وحشیانه‌ترین مجازات برای یک دختر+تصاویر

پسران قبیله در روستایی در نزدیکی کلکته، دختر جوانی را که با مرد غریبه‌ای از یک روستای دیگر آشنا شده بود به مجازات وحشیانه‌ای محکوم کردند. آنان نظر دادند که 13 مرد باید به این زن جوان تعرض کنند.
صراط:این زن 20 ساله اکنون در بیمارستان بستری شده و با مرگ دست و پنجه نرم می‌کند. اواسط هفته گذشته با گزارش یکی از ساکنان روستا به ریش سفیدان، این زن جوان به اتهام آشنایی با مرد غریبه برای محاکمه در برابر ریش سفیدان روستا قرار گرفت و به پرداخت 490 پوند محکوم شد اما از آنجا که اوضاع مالی خانواده‌اش چنین پرداختی را غیرممکن می‌ساخت رئیس ریش سفیدان حکم کرد 10 تن از مردان این دختر را مورد آزار و اذیت قرار دهند. علاوه بر این 10 مرد - که در میان آن‌ها یکی از بزرگان ریش سفید نیز حضور داشت- سه تن دیگر نیز دختر بخت برگشته را مورد آزار و اذیت وحشیانه‌ای قرار دادند و در واپسین ساعات شب، بدن نیمه جان او را به خانواده‌اش رساندند. آن‌ها این خانواده را تهدید کردند در صورت تماس با پلیس کشته خواهند شد.


این ماجرای مخوف یک روز پنهان ماند اما با وخیم شدن حال دختر جوان، خانواده‌اش او را به مرکز بهداشت روستا بردند و پزشکان به علت حال وخیم این دختر او را به بیمارستان کلکته انتقال دادند.

با این نقل و انتقال ماجرای این شکنجه وحشیانه به اطلاع پلیس رسید و با صحبت‌های خانواده قربانی، 13 مرد شرور دستگیر شدند. پزشکان حال این دختر را وخیم می‌دانند و امید چندانی به زنده ماندن او ندارند. این اولین بار نیست که تعصبات قومی و قبیله‌ای سرنوشت مرگباری را برای دختران هندی ایجاد می‌کند. چهار سال قبل نیز دختری روستایی به اتهام علاقه به مردی غریبه به حکم دادگاه محلی در چندین روستا عریان گردانده شد و مورد تمسخر اهالی روستاها قرار گرفت.


یکی از مقام‌های امنیتی پلیس هند گفت: تعرض به افراد در هیچ محکمه و قانونی قابل پذیرش نیست و عاملان این جنایت باید به اشد مجازات برسند.
منبع: مثلث
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:
اشتراک گذاری خبر:
ارسال نظرات
انتشار یافته:۰ | در انتظار بررسی:۰