ملتشو خالی می کنه دیگه کاری ندارند اعلام موضع جدی و رودرو کنند!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۲ - ۱۸ آذر ۱۳۹۲
۵
۲۵
خطاب به احمدی نژاد:برای مناظره دیره،الان وقت محاکمه است
اسدبگی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۹ - ۱۸ آذر ۱۳۹۲
۱
۲۴
محمود خوبی منم اسد جسد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۲ - ۱۸ آذر ۱۳۹۲
۱۹
۵
روحانی واطرافیانش د... هستند در دولت احمدی نژاد هر چی رو بگی پیشرفت داشت مناظره رو هم احمدی نژاد برای خودش نمیگه چون به اسم اسلام ناب میشناسنش میخواد به دروغ دستاوردهاشو به مردم بد معرفی نکنند واین نوع انقلابی بودن رو نا کارآمد جلوه ندن که به حق روحانی و همراهانش با این دروغها ضربه به اسلام میزنند احمدی نژاد 3تا سانتریفوژ اونم پلمپ شده تحویل گرفت 17هزار تا در حال کار تحویل داد خودشم که گفت اینها همه با عنایات حضرت ولی عصر انجام شده و حالا هم وظیفه میدونه دفاع کنه
سروش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۷ - ۱۸ آذر ۱۳۹۲
۲۴
۱۲
روحانی در حد مناظره با احمدی نژاد نیست...
نه سازش نه تسلیم منتظر تو هستیم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
بدبخت منتظر مولا مون صاحب الزمان باش نه اين كسي كه اصول اوليه دينش رزا هم رعايت نمي كرد
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چرا داغ کردی؟؟؟ بدبختم خودتی که میگی احمدی نژاد اصول اولیه دینش رو رعایت نمی کنه. تازه اصول اعتقادیه، فروع رعایت کردنی .همه هم منتظر آقاییم علکی مغلطه نکن
فرید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۵ - ۱۸ آذر ۱۳۹۲
۲۰
۱
ولی احمدی نزاد دردوران خدمتش جمله ی (برادران قاچاق چی رو خوب اومد)
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
.
قاچاقچی های دالتون !!!
محسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
واقعا" در حقش نامردی کردن
همه ثروتهای مملکت رو داد دستشون
همه وزرای مملکت رو از اونها انتخاب کرد
تو قضیه اون 23 تا دختر اردوی راهیان نورتقصیر رو............
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۰ - ۱۹ آذر ۱۳۹۲
۶
۲۱
تكرارش هم ارزش داره:
در پاسخ به (رضا زنده به عشق احمدی)
تمامی خدمات به اضافه :
1) عدم پیروی از ولایت رهبری در عوض پیروی از ولایت ...
2) تنها ریس جمهوری که به خاطر مواضعش در قبل از انتخابات 92 .......... که بعد از عدم صلاحیت مشایی جو رو متشنج نکنه
3) تنها رئیس جمهوری که بحران سیاسی داخلی رو راه انداخت طوری که مردم در ظاهر دو دسته شدند و دشمن از اون در سال 88 و سال های بعد سود برد.
4) تنها ریس جمهوری که به جای فکر و عمل در به پیش بردن اهداف نظام که با خون های فراوانی طی 30 و اندی سال به زحمت بدست اومده بود به جای آن در فکر مدیریت جهانی بود مانند فراماسون ها!
5) تنها ریس جمهوری که به لحاظ عملکرد سیاست خارجیش یا دشمن های ما رو خندوند یا نسبت به ما گستاخ کرد.
6) تنها ریس جمهوری که در مقابل آنهمه فریاد تیم های اقتصادی که می گفتند روش یارانه منحصر به پرداخت نقد به مردم نیست ، ایستادگی کرد و اونو اجراکرد بر اساس کدام عقل خدا می دونه ؟
7) تنها ریس جمهوری که عملکرد اون وضع اسفناک امروزمان است چه در سیاست داخلی چه در سیاست خارجی چه در اقتصاد ؟
8) تنها ریس جمهوری که در زمان خودش وقتی مشاور رهبری علی اکبر ولایتی داشت از طرف نظام درباره هسته ای مذاکره می کرد اومد نماز جمعه گفت اونی که اومده پیشتون صاحب اختیار نیست.
9) تنها ریس جمهوری که به فکر مستمندان و مستضعفان جامعه بود که حالا وضعیتشان از اونوقتی که بدبخت بودند بدتره؟
10) تنها ریس جمهوری که بارها به اوباما نامه نوشت که غلط کردم بیا تحریم ها رو بردار و اوباما جواب نداد و عزت مردم ایران را به باد داد.
11) تنها ریس جمهوری که باعث شد اصولگراها در انتخابات اخیر با توجه به عملکرد های اون از اصلاحات شکست بخورند
12) تنها رئیس جمهوری که کسانی رو که دوستان دلسوز نظام و رهبری و کمک ایشان بودند رو از اطرافش پراکاند تا آقا تنها بمونه؟
13) رئیس جمهوری که از اصول گرا ها بود و لی اصولگراها اونو قبول ندارن و برای حفظ خودش در اواخر خدمت مجبور شد برای حمایت اصلاح طلبها افکار اونها رو بازگو کنه که من شما رو قبول دارم؟ ولی اونها هم تره واسش خورد نکردند.
14) تنها رئیس جمهوری که دکترای عمران داره ولی در اصل دکترای فلسفه و مدیریت جهانی رو یدک می کشه و خودش مستقلاً یک آیت الله العضمی می باشد
15) تنها ریس جمهوری که بین خودش و مدیر دفترش جای خالی برا آقا امام زمان می زارند!!!!یعنی آقا بینشون نشسته!!!!!!!!!!1
16) تنها آیت االه العضمی و مرجع فقید که عقل از درک کلمات پرگوهرش بر می تابد که اعلام می فرمایند تا چهار سال دیگه آقا امام زمان ظهور خواهند کرد.آقا امام محمد باقر فرمدو : هرکس زمان تعیین کند بدانید دروغ گو است هیچکس به غیر از خدا نمی داند موقع ظهور را با خیلی تخفیف فوقش خود آقا امام زمان می داند و بس .
17) تنها ریس جمهوری که گاهی جلوتر از ولایت و گاهی عقب تر از ولایت
حرکت کرده ؟؟؟؟؟؟؟
18) و خیلی عنوان های دیگه که در این مجال نمی گنجد....
صراط لطفاً منتشر کن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۳ - ۲۰ آذر ۱۳۹۲
۳
۱۷
صراط جان هشت سال خواب بودی؟ تازه بیدار شدی؟ البته خوابی هنوز انگار!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۱۷ - ۲۰ آذر ۱۳۹۲
۱۵
۵
آیا احمدی نژاد علیه شیخ حقوقدان دست به افشاگری های غیر مستند خواهد زد و یا اینبار اسنادی در کار است؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

صراط چرا جک بی مزه میگی؟
غیر مستند؟
واقعا حرفهاش غیر مستند بود؟
اونهمه پرونده ای که آورده بود کلا 0.001 مستنداتش بود.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۶ - ۲۱ آذر ۱۳۹۲
۶
۲۱
راستي مگر احمدي نژاد نمي خواهد دروغ هاي روحاني!!! را افشا كند ماشاءالله تريبونهاي اصولگرا كه كم نيست مثل برخي وزرايش جواب دهد البته مستند ونه حرف!!!!!!!!!!!!؟
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
.
"دکتر احمدی نژاد، اصولگرا نبوده و نیست و نخواهد بود"

اصولگرا سیخی چند؟؟
محسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پس عاشق چشم و ابروش بودن که کردنش رییس جمهور
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آقا محسن خب راست میگه احمدی از اصولگرا ها نبود اگر بود مقابل رهبری نمی ایستاد حتماً که یادتونه .... احمدی از فرقه حجتیه است.
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
.
محسن جان:
سال 84 :(دور اول):
کاندید اصولگرایان لاریجانی و اون قالی ... بود!
از دکتر احمدی نژاد خواسته شد به نفع آنها انصراف بده!

(دور دوم):
همگی از روی اجبار و دریوزگی و ترس از هاشمی؛ آمدند اینور، چشمشون کور، دنده شون نرم، میخواستن نیان.
کسی ازشون حمایت نخواست!

سال 88:
خودشان،چسبیدند به دکتر احمدی نژاد،وگرنه بازهم،احمدی دلاور نیازی به حمایت آنان نداشت.
شک نکن اگر میدانستند پیروزی احمدی دلاور ممکن نیست، کاندید معرفی میکردند.
اما خودشان از همه بیشتر به این مسئله آگاه بودند.
.................
................
..............
محسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
امین جان افشاگریهای پدر داماد عشقت رو در مورد پروژه رییس جمهور کردن احمدی نژاد که از سال 82 با نمایش شهردار ساده زیست شروع شدیادت رفته؟؟؟
محسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۱۸ - ۲۲ آذر ۱۳۹۲
۳
۲۲
هدف محمود از مطرح کردن در خواست مناظره به حاشیه بردن موضوع محاکمه است
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
.
ما در .... اقایان ! که شکی نداریم!

محاکمه کنن،انتظارش رو داشتیم از قبل.
عقده ...ها!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۰ - ۲۲ آذر ۱۳۹۲
۳
۲۵
۱۸ - ۶ = ۱۲ میشه

ولی ۲۴ - ۱۳ = ۱۱ !!

۱۲ > ۱۱ بزرگتره....
مرعشی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۶ - ۲۲ آذر ۱۳۹۲
۱۴
۱۵
اکنون که با استعانت از درگاه باریتعالی ،


ملـت ایـران پس از سـالها "سردرگمی" ، بالاخره در انـتـخـابات 24 خرداد سال 1392

توانست با رای تاریخی خود به حضرت حجت الاسلام والمسلمین جناب حسن روحانی

دست به خلق حماسه ای تاریخی بزند و نشان داد ایران اسـلامی پس از سالها

دوباره به مسیر "اعتدال" و "تدبیر" و "امید" بازگشته، حال بهتر است همه

آحاد ملت ، ضمن کنار گذاشتن اختلاف نظر ها با وحدت حول محور حمایت

از ریاست محترم جمهور که از بزرگان حوزه و دانشگاه هستند.


