۲۱ دی ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۳
بازهم مسئولین در خواب غفلت

هتک حرمت به بانوی محجبه در یک مانتو فروشی

روزی هزار تا ازین دختر خوشگلا به اینجا رفت و آمد دارند و من به همشان دست میزنم تازه خوششان هم می آید!
کد خبر : ۱۵۵۹۶۰
"گروه فرهنگی صراط" - فروشنده فروشگاه "ع" وقتی با اعتراض بانوی محجبه مبنی بر هتک حرمت و عدم لمس بدن وی برای سایز کردن لباس و همچنین عدم دخالت در روند خرید مواجه می شود، شروع به فحاشی به بانوان چادری می کند.
به گزارش سرویس فرهنگی صراط ، چهارشنبه شب گذشته در یکی از مانتو فروشی های معروف خیابان هفت تیر تهران که شعب دیگری نیز در سطح شهر دارد، به سه بانوی چادری و یک بانوی محجبه فحاشی و هتک حرمت می شود.
فروشنده طبقه فوقانی این فروشگاه از خلوتی فضا سوءاستفاده کرده، از همان ابتدا شروع به بکاربردن الفاظ ناشایست می نماید که با بی محلی بانوان محجبه مجبور به سکوت می شود. در زمان پرو (سایز کردن) مانتو وقتی بانوان چادری درحال بررسی مانتوی پرو شده بانوی محجبه هستند و راجع به مدل مانتو نظر می دهند؛ فروشنده بی هیچ اطلاع قبلی خود را به درب اتاق پرو نزدیک کرده و دست وی را از ناحیه زیر بغل به منظور نمایش میزان گشادی مانتو لمس می کند و شروع به اظهار نظر می نماید که "لابد الان لباسش نازکه یه لباس زخیم بپوشه..."
فروشنده با اعتراض بانوی محجبه مبنی بر عدم لمس بدن وی برای سایز کردن لباس و همچنین اعتراض بانوی چادری مبنی بر عدم دخالت در روند خرید مواجه می شود اما بجای عذرخواهی و پذیرش نهی از منکر، شروع به آسمان ریسمان بافتن برای توجیه نوع شغلش و بدو بیراهه گفتن به بانوی چادری می کند.
بانوی چادری با مراجعه به طبقه تحتاتی از مدیر فروشگاه در رابطه با برخورد ناشایست فروشنده توضیح می خواهد اما مدیر فروشگاه با معذرت خواهی سوری وعدم برخورد با فروشنده اش باب فحاشی و لفاظی را باز کرده و فروشنده جوان در حضور مدیر فروشگاه اقدام به توهین های بیشتر و فحاشی می نماید و بانوی چادری را " زنیکه بی حیا" خطاب می کند.
هرچند با دخالت پلیس و همچنین وساطت یکی از مدیران فروشگاه، فروشنده جوان بطور ضمنی از بانوان عذرخواهی می نماید اما به عقیده شاهدان عینی ماجرا، غفلت دایره منکرات در زمینه مشاغل مربوط به حوزه زنان و الزام فروشندگان به استفاده از فروشنده زن و همچنین عدم پاسخگویی مناسب مسئولین باعث می شود هر از چند گاهی چنین اتفاقاتی بیفتد که دل هر مستمع با غیرتی را به درد می آورد.
روزی هزار تا ازین دختر خوشگلا به اینجا رفت و آمد دارند و من به همشان دست میزنم
خانم م .د از شهود عینی ماجرا می گوید: وقتی دوستم به همراه فروشنده برای اعتراض به مدیر فروشگاه به طبقه پایین رفت و فروشنده در حضور مدیر فروشگاه اقدام به فحاشی به وی کرد و وی را " زنیکه بی حیا" خطاب کرد، مدیر می توانست با یک تشر فروشنده را به سکوت فراخواند اما سکوت کرد تا فروشنده هرچه میخواهد بگوید. وقتی فروشنده بالا آمد، هنوز ما در پرو بودیم تا لباس خود را عوض کنیم. فروشنده بعد از فحاشی به دوستم به طبقه بالا برگشت و هرچه دلش خواست به ما گفت.
وی می افزاید:گفت یک لچک به سر انداختید فکر کردید که هستید و همه چیز تمامید؟ خیلی خوشگلید؟ روزی هزار تا ازین دختر خوشگلا به اینجا رفت و آمد دارند و من به همشان دست میزنم تازه خوششان هم می آید! من و دوستم دیدیم شان ما اجازه نمی دهد با این جوان که هم سن و سال خودمان است دهن به دهن بیفتیم پس سکوت کردیم.
عدم امر به معروف عامل رواج بی عفتی است
خانم ع که مورد هتک حرمت قرار گرفته می گوید: گرچه من چادری نیستم ولی محجبه ام و حجابم را به نشان اعتقاد اسلامی ایرانیم انتخاب کردم و اجازه نمیدهم کسی به من و حجابم توهین کند. هرچند این آقا نیازی به اجازه نداشت و هرچه دلش خواست به دوستانم گفت و من با سکوتم مثل بقیه خانم هایی که در مقابل این مواضع سکوت میکنم باعث پررو تر شدن این دست فروشنده ها شدیم تا جاییکه دست زدن به نوامیس مردم را نه تنها بد و غیر اخلاقی ندانند، بلکه به آن افتخار هم کنند و بخاطر همین عمل مارا نیز تحقیر کند، سکوت عامل ترویج بی عفتی است. در جامعه ای که امر به معروف بمیرد، بی عفتی جایش را می گیرد... فروشنده بجای آنکه ما را ناموس خود بداند، دشمن خود می دانست و به عمد کاری کرد که عصبانیت من و دوستانم را دربر داشت."
بیرق حضرت زهرا را سر کرده ام تا چشم امثال تو کور شود
خانم ف.م می گوید: وقتی صاحب فروشگاه در مقابل هتاکی و فحاشی فروشنده اش سکوت کرد، فروشنده ترغیب شد که آزادانه توهین کند و حتی در بیرون از فروشگاه نیز اقدام به فحاشی علیه چادری ها کرد و من را مورد بدترین خطابه ها قرار داد؛ من هم به او گفتم " این بیرق حضرت زهرارو سرم کردم تا امثال تو چشمشون کور شه"...

هرچادر پرچمی برای جمهوری اسلامی است

وی که ازآن ماجرا به شدت ناراحت است ومشخص است یک دل سیر اشک ریخته، با چشمانی اشکبار و صدایی لرزان می گوید: شهید آوینی فرمودند "در جمهوری اسلامی همه آزادند جز بچه حزب اللهی ها" و من واقعا امشب این جمله را درک کردم. کجای دنیا وقتی از مقدساتت دفاع میکنی، نهی از منکر میکنی و میخواهی بر باورت استوار باشی بجای معذرت خواهی به تو فحاشی می کنند جز کشورهایی که ظاهر دموکراتیک دارند ولی در باطن...؟ مگر ما به بی ریش بودن آن آقا یا لباس ایشان توهین کردیم که ایشان اقدام به فحاشی علیه چادری ها کرد و بدترین الفاظ را در حق این عزیزان بکار برد؟ غیر از این است که هر چادر پرچمی برای جمهوری اسلامی است و تحقیر چادر و چادری عملا تحقیر پارادایم های این نظام است ؟! آیا نباید دفاع از پرچم نظام یکی از وظایف مسئولین نظام باشد؟ پس چرا سکوت کرده اند تا هرکس هرچه دلش می خواهد به پرچمشان توهین کند؟! یک مرد در آن جمعیت نبود که تودهنی به این پسر بزند و او را مجاب کند که کارش ناشایست است. مردان ما به تماشا ایستاده بودند و زنان هم سرشان را به نشانه تاسف تکان می دادند وعبور می کردند. باز خوب است که فحاشی این آقا بعدها بولوتوث نشود!

