۰۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۱

خانه رویانیان کجاست و چقدر می‌ارزد؟

باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که محمد رویانیان سند خانه‌اش در جماران تهران را در اختیار بانک گذاشت تا وام 2 میلیارد تومانی بگیرد.
کد خبر : ۱۵۸۲۱۳
صراط:حسین قدوسی گفت: روز جمعه پرسپولیسی‌ها با احترام به داور بازی و درک شرایط قطعاً سعی خواهند کرد یکی از حساس‌ترین بازی‌های پرسپولیس را با پیروزی پشت سر بگذارند. بازیکنان شرایط حساس را درک کرده‌اند و ان‌شاءالله با صبوری در مشکلات همه چیز حل خواهد شد از این بابت رویانیان هم ناراحت است البته دایی نیز مهمترین تمرین پرسپولیس را از دست داده.
 
قدوسی ادامه داد: پس ازاین اتفاق‌ها رویانیان سند خانه‌ای که جدیداً در جماران خریده نزد بانک گذاشت تا وامی 2 میلیارد تومانی بگیرد تا مشکلات تمام شود. ما از هواداران می‌خواهیم همه چیز را فراموش کنند تا روز جمعه خدشه‌ای در موفقیت پرسپولیس وارد نشود.
 
وی یادآور شد: البته ما قبول داریم قرار بود با توجه به اینکه قبل از بازی با نفت چک به بازیکنان داده شده بود، این چک‌ها پاس می‌شد اما این اتفاق نیفتاد که ان‌شاءالله به زودی این اتفاق خواهد افتاد. ما از هواداران می‌خواهیم که مانند بازی 2 بر صفر که به یک‌باره 3 بر 2 به سود ما تمام شد تا ثانیه آخر کنار پرسپولیس باشند و از این تیم چشم برندارند.
منبع: فارس
نظرات بینندگان
ALI
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۸ - ۰۱ بهمن ۱۳۹۲
۲
۰
مگه اون خونه چقدر می ارزه که بابتش 2میلیارد وام می دن؟؟؟
بابا اینا چه آدمهای هستن ما که کتوجه نمی شیم اینا فقط به خاطر جوانان ایرانه که خونه زندگیشونو چوب حراج می زنن!!!!!
خدا داند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۸ - ۰۱ بهمن ۱۳۹۲
۱
۰
حموم باباش تو رویان چند می ارزه؟
بهروز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۰ - ۰۱ بهمن ۱۳۹۲
۰
۰
خونه ای که بشه باهاش 2 میلیارد تومن وام گرفت چقدر ارزش داره؟؟
بمیرم واسه این مسئولین که انقدر فقیر هستن و ندارم ندارم می کنن
بنده خدا
|
Netherlands
|
۱۱:۱۵ - ۰۱ بهمن ۱۳۹۲
۰
۰
ببخشید یکی پیدا میشه از اول انقلاب با به حال آقای رویانیان را تعریف کند تا خدای ناکرده کسی فکر بد نکند و بدانند که با پول زحمتکشی و خدمت به نظام در آن محل خانه خریده
محمدحسن حیدری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۷ - ۰۱ بهمن ۱۳۹۲
۰
۰
اسپانسرمالی قالیباف در انتخابات به بانک شهر می رود
شنیده شده است محمدباقر قالیباف تمام سعی و تلاش خود را انجام داده است تا حسین محمد پور زرندی را جایگزین غلام حسین پورزرندی در سمت مدیرعاملی بانک شهر کند.
گفتنی است که پورزرندی 8 سال معاون مالی و اداری شهـرداری تهـران و رئیس هیأت مدیره سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران بوده است و به دلیل برخی ابهامات مالی و همچنین فشار شورای شهر تهران مبنی بر عدم شفافیت مالی حوزه معاونت مالی و اداری شهرداری تهران قالیباف را مجبور به برکناری و ارتقا !!! وی کرده است. وی در انتخابات دوره یازدهم ریاست جمهوری اسپانسر مالی ستاد قالیباف بود و بیش از 40 میلیارد تومان از قالیباف حمایت مالی کرده است.
از مرداد سال 92 تاکنون غلام حسین مظفری مدیرعامل بانک شهر بوده است.
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز