۱۱ دی ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۲

اظهارات فوتبالیستها در خصوص همسرانشان

من، زلاتان قدرتمند، كه در زمین بازی همه را می‌ترسانم و بازیكنان حریف از من حساب می‌برند، در خانه یك مرد آرام و ترسو هستم!
کد خبر : ۱۵۳۵۶۴
صراط: در نگاه اول به‌نظر می‌رسد كه ستارگان دنیای فوتبال در زندگی شخصی نیز تفاوت‌های زیادی با دیگران دارند، ولی درواقع اینطور نیست و آنها نیز در زندگی شخصی خود همان نقشی را ایفا می‌كنند كه مردم عادی در زندگی‌شان دارند. آنها برای والدین خود نقش فرزندی دارند، برای فرزندان خود نقش پدری و برای همسران خود نقش همسرانی مهربان را دارند. در این مطلب گوشه‌ای از صحبت‌های ستارگان فوتبال درباره همسرانشان را می‌خوانید.

* دیوید بكام؛ امور خانواده دست همسرم است

ما درواقع از ابتدای زندگی وظایفی را برای خودمان مشخص كردیم و هركدام به نسبت توانایی‌هایی كه داشتیم، بخشی از مسئولیت زندگی را برعهده گرفتیم. همسرم كنترل اوضاع خانواده را در دست دارد و در واقع می‌توانم بگویم كه او مدیر خانواده است كه همه چیز را تحت‌نظر دارد.

البته من هم وظایف زیادی در خانه دارم ولی مشخصا به اندازه وظایفی كه همسرم دارد نیست. او توانایی زیادی در مدیریت كارهای مختلف دارد و همین موضوع باعث شده است تا من هم احساس راحتی كنم و فرزندانمان هم از حس راحتی و امنیت زیادی برخوردار هستند.

* لیونل‌مسی؛ عاشق خانواده ام هستم

در دنیا چیزهای ارزشمند زیادی وجود دارد ولی بدون شك ارزشمندترین چیز در زندگی انسان، خانواده است. من عاشق خانواده‌ام هستم.

همسرم بهترین هدیه‌ای است كه خداوند به من داده است و بعد از تولد فرزندم كه او هم هدیه‌ای دیگر از جانب خداوند بوده است، زندگی‌مان سروشكل بهتری به خود گرفت.

همسرم با اینكه مانند خودم سن و سال زیادی ندارد، ولی از پختگی و درایت خوبی برخوردار است و همین باعث شده است تا ما در زندگی درك متقابل خوبی از یكدیگر داشته باشیم.

* جرارد پیكه؛ همسرم یك ستاره است

خُب شاید وضعیت من با بسیاری از فوتبالیست‌های دیگر متفاوت باشد. من یك ستاره در زمین فوتبال هستم ولی همسرم یك ستاره بین‌المللی است كه در تمام دنیا محبوبیت و شهرت دارد و این باعث شده است تا او به ستاره زندگی من هم تبدیل شود.

در ابتدای زندگی مشتركمان خیلی از نزدیكانم به من می‌گفتند كه زندگی شما دوام نخواهد داشت ولی خوشبختانه من در انتخاب خود اشتباه نكرده بودم و همسرم همانطور كه انتظار داشتم در رفتار و اخلاق نیز یك ستاره بود. حالا ما یك خانواده كامل هستیم و میلان (پسرم) باعث شده است تا زندگی‌مان دوام بهتری داشته باشد.

* ریكاردو كاكا؛ ما یك زوج رویایی هستیم

اینكه بخواهم از همسرم تعریفی داشته باشم واقعا برایم كار سختی است. او نه‌تنها برای من یك همسر كامل و ایده‌آل است، بلكه یك انسان كامل و استثنایی می‌باشد. ما زندگی‌مان را با عشق و شور آغاز كردیم و حالا بعد از گذشت سال‌ها هنوزهم این عشق در زندگی ما جاری است و هرگز از بین نخواهد رفت.

همیشه در زندگی سعی كرده‌ام كه وظابف خود را به عنوان یك همسر به خوبی انجام دهد و هرچند به دلیل شغلی كه دارم، كار بسیار سختی است كه بخواهم یك مرد ایده‌آل باشم ولی خوشبختانه همسرم از من راضی است و زندگی بسیار خوبی داریم.

* زلاتان ابراهیموویچ؛ مقابل همسرم مردي ترسو هستم!

شاید باورتان نشود ولی من، زلاتان قدرتمند، كه در زمین بازی همه را می‌ترسانم و بازیكنان حریف از من حساب می‌برند، در خانه یك مرد آرام و ترسو هستم!