حرمت از دست رفته ام را چه کسی به من بر می گرداند؟

ف.م می افزاید: اگرچه این فروشنده در نهایت مجبور به عذرخواهی لفظی شد اما آیا عذرخواهی ظاهری وی که قطعا کوچکترین باوری پشت آن نبود، برای من می شود حرمت از دست رفته ام؟ می شود پاسخ صدایی که بلند کردم و فریادی که تاکنون نزده بودم؟ ایشان آنچنان مرا به خشم آورد که من مجبور شدم برای دفاع از خودم داد بزنم؛ کاری که تابحال نکرده بودم! اصلا چرا نباید اداره منکرات، فروشگاه را ملزم کند که فروشنده لباس زنانه حتما زن باشد یا اصلا دخالتی در خرید نکند؟! می گوید شغلش این است؟ خیلی خب، لااقل ببینید چه کسی نیاز به مشورت دارد به او کمک کند نه اینکه همان برخوردی را که به قول خودش با دختر خوشگل ها می کند با بقیه نیز تکرار کند! چرا نیروی انتظامی ارشاد را از همین مغازه ها شروع نمی کند؟ چرا به این مغازه ها سرک نمی کشد و نمی بیند که در خلوتی این مغازه ها چه آسیب هایی منتظر جوانان محجبه ما است؟ وزارت فرهنگ کجاست که ببیند جوانانی را که همه جوره پای اعتقاداتشان مانده اند و بدترین هجمه ها را به جان می خرند تا یادآور سیلی مادرمان زهرا(س) باشند و به انتظار "ایستادن" را بیش از پیش به منصه ظهور بگذارند؟

این رفتار بازهم تکرار می شود

خانم م .ک از دیگر شهود عینی ماجرا می گوید: انقدر سکوت کردیم و امر به معروف نکردیم که حالا توهین به محجبه ها نه تنها عادی شده، از سوی بی غیرتان نیز مورد استقبال هم قرار می گیرد، خودمان شده ایم مایه خرسندی دشمنانمان، این پسر اگر پول نگرفته باشد که عقده گشایی کند، بی شک نوکر بی جیره مواجب دشمن شده است. چندی پیش نیز در تاکسی تنها به این دلیل که به یک بانو تذکر دادم که وزنش را موقع نشستن روی من نیندازد، بدترین الفاظ ممکن را در حق چادری ها بکار برد و این یعنی ...؟

تذکر دوستم چه ربطی به چادر ما داشت؟

وی معتقد است: این فروشنده امروز با من و دوستانم این کار را کرد، فردا با دیگر بانوان محجبه و قص علی هذا... و این می شود که سرانجام جامعه ما با سمتی کشیده می شود که تلقی افراد از ارزش ها تغییر می کند. من هنوز نمیدانم آن تذکر دوستم که ایشان در خرید ما دخالت نکنند چه ربطی به چادر ما داشت؟! انگار دوستم به او گفته باشد چرا لباست زشت است یا در شان تو نیست؟!
تنها به احترام بچه های جبهه از شکایتمان صرفنظر کردیم
وی همچنین می افزاید: پاشنه آشیل بچه حزب اللهی ها بچه های جبهه و جنگ اند. مدیر فروشگاه بجای آنکه تو دهنی محکمی به فروشنده اش بزند یا اورا به سکوت دعوت کند، دائم از اینکه در جنگ حضور داشته و حتی آزاده هم بوده صحبت می کرد تا دل ما را به رحم بیاورد و از شکایت صرفنظر کنیم و همین هم شد؛ تنها به احترام ایشان از شکایتمان گذشتیم.
م.ک می گوید: دوستم به مدیر گفت"شما جبهه رفته اید، اسارت را تحمل کرده اید که امروز هتک حرمت نوامیس مردم را نبینید، که حرمت چادر من و امثال من حفظ شود، پس شما را چه شده که سکوت کرده اید و میگذارید فروشنده اتان به ما توهین کند؟" اما مدیر که ظاهرا کارکشته حل و فصل اینگونه مناقشات بود و هتک حرمت نوامیس دیگر برایش عادی شده بود، بر آزاده بودنش! اصرار و مارا مجاب کرد که از شکایت صرفنظر کنیم. درواقع نقطه ضعف ما را نشانه گرفت وگرنه گذشت ما از فروشنده بی فرهنگ این فروشگاه "ترحم بر پلنگ تیز دندان" بود .
امید است با پیگیری مسئولان مربوطه کمتر شاهد چنین اتفاقاتی باشیم. اتفاقاتی که هر از چندگاهی دل هر انسان آزاده ای را به درد آورده و با مشاهده اشک های دختران نجیب سرزمینمان روح هر باغیرتی را خدشه دار می کند. امید است دایره اصناف و منکرات این حوزه با برخورد مناسب با این مانتو فروشی مانع از تکرار چنین اتفاقاتی شوند.
نظرات بینندگان
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۹ - ۲۱ دی ۱۳۹۲
۱۵۴
۶۳
باید چوب تو......... فروشنده کرد اما این خانم هم مقصره که رفته تو همچین مانتو فروشی گرچه من مطمئنم شما صراطیها از بی تیتری به داستان سرایی روی آوردین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دروغ نیست
من از شاهدان عینی بودم
ali
|
Iran (Islamic Republic of)
سلام
این چه طرز حرف زدنه، امر به معروف و نهی از منکر از واجبات دین است مثل نماز و دولت از متولیان اصلی آن است که ... واقغیت اینه که خانمهای محجبه برای خرید لباس واقعا مشکل دارند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
محسن اقا کجا تربیت شدی ؟چاله میدون ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۶ - ۲۱ دی ۱۳۹۲
۷۶
۱۰۹
اولا انقدر دروغ نوشتید وبه این وان تهمت زدید ومعضلات را سیاسی کردید. وبه هر نحوی هر کار زشت را خواستید به جناح مخالف خود به چسبانید ؟!! دیگر کمتر کسی گزارش های شما را باور میکنند؟!! دوما این گونه رفتار های زشت وشنیع که امروز عادی شده دست پرورده همین ... است ؟!!
برهانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۸ - ۲۱ دی ۱۳۹۲
۹۴
۳۷
انشاء الله دولت یازدهم کلید مخصوص برای حل این مشکل پیدا خواهد کرد. نگران نباشید
فاطمه حسینی
|
Hong Kong
|
۱۲:۵۹ - ۲۱ دی ۱۳۹۲
۷۰
۲۵۰
اوه اوه! چه حادثه مهمی! به اسب شاه گفتن: یابو!
ناشناس
|
Hong Kong
رواتج بی غیرتی انقدر عادی شده که شماها هم دور برداشتید و صحه ای بر این خبره
رضا
|
Hong Kong
در قاموس قبیله شما چیزی به نام شرف و غیرت وجود ندارد؟
اشنا
|
Hong Kong
بله درست میگی برای تووامثال توکه مشتری دائمی این نوع فروشگاهها هستید اصلام مهم نیست شمامیرین که فروشنده دستمالیتون بکنه تازه خوشتونم میاد (بگفته اون فروشنده ) اما کسانیکه ناموس دارندو ناموس پرست هستند حتی ازنگاه نامحرم هم دوری میکنند اونهم باپوشش خود امابرای امثال شما بله مسئلهای نیست دست مالی شدن و و و و و
ازقول من به بابات بگو کلاهشو بذاره بالاتر که دخترش .........
ناشناس
|
Hong Kong
تجاوز به حقوق دیگران در هر شکل و در هر جامعه ای محکوم است.
به هر شکل.
مرتضی
|
Hong Kong
اگه ناموس خودت بود هم همین حرفو میزدی حتما
ناشناس
|
Hong Kong
جل الخالق ... فاطمه ؟ حسيني ؟!!!!
اين اسمش مستعاره مگه نه ؟
ناشناس
|
Hong Kong
ایرانی بی غیرت حیا کن
فرزند شهید
|
Hong Kong
کاش لااقل حرمت چادر و چادری رو تو الفاظتون حفظ میکردین چادر پوشش حضرت فاطمه س است
سعید
|
Hong Kong
این بی ادبی با اسم و فامیلی ات جور در نمیاد .
لااقل از اسمت حیا کن یا برو اسم و فامیلت را عوض کن !
مسلمان
|
Hong Kong
حداقل از اسمت (ولو مستعار) خجالت بکش ...
شرف یابو از برخی آدم نما ها بیشتره...
رسولی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۰ - ۲۱ دی ۱۳۹۲
۱۳۳
۱۹
بخوابید تا بیان تو خونه هاتون!
منظورم با مسولین بی غیرته
ای چی می شد خبر هتک حرمت دختر یکی از مسولین بالا رو میشنیدیم ببینیم چکار می کنه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۳ - ۲۱ دی ۱۳۹۲
۵۸
۱۰۰
ايشونو اعدام كنيد ولي قبلش به حاج محمودم بگين هفت‌تيرشو غلاف كنه!
يه نفر
|
Iran (Islamic Republic of)
براي اينكه حس فضولي شما كاهش پيدا كنه ايشون رو توسط حاج محمود اعدام ميكنيم ، حرفيه
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
دمت گرم یه نفر . گل گفتی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۴ - ۲۱ دی ۱۳۹۲
۱۲۳
۱۵
درشوتخته کنندتابقیه جای خودشونوبفهمند
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۷ - ۲۱ دی ۱۳۹۲
۱۴۰
۱۰
تف به غیرت نامردایه مرد نما
مادر و خواهر خودشم بود همین جور بلبل زبونی میرکرد
لعنت خدا بر دل سیاه شیطون.......!
رها تهرانی
|
Hong Kong
|
۱۳:۰۷ - ۲۱ دی ۱۳۹۲
۴۴
۷۷
صراط چرا چرند می گی و یه روی سکه رو می بینی؟! از کجا معلوم حرفا و ادعاهای این خانوم درست باشه؟ با کدوم سند و مدرک؟
از همه مزخرف تر اون قسمتیه که بعد از کلی تخریب و آه و ناله گفته: می خواستیم شکایت کنیم ولی به حرمت خون شهدا و حزب اللهی ها و جبه رفته صرف نظر کردیم!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۹ - ۲۱ دی ۱۳۹۲
۸۰
۱۸
بارک الله به این دختران که بر سر عقاید حقشان مانده اند و خداوند متعال حفظشان کند.

