۳۰ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۵
دو وزیر به مجلس‌فراخوانده می‌شوند

پرونده دیدار هیات اروپایی با دو محکوم فتنه در مجلس

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: وزیر امور خارجه و اطلاعات به خاطر سفر هیئت پارلمانی اروپا به کشور و دیداری که با ۲ نفر از فتنه گران داشته اند به مجلس فراخوانده می شوند تا در این زمینه پاسخگو باشند.
کد خبر : ۱۵۱۱۸۴
صراط: منصور حقیقت‌پور اظهار کرد: این سفر پنهانی بدون اطلاع قبلی و به صورت خودسر انجام شده و باید وزارت امور خارجه و اطلاعات در این زمینه به نمایندگان مردم در مجلس پاسخگو باشند و در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی نیز دلایل و محتوای دیدار هیئت پارلمانی اروپا با چند نفر از محکومین فتنه را تبیین و تشریح کنند.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: وزیر امور خارجه و اطلاعات به خاطر سفر هیئت پارلمانی اروپا به کشور و دیداری که با 2 نفر از فتنه گران داشته اند به مجلس فراخوانده می شوند تا در این زمینه پاسخگو باشند.

وی تصریح کرد: این رفتارها به هیچ وجه از دولت یازدهم انتظار نمی رود چرا که در این اوضاع و احوال که آمریکا نقض عهد و پیمان کرده و اروپایی ها نیز ادعاهایی را مطرح کرده‌اند بر ادامه توافق و مذاکره هسته ای تأکید و اصرار کنیم و بخواهیم در این زمینه بهانه ای به دست غربی ها بدهیم.

حقیقت‌پور گفت: ما در نخستین جلسه ای که روز یکشنبه در مجلس خواهیم داشت در مورد علل و عوامل این اقدام خودسرانه بحث ها و بررسی های خودمان را انجام می دهیم تا زمینه ای فراهم آید که مردم نیز از پشت پرده این دیدارها و نشست‌ها در جریان قرار گیرند.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس بیان کرد: بسیاری از زوایای این سفر هنوز برای ما مشخص نیست و در این مورد هم وزارت امور خارجه و هم وزارت اطلاعات را خاطی می دانیم و معتقدیم نتیجه‌گیری در این زمینه را باید به جلسه روزهای آینده کمیسیون امنیت ملی و سرمایه‌گذاری خارجی گذاشت.
منبع: تسنیم
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز