۲۳ دی ۱۳۹۲ - ۲۰:۰۲

تشییع جنازه ماجدالماجد + تصاویر

مراسم تدفین «ماجد الماجد» سرکرده گروه تکفیری تروریستی گردان های عبدالله عزام با حضور نزدیکان «اسامه بن لادن» رهبر پیشین القاعده در ریاض برگزار شد.
کد خبر : ۱۵۶۶۶۰
صراط:  مراسم تشییع جنازه «ماجد الماجد» سرکرده گردان تروریستی "عبدالله عزام" روز گذشته درحالی در ریاض عربستان برگزار شد که نزدیکان «اسامه بن لادن» رهبر پیشین القاعده نیز در آن حضور داشتند.

"ماجد الماجد" که طراح اصلی حمله به سفارت ایران در بیروت بود، پس از زخمی شدن در مناطق القلمون سوریه برای درمان به بیروت آمد و پس از مرخصی از بیمارستان در زمان ترک لبنان و ورود به سوریه در کمین ارتش سوریه گرفتار شد.

وی در بازداشت ارتش لبنان درگذشت و دولت لبنان دلیل مرگ وی را نارسایی کلیوی اعلام کرد. بدین ترتیب با مرگ الماجد اسرار و معلوماتی به گور رفت که دیگر فرصتی به این خوبی برای کشفشان در آینده نزدیک به دست نخواهد آمد.

گروه تکفیری تروریستی گردان های عبدالله عزام تحت رهبری الماجد این تروریست سعودی مسئولیت انفجارهای تروریستی 28 آبان ماه گذشته مقابل سفارت ایران در بیروت را بطور رسمی برعهده گرفته است.

این انفجارهای تروریستی به شهادت 25 تن از جمله حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم انصاری رایزن فرهنگی ایران در لبنان و زخمی شدن بیش از 150 تن منجر شد.

 

منبع: ابنا