و نفرین بر این پسره ی بی ادب و لا ابالی که شرم و حیا را قی کرده، ای لعنت خدا بر تو باد و خیر نبینی انشاالله.

و برای آن آقای صاحب مغازه ای که خودشو ایثارگر و اهل جبهه و جنگ و اسارت دانسته متاسفم . هزار رحمت بر مترسک سر خرمن...
محسن
|
Hong Kong
|
۱۳:۱۱ - ۲۱ دی ۱۳۹۲
۳۱
۹۴
شانس آوردیم این متعصبای مذهبی خدا نشدن، اگه نه حکم اعدام همه بندگانشونو سه سوت صادر و اجرا می کردن.
يه نفر
|
Hong Kong
اعدام كه نه ولي حكم سرقت به عنف براي اين مورد مشابه سرقت مال هست كه ميشه برايش حكم قطع دست تا چهار انگشت برايش صادر كرد و در صورت تكرار ...
یک خانم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۲ - ۲۱ دی ۱۳۹۲
۱۷
۷
این متن غلط املایی زیادی دارد ! لطفا بازنگری شود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۹ - ۲۱ دی ۱۳۹۲
۳۶
۳۰
روحانی موچکریم:))
علی
|
-
|
۱۳:۲۰ - ۲۱ دی ۱۳۹۲
۶۲
۱۰
مگر قرار نبود در فروشگاههایی که لباس زنانه میفروشند فقط خانه های فروشنده حضور داشته باشند؟
قمر تاج خانوم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۷ - ۲۱ دی ۱۳۹۲
۲۸
۳۳
ننه آدرس دقیق این مانتو فروشی رو بده برم یک مانتو بخرم .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۸ - ۲۱ دی ۱۳۹۲
۶۲
۸
بايد برخورد جدي با اينگونه موارد بشود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۸ - ۲۱ دی ۱۳۹۲
۵۶
۱۱
دستگاه های اجرایی در این زمینه بسیار ضعیف عمل کرده اند.
واقعا تاسف داره حجاب ایرانی اسلامی ما مورد هتک حرمت قرار بگیره.این چنین فروشندگان باید به مجازات خودشان برسن تاد درس عبرتی برای دیگران بشه.

منتظر عمل دستگاه های اجرایی هستیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تعرض به هرکسی چه با حجاب و چه بی حجاب بد است.
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۴ - ۲۱ دی ۱۳۹۲
۷۲
۱۴
باید شناسایی و مغازش پلمپ شه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۴ - ۲۱ دی ۱۳۹۲
۳۲
۱۱
تدوام اين نگاه وپاسخ ندادن مسئولین باعث آن است كه بنده به عنوان يك شهروند ايراني ماليات مي‌دهم تا دولت امنيت ملي را پاسداري كند. يك دفعه چشم باز مي‌كنم مي بينم يك عده ريخته ‌اند در خيابان به اموال عمومي ومردم حمله مي‌كنند و به قتل و كشتار و قمه كشي روي مي‌آورند.
وقتي مي‌پرسيم اينها كيستند كسي پاسخگو نيست .
از آن سوي سرزمينهاي اشغالي نتانياهو پاسخ ما را مي‌دهد و مي‌گويد چيزي نيست، اصلاح طلبان به نمايندگي از غرب و ما در تهران مي‌جنگند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۵ - ۲۱ دی ۱۳۹۲
۲۹
۱۰۰
ببین چه کار کردن این چادریا کرم از خودشونه
علمدار
|
Iran (Islamic Republic of)
عقده ای...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بی تربیت!الهی زبونتو مار بگزه!
عزیز
|
-
|
۱۳:۳۶ - ۲۱ دی ۱۳۹۲
۴۱
۴۰
این فحاشی ها و هتاکی ها و تجاوز به حریم حجاب و اعتقادات دینی و مذهبی" همه اش از برکت بروی کار آمدن دولت تدبیر و امید! می باشد...
برادر شما
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۸ - ۲۱ دی ۱۳۹۲
۶۴
۱۴
خواهر گرامی آفرین به غیرت شما ان شا الله که صاحب بیرق نگهدار شما باشد تا شما ها هستید خیال ما راحته خاک بیرق شما سرمه چشمان ماست
خانم ک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۰ - ۲۱ دی ۱۳۹۲
۶۹
۱۱
گریه داره - واقعاً متاسفم
مایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۱ - ۲۱ دی ۱۳۹۲
۶۵
۱۲
سلام حداقل کاری که شما میتوانید انجام بدبد این است که این فروشگاه را معرفی کنید تا لااقل مذهبی ها برای خرید به آنجا مراجعه نکنند و دهان به دهان اسم این فروشگاه بچرخد تا کسی برای خرید به آنجا مراجعه نکند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اگه اسمشو بگن شما تندروها حالیتون نیست میرید مغازشو آتیش میزنید.پس بهتره جلوی این وحشی بازی ها گرفته بشه و اسمش گفته نشه.
علي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۳ - ۲۱ دی ۱۳۹۲
۵۳
۱۲
مقصر اصلي خود ما هستيم. وقتي امر به معروف و نهي از منكر كه از واجبات است ترك مي شه همين ميشه.
--------------------------------------------
من دوس داشتم از فروشنده سوال كنم حاضر ميشي چند تا مرد زنت يا مادرت رو لمس كنن كه مثلا لباس پرو كنه.
گاهي اوقات شك ميكنم بر ايراني بودن بعضي ها. دقت كنيد گقتم بر ايراني بودن نه اسلامي بودن ( اسلامي بودن بخوره تو سره شون بعضي ها ايراني هم نيستن)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۴ - ۲۱ دی ۱۳۹۲
۴۲
۱۰
ممنونم - انتشار همین اخبار هم میتونه جرقه ای باشه برای بیداری مردم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تو که میدونی صراط همش دروغ منتشر میکنه.
سید
|
United States of America
|
۱۳:۴۹ - ۲۱ دی ۱۳۹۲
۴۱
۱۲
اللهم عجل لولیک الفرج
به جـان حضرت زهرا (س) دروغ می گوییــم

چه ناله ای چه فراقـــی چه درد هجـــــــــــرانی

نیا نیا گل طــــــــــاهــــــــــا دروغ می گوییـــــــــم

تمام چشـــــــــم براهی و انتظـــــــــــــــــــار و فراق

و ندبـــــــه های فـــــــــــــــــــــرج را دروغ می گوییـــم

دلی که مامن دنیــــــــــاست جـــــــــــــای مولـا نیست

اسیــــــــر شـهــــــــــــــــــــــــوت دنیــــا دروغ می گوییـــم

زبان سخن ز تو گوید ولـی بــــــــــــــــــــــــــرای مقــــــــام

به پیش چـشم خـــــــــــــــدا هم دروغ می گوییـــــــــم

کدام نالـــــه غـربــــــــت کــــــــدام درد فــــــــــــــراق

قســـم بــــه ام ابیــــــــها دروغ می گوییـــــــــم

خلاصه ای گل نرگس کسی به فکرتو نیست

و مـا به وسعت دریا دروغ می گوییــــــــم

مرا ببخش عـــــزیزم که باز می گویم
نیا نیا گل طاها دروغ می گوییـم
ناشناس
|
France
|
۱۳:۵۱ - ۲۱ دی ۱۳۹۲
۴۵
۱۰
می بینم اون روزی که حجاب داشتن در ایران مساوی با بی فرهنگی تلقی شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۴ - ۲۱ دی ۱۳۹۲
۴۲
۱۵
صراط اگر غیرت داری آدرس این فروشگاه رو بزن تا حالش رو بگیریم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۶ - ۲۱ دی ۱۳۹۲
۴۴
۱۳
این ایمیل منه لطفا آدرس فروشگاه رو بفرستید. به جان زهرا کاری میکنیم که پشیمون بشه.molana1400@yahoo.com
ناشناس
|
Canada
|
۱۳:۵۷ - ۲۱ دی ۱۳۹۲
۵۲
۱۳
خواهر عزیز ،

وقتی یکی حرام زاده است ، انتظار معذرت خواهی ازش دارید ؟ !!!. اینها لقمه و نطفه حرام ، کاری باشون کرده که دیگه درست بشو نیستند.

