۲۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۹

درد‌سرهای نیما بعد از جدایی از نوشاد

نیما عالمیان پس از سالها در بیست و دومین دوره لیگ برتر تنیس روی میز از برادرش ‌نوشاد جدا شد و اما این جدایی وی دردسر ساز شد.
کد خبر : ۱۴۹۳۸۲
صراط:  نوشاد عالمیان جزو اولین نفراتی بود که تیمش در بیست و دومین دوره لیگ برتر تنیس روی میز را مشخص کرد و به پتروشیمی بندر امام ‌ماهشهر پیوست.
 
اما نکته جالب در قرار داد وی این بود که در لیست نفرات‌پتروشیمی بندر امام ‌ماهشهر نامی از  نیما عالمیان نبود، نیما برادر نوشاد که سالها در کنار وی در لیگ حضور داشت در بیست و دومین دوره لیگ برتر ساز جدایی کوک کرد.
 
هر چند جدایی این دو به طور قطع به جذابیت لیگ می‌افزاید و باعث می‌شود کفه ترازوی لیگ بین تیم‌های مختلف حاضر در مسابقات متوازن تر شود اما جدایی از نوشاد برای  نیما عالمیان بدون دردسر نبود.
 
بر اساس این گزارش: نیما عالمیان و پدرش رحمت عالمیان که سالهاست مربیگری دو پسرش را بر عهده دارد برای انتخاب تیم بسیار حساسیت نشان دادند تا بتوانند بهترین گزینش را داشته باشند به علاوه اینکه رقم قرار داد بالایی را هم تعیین کنند.
 
سرانجام نیما و پدرش تصمیم خود را گرفته و از بین پیشنهاد‌های مختلف، تیم دانشگاه آزاد با سرپرستی حمید رضا صابری را انتخاب کردند اما بد شانسی یا هر چیز دیگری که بتوان نامش را گذاشت نیما را به مقصودش نرساند.
 
در این گزارش آمده است، تغییرات در حوزه ورزش دانشگاه آزاد و سیاست مسئولان جدید آن مبنی بر تعدیل هزینه‌ها باعث شد تا در رقم تا در رقم قرار داد بازیکنان بازنگری صورت بگیرد و به طور قطع از میزان رقم آن کاسته می‌شود.

اکنون مرد شماره دو تنیس روی میز ایران در تکاپو افتاده تا بتواند موافقت مسئولان دانشگاه آزاد را برای کم نشدن قرار دادش جلب کند اما تا چه حد وی موفق خواهد شد مشخص نیست.
 
لازم به ذکر است، محمد باقر پسران مربی تیم دانشگاه  آزاد هم به دلیل بحث‌های ایجاد شده در ارتباط با رقم قرار داد‌ها تصمیم گرفته از همراهی این تیم کنار برود.