۲۵ آذر ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۷
به راستی چه کسی باید محاکمه شود؟

پشت‌پرده مدعیان امروز و رفقای دیروز احمدی‌نژاد

کسانی که در شرکت سهامی احمدی نژاد سالها سهامدار و عضو هیات مدیره بوده اند و بر جان و مال ملت ایران این همه آسیب رسانده اند و امروز خود مدعی محاکمه او هستند در حالیکه همه می دانند . . .
کد خبر : ۱۵۰۰۸۵
تدبیر 24: این روزها بازار محاکمه و مناظره گرم است و هرکس در این باره موضوعی می گوید و نظری می دهد. به راستی بابت خرابی ها و ویرانی های غیرقانونی و مالی 8 سال گذشته چه کسی باید محاکمه شود؟ خیلی ساده انگاری است اگر گمان کنیم مقصر اول و آخر این همه خرابی و ویرانی، شخص احمدی نژاد است!

احمدی نژاد مدیرعامل شرکتی است که هیات مدیره آن در یک دهه گذشته و بیشتر(از زمان شهرداری تهران) از این شخص برای اجراء منویات و اهداف خود و سرکوب کردن رقیب پا به میدان مبارزه گذاشتند و طرحها و سناریوها را تدوین و اجراء کردند!

در 10 سال گذشته چه بسیار افراد و جناحهای همفکر احمدی نژاد(که هر یک از آنها خود یک احمدی نژاد هستند) با هیاهو، اتهام، ترور شخصیت و دهها ابزار خلاف شرع و خلاف اخلاق بر تفکر رقبای خود هجوم بردند و با از میدان بدر کردن حریف به قیمت سوار کردن احمدی نژاد بر گردن مردم چه در شهرداری تهران و چه در مقام ریاست جمهوری آنچنان عرصه را بر مردم تنگ کردند که در آخر حتی دوستان حلقه اول احمدی نژاد هم دیگر تاب تحمل جانب داری از او را نداشتند و از دور و اطرافش پراکنده شدند!

چقدر جالب است کسانی که در شرکت سهامی احمدی نژاد سالها سهامدار و عضو هیات مدیره بوده اند و بر جان و مال ملت ایران این همه آسیب رسانده اند و امروز خود مدعی محاکمه او هستند در حالیکه همه می دانند داستان احمدی نژاد، افسانه سلطان و شبان است که در آن تنها بازیگر نقش اول موثر نیست بلکه فیلم نامه نویس، کارگردان، تهیه کننده و سایر بازیگران به سهم خود مسئول و مقصرند!

امروز حرف از محاکمه رییس جمهور سابق در زبان مردم کوچه و بازار یک طنز و لطیفه است و ملت ایران آگاهتر از این موهومات سطحی هستند!

منبع: تدبیر 24
نظرات بینندگان
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۵ - ۲۵ آذر ۱۳۹۲
۲
۳
آشغالا حالا که تدبیر و امید دستتونو رو کرد دیگه علنی از سایت نفوذیتون خبر میزنید آره؟؟؟
دیگه .......... سوخته به فکر تدبیر 48 باشید