من به‌شدت از همسرم حساب می‌برم چرا كه او مدیر و رئیس‌خانه است و بدون‌شك من باید از او اطاعت كنم. البته این مدیریت او برای من و فرزندانم كه اصولا روحیه شیطان و ناآرامی داریم، بسیار هم خوب و مفید است چرا كه تنها كسی كه می‌تواند من و فرزندانم را كنترل كند اوست.

تیاگو سیلوا می‌گوید كه هرگاه لازم باشد تو را ادب كنیم حتما یك تماس با همسرت می‌گیریم (باخنده).

* فرناندو تورس؛ از زندگی ام واقعا راضی هستم

دوست دارم برای توصیف همسرم از بهترین كلمات دنیا استفاده كنم چرا كه او را شایسته بهترین‌ها می‌دانم. نمی‌دانم زندگی از نگاه همسر یك فوتبالیست چطور است ولی می‌دانم كه زندگی كردن با ما فوتبالیست‌ها اصلا كار راحتی نیست.

ما زمان زیادی را خارج از خانه هستیم و حتی ممكن است برای چندروز خانواده خود را نبینیم و این زندگی را برای خانواده ما سخت می‌كند ولی خوشبختانه همسرم تمام این موارد را درك می‌كند و می‌داند كه تلاش شبانه‌روزی من فقط برای بهتر شدن همین زندگی است. از زندگی‌ام واقعا راضی هستم و این رضایت به خاطر تلاش‌های همسرم شكل گرفته است.

* فرانك لمپارد؛ ما زوج رومانتیكی هستیم

متاسفانه تجربه یك زندگی ناموفق را دارم ولی با این حال در زندگی جدیدم شرایط كاملا متفاوت است. من و همسرم كریستین، یك زوج رومانتیك و رویایی هستیم چرا كه به خوبی همدیگر را درك می‌كنیم. در واقع رفتارها و كارهای كریستین من را به یاد مادرم می‌اندازد كه الگوی زندگی من بوده است و از این‌رو می‌دانم كه این‌بار انتخاب درستی داشته‌ام.

خوشبختانه فرزندانم هم رابطه خوبی با كریستین پیدا كرده‌اند و این زندگی‌ام را وارد روزهای بسیار خوبی كرده است. اینكه شما در خانه و خانواده‌تان احساس آرامش كنید، می‌تواند روی كار شما هم تاثیر مثبتی بگذارد.

* وین رونی؛ ما همه شبیه هم هستیم

كمتر خانواده‌ای را می‌توانید پیدا كنید كه تمام اعضای آن شبیه هم باشند ولی در خانه ما این موضوع صادق است و هر ۴ نفر ما در خانه، شبیه هم هستیم. در واقع ما یك خانواده ۴ نفره هستیم كه رفتارها و اخلاق‌های مشابه زیادی داریم.

من و همسرم سعی كرده‌ایم كه كاملا با یكدیگر وفق پیدا كنیم و همین موضوع روی تربیت بچه‌ها نیز تاثیر گذاشته است و در واقع همسرم سعی كرده است كه فرزندانمان را درست مانند رفتارهای خودمان تربیت كند و این خیلی عالی است. زحمات او باعث شده است تا ما یك خانواده یك‌دست و خالص را داشته باشیم.

* استیون جرارد؛ با همسرم دوستی صمیمانه ای دارم

همیشه در زندگی به این موضوع اعتقاد داشته‌ام كه باید بین اعضای یك خانواده، دوستی محكمی برقرار باشد. من سال هاست كه در كنار همسرم زندگی بدون حاشیه و آرامی دارم و دلیل اصلی آن دوستی صمیمانه‌ای است كه بین ما جریان دارد.

من حتی با دخترانم هم دوست هستم و این دوستی باعث می‌شود كه راحت‌تر با یكدیگر صحبت كنیم، درد دل كنیم، مشكلات و عقایدمان را بگوییم و حتی از یكدیگر انتقاد كنیم و اگر این روحیه دوستی در میان اعضای خانواده نبود قطعا نمی‌توانستیم زندگی آرام و بدون دغدغه‌ای را داشته باشیم.

* ژابی آلونسو؛ خوشبختی در سادگی است

من و همسرم زندگی ساده‌ای داریم و با اینكه از دنیای فوتبال ثروت قابل‌توجهی به‌دست آورده‌ام ولی بازهم سعی می‌كنیم كه زندگی ساده‌ای داشته باشیم. در واقع این سادگی لازمه خوشبختی است.

من معتقد هستم كه بین زن و شوهر نباید حس رقابت وجود داشته باشد چرا كه این رقابت می‌تواند مشكلات زیادی را ایجاد كند. زن و شوهر باید برابر باشند و این برابری را در زندگی‌شان هم ایجاد كنند.

خوشبختی در سادگی است و من و همسرم واقعا به این موضوع اعتقاد داریم. ما مانند مردم عادی زندگی می‌كنیم، در میان آنها هستیم و از این موضوع لذت می‌بریم.
منبع: افکار