۰۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۹

2 کیلو تریاک در معده قاچاقچی+عکس

یک قاچاقچی که به دلیل مسمویت به بیمارستانی در تهران مراجعه کرده بود در یک عمل جراحی توسط پزشکان، حدود 2 کیلوگرم تریاک از معده‌اش کشف شد.
کد خبر : ۱۵۹۳۸۸
صراط: به دنبال دریافت گزارشات مردمی مبنی بر توزیع مواد افیونی در نواحی مرکزی تهران و با عنایت به دستور سردار ساجدی نیا فرمانده تهران بزرگ مبنی بر دستگیری و کشف خرده فروشان موادمخدر؛ماموران معاونت تجسس کلانتری 112 ابوسعید را بر آن داشت تا ضمن تشکیل تیمی از کاراگان مجرب عامل و عاملان این اقدام مجرمانه را شناسایی و بازداشت کنند.
 


ماموران معاونت تجسس و شعبه موادمخدر این یگان نسبت به فعال سازی منابع اطلاعاتی خود اقدام و تحقیقات گسترده خود را آغاز کردند تحقیقات ماموران ادامه یافت تا اینکه در خلال تحقیقات پلیسی ماموران از سوی یکی از منابع اطلاعاتی دریافتند یک قاچاقچی 27 ساله به دلیل مسمومیت به یکی از بیمارستان های مرکزی تهران مراجعه کرده است.
 
ماموران سریعاً به بیمارستان اعزام و متهم که "مهران" نام داشت را شناسایی و باتوجه به اینکه اطمینان داشتند متهم به صورت انبار(بلعیدن) اقدام به حمل مواد مخدر مینماید موضوع را به سرعت به پزشک معالج اطلاع داده و متهم تحت نظر قرارگرفت که پس از انجام عمل جراحی از داخل معده متهم مقدار یک کیلو نهصد گرم  تریاک در بسته های کوچک کشف گردید.
 
گفتنی است،متهم هم اکنون تحت درمان میباشد و توسط مامورین این یگان تحت نظر قراردارد تا پس از بهبودی تحقیقات پلیسی برای کشف سایر جرایم و دستگیری سایر همدستانش از وی صورت پذیرد.