۱۹ دی ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۰

مسی نام یک روزنامه را تغییر داد+عکس

بازگشت مسی به میادین ورزشی آنقدر خبر خوشحال کننده ای بود که روزنامه آرژانتینی اوله برای یک روز هم که شده به افتخار بازگشت ستاره نامش را از اوله به لئو تغییرداد
کد خبر : ۱۵۵۵۸۴
صراط: لیونل مسی ستاره آرژآنتینی باشگاه بارسلونا دیروز بعد از 59 روز دوری از میادین ورزشی در جام حذفی اسپانیا مقابل ختافه به میدان رفت و توانست دو گل از 4 گل تیمش را به ثمر برساند ونمایش خیره کننده ای را به اجرا گذاشت
 
درخشش مسی دراین بازی باعث شد تا روزنامه های آژانتینی بیش از هرزمان دیگری به تمجید وتعریف از او پرداخته و روزنامه اوله به افتخار مسی حتی اسمش را برای یک روز ، با جابه جایی حروفش به اسم مسی یعنی لئو در آورد و از Ole به Leo تغییر نام داد.
 
درتوضیح روی جلد این روزنامه می خوانیم:« مسی با بازگشتش مثل یک صاعقه بود: او در 4دقیقه 2 گل زد و یکی از بهترین شب هایش را پشت سرگذاشت. مارتینو گفت که مثل یک فیلم بوده و حق داشت. در سال جام جهانی، ما آرژانتینی ها حالا می توانیم راحت بخوابیم.»
 
از قول خود مسی هم می خوانیم:« به تیم باشگاهی ام فکر می کنم و البته به تیم ملی هم همین طور.»ستاره شماره 100 بارسا گلهای سوم و چهارم تیمش مقابل ختافه رابه ثمر رساند.



منبع: گل