صاحب مغازه باید در جا بیرونش میکرد از مغازه ، وقتی نکرد ، یعنی خودش بدتر از اونه !!. شما هم ناراحت نباشید ، شما که قصدی نداشتید ، پس گناهی متوجه شما نیست ، اون فروشنده و صاحب کارش هم اصلا اهمیت فکر کردن ندارند !!.
علي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۸ - ۲۱ دی ۱۳۹۲
۳۱
۸
مقصر اصلي خود ما هستيم. وقتي امر به معروف و نهي از منكر كه از واجبات است ترك مي شه همين ميشه.
--------------------------------------------
من دوس داشتم از فروشنده سوال كنم حاضر ميشي چند تا مرد زنت يا مادرت رو لمس كنن كه مثلا لباس پرو كنه.
گاهي اوقات شك ميكنم بر ايراني بودن بعضي ها. دقت كنيد گقتم بر ايراني بودن نه اسلامي بودن ( اسلامي بودن بخوره تو سره شون بعضي ها ايراني هم نيستن)
دلسوخته
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۰ - ۲۱ دی ۱۳۹۲
۳۰
۵
وای برما.چی خواستیم چی شد.خداوند به ما صبر وبه مسئولین ما درک وظیفه عطا فرماید.امین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۴ - ۲۱ دی ۱۳۹۲
۳۴
۹
وزارت ارشاد و آقازاده توجه فرمايند !!!!!؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۱ - ۲۱ دی ۱۳۹۲
۳۱
۱۰
وااسفا به اين جامعه كه در يك مملكت شيعه متهم بشي به چادري بودن وبا كمال وقاحت بخاطر معروف مورد اتهام قرار بگيريدومنكر علني اعلام شود وغيرت را نيز مردان قي كرده اندكه سكوت ميكنند كجايند مرداني كه ميروند انتقام سيلي زهرا بگيرند
yekta
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۲ - ۲۱ دی ۱۳۹۲
۱۱
۵
vaghean moteasefam vase bazia ba tarze fekrashon
hejab mahdodiat nis masoniateee
vaghean ke nemidonam chera bazia kar be hame chi daran
hejab be nazare man hame chize yek zane
vaghean vase bazia ba tarze fekrashon moteasefam
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۳ - ۲۱ دی ۱۳۹۲
۲۱
۱۰
امیدوارم مسئولین مربوطه یه فکری تو این زمینه بکنن، چون توهین به چادر و حجاب داره به یه امر طبیعی تبدیل میشه، توی مملکتی که اسلامیه وقتی وزر فرهنگش بیاحترامی به ائمه معصوم رو توی یه روزنامه عادی میدونه و اونو مستوجب تنبیه نمیدونه ولی انتقاد به یه آدم معمولی (حتی اگه رئیس جمهور باشه ) رو توی یه روزنامه نمیتونه تحمل کنه باید منتظر این اتفاقا باشیم
امیدوارم مردم این روزهارو و بعضی حرفهارو فراموش نکن، حرفهایی که از دهن مسئولینی برمیاد که خودشون افزاطی نمیدونن ، اینارو ما ناتخاب کردیم ، فراموش نکنیم تا در آینده شخص اول اجرایی مملکت رو درشت انتخاب کنیم ، نه فقط به لباسش نگاه کنیم، انشا..
یوسف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۴ - ۲۱ دی ۱۳۹۲
۲۸
۱۰
من اگه اونجا بودم میزدم اون یارو رو لت و پار میکردم.به چه حقی به یه زن چادری توهین کرده.اگه یه روز یکی از این بی دین ها رو ببینم کاری میکنم از دهنشون خون بریزه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۵ - ۲۱ دی ۱۳۹۲
۱۴
۳۱
مردم رفتار شماها رو با بقیه تو تاکسی.اتوبوس .مغازه و......دیده اند.از خود متشکر .بی ادب و متوقعین.هیچوقت هم فروشنده نمیگوید من به همه دست میزنم وهمه خوششون میاد؟!؟!؟!؟!؟!؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تو بودی ببینی راست میگه یا دروغ؟
عقده ای توایی که حتی ازین فرصتم برایتوهین به چاردیا استفاده کردی
یه خانم
|
Iran (Islamic Republic of)
به جان خودم راست میگه این خانمه. آخه انگار یه جورایی تو مغازه ها...علی الخصوص هفت تیر این برخوردها عادی شده..من شاهد یه همچین برخوردی توسط فروشنده با چند تا خانم بودم...راستش اول فکر کردم استثنا است، ولی یه جای دیگه هم همین شکلی بود و فروشنده با افتخار کنار درب اتاق پرو می استاد و نظر هم می داد. براهمین ترجیح دادم دیگه از این جور جاها خرید نکنم. ولی متاسفانه کیه که پاسخگو باشه؟؟
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۹ - ۲۱ دی ۱۳۹۲
۲۹
۱۱
سلام فقط تو رو خدا آدرس آن فروشگاه کثیف را بده
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۴ - ۲۱ دی ۱۳۹۲
۳۱
۹
ماهواره باعث از بین رفتن قبح خیلی چیزا شده. وقتی والدین جلوی کوک چند ساله فیلم های آنچنانی تما شا می کنن ( اروپایی ها هم برای پخش چنین برنامه هایی محدودیت زمانی دارن )دیگه این چیزا که توش گمه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۳ - ۲۱ دی ۱۳۹۲
۴۵
۳
لعنت به مردای چشم دریده ی بی ناموس
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۲ - ۲۱ دی ۱۳۹۲
۳۱
۶
نگران نباش خواهرم اینا یه سری بیمار مالیخولیایی هستن که حتی برای لذت بیشتر دوس دارن بقیه از ناموسشون لذت ببرن...
امان از بی غیرتی امان.....
صادق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۴ - ۲۱ دی ۱۳۹۲
۲۶
۱۰
اگر نظام قاصر از تنبيه اينجور آدماي هنجارشكنه آدرس بدين تا فك طرف را پايين بياريم.
به اذن الله ، حزب الله
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۵ - ۲۱ دی ۱۳۹۲
۱۶
۶
فامیل بودن تیتر کردی
تو این مملکنت از این بدتراش بدست امسال شماها هر روز انجام میگیره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
امثال :))
اگر خبر دادنتم عین دیکتت باشه که :))
متین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۵ - ۲۱ دی ۱۳۹۲
۲۹
۸
آدرسشو بذارین تا خود مردم آدمشون کنند .
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۱ - ۲۱ دی ۱۳۹۲
۲۷
۸
یه مرد پیدا نمی شه این دست کثیف قطع کند
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۳ - ۲۱ دی ۱۳۹۲
۲۷
۹
امر به معروف و نهی از منکر واجب و نباید دست از شکایت برمی داشتید.
الهه
|
United States of America
|
۱۶:۰۹ - ۲۱ دی ۱۳۹۲
۲۷
۱۰
متاسفانه این بار اولی نیس که این اتفاقات میافتد، در جامعه ما توهین به دختران و خانم های چادری باب شده، در فروشگاه ها یا بی اعتنایی فروشنده مواجه می شویم، موقع سوار شدن به تاکسی کمتر کسی به ما توجه دارد و در مغازه های فروش لباس و مانتو به علت اینکه برخی افراد بی حجاب اجازه می دهند فروشنده تن آنها را لمس کند آنها به خود اجازه این گستاخی ها را می دهند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۰ - ۲۱ دی ۱۳۹۲
۲۴
۴
مردک بی غیرت...حالا اگر یکی به ناموس خودش دست بزنه قیافش دیدنیه...
خانوم خانوما
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۲ - ۲۱ دی ۱۳۹۲
۳۱
۷
خیلی اشتباه کردکه شکایت نکرد حالا طرف آزاده بوده که بوده دلیل نمیشه هرکاری دلشون میخواد انجام بدن
ناشناس
|
Japan
|
۱۶:۳۳ - ۲۱ دی ۱۳۹۲
۲۴
۱۰
آدرس مانتو فروشی رو بدید خودمون می دونیم چیکارش کنیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۵ - ۲۱ دی ۱۳۹۲
۳۶
۸
اینها مردانشون غیرت ندارند و زنهایشان حیاء! به همین دلیل این مسائل را نمی فهمند! ارزش هایی که از صدر اسلام شهید داده اما این قماش ارزششان در بی عفتی و بی و بندوباری خلاصه میشه! مردی که غیرت را قی کند ناموسش جای دیگر حیاء را قی می کند!!!
بنده خدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۱ - ۲۱ دی ۱۳۹۲
۲۱
۹
ای کاش آدرس و نام این مانتو فروشی را در اختیار ما بگذارید. چون پلیس که ظاهرا کاری نکرده بلکه ما بتوانیم این جوان را با لمس کردن ادب کنیم
علی م
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۲ - ۲۱ دی ۱۳۹۲
۱۷
۷
خواهرم شان شما و امثال شما اجل از هم هوا شدن و هم صحبت شدن با این لجن های متعفن هست . متاسفیم که در جامعه اسلامی زندگی میکنیم و باید برای نماز وریش و چادر عذر خواهی هم بکنیم بالاخره صبر ما هم روزی به آخر میرسد و اونوقته که اون حیوان صفت متعفن رو با همون خوشکلاش تو اتاق پرو دارش میزنیم ( البته حیف اون طناب)
majid
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۷ - ۲۱ دی ۱۳۹۲
۱۷
۱۱
دولت تدبیر نا امید
اعظم سادات
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۲ - ۲۱ دی ۱۳۹۲
۲۴
۶
ای کاش از شکایتتان بخاطر خدا نمی گذشتید تادیگر جرات نکنند به خانم محجبه ای توهین کنند
خوشبختلو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۵ - ۲۱ دی ۱۳۹۲
۱۷
۸
خواهر گرامی این دردی است که خیلی ها مثل شما دارند. چاره ای نداریم جز دعا برا تعجیل در ظهور امام زمان(عج). تف بر هرچی بی ناموس و بی غیرته. شما به هیچوجه بی حرمت نشدید، سرتان را بالا بگیرید و افتخار کنید که در مقابل شیطان صفتان خروشیده اید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۶ - ۲۱ دی ۱۳۹۲
۱۰
۲
مدیر فروشگاه آزاده بوده نحوه ی برخوذد این بوده اگه نبوده پس با دخترهای بیچاره چی می گفتن!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۲ - ۲۱ دی ۱۳۹۲
۲۲
۸
وقتی امر به معروف نکنیم آدمهای پست تر از سگ روی ما سوار میشن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۲ - ۲۱ دی ۱۳۹۲
۱۳
۱۰
ببین اوضاع داره به کجا کشیده میشه
میترسم دو روزه دیگه تو جمهوری اسلامی ایران زنان از ترس تمسخر و هتک حرمت ، چادر و حیاشون رو کنار بزارن
بابا اگه طرف میخواد بی حیا و بی حجاب باشه که اینم برخلاف دستور دین و قانونه چرا به دیگران که میخوان باحجاب و با حیا باشن و دارن دستور خدارو اجرا میکنن توهین و هتک حرمت میکنن . بابا اگه حداقل خودمون رعایت نمی کنیم به عقیده و اعتقادات دیگران هم کار نداشته باشیم . من موندم این جماعت چه جوری میخوان اون دنیا به خدا جواب بدن که به کسی که احکام الهی رو داره اجرا میکنه توهین میکنن که این گناهیست بس بزرگ که یک انسان رو به خاطر انجام فرمان خدا بهش توهین کنن و تو خیابون کتکش بزنن به خاطر این که امر به معروف و نهی از منکر کرده و داره یکی از دستورات الهی رو اجرا میکنه
خدایا عاقبت همه مارو ختم به خیر کن و مارو از دام هایی که شیطان برای ما پهن کرده نجات بده . امیدوارم بتونیم یه جوری زندگی کنیم که شب اول قبر شرمنده خدا و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) نشیم
اللهم عجل لولیک افرج
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
وقتی ماموران حکومت کسی رو که نمیخواد حجاب اجباری داشته باشه تو خیابون مورد هتک حرمت قرار میدن باید انتظار مقابل به مثل از طرف مقابل رو هم داشت
جلالی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۷ - ۲۱ دی ۱۳۹۲
۱۸
۱۴
در دولت بر آمده از اصلاح طلبان از این پس منتظر چنین مسایلی باشید.
موسوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۷ - ۲۱ دی ۱۳۹۲
۲۰
۷
اولندش بیجا کرده فروشنده این رفتارو کرده.
دومندش پس 110 چیکارست زنگ میزدن توی 5 دقیقه میومدن

