۲۸ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۹
در دیدار با رئیس سازمان انرژی اتمی عنوان شد

بازدید یک مرجع تقلید از تاسیسات هسته‌ای

آیت الله نوری همدانی در دیدار با رئیس سازمان انرژی اتمی، ضمن اعلام حمایت از پیشرفت هسته‌ای ایران، آمادگی خود را برای بازدید از تاسیسات هسته ای، اعلام کرد.
کد خبر : ۱۵۰۸۱۹
صراط: آیت الله نوری همدانی، در دیدار با علی اکبر صالحی، رئیس سازمان انرژی اتمی، اظهار کرد: اسلام هفت اصل عزت و اقتدار دارد که باید رعایت شود.

مرجع تقلید شیعیان افزود: اصل اول علم و فناوری تحقیق است. اصل دوم ایمان به خداست و اصل سوم داشتن یک نظام قدرتمند است زیرا همه چیز از نظام سرچشمه می‌گیرد.

استاد عالی حوزه علمیه تصریح کرد: اصل پنجم، داشتن قدرت جهادی است که ترهبون به عدو الله و عدوکم، یعنی همیشه دشمن از شما در خوف باشد و از شما خشونت را اصلاح کند زیرا اگر چنین نباشد، جلو می‌آید و کم کم سلطه پیدا می‌کند.

مبلغ عالی حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: اصل ششم این است که مسلمانان در برخورد با دشمن، سلطه پذیری نداشته باشند، علامه طباطبایی(ره) می‌فرماید که دو گناه بزرگ‌ترین گناه‌ها در قرآن است، یکی از آن‌ها ربا است که از لحاظ اقتصادی عواقب بسیار وسیع در جامعه ایجاد می‌کند.

مرجع تقلید شیعیان افزود: دومین گناه سلطه پذیر شدن در برابر دشمنان و انقیاد و تسلیم در برابر ایشان است. لبخندها و مصاحبه‌های آن‌ها، ظاهر امر است و به قول رهبری، باطن آن‌ها، دست چدنی است که زیر دستکش مخملی پنهان است،‌ هفتمین اصل این بوده که به کسی محتاج نباشیم و چون این مسائل برای مردم توضیح داده نشده، مردم مقداری نگران شدند که شما در آنجا مقداری نرمش غیر قهرمانانه نشان داده باشید و مردم قدری نگران شدند که با دادن این همه شهید، دوباره به وضع سابق برگردند.

آیت الله نوری همدانی تصریح کرد: الحمدالله کار شما بسیار عزت آفرین است و هر وقت لازم بود برای بازدید از تاسیسات شما خدمت شما هستم و از این فعالیت‌های خوب شما، حمایت می‌کنم.


منبع: تسنیم