۲۷ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۷
صانعی:

می‌توان با "اسرائیل" کنار آمد!

"یوسف صانعی" در مصاحبه با روزنامه نیویورک‌تایمز آمریکا از امکان‌پذیر بودن کنار آمدن ایران با رژیم جعلی و جنایتکار اسرائیل سخن گفته است!
کد خبر : ۱۵۰۵۶۸
صراط:  یوسف صانعی که نیویورک تایمز از او به عنوان "آیت‌الله العظمی" نام برده، در این مصاحبه که اولین مصاحبه او پس از چهار سال نامیده شده گفت: "من باور دارم که اکنون امید وجود دارد و آنچه برای مردم و برای ملت خوب است اتفاق خواهد افتاد."

صانعی در این مصاحبه از توافق هسته‌ای ایران استقبال کرده و با نادیده گرفتن تمام جنایاتی که دولتمردان آمریکایی در حق ملت ایران و نظام اسلامی در طول نیم قرن گذشته داشته‌اند، مدعی شده: "امروز باید مردم حاکم ایران و مردم حاکم آمریکا یکدیگر را بخشیده، گذشته را فراموش کرده و دوستی با یکدیگر را آغاز کنند!"

در ادامه این مصاحبه که باشگاه خبرنگاران آن را منتشر کرده صانعی که ظاهرا تمام آموزه‌های اسلامی و اعتقادی خود را به فراموشی سپرده، بدون کوچکترین توجهی به ماهیت جعلی و پلید رژیم صهیونیستی و جنایاتی که این رژیم از زمان تاسیس در حق مسلمانان داشته، از احتمال کنار آمدن ایران و رژیم صهیونیستی سخن گفته و تنها شرط این مسئله را اینگونه بیان کرده که "اسرائیلی‌ها اهداف و باورهای خطرناک خود را کنار بگذارند!"

بنابراین گزارش، یوسف صانعی از روحانیون بسیار تندروی دهه اول انقلاب است که به سخنان و مواضع آتشین شهرت داشت؛ شهرت وی بیش از مرجعیت به صدور فتاوای عجیب و ساختارشکنانه است.

نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۶ - ۲۷ آذر ۱۳۹۲
۱۳۳
۱۰۱
اونا عقلشون رسيد كه به اعتقادات ديگران احترام بگذارند و آيت الله بگن...ولى شما طالبان نه ....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اونا به نوکراشون تازمانی که نیازدارن مودبانه صداش میزنن..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
چشم های قشنگتو باز کن وببین که اونا به کسی که حرف های مورد علاقه شون رو میزنه میگن آیت الله
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ایشون از مقام مرجعیت عزل شدن، اون گروهی که دنباله رو ایشون هستن اول مسلمونی شون رو باید ثابت کنن!! اخوی دیگه خیلی چیزا عیان هست و دیگه نیازی به بیان نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دوستان فکر کنم چند روزه دیگه ، پدر خوانده هم بگه، نتانیاهو عشق منه!
سلیم
|
Iran (Islamic Republic of)
اینهاکسایی هستن که از پیشوای خودشون هم پیشی گرفتن،
مرحوم آیت الله العظمی خمینی رحمه الله علیه فرمودن:
«و اعلام می‏کنم که اهانت به مراجع معظم و تمثال شریف آنان، حرام و مخالف رضای خداست. و اعلام می‏کنم که اگر کسی این عمل شنیع را بکند از ملت نیست و از عمال اجانب و دستگاه جبار است. باید عموم ملت هوشیار باشند. والسلام علیکم و رحمة اللَّه.»
صحیفه امام، ج‏۵، ص: ۴۹۳

صراط راست میگی منتشر کن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دوستان خبر جدید. آل کلید چند میلیارد تومان به باشگاه استقلال تزریق کردن تا این باشگاه، آقای مشایخی رو مأمور کنن که به پای مسی بیفتن و از طرف ملت ایران طلب عفو و بخشایش کنن! من نمیدونم کم خفت و خواری تو این ۱۲۰ روز کشیدیم که اینم بهش اضافه شد. کم، روزانه قهرمان دیپلماسی به پای آمریکا میفته و طلب عفو و بخشش میکنه و کم، آمریکا روزانه بهمون تو دهنی میزنه و تحقیرمون میکنه، حالا میخوان آقای مشایخی رو هم بفرستن که دو باره خوار و خفیف شیم و یک غائله جدید راه بیفته! من میخوام بدونم با اعزام آقای مشایخی این کاربرها دوباره پیام های توهین آمیز اینبار هم به مسی و هم به آقای مشایخی بفرستن، بعد کی میخواد این آبروریزی رو جمعش کنه؟
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا مومن باید باهوش باشد . کجای کارید که در طول تاریخ ما مثل این آقا کم نداشتیم .
مومن با هوش اصل رو فراموش نمیکنه .
یادمون باشه روی خون چند هزار شهید جوان رعنای این مملکت داریم معامله جوش می دیم .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۸ - ۲۷ آذر ۱۳۹۲
۱۳۹
۹۸
حرف از صلح و دوستى زدن انقدر براتون سنگين هست كه به يك مرجع بى احترامى مى كنيد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دوستی باکی ؟؟ با یک رژیم نامشروع و حرام زاده

ایشون مرجع هستد در احکام شرعی نه در امور مملکت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دوستی با اسراییل جنایتکار???!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ترحم بر گرگ تیزدندان ستمرانی بود بر گوسفندان !!!!!!!!
پسر شجاع
|
Iran (Islamic Republic of)
بله بسيار سنگين است كه يك حوزوي، حرف از صلح با قاتلان و جاني‌ها و قاچاقچي‌ها بزند.
به تعبير مقام معظم رهبري، رژيم صهيونيستي، رژيمي حرام زاده است.
حالا اين حوزوي شما چرا به ارتباط با صهيونيست‌ها علاقه نشون ميده، جوابش پيش شماست!!
محمدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
بسم الله الرحمن الرحيم
با توجه به پرسش‌هاي مکرّر مؤمنان، جامعه مدرسين حوزه‌ي علميه قم براساس تحقيقات به عمل آمده در يک سال گذشته و پس از جلسات متعدد به اين نتيجه رسيده است که ايشان فاقد ملاکهاي لازم براي تصدّي مرجعيت مي‌باشد.
جامعه مدرسين حوزه علميه قم
محمدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
بسم الله الرحمن الرحيم
با توجه به پرسش‌هاي مکرّر مؤمنان، جامعه مدرسين حوزه‌ي علميه قم براساس تحقيقات به عمل آمده در يک سال گذشته و پس از جلسات متعدد به اين نتيجه رسيده است که ايشان فاقد ملاکهاي لازم براي تصدّي مرجعيت مي‌باشد.
جامعه مدرسين حوزه علميه قم
لطفا نظرم را تایید کنید!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۰ - ۲۷ آذر ۱۳۹۲
۷۷
۸۴
شما واقعا نماينده رسانه اى سرهنگ ها هستيد
سیدمهدی موسوی
|
Iran (Islamic Republic of)
فقط دزدها از سرهنگ ها می ترسند !!!!!
حسین
|
United Arab Emirates
|
۱۱:۰۷ - ۲۷ آذر ۱۳۹۲
۸۸
۷۵
احترام به مراجع و روحانیت با هر خط و مشی لازم است سیاسی رفتار نکنید دودش بیشتر به چشم خودتان می رود
ناشناس
|
United Arab Emirates
هر کس که لباس آخوندی به تن کرد و چهار نفر دو رو برش جمع شدن که مرجع نیست!
ناشناس
|
United Arab Emirates
به منتظری چطور؟؟؟
اما چه رفتاری با او داشت ؟؟
با خسروشاهی چطور
اما با او هم چطور رفتار کرد ؟؟؟
محمد
|
United Arab Emirates
اولاً صانعي مرجع نيست.
