۱۹ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۹
عضو هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان:

مواردی از نطق مطهری ایراد داشت

عضو هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان گفت: هیئت نظارت بر نمایندگان مورادی از نطق علی مطهری درباره قوه قضائیه را مورد ایراد دانست.
کد خبر : ۱۵۵۵۶۸
صراط: عضو هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان گفت: هیئت نظارت بر نمایندگان مورادی از نطق علی مطهری درباره قوه قضائیه را مورد ایراد دانست.

عوض حیدرپور نماینده مردم شهرضا و دهاقان در خانه ملت با اشاره به جلسه هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان در مورد بررسی موضوع نطق علی مطهری در صحن علنی مجلس اظهار داشت: این موضوع در جلسه هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و جز یکی دو مورد از اظهارات علی مطهری در این نطق در ارتباط با قوه قضائیه سایر بخش‌ها را در راستای ایفای وظایف نمایندگی دانسته شد.

وی افزود: اعضای هیئت در مواردی که در ارتباط با نطق مطهری جای بحث و بررسی داشت به جمع‌بندی نرسیدند و بررسی این پرونده در جلسه بعدی هیئت ادامه خواهد داشت.

عضو هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان اظهار داشت: انتظار هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان از دادستانی تهران این است تا در مواردی همچون نطق علی مطهری پیش از آنکه اقدام به صدور بیانیه کند از هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان در این ارتباط که موضوع مطروحه در راستای ایفای وظایف نمایندگی بوده یا نه استعلام بگیرد.
منبع: فارس
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز