۰۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۶

آمریکا از قدرت واقعی ایران اطلاعی ندارد

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: به وزیر امور خارجه آمریکا توصیه می‌کنیم با فرماندهان نظامی کشورش مشاوره‌ای انجام دهد چرا که وی از قدرت واقعی ایران اطلاع ندارد.
کد خبر : ۱۵۹۶۵۴

صراط: عباسعلی منصوری پیرامون تهدید‌های نظامی مقامات آمریکا علیه ملت ایران اظهار کرد: به شخص وزیر امور خارجه آمریکا توصیه می‌کنیم با فرماند‌هان نظامی کشورش مشاوره‌ای داشته باشد زیرا آنها از قدرت واقعی ما آگاه هستند.

وی با بیان این که آمریکا حتی در مانورهای فرضی نیز از کشور ایران شکست می‌خورد، تصریح کرد: این که آمریکا از روی میز بودن گزینه نظامی علیه ملت ایران صحبت به میان می‌آورد تازگی ندارد زیرا آنها در طول انقلاب اسلامی همواره در مسیر دشمنی با مردم ایران گام برداشته‌اند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که اظهارنظرهای وزیر امور خارجه آمریکا بیشتر مصرف داخلی دارد، افزود: آمریکائی‌ها درصدد کسب رضایت صهیونیست‌ها هستند و صحبت‌های فعلی آنها نیز حول همین مسیر است.

وی با توضیح این که میلیون‌ها بسیجی در کشورمان آمادگی پاسخ به هرگونه تعرض را دارند، بیان کرد: نیروهای مسلح کشورمان در آمادگی کامل به سر می‌برند و فقط منتظر اذن جهاد از سوی ولی امر مسلمین جهان، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب هستند.

منصوری به برگزاری کنفرانس ژنو 2 نیز اشاره کرد و گفت: این کنفرانس بدون حضور ایران به نتیجه‌ای نمی‌رسد زیرا قدرت منطقه‌ای ایران در مسئله عراق و افغانستان به خوبی تجربه شد و به طور قطع غربی‌ها در این زمان نیز بدون ایران به نتیجه‌ای نمی‌رسند.

وی با بیان این که سیاست‌های عربستان در منطقه در حال شکست بوده، بیان کرد: رژیم عربستان باید سیاست‌های خارجی خود را تغییر دهد چرا که وضعیت فعلی در منطقه در نهایت به ضرر این کشور می‌شود.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که رژیم عربستان باید دلارهای نفتی خود را هزینه توسعه کشورش کند، تصریح کرد: سیاست عربستان در عراق، سوریه و لبنان شکست خورده و آنها باید از تجربه‌های خود در گذشته عبرت بگیرند.

وی به حضور رئیس جمهور کشورمان در نشست جهانی اقتصاد اشاره و اظهار کرد: ایران از نظر سرمایه‌گذاری در منطقه، جایگاه و ظرفیت خوبی دارد و رئیس جمهور نیز در نشست جهانی اقتصاد به این موضوع اشاره کرد.

منصوری با بیان این که صحبت‌های رئیس جمهور یک فرصت برای سرمایه‌گذاران خارجی محسوب می‌شود، تصریح کرد: سرمایه‌گذاری در ایران علاوه بر افزایش تولید و اشتغال، برای شرکت‌های خارجی نیز توجیه اقتصادی دارد.


منبع: تسنیم