مرجع بايد ازگناه كبيره اجتناب كرده و بر گناه صغيره اصرار نكند، اما صانعي در فتنه 88 نشان داد صلاحيت راهنمايي يك بچه را هم ندارد.
الفتنه اشد من القتل
majid
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۹ - ۲۷ آذر ۱۳۹۲
۶۳
۵۷
با همه میشه کنار اومد ولی به چه قیمتی؟؟؟
toeiti
|
-
|
۱۱:۲۶ - ۲۷ آذر ۱۳۹۲
۸۳
۷۰
از كي تا حالا با غاصبان وظالمان هم ميشه كنار اومد؟
از شيعه حسيني بعيده؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۷ - ۲۷ آذر ۱۳۹۲
۹۶
۶۰
از دید شما هر کس از تفکر شما دفاع کرد مرجع است مثل نوری همدانی؟
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
مرجعی که احکامش نص صریح قرآن نقض میکنه مرجع نیست وگرنه آیت الله شیرازی هم مخالف نظام هستن اما کسی با ایشون کاری نداره. از ایشون (صانعی) هم استفاده ابزاری شد انقد که الان تنها کسی که واسش مونده رژیم اشغالگر قدس العیاذ بالله... امام خوب شد که این حرفا الان گفته میشه علی های زمونه همیشه مظلوم هستن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
از دید شما هر کسی از اسراییل حمایت کرد مرجع است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
به آقای نوری همدانی توهین نکن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۱ - ۲۷ آذر ۱۳۹۲
۸۰
۴۴
خدا از سر شما ناصراطيها درگذرد كه سخنرانيهارا سانسور وهرچه خود ميپنداريد مينويسيد
جبار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۱ - ۲۷ آذر ۱۳۹۲
۴۵
۵۳
صراط جان...
من هم با خيلي از انديشه هاي آقاي صانعي مخالفم و ايشان را به عنوان يك مرجع قبول ندارم! ولي ايشان به درجه عظيم آيت اللهي رسيدن.
خوبه كه حد اقل موقع خطاب قرار دادن ايشان هرچند باهاش مخالف هستيم و با انديشه هاش مخالفيم از واژه آيت الله استفاده شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مشکل شما همین کلمه آیت الله است?(حاشیه نرو)
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
خوبه شما هم بدونی آقای صانعی رو فقط شاگرداش ، مرجع میدونن و علمایی که از نظر درجه علمی از ایشون بالاترن ، مرجعیت این آقا رو قبول ندارن . و مشخصه که درباره درجه اجتهاد ، همیشه باید اساتید اون فرد نظر بدن و نظر اونها متقن و قابل اعتناس نه شاگرداش
علی قلم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۹ - ۲۷ آذر ۱۳۹۲
۸۱
۱۳
حضرت علی:جاهل راندیدم مگراینکه یادرحال افراط است یادرحال تفریط
آرش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۱ - ۲۷ آذر ۱۳۹۲
۳۴
۳۰
منافقینی مثل شما رو دیده که این حرفا رو زده
اونم باز همونایی که شما باهاش عقد اخوت نبستید، فراریه
Hajix8867
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۰ - ۲۷ آذر ۱۳۹۲
۴۴
۵۴
آقایون اصلاح طلب اگر واقعا به انقلاب پایبند هستند باید سخنان آقای صانعی رو محکوم کنند این مورد دیگه جناه و سیاسی بازی بر نمی دارد !
موقعی که آقای مشایی از این جور حرفا زد الحق والانصاف همه اصولگراها واکنش نشان دادند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۲ - ۲۷ آذر ۱۳۹۲
۴۹
۵۰
دم شما گرم حاج آقا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دم شما هم گرم صهیونیست
جواد ج خلخال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۳ - ۲۷ آذر ۱۳۹۲
۳۸
۵۵
با صهیونیسم نمیشه سازش کرد ولی با اسرائیل اره....
