۰۶ دی ۱۳۹۲ - ۲۱:۵۵

وقتی مبلغ سلفی سر تروریست ها کلاه می گذارد

گروههای تروریستی سوریه که منتظر دریافت کمک توسط همدستان خود در خارج از این کشور بودند ، تصور نمی کردند پولهای آنان در میانه راه خرج خرید یک کاخ گرانقیمت در اسپانیا شده باشد.
کد خبر : ۱۵۲۶۷۰
صراط: گروه های تروریستی در حال جنگ در سوریه که به گروهک النصره نزدیک هستند، از تاخیر در دریافت کمک های مالی - نظامی که قرار بود برای جنگ در ریف دمشق به دستشان برسد، شوکه شدند، چراکه این کمک ها قبل از رسیدن به تروریست ها توسط " ناظم المسباح " مبلغ سلفی کویتی دزدیده شد.
 
رسانه های تکفیری اعلام کردند که مبلغ قابل ملاحظه ای از کمک هایی که قرار بود به دست گروهک النصره برسد، به دست "ناظم المسباح " مبلغ سلفی کویتی رسیده که در زمینه جمع آوری کمک های داوطلبانه برای مخالفان مسلح سوری فعالیت می کند.
 
بنا به اعلام پایگاه الخبر پرس به نقل از منابع یاد شده، این موضوع  نوعی آشفتگی و هرج و مرج در میان عناصر مسلح تروریست به وجود آورده و بسیاری از آنان را به تسلیم شدن و یا ترک محورهای درگیری در ریف دمشق و از مهم ترین آن شهرک معضمیه وا داشته است.
 
پایگاه های وابسته به عناصر تکفیری، المسباح را مسئول سرقت این کمک ها برای عناصر مخالف در سوریه معرفی کرده و به گفته یکی از نزدیکان وی، او کاخی را در اسپانیا با مبلغ هنگفت خریداری کرده است.
 
تروریست ها با صدور بیانیه ای که در پایگاه های مخالفان سوری منتشر شد، اعلام کردند که المسباح مسئول ریخته شدن خون های عناصر مسلح در سوریه است.
 
گروه های تروریستی در حال جنگ در سوریه خواستار عدم تعامل با المسباح و انتقام گرفتن از او شده اند.
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز