۳۰ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۳

واکنش سید حسن به ابراز احترام خواننده زن

اظهارات فرزند یک خواننده افسانه‌ای لبنان که گفته مادرش به دبیرکل حزب‌الله احترام می‌گذاشت موجی از واکنش‌ها از جمله واکنش خود نصرالله را در پی داشته است.
کد خبر : ۱۵۱۱۹۳
صراط: دیلی استار نوشت "زیاد رحبانی" آهنگ‌ساز و فرزند "فیروز" خواننده افسانه‌ای لبنان اظهار داشت که مادرش به سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله احترام می‌گذاشت.

این اظهارات فرزند فیروز موجی از واکنش‌ها را در رسانه‌ها و وب‌سایت‌های اجتماعی در پی داشته است. بعضی‌ها در رسانه‌ها و فضای مجازی مدعی شده‌اند که فیروزه یک شخصیت ملی است نباید به صورت آشکار به گروه یا شخصیتی خاصی وابسته باشد.

در همین حال بعضی‌ها نیز گفته‌اند، درست مثل هر لبنانی دیگر، فیروز در ابراز اندیشه‌ها و افکار خود آزاد بود.

ولید جنبلاط رهبر حزب‌ سوسیالیست ترقی‌خواه لبنان که از مخالفان حزب‌الله است روز جمعه به صورت آشکار اعلام کرد که علاقه و  احترام وی به فیروز تغییری نکرده است. در همین خصوص جنبلاط خاطر نشان کرد: فیروز بزگتر از آن است که  مورد انتقاد قرار بگیرد.

رحبانی در اواسط هفته گذشته در مصاحبه‌ای گفت که مادرش به نصرالله احترام می‌گذاشت. رحبانی بار دیگر در مصاحبه‌ای جداگانه بر اظهارات خود تاکید و تایید کرد که مادرش به مقاومت احترام می‌گذاشت.

سید حسن نصرالله در سخنرانی روز جمعه خود به صورت غیر مستقیم به این اظهارات واکنش نشان داد. وی در سخنرانی خود گفت که لبنان شاهد دوره‌ای است که در آن ابراز عشق ممنوع شده است.

در همین خصوص نصرالله اظهار داشت: ما به مرحله‌ای در این کشور رسیده‌ایم ابراز علاقه یک نفر به یک نفر دیگر، می‌تواند منجر به نابودی این کشور شود، هیچ کس اجازه دوست داشتن ندارد.

منبع: تسنیم