۰۶ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۷

ولخرجی‌های حزب کارگر انگلیس دردسر ساز شد

اسنادی که به تازگی در انگلیس منتشر شده نشان می‌دهد، گروهی از وزیران تحت سرپرستی رهبر حزب کارگر انگلیس در سال گذشته میلادی هزاران پوند صرف هزینه‌های شخصی خود کرده‌اند.
کد خبر : ۱۵۲۶۳۰
صراط: به نوشته روزنامه دیلی تلگراف، گروهی از وزرا تحت سرپرستی اد میلیبند، رهبر حزب کارگر انگلیس در جریان سفر خود به نیویورک به منظور شرکت در نشست سازمان ملل و همچنین دیدار از واشنگتن، مبلغ 125 هزار پوند صرف جا و مکان کرده‌اند. این هزینه از سوی کارت اعتباری دولت و در 9 ماهه گذشته خرج شده است.

علاوه بر این، این گروه مبلغ 590 پوند برای اقامت در یک هتل چهار ستاره در گرینلند و مبلغ 3025 پوند برای اجاره لیموزین بین 17 تا 24 سپتامبر 2009 هزینه کرده است.

بنا بر صورتحساب‌های منتشر شده طبق قانون آزادی اطلاعات، گروه تحت سرپرستی میلیبند همچنین در دوران فعالیتش، به بالی، مکزیک، بارسلونا و سفری سه روزه به ونیز داشته است.

باب نیل، یکی از نمایندگان پارلمان و معاون رهبر حزب محافظه‌کار انگلیس گفت: همچون تمام اعضای حزب کارگر، رهبر این حزب نیز به جیب مردم اعتنایی ندارد.

حدود 130 هزار تن از مقام‌های حزب کارگر به کارت‌های اعتباری دولت لندن دسترسی دارند.

یکی از منابع حزب کارگر نیز گفت: این یک اقدام بیهوده از سوی محافظه‌کاران برای منحرف کردن بحران مربوط به بررسی هزینه‌های زندگی در دولت دیوید کامرون، نخست‌وزیر انگلیس محسوب می‌شود.


منبع: ایسنا
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز