۲۵ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۰

تجمع‌ در مشهد در اعتراض به مشاور روحانی

جمعی از تاکسیران مشهدی در واکنش به اظهارات مشاور رییس جمهور صبح امروز در مقابل استانداری خراسان رضوی تجمع کردند.
کد خبر : ۱۴۹۹۰۱
صراط: جمعی از تاکسیران مشهدی در واکنش به اظهارات محمود سریع القلم، مشاور رییس جمهور صبح امروز در مقابل استانداری خراسان رضوی تجمع کردند.

تاکسیران مشهدی به نشانه اعتراض به توهین مشاور رییس جمهور صبح امروز در مقابل استانداری خراسان رضوی تجمع کردند و خواستار رعایت احترام اقشار مختلف جامعه از سوی دولت اعتدال شدند.

یکی از تاکسی رانان مشهدی گفت: درست است که تاکسیرانان قشر ضعیف جامعه هستند و دولتمردان به فکر آنها نیستند اما با چشم باز مسائل جامعه را رصد می کنند.

وی خاطرنشان کرد: ما افتخار بزرگی داریم و آن هم این است که خدمتگزار زائران حضرت علی بن موسی الرضا(ع) هستیم و شاید خیلی از افرادی که مدعی هستند به این افتخار بزرگ دست نیافته باشند.

وی عنوان کرد: از دولت می خواهیم حداقل کاری برای این قشر ضعیف جامعه نمی کند حداقل احترام آنها را نگهدارد.

گفتنی است، محمود سریع القلم، مشاور رئیس جمهور، مشاور رئیس جمهور چندی پیش در توهینی کم سابقه، تربیت مردم ایران را بسیار پایین دانست گفت: خیلی طبیعی است که من غریزی، احساسی و پوپولیستی تربیت بشوم. صدا و سیما هم که چقدر به این جریان کمک می کند، می رود از یک لبو فروش می پرسد نظر شما درباره برنامه هسته ای چیست؟، این خیلی اثر می گذارد.

وی اظهار کرده است: یا یک راننده تاکسی که از ۵ صبح تا ۱۲ شب باید در این خیابان ها بدود تا هزینه ۳ بچه دانشجویش را درآورد، سر چهارراه از او می پرسند که نظر شما درباره برنامه هسته ای و مذاکرات ژنو چیست؟ او چه دانشی دارد که یک واکنش منطقی به این سوال بدهد.

یادآوری می شود، هیچ یک از مسئولان استانداری خراسان رضوی حاضر به پاسخگویی تجمع کنندگان نشدند.

منبع: صبح توس