فرید
|
Iran (Islamic Republic of)
جواد ج خلخال لطفا کتاب تاریخ ادیان را بخوان تا بدانی اسرائیل وصهیونیسم جزئ لاینفک هم هستند واصلا یکی هستند
بهلول
|
Iran (Islamic Republic of)
جلل الخالق!!!!!!!!!!!!!!
ببخشید میشه یکی از تفاوت های صهیونیسم و اسرائیل را بر شمارید؟
سیدمهدی موسوی
|
Iran (Islamic Republic of)
اول برو فرق صهیونیسم و اسرائیل رو بدون بعد بیا بزرگ تر از دهانت حرف بزن

صهیون نام کوهی است دز بخش فلسطین اشغالی این جماعت اسرائیلی اونجا را نماد فتح آخر الزمانی خودشان در جنگ آرماگدون می پندارند
اسرائیل در واقع باغ وحشی بین المللی است که از هرکجا یه وحشی و درنده ای رو آورده اند اونجا بنام ملت جعلی اسرائیل درست کرده اند

ما با یهودیان واقعی مشکل نداریم اما با قوم صهیونیست یا همان اسرائیل غاصب اتفاقا خیلی کارها خواهیم داشت
بد نیست بری تفسیر آیات اول سوره بنی اسرائیل رو بخونی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شما که هنوز فرق الف و ب رو نمی دونی، مجبور نیستی اینطوری خودتو ضایع کنی
همایون
|
Iran (Islamic Republic of)
مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل
مهدی ص
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۷ - ۲۷ آذر ۱۳۹۲
۶۲
۳۴
ضربه ای که انقلاب از نادانی برخی خواص داخلی خودش خورد هرگز از دشمنان خارجی نخورد!!!!!!
به خاطر همین اسلام آمریکایی از خود آمریکا بدتره!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
گل گفتی، اسلام آمریکایی چیزی هست که این دولت جدید شدیداً طرفدارشه، چیزی که امام ازش تاکید داشت که دوری کنین...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۰ - ۲۷ آذر ۱۳۹۲
۵۰
۳۷
صلح و دوستى و اشتى ملت ها بنفع انهايي نيست كه نفعشون در جنگ و نا امنى هستش كه بچپاول بيت المال بپردازند،امثال صراط هم از همين دسته هستنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دوستی ملت ها نه اسراییل!
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
بیچاره
دوستی !؟ اونم با آشغال هایی که اگه دستشون بهمون برسه کمترین اسیبشون برداشتن قلب و کلیه مون هست!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
صلح با دشمنان بشيريت؟!
تو صلح اگر مي‌خواستي، به خاطر صلح با موانع صلح يعني صهيونيست‌هاي حرام زاده حرف از آشتي نمي‌زدي.
معلوم است صلح نمي‌خواهي، بلكه چپاول فلسطينيان و قتل عام مسلمانان را مي‌خواهي.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مرگ برصهیون مرگ براسراییل
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خوشم می یاد همه صراط رو شناختن!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نیست زمان شاه که با امریکا بودیم یا حالا که عربها باهاشن اوضاع بیت المال توپ توپ بود.
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
تو که اینقدر آب دهنت برای صلح با اسراییل راه افتاده از خدا میخوام با صهیونیستها محشورت کنه.
شماها واقعا احمقین یا خودتون رو به حماقت زدین ؟؟/!! بعد اینهمه بدبختی که به سر مردم دنیا و البته خودمون از طرف اسراییل اومده حالا سودای دوستی با اسراییل دارین ؟؟؟؟؟!!!!
خواهشا یه کم سوادتون رو بالا ببرین . آخه چقدر نفهمین و بی سوادین. یه کم مطالعه کنین.
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۸ - ۲۷ آذر ۱۳۹۲
۷
۳
در طول تاریخ از این حرفا زیاد گفته شده عمروعاص ها زیادند، برادر جدی نگیرید
فرید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۳ - ۲۷ آذر ۱۳۹۲
۴
۰
من اصلا کاری به جناح چپ یا راست ندارم وهیچوقت هم احمدی نزاد را قبول نداشتم به دلیل ولایت گریزی اش واز طرفداران دکتر روحانی وآقای خاتمی هستم ولی اگر کسی امام راحل را پیرو باشد خوب میداند که امام در مذمت اسرائیل فرموده اند اسرائیل برای ما وجود خارجی ندارد وفرموده اند که اگر مردم هر کدام یک سطل آب بریزند اسرائیل ازجا کنده شده ونابود میشود واولین کسی که با توجه به آیات قرآن فرمودند اسرائیل غاصب است وباید ازبین برود امام بودند وتازگی ها آیت الله خامنه ای فرمودند اسرائیل حرام زاده ونجس است حالا چطور ممکن است آیت الله صانعی چنین خطایی کرده باشند یا سایت وخبرگزاری ها اشتباه میکنند یا آیت الله صانعی .......
پسرک فضول
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۴ - ۲۷ آذر ۱۳۹۲
۲
۴
مشکل ما هر دو طرف تند رو هستند هم شما و هم اکیپ تندروهای اسراییلی هر دو ملت را نابود می کنید بدون اینکه در نظر داشته باشید مردم چه می خواهند. به قول محمود سهیلی جمع کنید این میمون هواکردنها و این تشویق به افزایش جمعیت را واین هسته ایها را!!! عقل که در بدن نیست جان در عذاب است ولی در اینجا ملت بیشتر عذاب میکشند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۵ - ۲۷ آذر ۱۳۹۲
۱۰
۳
برخی از کامنت گذاران ظاهرا از ماهیت رژیم جعلی اسرائیل خبر ندارن که نظرات پیش پا افتاده ای میدن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۶ - ۲۷ آذر ۱۳۹۲
۸
۳
خدایا هرکس در لباس اسلام به اسلام ضربه می زند،الساعه نقاب از چهره ی نفاقش بینداز و رسوای عالمش بگردان وبا شیطان محشورش بفرما
hedy
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۵ - ۲۷ آذر ۱۳۹۲
۵
۷
صراط سگ کی باشی؟ که نظر بدی کی آیت الله است کی نیست شما برو تصاویر بد حجاب بانوان رو نشون بده آخرتتو تیره تر کن................
saeid
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۰ - ۲۷ آذر ۱۳۹۲
۳
۰
سلام به نظر من عین اوایل انقلاب و دوران بهشتی می توان به جای محکوم کردن و حبس کردن با یک مناظره می شود همه چیز را مشخص کرد .
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۸:۵۸ - ۲۷ آذر ۱۳۹۲
۶
۵
بزرگش نخوانند اهل خرد
که نام بزرگان به زشتی برد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۲ - ۲۷ آذر ۱۳۹۲
۵
۶
صراط جون واقیعت نمیتوان انکار کرد چه خوشمون بیاد چه نیاد اسراییل وجود داره درضمن به نظر من مرگ بر اسراییل یک شعار ضد قرانی هستش چون نام مبارک حضرت یعقوب ع است چرا ما عاقلانه فکر نمیکنیم
علی
|
United States of America
|
۲۰:۱۳ - ۲۷ آذر ۱۳۹۲
۵
۵
خداوند به حق اربعین امام غریب کربلا نویسده این متن را به عذاب دنیوی و اخروی مبتلا کند.بی غیرت حضرت ایت االه العظمی یوسف صانعی مرجع عالیقدر جهان اسلام اند.با ادب باش.خداوند تو را به درد اعظم مبتلا کند به حق حضرت غریب مدینه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۵ - ۲۷ آذر ۱۳۹۲
۵
۴
بسمه تعالی کار بر نفر اول توجه داشته باشیدوقتی گوشت خوک خور ها به کسی لقب آیت الله العظمی بدهند تکلیف مشخص است مرحوم امام هم فرمودند وقتی دشمنان از شما تعریف کردند کار اشتباهی انجام داده اید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۴ - ۲۷ آذر ۱۳۹۲
۴
۷
احسنت به حاج اقا
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۷ - ۲۷ آذر ۱۳۹۲
۸
۴
این آقا از کی مرجع شده؟!!!!
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۱:۴۲ - ۲۷ آذر ۱۳۹۲
۳
۱
وقتی مملکت ما از اسلام ناب بودن خارج شود که صددرصد شده (وگرنه اینهمه نابربری غیرممکن بود)، دیگر رابطه با اسرائیل هم در درجهٔ کم یا بی اهمیتی قرار میگیرد. چرانه؟ فکرکنم آقای صانعی مصداقی چنین را مداقه کرده وگرنه اسلام ناب نمیتواند با اسرائیل همگن شود.
الله اعلم
ناشناس
|
Canada
|
۲۲:۰۳ - ۲۷ آذر ۱۳۹۲
۵
۲
با اسرائیل هم سازش کنیم ؟ !!!. چشم حتما !. خوب اینطوری که همون شاه بهتر بود که !!. بیکار بودیم اینهمه انقلاب کردیم و کشته شدیم و جنگیدیم و ..... !. امام خمینی میخواستیم چیکار پس ؟ خودمون رو مسخره کرده بودیم ؟؟!!. شهید خرازی و چمران و ... دادیم که به اسرائیل بگیم نه.
محمد خالقي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۸ - ۲۸ آذر ۱۳۹۲
۲
۲
صراط جان تورا به خدا در باره افشاگري توسط دوستان خودتان در باره هزينه هاي ما خوذه از يكك نهاد مقدس مي شه قدري بيشتر توضيح دهيد؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۷ - ۲۸ آذر ۱۳۹۲
۵
۱۰
درود به آیت الله
اب رحیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۶ - ۲۸ آذر ۱۳۹۲
۶
۲
بیش از سی سال است بدقت میشناسمش هرگز متعادل نبوده افراط تفریط مبنای کارشه .بنظرم دچار نوعی بیماریست. بنام خود کوچک بینی. با اینظرات میخواهد توجه دیگرانرا بخودش جلب کند
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۳ - ۲۸ آذر ۱۳۹۲
۶
۲
اينها سايه اصول گرايان را با تير مي زنند و الان هم با داس افتاده اند به قلع و قمع و نيروهاي انقلابي اما به اسرائيل و آمريکا که مي رسند ياد بخشش و مهرباني و مذاکره و ... مي افتند. واقعا شگفت آور است
پیام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۶ - ۲۸ آذر ۱۳۹۲
۶
۵
خاک بر سرتون با این کامنت هایی که گذاشتین واقعاً که دیگه بعضیا خریت رو به حد اعلاش رسوندن از کی تا حالا فهمیدین که رژیم ظالم- سگ هارنجس منطقه - باید در صلح باشیم نکنه یادتون رفته همین دو سه سال پیش چطور دانشمندان ما رو به جرم دانشمندی به خاک خون کشیدند این تازه یک نموه بسیار کوچک از هزاران جنایتی است که در حق ما کردن فقط در حق ما بقیه مسلمانان که دیگه ساعت ها وقت میبره حالا این آیت الله شما یک حرفی زد شما افراطیها که از اونور بوم افتادین چرا دارین دفاع میکنین واقعاً باید بشینیم و به حال خودمون گریه کنیم
پیام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۲ - ۲۸ آذر ۱۳۹۲
۳
۲
جناب ناشناس اولی از کی تا حالا کشتن انسانها غیر از یهود -احشام فرض کردن انسانها غیر از یهود شد اعتقاد وای به حال ما که با آدمی مثل شما توی یه کشور زندگی می کنیم مطمئن باش اگر فضل خدا وراهنماییهای امام خامنه ای در سال 88 نبود آدمهایی به افکار تو از تروریستهای سوریه بدتر بودند با این دفاعی که از صهیونیست می کنی
sun
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۵ - ۲۸ آذر ۱۳۹۲
۴
۴
دین خدا یک دین واحد است،با خدایی واحد به همراه مشترکات و درعین حال تفاوتهای فراوان که در سوره ی عنکبوت آیه 46 توصیه شده به اشتراکات بپردازیم.در عین حال درهمین قرآن کرارا به برقراری عدل توصیه شده. یکی از تفاوت های تشیع با ادیان دیگر در طول تاریخ،ظلم ستیزی بوده،
اما متاسفانه حالا این ظلم ستیزی تبدیل شده به سکوت در مقابل ظلم های حاکم ومشهود. اطاعت کورکورانه و درعین حال ستیزهای بی فایده برسر عقاید شخصی.
