۲۷ دی ۱۳۹۲ - ۱۸:۳۸

رویای اندلسی کردن ایران در شبکه من و تو!

بیشتر رسانه های فارسی زبان وابسته به غرب با کمبود بودجه دست و پنجه نرم می کنند فی المثل همین صدای آمریکا که وابسته به مراکز اطلاعاتی این کشور است بخاطر بروز این مشکلات مجبور شد تا برخی کارکنان خود را اخراج کند اما اینها مشکلات برای من و تو بی معناست و این شبکه به منبع عظیم منابع مالی متصل است!
کد خبر : ۱۵۷۶۴۹
صراط: مشکلات مالی برای شبکه من و تو بی معناست چون اهداف بسیار استراتژیکی را دنبال می کند.

جدای از دستمزد کارکنان، برنامه های خریداری شده، دوبله، دکور، مصاحبه ها و تهیه برنامه های تلویزیونی، این شبکه انگلیسی با پرداخت بیش از 600 میلیون در ماه، فقط و فقط برای اجاره کانال خود روی چهار ماهواره می پردازد، هزینه های هنگفتی که من و تو بدون هیچ اسپانسری خرج می کند تا دلسوزانه برای ایرانیان برنامه تلویزیونی پخش نماید!

اما این همه هزینه برای چیست؟ در واقع شبکه من و تو، برنامه هایی را دنبال می کند که هدف اصلی انگلیسی ها از زمان رضاخان تاکنون است و آن تغییر در سبک زندگی ایرانیان به شیوه دلخواه آنهاست چرا که آنان به خوبی دریافته اند که اکنون براندازی یک حکومت با تغییر سبک زندگی و به فساد کشیدن مردم آن بسیار آسان تر است. 

اما در این میان دو حربه خرافه گرایی و گسترش فساد اخلاقی موثرتر و جایگاه خاصی دارند چرا که اولی اصولا با عقل و عقل گرایی کاری ندارد و دومی صرفا به نابودی عقلانیت می انجامد. البته این دو مصادیق فراوانی دارند که در ادامه به یکی دو نمونه اشاره می شود.

گاهی دیده ایم که برخی مقابل درب ورودی خانه یا مغازه خود نعل اسبی را به زمین می چسبانند. جریان این نعل هم داستان غریبی است شاید این زن نداند که چه حکایت تلخی با این نعل اسب همراه است اما گردانندگان من و تو خوب از ماجرا آگاهند.

نعل اسب علاوه بر آنکه برای ایرانیان یادآور یک خرافه است اما ارتباط تنگاتنگی هم با کربلا و شهادت دارد. آن هنگام که کوفیان نابکار امام حسین علیه السلام و یارانش را به شهادت رساندند سپس با اسب ها بر پیکرهای پاک و بی جان تاختند.

بنی امیه ( لعنه الله علیهم اجمعین) در نهان و آشکار کربلا قرار داشت برای آنکه این به ظاهر پیروزی را از یاد نبرند، دستور دادند تا نعل آن اسب ها و بعد از آن به طور کلی نعل اسب را به عنوان تبرک و دفع نحسی و بدی بر سر در خانه ها آویزان کنند تا بدین گونه تبلیغات منفی خود علیه اهل بیت را شدت بخشیده و آن بزرگواران را اسباب شر و نحوست معرفی کنند.

اما سلاح دوم شبکه من و تو فساد و تباهی اخلاقی جامعه:

شبکه من و تو که با دنبال کردن پروژه "تغییر حکومت با سلاح فرهنگ” برنامه های متنوعی را پخش می کند سعی دارد تا آندلسی دیگر را در سرزمین ایران بر پا کند.

این شبکه انگلیسی به خوبی می داند مهمترين آسيبى كه گريبان‏گير حكومت مسلمانان می شود و فرجام ناخوشى را براى آنان رقم خواهد زد، تفرقه افکنی و ترویج فساد اخلاقى در بین آنان می باشد. دقیقا همان بلایی که گريبان‏گير حكومت مسلمين در اندلس شد.

ترویج روابط آزاد میان دختر و پسر، عادی سازی خیانت زن و شوهر به یکدیگر، همجنس بازی، شراب خواری و برخی دیگر از مواردی که باعث می شود تا اخلاق یک جامعه از درون پوسیده شود به وفور در برنامه های شبکه من و تو دیده می شود.

زمانی که جوان ها و مردم یک سرزمین با وارد شدن فرهنگی غریب و بی اصل و ریشه از درون بپوسند و نسبت به ایده آل های سرزمین مادری خود بی تفاوت شوند تغییر ذائقه سیاسی آن مردم نیز امکان پذیر می شود؛ بلایی که بر سر حكومت مسلمانان در اندلس آمد.

منبع: جام نیوز
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز