۲۳ آذر ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۹
رشد تمایل زنان غربی به حفظ حجاب

ایران الگوی دختران آمریکا و فرانسه شده است

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس گفت: آمارها و شواهد نشان مبین است که زنان و دختران اروپا و آمریکا، به ویژه در کشورهای انگلیس و فرانسه، گرایش زیادی برای حفظ حجاب دارند و جمهوری اسلامی ایران را الگوی خود می‌دانند.
کد خبر : ۱۴۹۱۷۶
صراط:  امیر خجسته، رییس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس، در بازدید از مرکز فرهنگی تحقیقاتی ریحانه النبی(س) با تاکید بر این که دشمن از بیداری و بصیرت ملت ایران در هراست است، اظهار کرد: دشمن نمی‌تواند بیداری و استواری ما را نسبت به ارزش های اسلامی و مقاومت مقدس، در زیر لوای رهبری ببیند. این مقاومت و بصیرت ملت ما بود که بیداری اسلامی جهانی را رقم زد.

نماینده مردم همدان و فامنین با تاکید بر گرایش زنان غربی به حجاب و پوشش عنوان کرد: آمارها و شواهد نشان مبین است که زنان و دختران اروپا و آمریکا، به ویژه در کشورهای انگلیس و فرانسه، گرایش زیادی برای حفظ حجاب دارند و جمهوری اسلامی ایران را الگوی خود می دانند، کشوری که الگوی بانوانش شخصیت بزرگی همچون فاطمه زهرا(س) است.

وی با اشاره به فقر فرهنگی برخی از مردم، تصریح کرد: فقر فرهنگی مهم ترین عامل بی‌حجابی و بدحجابی در جامعه ما است، بنابراین اگر آگاهی های لازم داده شود، بسیاری از مصادیق بد حجابی کاهش پیدا می کند.

حجت الاسلام محمد مهدی ابراهیمی پور، موسس مرکز ریحانه النبی(س)، با اشاره به فعالیت های این مرکز اظهار کرد: این مرکز در سال 84 فعالیت خود را به طور غیر رسمی آغاز کرده است و فعالیت های رسمی این مرکز از سال 86-87 آغاز شده است.

مدیر مرکز تحقیقات ریحانه النبی(س) افزود: این مرکز دو طرح را برای دختران در سنین دبستان و از دبستان تا 20 سالگی در نظر دارد
برچسب ها: حجاب زن غربی مجلس