۰۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۰
ترویج اعمال ضد فرهنگی در دستور کار؛

افشای ماموریت خبرگزاری آلمانی +تصاویر

اکنون دیگر رویکرد ضد فرهنگی سایت دویچه وله آلمان برای ایرانیان مشخص شده است. کاری که با راه اندازی سایت فارسی این شبکه بیش از پیش در دستور کار قرار گرفته است.
کد خبر : ۱۵۹۶۶۲
صراط: سایت دویچه وله آلمان با راه اندازی بخش فارسی وب سایت خود از سال 2003 سعی نموده است تا در میان وب سایت های خارجی و با اهداف ضد ایرانی-اسلامی بیشتر با تمرکز بر موضوعات فرهنگی و اجتماعی به فعالیت بپردازد. در همین راستا سایت فارسی این شبکه در ماه های اخیر سعی نموده است با گزارش و مصاحبه هایی در مورد وضعیت حجاب در ایران، دوگانگی و مشکلات زنان ایرانی با حجاب را به عنوان معضل اصلی بانوان ایرانی مطرح نماید؛ همچنین این شبکه سعی نموده با دیدی سکولار، اهداف فمینیستی خود را به نحوی دنبال نماید که گویی زنان ایرانی از آزادی عمل برخوردار نیستند و نمی توانند در فعالیت های اجتماعی مشارکت نمایند.

این رسانه آلمانی که اکنون اهداف ضد فرهنگی خود را برهمگان آشکار نموده، در ماه های اخیر سعی کرده با تبلیغ و ترویج مدهای مغایر با حیاء و پوشش اسلامی، زنان ایرانی را به استفاده از این سبک ها ترغیب نماید و این موضوع را ترویج دهد که زنان ایرانی در حال حرکت به سوی تغییر و دوری از حجاب هستند.

در همین راستا لازم است تا مقامات وزارت امورخارجه کشورمان با ارسال تذکر به سفارت آلمان، هشداری جدی درخصوص این اعمال ضد فرهنگی به این سایت مدعی آزادی بیان داده و از حیثیت فرهنگی جمهوری اسلامی ایران دفاع نمایند.