۲۱ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۶
حجت‌الاسلام خرسند:

می‌خواهند فتنه 88 را وارونه جلوه دهند

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی در واکنش به نامه 9 تن از اصلاح طلبان به رئیس جمهور گفت: 8 ماه کشور را دچار بحران و به مقدسات مذهبی و دینی توهین کردید، اسم این را می‌گذارید سوءتفاهم؟
کد خبر : ۱۴۸۸۳۶
صراط: حجت‌الاسلام محمد خرسند عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی با اشاره به نامه 9 تن از اصلاح‌طلبان به روحانی برای «پایان دادن به سوء تفاهمات فتنه 88»، اظهار داشت: فتنه سال 88 یک خیانت آشکار و بزرگ به نظام مقدس اسلامی بود.

وی اضافه کرد: اظهار اینگونه موضع‌گیری‌ها نشان می‌دهد که برخی‌ها در فتنه تعمد دارند چرا که اگر تعمد نداشتند با مشخص شدن زوایای فتنه و گذشت چند سال از آن، به جای طلبکار شدن و واژه‌سازی کردن باید عذرخواهی و قول جبران بدهند.

حجت‌الاسلام خرسند با طرح این پرسش که آیا کسی برای یک سوء تفاهم نظم یک کشور را بهم می‌ریزد، تصریح کرد: 8 ماه کشور را دچار بحران کرده و به مقدسات مذهبی و دینی توهین کردید، حالا اسم این را می‌گذارید سوء تفاهم؟

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی ادامه داد: در سال 88 فتنه‌گران مساجد را آتش زدند، عکس امام(ره) را پاره کردند و در روز عاشورا به مقدسات میلیون‌ها عزادار توهین کردند. کجای دنیا نام این خیانت‌ها را سوء‌تفاهم می‌گذارند؟

وی با تأکید بر اینکه آغوش نظام جمهوری اسلامی برای همه باز است، گفت: این آغوش باز است اما به شرطی که فتنه‌گران عذرخواهی کنند و درصدد جبران برآیند.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی اظهار سوء تفاهم از سوی فتنه‌گران را نوعی فرار از پاسخگویی قلمداد و خاطرنشان کرد: بهتر است لجبازی کنار گذاشته شود چرا که همین لجبازی و منیت‌ها بود که سبب شد شخصیت‌های بزرگی مقابل حضرت علی (ع) بایستند و فتنه جمل، صفین و خوارج نهروان را راه بیندازند.

حجت‌الاسلام خرسند تأکید کرد: فتنه‌گران امروز به جای پذیرفتن واقعیات، مایلند که فتنه 88 را وارونه جلوه دهند و به مظلوم‌نمایی روی بیاورند.

وی ادامه داد: فتنه‌گران تا مدتی پیش در برخی از محافل خود بر اشتباه انجام داده شده در فتنه 88 اقرار داشتند اما حالا که بوی قدرت به مشامشان رسیده است می‌گویند سوءتفاهم شده است.
منبع: فارس