۲۷ آذر ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۶

جزئیاتی از خودکشی دانش‌آموز شیرازی

مدیر کل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش آخرین جزئیات از دلایل خودکشی دانش‌آموز شیرازی را تشریح کرد.
کد خبر : ۱۵۰۵۳۲

صراط: سید رحیم میرشاهولد در رابطه با آخرین وضعیت رسیدگی به ماجرای خودکشی دانش آموز شیرازی اظهار داشت:‌ طبق بررسی‌ها و گزارشات صورت گرفته توسط آموزش و پرورش مشخص شد این دانش آموز برخلاف مقررات با خود موبایل به مدرسه برد.

وی افزود:‌مدیر مدرسه هنگامی که مشاهده کرد این دانش آموز با خود موبایل به مدرسه برده است، موبایل را گرفته و از دانش آموز خواست تا فردا که به مدرسه می‌آید با خانواده‌اش مراجعه کند بنابراین قرار شد دانش‌آموز ساعت 9.30 صبح 5 آذر به همراه خانواده‌اش به مدرسه مراجعه کند اما در این روز دانش‌آموز به همراه پدرش ساعت 11.30 صبح به مدرسه مراجعه کرد که مدیر مدرسه نبود و برای رسیدگی به کاری به آموزش و پرورش منطقه رفته بود.

مدیر کل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه به دلیل نبودن مدیر در مدرسه قرار شد تا دانش‌آموز به همراه پدرش صبح روز 6 آذر به مدرسه بیاید، گفت:‌اما در روز 6 آذر دانش آموز به تنهایی به مدرسه مراجعه کرد که مدیر مدرسه اجازه حضور وی به کلاس درس را نداد و گفت باید با پدرت مراجعه کنی که در این وضعیت دانش آموز بدون اطلاع مدیر و معاون، مدرسه را ترک کرد و به خانه مراجعه کرده و خود را حلق آویز می‌کند.

میرشاهولد در پاسخ به این پرسش که آیا مدیر مدرسه این اختیار را داشت که مانع ورود دانش‌آموز به کلاس درس شود؟ عنوان کرد: بله این جزء اختیارات مدیر مدرسه است.

وی ادامه داد: هم‌اکنون خانواده دانش‌آموز به دادگاه شکایت کرده و پرونده‌ای در این زمینه در دادسرا تشکیل شده است و مدیر و معاون مدرسه طی چند جلسه با خانواده دانش آموز صحبت کردند تا از شکایت خود صرف نظر کنند ولی آنها راضی به این کار نشدند.


منبع: تسنیم