۱۲ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۱

صهیونیستها پیرمرد فلسطینی را شهید کردند

یک پیرمرد فلسطینی بر اثر استنشاق گاز اشک آور که از سوی نظامیان صهیونیستی به سمت راهپیمایان فلسطینی در قلقیلیه در کرانه باختری شلیک شده بود به شهادت رسید و در همین حال 15 جوان فلسطینی نیز بازداشت شدند.
کد خبر : ۱۵۳۸۳۷
صراط: یک پیرمرد فلسطینی بر اثر استنشاق گاز اشک آور که از سوی نظامیان صهیونیستی به سمت راهپیمایان فلسطینی در قلقیلیه در کرانه باختری شلیک شده بود به شهادت رسید و در همین حال 15 جوان فلسطینی نیز بازداشت شدند.

خبرگزاری معا نوشت نظامیان صهیونیستی دیروز چهارشنبه به سوی خانه‌های شهروندان فلسطینی در کفر قدوم واقع در شرق قلقیلیه گاز اشک‌آور شلیک کردند که در جریان آن یک پیرمرد 85 ساله به نام «سعید جاسر» بر اثر استنشاق این گاز دچار خفگی شده و به شهادت رسید.

ساکنان کفر قدوم دیروز به مناسبت سالروز تاسیس جنبش فتح از مرکز شهرک به سمت ورودی اصلی آن راهپیمایی کردند که با حمله نظامیان صهیونیستی روبه رو شدند که به سوی آنها و خانه‌هایشان گاز اشک‌آور شلیک کردند که یکی از آنها به منزل این پیرمرد اصابت کرد.

این پیرمرد بر اثر استنشاق گاز دچار حالت خفگی شد و وی را به بیمارستان تخصصی شهر نابلس منتقل کردند اما او بامداد امروز به شهادت رسید.

نظامیان رژیم صهیونیستی شب گذشته و صبح امروز نیز با حمله به مناطق مختلف کرانه باختری، 15 نوجوان فلسطینی را ربودند.
منبع: فارس