۰۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۶

جنجال جدید در باشگاه بارسلونا

عضو باشگاه بارسلونا که شکایتش از رئیس پیشین این باشگاه مسبب استعفای او شد، از رئیس جدید خواسته کتباً ضمانت کند که او را به دردسر نمی‌اندازد.
کد خبر : ۱۵۹۹۳۲
صراط: روز گذشته گروهی از رسانه‌های اسپانیایی ادعا کردند جوردی کاسس، عضو باشگاه بارسلونا و شاکی پرونده اختلاس ساندرو روسل در عقد قرارداد با نیمار، به توصیه وکیلش تصمیم گرفته شکایت خود را پس بگیرد. اکنون اخبار دیگری از اسپانیا به گوش می‌رسد مبنی بر اینکه او چنین کاری انجام نخواهد داد، مگر آنکه خوسپ ماریا بارتومئو، رئیس جدید کاتالان‌ها به صورت کتبی ضمانت دهد که علیه او شکایت نمی‌کند.

بارتومئو پیش از این به صوت شفاهی ادعا کرده بود که بارسایی‌ها از کاسس شکایت نمی‌کنند اما ظاهراً شاکی پرونده روسل به ادعای لفظی بارتومئو قانع نیست و از رئیس جدید آبی‌واناری‌پوشان خواسته به نمایندگی از باشگاه بارسلونا سندی امضا شده به او تحویل دهد که در آن تضمین شده باشد این باشگاه علیه‌اش شکایتی ترتیب نمی‌دهد.

کاسس در یک کنفرانس خبری یک ساعته که به همراه وکیل خود در آن شرکت کرده بود، اظهار داشت: من کاملاً خونسرد و آرام هستم، چرا که آنها به من قول داده‌اند اما من شکایتم را پس نمی‌گیرم تا زمانی که آنها گفته‌های خود را در قالب یک سند کتبی به من تحویل دهند.

کاسس در ادامه این موضوع که او قصد دارد علیه معاون مالی باشگاه، خاویر فائوس و همچنین بارتومئو نیز شکایت کند را تکذیب و خاطرنشان کرد: نگرشی که بارتومئو دارد قابل قبول است و او می‌خواهد در سریع‌‌ترین زمان ممکن به باشگاه سود برساند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاران در این خصوص که آیا او به عنوان یک عضو باشگاه بارسلونا به خاطر آشفته کردن جو تیم عذاب وجدان ندارد، عنوان کرد: وجدان من بسیار آرام است. مردم آزادند ابراز عقیده کنند و من هم جزو آنها هستم.

منبع: تسنیم