من خودم مغازه دارم کار فروشنده فوق العاده زشت بود مخصوصا توهین هم کرده
mehdi
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۸ - ۲۱ دی ۱۳۹۲
۱۹
۶
متاسفانه ما در هشت سال جنگ پیروز شدیم اما در جنگ نرم فرهنگی داریم شکست میخوریم ودشمن روی اعتقاد ما داره کار میکنه ما هم نمی فهمیم .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۰ - ۲۱ دی ۱۳۹۲
۱۵
۸
صراط اسم فروشگاه رو بزن کاری کنیم جمع کنه بره باقالی فروشی بزنه بهت قول میدم ظرف یه هفته کلا تعطیل کنه
mehdi
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۱ - ۲۱ دی ۱۳۹۲
۱۰
۸
متاسفانه ما در هشت سال جنگ پیروز شدیم اما در جنگ نرم فرهنگی داریم شکست میخوریم ودشمن روی اعتقاد ما داره کار میکنه ما هم نمی فهمیم .
عبدالله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۵ - ۲۱ دی ۱۳۹۲
۱۷
۸
آقا جان بروید و بررسی کنید ببینید چندتا خانم چادری بخاطر توهین فروشندگان و بدرفتاری با چادری ها ، چادر را درآوردند و مانتویی شدند. اگر زمان طاغوت بود آدم می پذیرفت اما در جمهوری اسلامی چرا با چادری ها برخورد می کنند و کسی هم گوشش بدهکار نیست. به خدا اگر جلوی این برخوردهای اهانت آمیز گرفته نشود زنان مومنه خانه نشین می شوند یاد چادر را درمی آورند. آقا تورا بخدا بداد مومنین برسید . درست است که باید برای حفظ دین، سر بدهیم مگر زمان جنگ ندادیم ؟ اما دیگه یک لبوفروش هم بخواد به حجاب زنان و دختران ما گیر بدهد در جمهوری اسلامی تاسف آور است.
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۵ - ۲۱ دی ۱۳۹۲
۱۷
۱۰
نشانه های ظهور است
فریبا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۴ - ۲۱ دی ۱۳۹۲
۱۱
۲۲
بله کاملا مشخصه که شما چقدر مظلوم هستید. از همین بلندگویی که دارین مشخصه که به هیچ جا متصل نیستید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اونوقت شما ندارین؟ پس حتماً شمام متصلین به جایی میشه انقد چرت نگی منطقی نظر بده
hesam
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۰ - ۲۱ دی ۱۳۹۲
۱۴
۸
باید اون مرتیکه عوضی رو همونجا شلاق میزدند تا عبرت بشه ومدیرش رو هم جریمه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۷ - ۲۱ دی ۱۳۹۲
۱۹
۷
خيلي غلط كردين كه از شكايتتان صرف نظر نموديد ، مثل شما ها هستند اين گستاخي ها را در جامعه رواج داده اند ،‌اگر واقعاً به حريمتان تجاوز شده بايد به اين بي غيرت ها بفهمانيد اين مملكت اسلامي است نه غير اسلامي شايد اين ها در اتاق پرو با همان دختران خوشگل به قول خودشان هزاران داستان ديگر داشته باشند به بركت عدم نظارت در كشور اسلامي ، بعد مي روند از كشورهاي اروپايي و غربي فيلم تهيه مي نمايند كه به فلان خانم محجبه بي حرمتي گرديده است !!!! در كشور اسلامي با اين بي عفتي ها چه كار كرده ايد ؟
سرباز گمنام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۰ - ۲۱ دی ۱۳۹۲
۱۸
۷
ادرس اون پسره را بدین برم سرش از تنش جدا کنم هنوز مردان با غیرت نمرده اند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۱ - ۲۱ دی ۱۳۹۲
۲۰
۸
صراط چرا اسم فروشگاه رو نمی زاری؟ بزار تا بریم شلوار از پاشون بکشیم
حمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۲ - ۲۱ دی ۱۳۹۲
۱۴
۷
با سلام
منکه این مطالب را خوندم متاسف شدم
واقعا برای ما که توی مملکت اسلامی با این همه اسایش زندگی میکنیم جای تاسفه
وضع تهران اونقد خراب شده که بدحجاب ها به راحتی جولان میدهند.
زمانی بود که رضا خوان چادر را بزور از سر زنها میکشید
اما حالا چه شده؟
علاوه بر اینکه بعضی ها خودشان رعایت نمی کنند،
آنهایی که محجبه هستند نیز دیگر امنیت ندارند
بدا بحال ما
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۶ - ۲۱ دی ۱۳۹۲
۱۰
۷
فقط باید بگیم متاسفیم از این مملکت
طاها
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۸ - ۲۱ دی ۱۳۹۲
۱۵
۶
آدرس شو بذارید یا حداقل اسمشو ...میرم یه کاری باهاش میکنم که طرف جمع کنه بره
کمیل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۰ - ۲۱ دی ۱۳۹۲
۱۷
۷
این نتیجه بی غیرتی و بی حیایی مردم است. نتیجه نگاه کردن به شبکه های ماهواره ای .نتیجه لقمه های حرام و . ..
منا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۹ - ۲۱ دی ۱۳۹۲
۲۱
۸
حجابــــ

