۰۲ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۴:۰۴

رئیس جدید گوگل کیست؟

کد خبر : ۱۵۹۶۷
لری پیج، یکی از دو بنیانگذار گوگل به عنوان رئیس جدید هئیت مدیره بزرگترین جستجوگر دنیا انتخاب و جانشین اریک اشمیت شد.

به گزارش صراط نیوز به نقل از خبرگزاری مهر، لری پیج که همراه با سرگی برین بزرگترین موتور جستجوی دنیا را راه اندازی کرده بود از ماه آوریل به عنوان رئیس جدید هیئت مدیره گوگل جایگزین اریک اشمیت خواهد شد و اریک اشمیت نیز به عنوان رئیس این شرکت کالیفرنیایی به کار خود ادامه خواهد داد.

سرگی برین نیز بر روی پروژه های استراتژیک و محصولات جدید تمرکز خواهد کرد. در این خصوص اریک اشمیت اظهار داشت: "لری آماده است. ما به مدت طولانی درباره اینکه چگونه می توانیم ساختار مدیریتی خود را ساده و بهتر کنیم و فرایندهای تصمیم گیری را تسریع ببخشیم با هم صحبت کردیم."

لری پیج نیز در مورد اریک اشمیت گفت: "اریک در هدایت گوگل در طول یک دهه اخیر کار فوق العاده ای انجام داد. هیچ رئیس هیئت مدیره ای در دنیا وجود ندارد که بتواند بنیانگذاران شرکت را اینگونه خرسند نگه دارد و همزمان به روشی تا این حد درخشان عمل کند. اریک یک رئیس فوق العاده است و من از وی چیزهای زیادی یاد گرفتم. مشاوره های وی از زمانی که نقش جدیدم را آغاز کنم همراه من خواهند بود."

براساس گزارش وب نیوز، گوگل همچنین آمار مالی سه ماهه چهارم سال 2010 خود را منتشر کرد. این اطلاعات نشان می دهد که سود خالص این شرکت در این دوره 29 درصد معادل 2.54 میلیارد دلار نسبت به دوره مشابه در سال 2009 افزایش داشته است.
نظرات بینندگان
dawood
|
AFGHANISTAN
|
۱۳:۵۵ - ۰۶ آبان ۱۳۹۰
۰
۰
ایا این ریس جدید هم عوض می شود
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز