۱۴ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۶

پرسپوليس همچنان در جست‌وجوي خيّر!

عجمان اما اين حرف‌ها را نمي‌فهمد. اين باشگاه پولش را مي‌خواهد و تهديد كرده كه براي گرفتن اين پول از دست پرسپوليس، فيفا را به ياري خواهد طلبيد
کد خبر : ۱۴۷۳۰۶
صراط: عجمان از پرسپوليس طلبكار است و محمدرضا خلعتبري در يكقدمي محروميت. محروميتي كه جز بدحسابي باشگاه پرسپوليس دليل ديگري نمي‌تواند داشته باشد. از 800 هزار دلار رضايتنامه خلعتبري، پرسپوليس تنها 400 هزار تا را پرداخت كرده كه بخشي از همان را هم هدايتي پرداخته و بخشي ديگر هم از ارز مرجع تامين شده است. حالا مانده 400 هزار دلار ديگر كه از آخرين مهلت پرداختش نزديك به يك ماه گذشته و پرسپوليس هم عين خيالش نيست. اگر هم باشد پولي در بساط ندارد كه بخواهد اين بدهي را بپردازد.

جالب اينكه تلاشي هم نشده براي تمديد مهلت پرداخت اين پول كه چرايش را محمد رويانيان اينطور توضيح مي‌دهد: «متاسفانه بدهي ما به باشگاه اماراتي به خاطر خلعتبري عقب افتاده و به مشكل خورده‌ايم. يك ماه پيش مي‌خواستم به امارات بروم و اين مشكل را حل كنم اما اسمم در بلك ليست رفته بود و به من ويزا ندادند. هدايتي هم دنبال كار‌هاي محرم بود و نرسيد پولي بپردازد ولي حتما به ما كمك مي‌كند تا اين مشكل حل شود. مديرعامل پولي براي پرداخت ندارد و از حرف‌هايش هم اينطور برمي‌آيد كه مي‌خواهد حسين هدايتي را در عمل انجام شده قرار بدهد!

هدايتي بخشي از قسط اول- و نه همه آن- را تقبل كرد و وقتي كاري كه وعده‌اش را از رويانيان گرفته بود انجام نشد، رسما اعلام كرد كه دخالتي در پرداخت قسط رضايتنامه خلعتبري نخواهد داشت و بهتر است خيرين ديگر براي اين كار پيشقدم شوند. رويانيان اما همچنان در مصاحبه‌هايش با اطمينان مي‌گويد كه هدايتي پول عجمان را پرداخت مي‌كند و او از اين بابت نگران نيست! چيزي كه مشخص است اينكه عجمان به زودي قسط بعدي طلبش را مي‌خواهد و باشگاه هم غير از هدايتي و زنجاني كسي را ندارد كه به سوي آنها دستي دراز كند. محمد رويانيان هم انگار سياستش اين است كه هدايتي را در عمل انجام شده قرار بدهد و او را به اجبار، راضي كند به پرداخت بدهي 400 هزار دلاري باشگاه چرا كه خوب مي‌داند ديگر دوست خيّرش يعني بابك زنجاني قصد ندارد خود را در بده بستان‌هاي باشگاه پرسپوليس دخيل كند و براي رويانيان محبوبيت بخرد.

عجمان اما اين حرف‌ها را نمي‌فهمد. اين باشگاه پولش را مي‌خواهد و تهديد كرده كه براي گرفتن اين پول از دست پرسپوليس، فيفا را به ياري خواهد طلبيد. اين شكايت اما بيشتر از اينكه باشگاه پرسپوليس را درگير كند، محمدرضا خلعتبري را به دردسر خواهد انداخت چرا كه باشگاه به جريمه نقدي محكوم مي‌شود اما براي خلعتبري محروميت مي‌برند؛ آن هم در سال جام جهاني! البته مشاور رويانيان در حقوق بين‌الملل مدعي شده كه اين شكايت سرانجام نخواهد داشت: «شكايتنامه‌اي كه از سوي عجمان به باشگاه ابلاغ شده، جدي نيست و مشكلي براي پرسپوليس ايجاد نخواهد كرد. اين شكايت‌ فقط تهديدي براي پرداخت بدهي است و اگر باشگاه سريع اقدام كند، منتفي مي‌شود.»
منبع: گل