نتیجه اینکه:به خاطر حق گویی یک آیت الله ،بهش توهین میکنیم،به ظلم هایی که دور وبرمان اتفاق می افتد سکوت میکنیم،اسم اعتراض به این ظلم ها را فتنه می گذاریم درعین حال به تفاوت های فکری شیعه وسنی دامن میزنیم،بعد می چسبیم به ظلمی که فرسنگها دورتر اتفاق می افتد.
به راستی مقصر این عملکرد وارونه به قرآن کیست؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۸ - ۲۸ آذر ۱۳۹۲
۹
۱۱
صانعی دوستت داریم...
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۵ - ۲۸ آذر ۱۳۹۲
۴
۸
صراط بسوز
مرگ بر افراطی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۳ - ۲۸ آذر ۱۳۹۲
۷
۲
نمدونم چرا ما از خدا مهربانتر شدیم وصلح دوست ترودر قران کریم چقدر ایه در باره جهد با ظالمین امده .لابد استغفرالله خدا هم باید کوتاه میامد
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۷ - ۲۸ آذر ۱۳۹۲
۹
۰
اعوذ بالله من الشیطان الرجیم
و لن ترضی عنک الیهود و لا النصاری حتی تتبع ملتهم قل ان هدی الله هو الهدی و لئن اتبعت اهوائهم بعد الذی جائک من العلم مالک من الله من ولی و لا نصیر----یهودیان ونصاری از تو خشنود نمی شوند تا به آیینشان گردن نهی.بگو هدایت هدایتی است از طرف خدا. باشد اگر از آن پس که خدا تو را آگاه کرده است از خواسته آنها پیروی کنی هیچ یاور و مددکاری از جانب خدا نخواهی داشت.(سوره مبارکه بقره آیه120)-قرآن کذب نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۰ - ۲۸ آذر ۱۳۹۲
۷
۱
تو جهنم يه رود خون هست كه مال مراجعه مال عالمان دينيه عالماني كه مي دونن اما بازهم راه خطا مي رن اصلا مگه كشوري به نام اسرائيل هم هست كه باهاش كنار بياييم آقاي صانعي شما كه مردم رو حرومزاده مي دونيد مي شه بگيد بارغه هاي اميد در كجا دميده ؟ما كه نمي بينيم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۰ - ۲۸ آذر ۱۳۹۲
۸
۱۳
درود بر مرجع عالی قدر حضرت ایت الله صانعی.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۲ - ۲۸ آذر ۱۳۹۲
۷
۱۰
آيا كنار آمدن با اسرائيل از كنار آمدن با ابوسفيان بدتر است كه پيامبر حتي خانه وي را حريم امن قرار داد.
علی اصغر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۳ - ۲۸ آذر ۱۳۹۲
۶
۳
خداوند در اولین ایه شوره مبارکه اسری میفرماید : پاک و منزه است خدایی که بنده اش را در یک شب از مسجدالحرام به مسجدالاقصی که گرداگردش را پر برکت ساخته ایم برد تا برخی از ایات خود را به او نشان دهیم چرا که او شنوا و بیناست . قران تا قیامت پا برجاست پس این دو مسجد هم تا قیامت پا برجا خواهند ماند این معجزه قران کریم است که نابودی این رژیم جعلی را 1435 سال پیش پیش بینی کرده است اکنون 60 سال است که صهیونیست های وحشی کودک کش به بهانه پیدا کردن هیکل سلیمان دارند زیر این مسجد را حفاری میکنند تا شاید مسجد فروریزد ولی همچنان این مسجد پا برجاست و بلا شک این رژیم حرامزاده سگ وجشی نجس به دست مسلمانان نابود خواهد و مومنین در این مسجد نماز خوهند خواند .
کوروش گاری جی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۱ - ۲۸ آذر ۱۳۹۲
۷
۴
ما این ادم کشان و کودک کشان و دزد و چاقو کش هارا جزء ملت به حساب نمی اوریم ملت فلسطینان هستند که بلا شک به کشورشان باز خواهند گشت.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۳ - ۲۸ آذر ۱۳۹۲
۱۱
۳
اسرائیل!!!!؟؟؟ در مورد چیزی که وجود خارجی نداره نباید بحث کرد!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۸ - ۲۸ آذر ۱۳۹۲
۴
۴
عامل مشكلات فعلي كشور اسلامي ايران اصوال گرا هاي تندرو ( پايداري ) واصلاح طلبان تندرو مي باشند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۲ - ۲۸ آذر ۱۳۹۲
۵
۴
كشوري هستيم داراي حكومت اسلامي وقانون اسامي كه تمامي مسئولين بلند پايه كشور نمايندگان مجلس و وزرا ومديران نهاد هاي اصلي كشور ومديران شركتها طبق قانون اساسي مومن ومدير ومدبر مي باشند ولي هر روز وابستگي كشور به نفت بيشتر مي شود وتورم وگراني بيشتر مي گردد مذهبان شيعه است وداراي مرجع تقليد بي شمار وحوزه هاي عمليه فراواني مي باشيم ولي هر روز دزدي از بيت المال بيشتر مي شود ومسئولين همديگر را متهم مي كنند تهمت ودروغ در كشور بيداد مي كند پس كي مي خواهيم كشور خودمان را بسازيم ، بعد از گذشت 35 سال از انقلاب وحذف مسئولين زمان شاه وطاغوتيان باز چرا از كشورهاي همانند خود در زمان انقلاب اين قدر عقب مانده تر شديم
وهميشه عامل عقب ماندگي هاي خود را بدليل كم كاري وبلد نبودن مديريت گردن فتنه گران ، اسرائيل ، انگليس ، امريكا وغيره مي اندازيم اگر به جلسات نمايندگان در روزهاي مختلف توجه شود به جاي حل مشكلات كشور هر روز دنبال حاشيه ومنافع خود مي باشند كار مفيد در ادارات و وزرات خانه ها زير يك ساعت است اينطوري مي خواهيم كشور را بسازيم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۵ - ۲۸ آذر ۱۳۹۲
۴
۵
خدا وکیلی مشائی فقط گفت ما با مردم اسرائیل مشکل نداریم , یادتونه که چه بلائی به سرش آوردین- حالا بسم اله یه چیزی بگید - کجایند سینه چاکان سوپر انقلابی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۸ - ۲۸ آذر ۱۳۹۲
۵
۸
سراط به راه راست هدایت شو .
این راهی نیست که خوانندههای وبسایت دوست دارن تو انجوری باشی.
به خودت بیا !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۳ - ۲۸ آذر ۱۳۹۲
۹
۹
فعلا که حماس پول ملت ایران رو گرفت و به ما پشت پا زد ! حرف ها و موضع گیری های حماس رو هم درباره ی صدام و خلیچ فارس که ان شاء الله فراموش نکردیم !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۰ - ۲۹ آذر ۱۳۹۲
۹
۱۷
من ارادتم به حضرت ایت ا... صد چندان شد.ممنون از خبر رسانی