و شخصیت بزرگواری هستند که به شهادت دوست و دشمن ، هم مجتهدی هستند بزرگوار

و هم حقوقدانی هستند عالی رتبه ،



با چنین وحدتی فرصت هر نوع سوء استفاده را از دشمنان سلب کنیم.

و با صراحت حمایت قاطع خود را اعلام داریم، تا انشاالله جزو



"اخلال کننده ها " در کار دولت محترم و "تشویش کنندگان اذهان عمومی" نباشیم.




به هر حال صیانت از حریم مقدس ریاست محترم جمهور ، وظیفه هر مسلمان است.



درود بر روحانی
محسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
این قطعنامه بود یا فتوا یا مقاله؟؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۹ - ۲۲ آذر ۱۳۹۲
۱
۱
به نظر من کسانی که به نوعی به عنوان خادمین ملت از سوی مردمی به هر طریقی انتخاب میشوند دارای موفقیتها و شکستها در طی خدمتش داره و خادمین بعدی باید اشتباهات گذشته را حداقل مرتکب نشوند هیچ خودشون هم سعی کنند کمتر دچار لغزش بشند و هر مسیولی در چارچوب قانون پاسخگوی اعمال خودش هست نه اینکه در مقابل تصمیماتی که به مشورت و نظر انجام شده و بعد دیگران اون را در چارچوب قانون بگذارند بگند نباید این کار را میکرد الان که کرده باید توبیخ شود
حاج امیر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۳۸ - ۲۲ آذر ۱۳۹۲
۲۳
۷
صد در صد افشاگر
محسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۹ - ۲۳ آذر ۱۳۹۲
۴
۲۹
من نمیدونم چجوری بعضیها عشق احمدی نژاد هستن با این کارنامش:
تورم 10.1 سال 84 تورم 45 درصد سال 92
بیکاری 16 تا 14 درصد سال 84
22تا 23 درصد سال 92
درآمد نفت و گاز در 8سال احمدی نژاد به اندازه 45 سال قبل از این دولت
نابودی و ور شکستگی اکثر صنایع
کشور
سال 1383 جشن خودکفایی گندم
1392 ایران بزرگترین واردکننده گندم خاورمیانه
نابودی استخدام و بدعت اشتغالهای پیمانی و چند ماهه
و ازهمه خطرناکتر رساندن نرخ زاد و ولد کشور از 3 درصد به 1.2 درصد .(موفقیتی که گروههای تکفیری در عراق و پاکستان و افغانستان به دست نیاوردن)
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
.
محسن جان:
میشه منبع این آمارها رو برای من بیاری؟

بازم دم روحانی گرم،که دیگه اینقدر آمارها رو تخیلی نمیکنه!
آمارهای خودتون اینه:

تورم 30% سال 92 با وجود هدفمندی یارانه ها و شوک های ارزی که شما فرمودی 45 درصد!!!

بیکاری 10.3 درصدی از خاتمی، و تحویل بیکاری 12 % با توجه به افزایش جمعیت ! که شما فرمودی 23 درصد!!!

درآمد نفت وگاز،چرا توهم میزنی؟همش که مصادره شده بود، الان داره پولش میاد تو خزانه روحانی!!!
میلیاردها دلار نفت فروخته شده دولت احمدی دالور، داره میشه هلو برو تو گلوی روحانی!

محسن جان الکی که آمار در نمیکنن!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
امین جان منبع این آمار همونجایی که احمدی نژاد آمار میداد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
محسن عزیز، خالی های پدر خوانده رو تحویلمون نده، نمیشه، چون تو فلان سال سه هفته قیمت نفت، فرضاً ۱۳۰ دلار شد، پس کل ۸ سال ۱۳۰ دلار فروخته شده. هر سال یه میانگین قیمت داره ، که هر سال اوپک میده بیرون. محض اطلاع شما میانگین قیمت هر بشکه نفت در سالهای ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۳، سال روی کار آمدن داس و کلید:

Yearly Basket Price (Average prices for OPEC crude oil from 2005 to 2013 (in U.S. dollars per barrel))

2013 .......... 105.70
2012 .......... 109.45
2011 .......... 107.46
2010 .......... 77.45
2009 .......... 61.06
2008 .......... 94.45
2007 .......... 69.08
2006.......... 61.08
2005 .......... 50.64

http://www.opec.org/opec_web/en/data_graphs/40.htm

محسن عزیز، یه چیزی رو، تا یه حدی میشه به خورد مردم داد. نمیشه که شیر نفت توی تمام ۲۷ سال قبل از احمدی نژاد و درست به محض رفتن احمدی نژاد ، بسته بشه، اما در دوران احمدی نژاد باز باشه! نمیشه تحریمها در دوران دکتر احمدی نژاد بی تأثیر باشه، و همه تون بگید سوء مدیریت بوده، اما به محض رسیدن به قدرت بگید همه چی تقصیر تحریمهاست. چطوری هستش که توی مرداد ماه امسال صنوق بین المللی پول اعلام میکنه، بورس ایران در شش ماهه اول سال در دنیا اول شده، اما خبرش در ستون چپ روزنامه ها درج میشه؟ چطوری هستش که اقتصاد ما در دوران همین تحریمهای سخت، در آخرین سال دولت دهم، بیست و یکمین اقتصاد دنیا شد؟
در همین شش ماه آخردولت احمدی نژاد، با وجود تمام مخالفتها، هفته ای نبود که چندین طرح مسکن مهر و طرحهای صنعتی افتتاح نشن. یارانه های همه رو هم داد.

دوستان شما میگن، در آمد نفت افسانه ای بوده، اما نمیگن در زمان خودشون هم قیمت کالاهای وارداتی هم بطرز افسانه ای پایین بوده. من چند تا مثال میزنم. در سال ۱۳۵۸ یک عمارت دو طبقه هر طبقه ۳۰۰ متر زیربنا و ۳ سال ساخت در سید خندان ، یک میلیون و پونصد هزار تومان قیمتش بود. در سال ۱۳۵۹ هم قیمت یک آپارتمان نوساز ۲۴۰ متری نزدیک ونک یک میلیون تومان بود. حقوق یک کارگر ۲۵۰۰ تومان بود. در سال ۱۳۶۴ قیمت یک آپارتمان ۲۲۰ متری در سهروردی چهار میلیون تومان بود. جمعیت هم نصف الان. یک دهم زیر ساخت های فعلی رو هم نداشتیم. تحریم های فعلی رو هم نداشتیم. صدا و سیما یک دهم زیر ساخت های الان رو نداشت. الان بایدبرای نگهداری زیر ساخت های عمرانی و یا فرهگی مثل صدا و سیما باید ۱۰ برابر سابق (به ارزش پول امروز) بودجه بذاریم. با توجه به قیمت مسکن و اقلام خوراکی و حقوق کارمندان و کارگران و ارزش پول، به پول امروز در آمد نفتی ما از سال ۶۰ تا ۶۸، چیزی در حدود ۱ تریلیون و چهار صد میلیارد دلار در آمد بوده. این چیزی برابر با دو برابر در آمد نفتی احمدی نژاد هست. ۱۴ درصد بودجه جنگی ما بوده. بقیه این پولها کجا رفته؟ در طی ۲۷ سال ما ۱۲۷هزار مسکن روستایی ساختیم. در طول ۸ سال دولت احمدی نژاد، یک میلیون و 700 هزار مسکن روستایی و دو میلیون و 203 هزار مسکن شهری ساخته شده. ما باید از خودمون سوال کنیم، که در اون ۲۷ سال چکار میکردیم؟ ما انقلاب کردیم برای رسیدگی به محرومین.

در همین دوران ۸ ساله احمدی نژاد، با چراغ خاموش 40 میلیون نفر سهام عدالت گرفتن، 4 میلیون و 500 هزار نفر وام ازدواج گرفتند که عمدتا جزء طبقات پایین جامعه بودند، تعداد روستاهایی که از گاز طبیعی استفاده می‌کردند از 1800 به بیش از 22 هزار روستا رسید، آزادراه و بزرگراه از 5 هزار و 800 کیلومتر به 15 هزار و 570 کیلومتر آزادراه و بزرگراه رسید. مرحله اول هدفمندی رو اجراء کرد، طرح سوخت اجراء شد، کشور رو هسته ای کرد، فضایی کرد. آیا این آمار دروغه؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اين تعداد 25 - 26 نفر كارمندهاي ثابت صراط فقط در جهت باند خود مثبت بيا منفي ميزنند
ناشناس
|
CANADA
|
۱۹:۴۷ - ۲۳ آذر ۱۳۹۲
۳۳
۱۵
دوستان عزیز همانطور که مستحضر هستید، بعد از اینکه ...................، حجت الاسلام روحانی رئیس جمهور شدن به سبب لیاقتهایی که در مذاکرات هسته ای سعد آباد در ده سال قبل از خودشون نشون دادند، هدایت تیم مذاکرات هسته ای به ایشون سپرده شد. شما ببینید، ..................برای اولین بار اختیارات مذاکرات هسته ای رو به وزارت خارجه آقای روحانی، آقای ظریف با اون سوابق درخشانشون محول کردند و طبق گفته آقای روحانی، خود آقای روحانی برای توافق با غرب اختیار تام دارند. .، ....................، ما در دوران دکتر احمدی نژاد چنین چیزهایی رو نداشتیم و ..............

این فتح الفتوحات چهار ماه اخیر هم که شاهدش هستیم نتایج ......دولت آقای روحانی و دولت تدبیر و امید هستش. ما این فتح الفتوحات رو در دولت دکتر احمدی نژاد نداشتیم، چون ایشون زیر بار حرف نمیرفتند و حاضر به ..........نبودند.

دوستان من یه نمور از دستاوردهای دولت تدبیر و امید رو بعد از ..........و ایستادگی آقای روحانی و تیم هسته ای شون رو براتون مرور میکنم. در حدود یکماه پیش ۱۷ شرکت رو به تحریمها اضافه کردن، خانم وندی شرمن معاون وزیر خارجه آمریکا و سرپرست تیم مذاکره کننده این کشور فرمودند دروغ و نیرنگ توی ژن ایرانیهاست! جدیداً هم که عنوان شده:

آمریکا ۱۹ شرکت و فرد حقیقی را به لیست تحریم‌های خود علیه ایران اضافه کرد
وزارت خزانه داری آمریکا در اخطاریه‌ای جدید ۱۹ شرکت و فرد را به کمک برای دور زدن تحریم‌های ضد ایرانی متهم کرد و آنها را در لیست سیاه خود قرار داد.
- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13920922000307#sthash.49inAfuu.dpuf


کوهن: آمریکا موقتاً طرح کاهش فروش نفت خام ایران را متوقف کرده/ لغو تحریم‌ها برای ایران تنها 4.2 میلیارد دلار ارزش دارند
معاون خزانه‌داری آمریکا و مقام مسئول این کشور در امور تحریم‌ها گفت توقف اعمال تحریم‌های جدید علیه بخش نفت ایران موقتی است.
- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13920922000347#sthash.jhSYy7oZ.dpuf

تکرار/
شرمن: سیاست ما در قبال ایران تغییر نکرده/اجازه نمی‌دهیم صادرات نفت ایران افزایش یابد
معاون وزیر خارجه آمریکا و سرپرست تیم مذاکره کننده این کشور در گفت‌وگوهای هسته‌ای بین ایران و ۱+۵ مقابل کمیته بانکی سنا حاضر شد و درباره توافق ژنو توضیحاتی ارائه داد.
- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13920922000325#sthash.MbUWSZsy.dpuf


جریمه ۱۳۳ میلیون دلاری بانک اسکاتلندی به‌دلیل نقض تحریم‌های ایران
یک بانک اسکاتلندی به خاطر آنچه دولت آمریکا آن را نقض قوانین تحریم‌های ایران می‌خواند ۱۳۳ میلیون دلار جریمه شده است.
- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13920922000316#sthash.5SDCLhBl.dpuf






من تعجب میکنم چرا بعضی از دوستان مغرض میگن اینها دستاورد نیست و آیا تحت چنین شرایطی نباید طرح عدم کفایت رئیس دولت یازدهم مطرح بشه؟
دوستان یه مقدار فرصت بدید. من به شما قول میدم، اگر ما مثل ده سال قبل در تأسیسات هسته ای مون رو برای چند سالی پلمپ کنیم، جزایر ۳ گانه رو هم بدیم به آمریکا، نفت رو هم همانطور که آقای زنگنه فرمودن صادرات نفتی رو از دو و نیم میلیون بشکه به ۴ میلیون بشکه در روز افزایش بدیم و قیمتش رو از ۱۰۷ دلار در هر بشکه به ۲۰ دلار در هر بشکه برسونیم، اونوقت آمریکا هم در قبالش بعضی از قطعات یدکی هواپیما رو به ایران ارسال کنه، حالا ببینید این چه روزی من دارم این حرف رو میزنم، این خط، این نشون.
مرعشی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۰۱ - ۲۳ آذر ۱۳۹۲
۲۱
۲۸
جناب ناشناس از کانادا ۱۹:۴۷


بنده تعجب می کنم، جنابعالی چطور به خود اجازه می دهید عملکرد شخصیت بزرگواری


همچون حضرت حجت الاسلام والمسلمین جناب حسن روحانی را زیر سوال ببرید


شرم بر شما باد.




حضرت حجت الاسلام والمسلمین روحانی،

مجتهدی عالی مقام هستند و با رئیس جمهور قبلی فرق می کنند.

احترام و اطاعت از ریاست محترم جمهور حضرت حجت السلام والمسلمین روحانی

وظیفه هر ایرانی مسلمان است.



درود بر هاشمی
درود بر روحانی
درود بر ناطق نوری
ناشناس
|
CANADA
|
۱۹:۰۰ - ۲۴ آذر ۱۳۹۲
۲۹
۱۳
ظریف: توفیق های دور اول مذاکرات شبیه معجزه بود!!!!

http://alef.ir/vdcbssb58rhbg8p.uiur.html?205151

لیست معجزات:

۱. تور اروپای غربی و آمریکا در ۱۰۰ روز با جت برند نیو سوپر دولوکس شخصی هالیوودی و سفرهای هفتگی به سوئیس کماکان ادامه دارد!

http://alef.ir/vdcdnf0xkyt0zn6.2a2y.html?201995
http://alef.ir/vdcjave8tuqeyhz.fsfu.html?201973
http://www.khabarpu.com/h.php?t=250-xFA-xNEWSoDETAILS-x21954-xd-kavxjo-oexboako-hjxpoijowvacxtaoo-o-aloumldwobaoamdvu-x_n_dwjauscjl


۲. ۳ شرط جدید به درخواست‌های آمریکا اضافه شده که ایران علاوه بر توقف برنامه هسته ای باید حمایت از مقاومت را تعطیل کرده، برنامه موشکی خود را هم متوقف کند و همچنین به روند نقض حقوق بشر در ایران پایان بدهد!!!