احترام به حرمت های الهی ست

و

چادر - حجاب برتر -

بله ی بلند من است به یکتا معشوق عالم، به خدای مهربانم

...

کمی فکر کن ...

تو با بی حجابی به چه کسی بله می گویی؟
محمود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۰ - ۲۱ دی ۱۳۹۲
۱۹
۸
غلط كرده
اين بي شرف و بي ناموس به چه جرئت به ناموس مردم دست زده
پژمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۳ - ۲۱ دی ۱۳۹۲
۱۷
۶
شهید مطهری: کسی که زیبایی اندیشه دارد زیبایی ظاهر خود را به نمایش نمی گذارد
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۵ - ۲۱ دی ۱۳۹۲
۱۷
۴
باید پدر این فروشنده بی شعور بی پدر و مادر را در بیارند.
پژمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۹ - ۲۱ دی ۱۳۹۲
۲۳
۴
خواهر محترمه اشتباه شما این بود که به احترام شهدا باید از او شکایت میکردید تا این حیوانات انسان نما وحشی تر نشوند
بنت الهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۸ - ۲۱ دی ۱۳۹۲
۱۴
۶
باید ادامه دهند! زنان نباید اجازه دهند دیگران به راحتی به آنها تعرض کنند!!! وقتی دختران و زنان بی عفت باشند و خود را چنان بی ارزش کنند که لحظه ای ایستادن و حرف زدن یا دست زدن یک مانتو فروش را خشنود می شوند!!!چیزی بیش از این انتظار نیست....اما ادامه دهید!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۵ - ۲۱ دی ۱۳۹۲
۱۵
۱۵
روحانی مچکریم ....

مجکریم که دست زدن به ناموس مردم تو کشور عادیه
ایرانی55
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۹ - ۲۱ دی ۱۳۹۲
۱۷
۷
من نمیدونم چرا فروشنده مانتو که مربوط به خانمهاست باید یه سری بچه پررو باشن!؟
همشون هم بچه های لات و بی سر پا هستن که یه تعدادیشون فقط حفظ ظاهر میکنن و با کلاس بازی از خودشون درمیارن و لفظ قلم حرف میزنن!
من یه بار یکیشنو اینقدر زدم صدای سگ میداد! تو همین هفت تیر.دیگه هیچوقت برای همسرم هفت تیر خرید نمیکنم!
تازه اونهم کاری به ما نداشت داشت با یه فروشنده دیگه حرف میزد هی چرت و پرت میگفت.گفتم آقا اجازه بدیم ما که رفتیم به صحبتهای قشنگتون ادامه بدین! پررو بازی دراورد فقط یادمه ترکوندمش.
البته یه چیزی هم فراموش نشه بعضی خانمها هم مقصر هستنا!یه بار هم دیدم دختره داشت از پسره هی میپرسید این خوبه !؟بهم میاد!؟ من فکر کردم باهم هستن یعنی در حد دوست یا نامزد بعد فهمیدم پسره فروشنده ست!!!!
نرگس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۳ - ۲۱ دی ۱۳۹۲
۲۳
۸
بعضي وقت ها وقتي با چادر وارد بعضي مغازه ها مي شوم با بي توجهي فروشنده خانم و آقا مواجه مي شوم ، اين رفتارها من را در حفظ حجابم محكم تر مي نمايد. اميدوارم همه آرامش حجاب را درك كنند.
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۸ - ۲۱ دی ۱۳۹۲
۱۴
۱۲
موقعیکه رئیس جمهور که روحانی هم هست در جمع هنر پیشه ها(نه هنر مندان) با آن وضع حجاب شرکت میکند شما چه انتظاری از دیگران دارید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۰ - ۲۱ دی ۱۳۹۲
۱۴
۷
فقط اگه آدرس این فروشگاه رو داشته باشم...
فرید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۶ - ۲۱ دی ۱۳۹۲
۱۴
۹
خدا لعنت کنه ......... که نذوشت امر به معروف ونهی ازمنکر توی کشور ما جون بگیره یادش بخیر از وقتی پای بسیجی های مخلص از این وادی کشیدن بیرون نذوشتن دخالت کنند اینطوری شده ایکاش دوباره بسیجی ها میامدن میدون ولی احمدی نزاد همه رو سیاسی کرد حتی چهره ی اخلاقی بسیج خدا ..
ابوالفضل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۱ - ۲۱ دی ۱۳۹۲
۱۲
۷
... خورد کثافت عوضی صراط اسم دقیق مغازه رو بگو تا شیشه هاشو بیاریم پایین. با اون فروشنده ....
لالباب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۳ - ۲۱ دی ۱۳۹۲
۹
۲۲
کلمات رکیکی که شما تندروها بکار بردید از هتک حرمت آن مردم بدتر است چرا که اون از سر نادانی گفته شما به قول خودتوت ازد سر حب اللهی بودن!!خاک بر سر شما بشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۹ - ۲۱ دی ۱۳۹۲
۱۵
۹
بی شرف ... خیال کرده همه مثل خواهر و مادرش با همه راخت هستند @
دلسوز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۳ - ۲۲ دی ۱۳۹۲
۱۱
۶
عزیزان صراط بجای گیر دادن به دولت به این مسائل بپردازید اقای کوچک زاده شما گفتید در مجلس نهج البلاغه دان زیاد است حاشا به غیرتتان علی علیه السلام در زمانیکه شنید به زن غیر مسلمان تعرض شده چکار کرد
ناشناس
|
United States of America
|
۰۰:۳۰ - ۲۲ دی ۱۳۹۲
۹
۱۱
مانتو ... با مالکیت .. و... وی فردی با سوابق کثیف اخلاقی از رفقای ...پ... متارکه کرده هم اینک با حساب دار خود با تفاوت 30 سال صیقه موقت میباشد وی با استفاده از ارتباطات با برخی افراد به اصطلاح حزب اللهی در سال 88 ورانت فروشگاهی در خیابان ولی عصر صاحب شد با این عنوان که مالک یهودی بوده و به اسراییل متواری شده و به اسراییل کمک مالی میکرده . تنها فرزند وی که دختر میباشدو3 بار متارکه نموده اخرین همسر وی ......... خواننده بود . .... با رانت توانسته با ارگانهایی مثل ص...... و...... قرار داد انعقاد کند تا کارمندان با بن این ارگانها از فروشگاه مراجعه کنند ضمنا بنده شخصا در محلی که این خانم مشغول بحث با مدیر به اصطلاح فروشگاه بودند حضور داشتم . جالب اینکه فرد مذکور از دوستان و..... بود و و..... از دور مشغول تماشای قضیه بود و میخندید .و...... در جریان فتنه 88 بسیاری از افراد را در فروشگاه خود از دست پلیس پنهان میکرد .....................
ناشناس
|
United States of America
پس بودید و دیدید که دروغ نبود
پیمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۳ - ۲۲ دی ۱۳۹۲
۱۱
۵
مسئولین عزیز کلاهه شونو بالاتر بذارن
باباطاهر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۹ - ۲۲ دی ۱۳۹۲
۱۲
۷
لعنت خدا و رسولش بر مومنان ابکی (مومنانی که امربه معروف و نهی از منکر نمیکنند) که باعث شدن جامعه ما به اینجا برسه
HABIB YOSEFDEHI
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۸ - ۲۲ دی ۱۳۹۲
۸
۶
روزی وروزگاری در شهر لنگرودگیلان شخصی از یک مغازه ای که مانکنش روسری نداشت به اداره اماکن خبر میدهد که قضیه ازاین قرار است!!موضع بالا؛اداره اماکن میآید به آن مغازه دار تذکر میدهد. واطرافیان آن مغازه متعجب میشوند. واز مامور سوال میکنند واقعاً این موضوع جای تذکر داشته ؟ گفته که شاکی داشته!؟بعداًمردم اطراف زمزمه داشته اند که واقعاً نیروی انتظامی بعنوان مدعی عموم!؟این مانکن های زنده داخل خیابان ها را نمیبیند !!یا می بیند ؟؟!!دم نمی زند>>!!؟؟
میلاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۴ - ۲۲ دی ۱۳۹۲
۱۳
۳
متاسفم
محسن133
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۵۰ - ۲۲ دی ۱۳۹۲
۱۴
۵
دمش گرم حاج خانوم واقعا باعث تاسفه.
فروشنده بی غیرت کثیف تازه به دوران رسیده لاهوبالی و بووووووووق تازه ادعاشم میشده من هرروز دست میزنم
لطفا آدرسشا بدین ببینیم به ما هم دست میزنه.... اگه مردی بیا جلو عزیز
فارض
|
United States of America
|
۰۴:۰۰ - ۲۲ دی ۱۳۹۲
۱۸
۳
من نميدونم صحت و سقم اين ماجرا چقدر است ؟ زيرا اعلام گذشت آنها با توجه به حركت بسيار زشت جوانك فروشنده بهيچ وجه قابل توجيه نيست از طرفى اين عقيده كه : پاشنه آشيل حزب اللهى ها افراد جبهه و جنگند، خيلى غير منطقيست.همانطور كه يكى از خانومها گفته كه بسيجيها و رزمندگان به جبهه رفته اند تا كسى مزاحم ناموس زنان اين سرزمين نشود، رزمندگان واقعى هيچگاه راضى به اين برخوردها نميشوند بنابراين يا اين سه خانوم پياز داغ اين قصه رو زياد كرده اند يا مدير به دروغ ادعاى رزمندگى ميكند. يكى ديگر از اشتباهات اين خانومها بى محلى آنها به متلكهاى فروشنده است، اين يعنى چه كه ما سكوت كرده و محل نداديم؟ خواهران محترم شما بايد در اسرع وقت فروشگاه را ترك ميكرديد
ناشناس
|
United States of America
تا ما بیایم فروشگا هرو ترک کنیم هرچی از دهنش دراومد به ما گفت:))
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۵۸ - ۲۲ دی ۱۳۹۲
۱۰
۶
از این بی ناموسا پره تو این بوتیکا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۶ - ۲۲ دی ۱۳۹۲
۹
۶
نمی دونم کی بایستی به این نوع رفتارهای بی ادبانه وخلاف شرع پاسخ دندان شکن بده ولی توروخدایه تکونی به خودتون بدین من یه مردم وازاین چیزا زیاددیدم حتی اعتراض هم کردم ودرگیرشدم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۲ - ۲۲ دی ۱۳۹۲
۹
۵
خیلی ممنونیم که این خب ررو پوشش دادین .
باید بگم که مسوولین دیگه خواب نیستن .ظاهرا رفتن تو کما ! علائم حیاتیشون خیلی ضعیفه بایدیه فکری به حالشون کرد !!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۰ - ۲۲ دی ۱۳۹۲
۷
۵
باعث تاسفه رفتار اين ادمهايي كه هيچ از حجاب نميدانند
خانمهاي چادري ومحجبه خداوند پشت وپناهتون باشد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۰ - ۲۲ دی ۱۳۹۲
۱۳
۵
راهكارش انتشار اسم آن فروشگاه و عدم خريد از آن است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۴ - ۲۲ دی ۱۳۹۲
۱۲
۷
فاطمه ،فاطمه است
خدارحمت كند دكتر شريعتي ومطهري را كه چه زيبا در باره زن وحجاب وحقوق زنان سخن رانده اند،واكنون وقت انست كه بازهم روشنگري شود
وجلوي سخنراني هاي كم مايه ومداحي هاي سخيف گرفته شود
جامعه تشنه معارف واقعي واصيل اسلام است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۷ - ۲۲ دی ۱۳۹۲
۱۱
۹
ايشان بايد تيكه تيكه شود چون ان محل را به فساد تبديل كرده. وقتي خودش اقرا ميكنه ديگه مسئولين منتظر چه هستند. ضمننا چشم اقاي روحاني روشن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۸ - ۲۲ دی ۱۳۹۲
۱۵
۵
ان خانم باید در همان لحظه ای که حتک حرمت شد بلافاصله با هرابزاری که نزدیکش بود باید چنان در دهن آن جوان غربگرا می کوبد که جایش تا اخر عمر روی صورتش یادگار می ماند
محمد هاشم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۷ - ۲۲ دی ۱۳۹۲
۱۱
۱۱
سلام
آهای آقایان دولتی تدبیر و امید
آهای نیروی انتظامی مقتدر
کجایین که ببینید که چه راححت نواتمیس مردم رو هتک حرمت میکنن هااان؟
این مرم بی غیرت و بی ریشه همون انصار حزب ا... رو میخوان تا فروشگاه رو رو سرشون خراب کنه بعد ببینم کسی وجود داره دوباره بیاد و هتک حرمت کنه
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۶ - ۲۲ دی ۱۳۹۲
۱۴
۳
لعنت بر ان فروشنده ضمنا همان اول می بایست این خانم محجبه از فروشگاه خارج می شد .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۰ - ۲۲ دی ۱۳۹۲
۱۰
۷
دلتون خوشه نیروی انتظامی نباشه! از اینها آبی گرم نخواهد شد
معبر سايبري فندرسك
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۴ - ۲۲ دی ۱۳۹۲
۱۵
۷
توف به غيرت بعضي مرد ها.
آفرين به غيرت اين خانم ها.
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۲ - ۲۲ دی ۱۳۹۲
۱۵
۴
ای کاش از شکایت صرف نظر نمیکردین.خودتونم دارید میگید ترحم بر پلنگ تیز دندان.اگر از اون آدم بی ناموس شکایت میکردین دیگه جرأت نمیکرد کسی همچین غلطی بکنه
گلابتون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۹ - ۲۲ دی ۱۳۹۲
۲۲
۴
باسلام
من بسیاری از مانتو هایم را از میدان هفت تیر مخصوصا همین مانتو فروشی ع تهیه میکنم. اما برای احتیاط هم شده مواردی رو رعایت میکنم
1- طبقه دوم یازیر زمین مراجعه نمیکنم.
2- چراغ داخل پرو رو خاموش کرده و پس از پوشیدن لباس جدیددر تاریکی روشن میکنم.
3- سعی میکنم حتما همراه همسرو یا یکنفر مرد همراه ازمغازه های خارج از دید عمومی دیدن کنم.
4- مغازهایی که از شیشه های مات استفاده کرده اند و یا تمام دید بیرونی مغازه را استتار کرده اند مراجعه نمیکنم

