۰۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۷

تمام منافع آمریکا در تیررس ایران است

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به تهدید ایران اسلامی توسط آمریکا گفت: تمام منافع آمریکا در منطقه غرب آسیا در تیررس نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قرار دارد.
کد خبر : ۱۶۰۲۸۴

صراط: سردار غلامعلی ابوحمزه صبح امروز در نشست سراسری هیئت عاشقان ولایت شهرستان رزن با اشاره به تهدیدات مکرر مقامات آمریکایی به حمله نظامی به خاک ایران اظهار کرد: آمریکا و اسرائیل در جنگ 33 روزه از پس یک گروه کوچک چریکی با ایمان به نام حزب‌الله لبنان برنیامدند بنابراین امروز چگونه می‌تواند با ایران بزرگ و قدرتمند مقابله کنند؟

وی با اشاره به حوادث منطقه و رویدادهای سوریه تأکید کرد: در حال حاضر آمریکایی‌ها در باتلاق سوریه گیر افتاده‌اند و این جبهه مقاومت به رهبری ایران توانسته آنان را زمین‌گیر کند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان جریان تکفیری را مولود دستگاه‌های اطلاعاتی غرب و عرب دانست و افزود: 40 هزار تروریست از 80 کشور جهان به سوریه سرازیر شده‌اند تا محور مقاومت را بشکنند.

وی با بیان اینکه تمام منافع آمریکا در منطقه غرب آسیا در تیررس موشک‌های ما قرار دارد و این واقعیتی انکارناپذیر است، گفت: موشک‌های شهاب 3 با برد 2 هزار کیلومتر آماده شلیک به تل‌آویو هستند.

ابوحمزه در پایان خاطرنشان کرد: هر کس تهاجمی علیه منافع ایران اسلامی در جهان انجام دهد از کرده خود پشیمان خواهد شد.


منبع: فارس