۱۶ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۵
بعد از صادقیان نوبت برهانی شد

نود امشب تلافی می کند

مجری برنامه ۹۰ سوژه خوبی برای برنامه امشب خود دارد تا به نوعی ماجرای هفته پیش صادقیان را تلافی کند.
کد خبر : ۱۵۴۶۴۲
صراط: هنوز خیلی از پرسپولیسی‌ها به خاطر محرومیت صادقیان در بازی با نفت تهران، از دست عادل شاکی هستند. این را به وضوح می‌توان از گشت‌و‌گذار در پاتوق‌های مجازی قرمزها فهمید. آنها بخش عمده ای از تقصیر واگذاری صدر به آبی ها را گردن فردوسی پور می اندازند.

در این میان مصاحبه‌های هفته گذشته پرسپولیسی‌ها به خصوص شخص علی دایی هم بدجوری فردوسی‌پور را تحت فشار قرار داده است. با این اوصاف شاید ساده ترین راه فرار از مخمصه، سنگ تمام گذاشتن عادل برای استقلالی‌ها باشد.

در همین راستا شنیده می‌شود فیلم لگد زدن آرش برهانی به کلمن در اختیار گروه فردوسی‌پور است و او می‌تواند با پخش این تصاویر در برنامه امشب، دردسر بزرگی برای برهانی به وجود بیاورد.

امیر قلعه‌نویی به صراحت اعلام کرده بود در صورت دیدن سندی در مورد ارتکاب برهانی به این رفتار، او را قطعا کنار خواهد گذاشت.

بعد از انتشار سه تصویر روی جلد یکی روزنامه خبر ورزشی که این موضوع را به اثبات رساند، حالا پخش فیلم این اتفاق می‌تواند حجت را برای امیر تمام کند.

در این صورت یا برهانی در آستانه دربی ناچار به ترک استقلال می‌شود و یا قلعه‌نویی مجبور می‌شود از حرفش عقب‌نشینی کند که این کار او گزک خوبی به دست منتقدانش و پرسپولیسی ها خواهد داد. باید دید عادل امشب در این مورد چه موضعی می‌گیرد و چطور رفتار می‌کند؟

منبع: بانک ورزش