۳. اجاره یک طبقه کامل هتل اشرافی ملانیوم، که فقط قیمت اتاق پرزیدنت شبی ۵۰۰۰ دلار هستش با خزانه خالی و صد البته پزهای عالی



۴. بازگشت ۷بانک ایرانی به لیست تحریم

http://tnews.ir/khabar/D39119017581.html


۵. آژانس: ایران در 3 ماه گذشته برنامه هسته ای خود را توسعه نداده است
آژانس بین المللی انرژی اتمی در گزارشی که امروز منتشر کرد نوشت که ایران برنامه هسته ای خود را طی سه ماه گدشته توسعه نداده است.
- See more at: http://farsnews.com/newstext.php?nn=13920823000437#sthash.63I0vegn.dpuf


۶. اوباما: تحریم‌هایی که برداشته می‌شود ناچیز است/ توسعه برنامه هسته‎ای ایران متوقف خواهد شد.

http://www.shahrekhabar.com/world/13844997603001


۷. افزایش قیمت آب، برق، گاز، خودرو، لبنیات، مرغ، تخم مرغ. افزایش ۳۰ درصدی قیمت خودرو و ۴۴۰ درصدی افزایش حق هزینه انشعاب برق شهری! حق انشعاب برق روستائیان را از ۸۵ هزار تومان به ۴۵۰ هزار تومان و حق انشعاب شهری را از ۱۶۸ هزار تومان به ۸۱۰ هزار تومان و بیش از ۴ برابر رسیده است!


۸. معاون وزیر امور خارجه آمریکا و رئیس تیم مذاکره‌کننده آمریکا در گروه ۱+۵ در اظهاراتی توهین‌آمیز مدعی شده فریبکاری بخشی از ژن ایرانیان است. - See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13920729001175#sthash.1Hy6Zyho.dpuf


۹. تحریم ۱۷ شرکت ایرانی یک هفته پس از توافق ژنو / اتحادیه اروپا ۱۷ شرکت ایرانی را به فهرست تحریم خود افزود+ اسامی شرکت ها

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13920908000358


۱۰. آمریکا ۱۹ شرکت و فرد حقیقی را به لیست تحریم‌های خود علیه ایران اضافه کرد
وزارت خزانه داری آمریکا در اخطاریه‌ای جدید ۱۹ شرکت و فرد را به کمک برای دور زدن تحریم‌های ضد ایرانی متهم کرد و آنها را در لیست سیاه خود قرار داد.
- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13920922000307#sthash.49inAfuu.dpuf


۱۱.کوهن: آمریکا موقتاً طرح کاهش فروش نفت خام ایران را متوقف کرده/ لغو تحریم‌ها برای ایران تنها 4.2 میلیارد دلار ارزش دارند
معاون خزانه‌داری آمریکا و مقام مسئول این کشور در امور تحریم‌ها گفت توقف اعمال تحریم‌های جدید علیه بخش نفت ایران موقتی است.
- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13920922000347#sthash.jhSYy7oZ.dpuf

۱۲.تکرار/شرمن: سیاست ما در قبال ایران تغییر نکرده/اجازه نمی‌دهیم صادرات نفت ایران افزایش یابد
معاون وزیر خارجه آمریکا و سرپرست تیم مذاکره کننده این کشور در گفت‌وگوهای هسته‌ای بین ایران و ۱+۵ مقابل کمیته بانکی سنا حاضر شد و درباره توافق ژنو توضیحاتی ارائه داد.
- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13920922000325#sthash.MbUWSZsy.dpuf


۱۳.جریمه ۱۳۳ میلیون دلاری بانک اسکاتلندی به‌دلیل نقض تحریم‌های ایران
یک بانک اسکاتلندی به خاطر آنچه دولت آمریکا آن را نقض قوانین تحریم‌های ایران می‌خواند ۱۳۳ میلیون دلار جریمه شده است.
- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13920922000316#sthash.5SDCLhBl.dpuf



و معجزات همینطور ادامه دارند......


آیا تحت چنین شرایطی نباید طرح عدم کفایت داس و کلید مطرح بشه؟
حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۰۹ - ۲۷ آذر ۱۳۹۲
۳
۲۷
مرگ بر افراطی مرگ بر تندرو ...
زنده باد اعتدال زنده باد اصلاحات زنده باد روحانی ...
تا کور شود چشم حسود ...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۵۶ - ۰۱ دی ۱۳۹۲
۲۰
۱
مناظره کنن تا سیه روی شود هر که در او غش باشد.... مردم حق دارن بدانن.
شادی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۶ - ۰۲ دی ۱۳۹۲
۳
۱۳
آقای روحانی هرگز نباید گول چنین حرفای احمقانه ای رو بخوره، مناظره با احمدی نژاد یعنی دوباره تهمت و غیبت، یعنی دوباره کشور رو دچار تفرقه و آشوب کردن!
یک غیرتی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۹ - ۰۲ دی ۱۳۹۲
۳
۱۵
روحــانی همچنان مچکــریم!

باز هم افشا کن تا آبروشان برود

انشالا ...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۹ - ۰۴ دی ۱۳۹۲
۱
۱۰
یعنی شما میگید احمدی نژاد و رفقاش ...!!! یعنی بیکاری زیادی شده!!! یعنی سفره ما کوچک شده!!! یعنی زنان روسپی زیاد شدن!!! یعنی معتاد زیاد شدن!!! یعنی دولت عدالت محور جهان گستر جهان شمول فاصله فقر و غنی را زیاد کرده!!! یعنی ایران جزء ده کشور فاسد جهان!!! یه لحظه حواسم پرت شده ببخشید این همان احمدی نژاد که خودتون رو براش جر میدادید!!! بابا احمدی نژاد و هاله نور معجزه گر قرن. و در آخر برای اونای که وضعیت اسفبار جامعه رو می بینند ولی دوباره از احمدی حمایت میکنن متاسفم یا جاهلند که باید کور باشند و نببینند تا جاهل باشند وگرنه دیدن این وضعیت اسفبار نیازی به آگاهی ندارد کافی است در این ایران زندگی کنید البته ببخشید زندگی نه چون شبیه زندگی نیست بلکه باید نفس بکشیم آن هم نفس سمی
خودم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۴۲ - ۰۶ دی ۱۳۹۲
۱
۸
اقای احمدی نژاد قبل از مناظره در مورد متن قسم نامه ای که دو بار یاد کرد توضیح دهد بعد مناظره کند من به عنوان رییس جمهور در پیشگاه قرآن کریم و در برابر ملت ایران به خداوند قادر متعال سوگند یاد می‌کنم که پاسدار مذهب رسمی و نظام جمهوری اسلامی و قانون اساسی کشور باشم و همه استعداد و صلاحیت خویش را در راه ایفای مسوولیتهایی که بر عهده‏ گرفته‏ام به کار گیرم و خود را وقف خدمت به مردم و اعتلای کشور، ترویج دین و اخلاق، پشتیبانی از حق و گسترش عدالت سازم و از هر گونه خودکامگی بپرهیزم و از آزادی و حرمت اشخاص و حقوقی که قانون اساسی برای ملت شناخته است حمایت کنم. در حراست از مرزها و استقلال سیاسی و اقتصادی و فرهنگی کشور از هیچ اقدامی دریغ نورزم و با استعانت از خداوند و پیروی از پیامبر اسلام و اإمه اطهار علیهم‏السلام قدرتی را که ملت به عنوان امانتی مقدس به من سپرده است همچون امینی پارسا و فداکار نگاهدار باشم و آن را به منتخب ملت پس از خود بسپارم."
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۰۳ - ۰۷ دی ۱۳۹۲
۳
۱۱
لطفا به هم توهین نکنید.آمار ووضع اقتصادی مردم بیانگر خدمات دولت احمذی نژاد!!!!!!!!! میباشد.اسم ایشان مارا یاد تورم لجام گسیخته ودلار مهار ناشدنی می اندازد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
كساني كه منفي دادند حتما" زالو صفتان دلال مي باشند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۰ - ۰۷ دی ۱۳۹۲
۵
۱
9 دي سال 1388 نتيجه رفتار طبيعي مردم نسبت به توهين به مقدساتشان در عاشوراي سال 1388 مي باشد ارتباطي به فتنه وجريان هاي سياسي كشور ندارد چون مردم اعتقاد زيادي به امام حسين وعزداري امام حسين دارند و روزهاي تاسوعا وعاشورا واربعين برايشان خيلي عزيز است
حال بايد بررسي شود كساني كه در روز عاشورا1388 به مقدسات مردم توهين كردند دنبال چه مقاصدي بودند ومنافع چه كساني در خطر افتاده بود كه باعث اتفاقات روز عاشورا 1388 شد بوجود آورندگان وهدايت كنندگان اين جريان چه كساني بودند
با توجه به بهره برداري شديد گروهي خاص از فتنه و 9 دي سال 1388 به نظر مي رسد
عوامل توهين به مقدسات مردم در عاشوراي سال 1388 مرتبط به گروه هاي زيرمي باشند چون هرگاه منافع خود را در خطر مي بينند دست به چنين رفتارهائي مي زنند
مهر پرتاب كنندگان به رئيس محترم مجلس در سخنراني قم ، گروه هاي خودسر ولباس شخصي ها در خوابگاه هاي دانشجوي تهران ، برهم زدندگان سخنراني ها ، توهين كنندگان به فرزند يادگار امام در حرم مطهر امام در سالگرد امام
مردم در انتخابات خرداد سال 1392 پاسخ اينان را دادند وباز پاسخ متناسب در زمان متناسب خواهند داد
اين گروه ها چون توسط جريانهائي هدايت مي شوند كه منابع مالي زيادي دارند وهمواره دنبال منافع و مقاصد خود هستند در هيئت هاي عزاداري وساير بخش هاي نظام نفوذي دارند و براي مقاصد خود هميشه در روزهاي خاص تجمع هايي را برگزار مي كنند ومردم هميشه در صحنه همه اين قضايا را رصد مي كند ودر زمان خود پاسخ متناسب خواهد داد
ناشناس
|
-
|
۱۴:۰۹ - ۰۹ دی ۱۳۹۲
۱
۷
چند تذکر به صراط:
1 - در نام بردن از رئیس جمهور از الفاظ درست استفاده کن.
2 - آقای احمدی نژاد هنوز نتوانسته ادعاهای خود را ثابت کند، چون سندی ارائه نکرده است.
3 - متأسفانه برخی از چند سال گذشته فضای تهمت و تخریب را در کشور ایجاد کرده اند و صراط هم گاهی اوقات دست به این کار می زند.
4 - ملت به همه مسئولین و سایت ها و ... توصیه دارند به جای اختلاف و چند دستگی به فکر کشور و نظام و انقلاب و مردم باشند و خدا را فراموش نکنند. آخرت نزدیک است.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۹ - ۱۲ دی ۱۳۹۲
۲
۸
درود بر روحاني و....
کسی که دروغگو است صحیح نیست سکان اجرایی کشور به دست او سپرده شود!

چون عاقبت کار می شود:

شاخص فلاکت 55 درصد

شاخص فساد رتبه 144 (جزئ 30 کشور فاسد دنیا)

شاخص تورم 42 درصد

ناپدید شدن 100 میلیارد دلار از بودجه کشور

بزرگترین اختلاسهای تاریخ بشریت با ارقام نجومی

زمین گیر شدن اقتصاد کشور

شکاف طبقاتی عمیق

رشد شاخص نارضایتی عمومی جامعه

تنزل موقعیت جهانی کشور

خالی شدن خزانه کشور

و ....................................
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۲۰ - ۱۲ دی ۱۳۹۲
۳
۹
......ترین دولت دولت احمدی نژاد بود که کم کم روشنتر خواهد شد
نمونه اش بابک زنجانی


جزئيات تازه اي از پرونده بابك زنجاني
براساس اطلاعات جمع آوري شده بعد از حوادث سال 1388 وقدرت گرفتن برخی نيروهاي خودسر با فردي بنام رعيت در جزيره كيش ارتباط برقرار مي كند و از طريق وي با شريف ملك زاده و سپس اسفنديار رحيم مشايي مرتبط مي شود.
با دستگيري بابك زنجاني افكار عمومي در پي دانستن ابعاد اين موضوع است
بابك زنجاني پاييز سال گذشته توسط براي نخستين بار توسط يك سايت خبري داخل كشور بعنوان يكي از بزرگترين رانتخواران تاريخ ايران معرفي شد اما سوال اينجاست بابك زنجاني چگونه به اين وضعيت رسيد؟

بعد از حوادث سال 1388 وقدرت گرفتن برخی نيروهاي خودسر با فردي بنام رعيت در جزيره كيش ارتباط برقرار مي كند و از طريق وي با شريف ملك زاده و سپس اسفنديار رحيم مشايي مرتبط مي شود.

حوزه رانتخواري بابك زنجاني در ابتدا هتلداري و دلالي هواپيما بوده كه از سال 1390 و با تشديد تحريمها یکباره ثروت در اختيار وي كه حاصل از پولشويي و معاملات با پول بيت المال بوده است دهها برابر مي شود.



وي سپس با ارتباط گرفتن با معاون اقتصادي يكي از مراكز خاص از پوشش امنيتي براي فعاليتهاي اقتصادي خود استفاده مي كند.

بابك زنجاني كه از رعيت و هروي براي ارتباط با محافل خودسر استفاده مي كند مبالغ سنگين به افراد مختلف مي پردازد و از اين طريق به سيستم نظارتي نفوذ مي كند.

گفته مي شود وضعيت وي به حدي مي رسد كه با يك وزيرخاص در درون وزارتخانه مربوطه ديدار كرده و از حمايتهاي وي بهره مي برد.

برخي نمايندگان مجلس نيز پيش از اين از تاييد بابك زنجاني توسط چهارتن از اعضاي هيات دولت احمدي نژاد شامل رستم قاسمي، شمس الدين حسيني ، حيدر مصلحي و محمود بهمني خبرداده بودند.
محسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۵۸ - ۱۳ دی ۱۳۹۲
۴
۲
نه حقوقدان نه افشاگر
فقط دکتر لنکرانی میتوانست 8 سال شادی و نشاط رو برای ما به ارمغان بیاره
فاطمه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۹ - ۱۴ دی ۱۳۹۲
۴
۰
وای خیییییییییلی هیجان انگیز می شه.