۱۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۸

نگرانی مجلس ازعدم توجه دولت به اقتصاد مقاومتی

نماینده مردم مشهد در مجلس گفت: عدم ورود جدی دولت به بحث اقتصاد مقاومتی که همان نگاه به درون است، موجب نگرانی است چراکه برای مقابله با دشمن لازم است استحکام درونی را تقویت کنیم.
کد خبر : ۱۶۰۹۶۸

صراط: محمدجواد کریمی قدوسی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، با اشاره به اجرای توافقنامه ژنو و تبعات آن برای کشور گفت: اتفاقات بسیار مهمی در حال رخ دادن است که واقعا باید مردم از آن مطلع شوند.

وی افزود: به طریق اولی نمایندگان ملت نیز باید بر مسائل اشراف داشته باشند و ما در این حوزه براساس مطالعات، جلسات، سفرها و تحلیل‌ها این صحنه جدید را در قالب قطعاتی می‌بینیم که کنار هم چیده می‌شود و پازلی را کامل می‌کند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: آن چیزی که آشکار شده است موافقتنامه ژنو است که آقای ظریف به صراحت می‌گوید که آمریکایی‌ها بدون مشورت با هم‌پیمانان اروپایی خود به ما داده‌اند و ما مجبور بودیم آن را امضا کنیم.

کریمی قدوسی گفت: نکته دیگر درباره دفاع مقتدرانه نظام است که البته فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پاسخ مناسبی به این یاوه‌گویی‌ها داده است.

کریمی قدوسی با بیان اینکه از عدم توجه دولت به اقتصاد مقاومتی نگران است،گفت: پازل دیگری که به این مسئله کمک می‌کند عدم ورود جدی دولت به بحث اقتصاد مقاومتی و همان نگاه به درون است چراکه برای مقابله با دشمن لازم است استحکام درونی را تقویت کنیم.


منبع: فارس