۲۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۸:۰۷

تشکرکاپیتان سابق تیم ملی ایتالیا از ایران

فرانکو بارسی با حضور در کنسول‌گری ایران در میلان به نمایندگی از ستارگان میلان ضمن تقدیر از همکاری کنسول‌گری، از میهمان نوازی باشگاه پرسپولیس و مردم ایران تقدیر و تشکر کرد.
کد خبر : ۱۴۹۴۳۶
صراط:  فرانکو بارسی کایپتان اسبق تیم ملی ایتالیا و آث میلان عصر دیروز با حضور در کنسول گری ایران در میلان با سیدمحمد جوزی سرکنسول گری ایران دیدار و گفتگو کرد.

بارسی که به ساختمان کنسول‌گری ایران در میلان رفته بود در دیدار با سیدمحمد جوزی سرکنسول گری ایران در میلان از همکاری این کنسول گری در صدور ویزای اعضای تیم ستارگان میلان تقدیر و تشکر کرد و همچنین مراتب قدردانی و سپاس خود و کلیه اعضای تیم ستارگان میلان را از برنامه ریزی و میهمان نوازی باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس و همچنین حمایت پرشور مردم فوتبالدوست ایران را اعلام داشت.

فرانکو بارسی که به اتفاق دکتر قاضی میرسعید نماینده مشترک دو باشگاه پرسپولیس و میلان به کنسول گری رفته بود در دیدار با سیدمحمد جوزی گفت: وظیفه خود می دانم از تلاش های کنسول گری ایران برای صدور ویزای اعضای تیم ستارگان میلان که بدون دردسر همراه بود نهایت تقدیر و تشکر را از شما داشته باشم. بنده قبل از این بازی نیز سفری به ایران داشتم و آنجا از نزدیک ضمن بازدید از امکانات باشگاه پرسپولیس نظاره گر دربی پرتماشاگر تهران بودم. آن بازی یکی از خاطرات خوبی بود که در ذهنم بر جای مانده.

پس از آن نیز در مذاکراتی که با باشگاه پرسپولیس داشتیم و همچنین توافقاتی که با یک شرکت انجام دادیم برای برگزاری دیدار ستارگان میلان و پرسپولیس عازم تهران شدیم و سفر دو روزه ای به تهران داشتیم که سفر جالب و خاطره انگیزی بود. ما وظیفه خود می دانیم از برنامه ریزی باشگاه پرسپولیس و میهمان نوازی آنها و تلاش های آقای رویانیان و همکارانشان برای برگزاری چنین دیداری تقدیر و تشکر کنیم. ما علاوه بر بازی، بازدیدهایی از یک مرکز خیریه و یک موزه باستانی داشتیم و در ضیافت شامی شرکت کردیم که بسیار عالی بود. همه چیز خیلی بود و خاطره انگیز. امیدوارم فرصتی فراهم شود که در آینده سفری به ایران داشته باشیم و بتوانیم علاوه بر رویدادهای ورزشی و مذاکرات فرصت بیشتری برای بازدید از اماکن باستانی کشور ایران داشته باشیم. برای ما و همه اعضای تیم میلان سفر به تهران سفر خوبی بود و ما در گفتگو با رسانه های ایتالیا نیز به صراحت این موضوع را اعلام داشته ایم.

جا دارد علاوه بر تقدیر از شما و باشگاه پرسپولیس از فوتبالدوستان ایرانی تشکر ویژه و جداگانه ای داشته باشیم. آنها علاقه قلبی خود به میلان را با شور و هیجان زیادی به ما نشان دادند. باور نمی کردیم که در فرودگاه تهران آن همه فوتبالدوست و علاقه مند به میلان به استقبال ما بیایند و یا اینکه در ورزشگاه آزادی تمامی طرفداران تیم مقابل بازیکنان تیم ما را تشویق کرده و نهایت احترام و میهمان نوازی را داشته باشند. آنها حتی برخی از بازیکنان نامدار میلان را تشویق می کردند و نشان دادند که در این بازی خیریه و سمبلیک چیزی که مهم نبود نتیجه بازی بود. حتی جالب بود که در بخشی از سکوهای ورزشگاه به طرفداران تیم میلان اختصاص داده شده بود و آنها که تعداد زیادی هم بودند با پیراهن میلان به استادیوم آمده و از ما حمایت کردند.

فرانکو بارسی در پایان این دیدار و گفتگو پیراهن کاکا ستاره برزیلی تیم میلان که امضای تمامی بازیکنان تیم میلان روی آن درج شده بود را به سیدمحمدجوزی سرکنسول گری ایران به نمایندگی از فوتبالدوستان ایرانی اهدا کرد.