۰۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۳

پایان بررسی لایحه بودجه ازنظر لاریجانی

رئیس مجلس با بیان اینکه مجلس فردا جلسه علنی ندارد، گفت: کمیسیون تلفیق در این چند روز آینده بررسی بودجه را با سرعت بیشتری انجام دهد تا بودجه هفته آینده به صحن علنی بیاید.
کد خبر : ۱۵۸۲۴۸
صراط: رئیس مجلس با بیان اینکه مجلس فردا جلسه علنی ندارد، گفت: کمیسیون تلفیق در این چند روز آینده بررسی بودجه را با سرعت بیشتری انجام دهد تا بودجه هفته آینده به صحن علنی بیاید.

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی پیش از پایان جلسه علنی صبح امروز پارلمان طی سخنانی اظهار داشت: از آنجا که لازم بود کمیسیون تلفیق با سرعت بیشتری بررسی بودجه را انجام دهد و با توجه به اینکه اکنون بخش‌های هزینه‌ای بودجه مطرح است لذا فردا جلسه علنی نخواهیم داشت و ما وقت جلسه علنی را به کمیسیون تلفیق اختصاص دادیم تا کارهای خود را پیش ببرد.

وی ادامه داد: همچنین کمیسیون‌های تخصصی دیگر هم می‌توانند فردا صبح تشکیل جلسه بدهند لذا ما فردا جلسه علنی نخواهیم داشت.

رئیس مجلس خطاب به اعضای کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 93 گفت: به احترام اینکه شما وقت کافی بگذارید و این هفته بودجه را جمع کنید ما جلسه علنی فردا را لغو کردیم. همچنین یک هفته اضافی هم به کمیسیون تلفیق وقت دادیم لذا اعضای کمیسیون تلفیق در این جلسات باقیمانده خود بودجه را جمع کند تا ما در هفته آینده بررسی آن را در صحن علنی آغاز کنیم.

لاریجانی همچنین ادامه داد: این چند روز از صبح تا شب وقت بگذاریم تا لایحه بودجه این هفته به سامان برسد و هفته دیگر به صحن علنی بیاید. البته کمیسیون‌های دیگر هم می‌تواند فردا جلسات خود را برگزار کنند لذا ما فردا جلسه علنی نخواهیم داشت.
منبع: تسنیم