۰۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۳:۳۸

هیتلر خودکشی نکرده است! + عکس

سیمونی قصد دارد جسد مدفون در قبری تحت نام آدولف لایپزیگ در شهر نوسا سنهورا دو لیورامنتو را نبش قبر کند و برای اثبات تئوری‌اش از آزمایش دی ان ای از طریق یکی از خویشاوندان هیتلر در اسرائیل استفاده کند.
کد خبر : ۱۵۹۵۸۳
صراط:  با وجود آنکه گفته شده آدلف هیتلر پس از آنکه در سال 1945 شکست آلمان در جنگ جهانی دوم را شنید، در برلین خودکشی کرد، اما در کتابب مناقشه برانگیز که جدیدا منتشر شده، آمده است وی از مخفیگاهش در برلین به آمریکای جنوبی فرار کرده و در سال 1984 در این منطقه به طور ناشناس مرده است.

به نوشته روزنامه دیلی میل، در این کتاب آمده است: آدولف هیتلر، رهبر آلمان نازی از مخفیگاه خود در شهر برلین در پایان جنگ جهانی دوم به آرژانتین و سپس پاراگوئه فرار کرده و در نهایت در برزیل سکونت گزید و در سال 1984 در شهر کوچکی در نزدیکی مرز برزیل با بولیوی مرد.

این کتاب حاوی عکسی است که به ادعای آن می‌تواند این مساله را ثابت کند.

عکس ادعایی از محل دفن هیتلر در برزیل

سیمونی رنه گوئریرو دیاس، نویسنده این کتاب در تشریح تئوری خود مدعی شده است که هیلتر در یکی از ایالت‌های برزیل به نام ماتوگروسو به دنبال گنج می‌گشته و برخی دوستانش نقشه این گنج را در اختیارش گذاشته بودند.

در ادامه این کتاب آمده است: آدولف هیتلر برای آنکه شناسایی نشود با یک زن سیاهپوست به نام کاتینگا رابطه برقرار کرد تا نشان دهد وی دیکتاتوری نیست که به جز نژاد آریایی از بقیه نژادها نفرت دارد.

نام این کتاب "هیتلر در برزیل؛ زندگی و مرگ وی" است.

نویسنده کتاب مدعی است که هیلتر تحت نام آدولف لایپرینگ در شهر کوچک نوسا سنهورا دو لیورا منتو، در فاصله 30 مایلی شهر کویابا اقامت داشته است. سیمونی نویسنده این کتاب که اهل شهر کویاباست مدعی است که هیلتر در محل اقامتش در برزیل به لقب "آلمانی پیر" شهرت یافته بود.

سیمونی قصد دارد جسد مدفون در قبری تحت نام آدولف لایپزیگ در شهر نوسا سنهورا دو لیورامنتو را نبش قبر کند و برای اثبات تئوری‌اش از آزمایش دی ان ای از طریق یکی از خویشاوندان هیتلر در اسرائیل استفاده کند.

سیمونی می‌گوید وقتی بر روی یکی از عکس‌های بسیار قدیمی آدولف لایپزیک با فوتوشاپ سبیل گذاشت و آن را با تصویر رهبر آلمان نازی مقایسه کرد،‌به وی مشکوک شد، به گفته سیمونی شهر لایپزیک محل تولد سباستین باخ، موزیسین مورد علاقه هیلتر بوده است.
منبع: ایسنا
برچسب ها: نازی مخفیگاه صراط