من خانمی هستم با پوشش مانتو اما بسیار محجب. لازم است خانم ها خودشان زیرکی لازم رو داشته باشند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ظاهرا اینها 4 نفر بودنا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۰ - ۲۲ دی ۱۳۹۲
۲۲
۱۰
آدرس اين مانتوفروشي را بديد شيشه هايش را پائين بياريم. اون بچه سوسول را هم حالشو جا بياريم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۵ - ۲۲ دی ۱۳۹۲
۱۱
۵
اي خواهر پراز اينا اما ماميتونيم با بهتر و بيشتر كردن حجابمون از پسشون بر بيايم درضمن شمام خودتوناراحت نكن واسه اون بي حيا گفتنه كافرهمه را به كيش خود پندارد خودش بوده بر همين اساس هم قضاوت كرده گرچه مي دونم چه حسي به آدم دست مي ده اما هر رزمنده اي هم رزمنده نيست متاسفانه خيلي ها عوض شدن به نظرم بايدشكايت مي كردين حالا اگه به يه زن بد حجاب مي گفتي حجابت رو رعايت كن هفت جدت رو جلو چشمت مياورد آخرش هم ولت نميكرد كه تو مزاحمش شدي
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۸ - ۲۲ دی ۱۳۹۲
۱۸
۱۱
صراط جان لب تر کنی میریم ککتل مولتوف می اندازیم تو مغازه
ناشنس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۱ - ۲۲ دی ۱۳۹۲
۲۰
۱۴
ادرس این فروشگاه را اگر بدهید انجا به اتش می کشم وپای همه چیز هم خواهم ایستاد حتی مرگ باعزت بهتر از این ذلت مرگ بار
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
به نظر من شما اصلاً طرف حجاب نیستی این حرفا رو میزنی تا فضای اینجا رو ضد مذهبیا کنی به نفع خودت
سوده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۱ - ۲۲ دی ۱۳۹۲
۲۰
۱۹
اين بي بند وباري سوغات دولت دهم است كه حالا حالاها بايد جامعه تحمل كنه ،همونطور فساد اقتصادي كه ره اوردشون بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۹ - ۲۲ دی ۱۳۹۲
۳۴
۷
اللهم عجل لولیک الفرج
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۹ - ۲۳ دی ۱۳۹۲
۶
۰
زخيم نه پدرجان.ضخيم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۳ - ۲۳ دی ۱۳۹۲
۸
۲
من فهمیدم که کدوم مانتو فروشی رو میگید و به خاطر همین دیگه مانتو و هیچی از این مانتوفروشی ع که دو تاشعبه دیگه هم داره نخواهم خرید
میثاق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۹ - ۲۳ دی ۱۳۹۲
۷
۷
سوال من از این به اصطلاح روشنفکرانی که مجسّمه‌ی اعتدال هستند این است که شما اعتدال را چه تعریف می‌کنید که به هر انسان شریفی که قلبش از این همه بی‌تفاوتی و این همه مماشات می‌سوزد براحتی برچسب افراط می‌زنید؟!
آزادی یعنی چه؟
ملاک شما برای آزاد بودن و معتدل بودن چیست؟
اعتدال یعنی راه رفتن روی صراط مستقیم...یعنی اسلام عزیز...
ملاک اعتدال برای شیعیان علی(ع) و پیروان فاطمه(س) هیچگاه رضایت کسانی نبوده که آنقدر حقیرند که آزادی شان با چادر بر سر نهادن تبدیل به اسارت شود...
کسانی که صراط را افراطی می دانند، چرا اخبارش را دنبال می‌کنند؟ به سایت‌هایی که می‌حواهند خواب بمانند یا آنقدر ملاحظه کنند که آخر کار دچار تفریط شوند بروید...
امروز از خواب بیدار شویم دوستان که فردا شاید خیلی دیر باشد.ما تا آخر ایستاده ایم...
ضمنا در جواب برادر دلسوزی که به ام أبیها فسم خورده که دروغ می‌گوییم که منتظر صاحب‌الزمانیم:
به جای پخش چنین اشعاری که قسم دروغ است،خودسازی کنیم تا به تعجیل در فرج حضرت کمک کرده باشیم.ان شاءالله
غیرت و جوانمردی و حیای این خواهرانمان جواب آن جوان بی‌غیرت و حامیان بی‌غیرت‌تر از خودش است.
بد نیست تعداد موافقان و مخالفان نظرات را ببینید.
یا مهدی
ابیلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۸ - ۲۳ دی ۱۳۹۲
۹
۵
آزاده بودن جبهه بودن این عمل زشت را توجیع نمی کند در رکاب رسول مکرم ص} هم خیلی ها بودند. مولا علی ع} را تنها گذاشتند.
خواهرم تو پرچم را بردار
باز مانده از شهدا
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۳ - ۲۳ دی ۱۳۹۲
۷
۹
خودتونو ناراحت نکنین این داستان کاملا دروغه چون هرکی چادری نبود دلیل نمیشه بزاره فروشنده بهش دست بزنه میزنه تو دهن طرف
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۱ - ۲۳ دی ۱۳۹۲
۱۳
۹
من در اون روز حضور داشتم همیشه از این محل خرید می کنم و باز هم برای خرید به اون محل مراجع می کنم .متآسفانه همه یک روی قضییه را می بینند من خودم محجبه هستم ولی طوری رفتار می کنم که بهم احترام بگذارند ولی خانم ..... چرا نگفتی که هر چی دلت خواست فحاشی کردی و به فروشنده و صاحب مغازه گفتی من زمان خرید دیدم جه رفتاری با فروشنده داشتی و باعث دعوا شدی در شعن شما خانم محترم که چادر حضرت فاطمه بسر داری نبود قبول دارم .فروشنده اشتباه کرده .ولی صراط یک طرفه قضاوت نکن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۸ - ۲۳ دی ۱۳۹۲
۳
۷
سوده من يه سوده ي ديگم اون موقع كه خاتمي آزادي آزادي مي كرد كجا بودي حالا ديگه احمدي ام حرف نمي زنه شمام يه ذره انصاف رو به خرج بده ديگه از اونور مي گين چرا گشت ارشاد داشت دولت دهم ازاينور... جل الخالق
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۷ - ۲۳ دی ۱۳۹۲
۸
۰
چرا نظر منو منتشر نمی کنید؟
سلام بر موعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۱ - ۲۳ دی ۱۳۹۲
۱۵
۲
خانوم هاي مذهبي از فروشگاه هاي كه فروشندگان مجرب دارند خريد كنيد و حداقل از فروشندگان خانم خريد كنيد
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۰ - ۲۳ دی ۱۳۹۲
۸
۶
از سایت صراط انتظار می رود که مطالب حاوی توهین و هتاکی به بچه مذهبی ها را در سایت درج نکند ، کمی دقت کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۵ - ۲۳ دی ۱۳۹۲
۱۵
۴
"روزی هزار تا ازین دختر خوشگلا به اینجا رفت و آمد دارند و من به همشان دست میزنم"
آخه بی ناموس فکر کردی همه مثل خودت بی ناموسن که بهشون دست بزنی چیزی نگن ... پلیس اینجا چیکار می کنه... من همیشه از هفت تیر رد می شدم قبلا گشت ارشاد اونجا بود اما باید این مانتو فروشی هایی که لباسای نافرم می فروشن رو جمع کنن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۹ - ۲۳ دی ۱۳۹۲
۹
۱۳
این فساد نتیجه بی تدبیری دولت تدبیره که تازه اولشه. همونطور که در ابتدای راه فساد اقتصادی هستن
علي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۲ - ۲۳ دی ۱۳۹۲
۱۴
۱۳
سلام خدا لعنت كند زنهاي بي حجاب را كه پا روي خون شهدا ء مي گذارند و با عمل خود اينگونه ادمهارا بي حيا مي كنند.كه انگونه حركات را انجام دهند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۳ - ۲۳ دی ۱۳۹۲
۱۲
۸
قوه قضاییه برای حفظ آبروی نظام، سریع و قاطع برخورد کن.
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۳:۴۳ - ۲۳ دی ۱۳۹۲
۱۲
۱۳
گزارشتون مشکوک هست
آدمای بی وجدانی هستید ، خود عمارهای دروغگو
صد رحمت به معاویه
زهره
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۹ - ۲۴ دی ۱۳۹۲
۸
۱۵
اينها همه گندي است كه دولت سابق بر دامن اين مملكت زد و رفت. خدا باعث و باني اين بي بندوباري ها را لعنت كند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۸ - ۲۴ دی ۱۳۹۲
۱۴
۱۹
پیشنهاد می کنم به خاطر این حرمت شکنی یه هفته عزای عمومی اعلام کنید و کفن پوشان را به خیابانها بریزید و هر کی رو تو خیابون آستین کوتاه می بینید بکشید و همه فروشگاههای لباس را تعطیل کنید تا دیگر شاهد چنین حرمت شکنی هایی نباشیم . برادر من برید فکر نون باشید که خربزه آبه
مخالف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۷ - ۲۴ دی ۱۳۹۲
۱۹
۲۲
متاسفم که مسائل را یک طرفه بررسی میکنیم و حکم صادر میکنیم
ظاهرا اگر نقل قول این خبر از جانب فروشنده بود قصه کامل تغییر میکرد
بانوی چادری قلم فعلا دست شماست!!!
HOSEINM
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۹ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۷
۰
۰
انصافا بانوان خوش سیما که آرایش می‌کنند و بسیار تو دل برو تر و‌بهتر از چادری ها هستند این اداها را ندارند که چادرها دارند