۰۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۱

وقتی تلفن‌ بدون ارائه قبض قطع می‌شود

مدتی است که تلفن‌های ثابت در استان ایلام بدون صدور قبض قطع می‌شود که این مساله مشکلات متعددی برای شهروندان ایجاد کرده است.
کد خبر : ۱۵۹۳۱۱

صراط: شرکت مخابرات استان ایلام در اقدام جالب توجه بدون صدور قبض هزینه مکالمات مشترکین ایلامی اقدام به قطع تلفن‌های همراه و ثابت مشترکین ایلامی می‌کند.

علی دوستی یکی از مشترکین ایلامی شرکت مخابرات استان در این باره به خبرنگار فارس در ایلام گفت: از ابتدای امسال تاکنون با مشکلاتی از این دست مواجه شده‌ام.

این شهروند ایلامی اظهار داشت: بارها و بارها با مراجعه به ادارات مختلف شرکت مخابرات استان ایلام این مشکل را عنوان کرده‌ام، اما تاکنون نتیجه‌ای حاصل نشده است.

وی ادامه داد: امیدوارم در نخستین فرصت این مشکل مردم شهر ایلام به ویژه مشترکین تلفن ثابت رفع شود.

یکی دیگر از شهروندان ایلامی با بیان اینکه شرکت مخابرات با قطع تلفن‌های همراه و ثابت، مشکلات عدیده‌ای برای مردم به وجود می‌آورد، اظهار داشت:بنده دارای دفتر خدمات اینترنتی بوده و از این محل امرار و معاش می‌کنم. 

مریم صادقی ادامه داد: شرکت مخابرات بدون در نظر داشتن شرایط کاری، با قطع تلفن همراه و ثابت این دفتر که رگ حیاتی فعالیت‌های آن است، بدون صدور قبض و یا دریافت آن توسط این دفتر اقدام به قطع تلفن ثابت کرده و مشکلاتی را برای دفتر به وجود می‌آورد.

این مشترک شرکت مخابرات از مسئولان ارشد استان ایلام خواست تا برای همیشه این مشکل را برطرف کنند.

یکی از مسئولان شرکت مخابرات استان ایلام در این خصوص به خبرنگار فارس گفت: این مشکلات مربوط به شرکت مخابرات نبوده و مربوط به حوزه شرکت پست است.

محمد طاهریان مدیرکل شرکت پست استان ایلام با بیان اینکه شرکت پست تمام تلاش خود را صرف ارائه خدمات مطلوب به مردم می‌کند، به خبرنگار فارس گفت: مشکلات ناشی از نقص آدرس مشترکین ایلامی است.

وی ادامه داد: بارها و بارها به شرکت مخابرات ایلام اعلام شده که در این باره چاره‌جویی کند و اقداماتی برای رفع نقص آدرس انجام دهد.

این مسئول اضافه کرد: با رفع این مهم نامه‌رسان‌های شرکت پست به راحتی قبوض صادر شده را به مشترکین تحویل می‌دهند.


منبع: فارس