۱۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۸
تابش:

خوشبختانه دیروز داور «غش» نکرد!

قائم مقام باشگاه سپاهان گفت: تغییرات جدید در سپاهان تصمیم مدیریتی است و دلایلش را نمی‌دانم.
کد خبر : ۱۶۰۹۸۸

صراط: مسعود تابش اظهار داشت: امروز خلیلیان بعنوان مدیرعامل و کفعمی، عطایی، نیک‌فر و نوری صفا به همراه خلیلیان در مقام اعضای هیئت مدیره معرفی شدند. از این جمع تنها نوری صفا در هیئت مدیره قبلی باشگاه حضور داشته است.

وی در مورد دلیل تغییرات پیاپی مدیریتی در این باشگاه و انتخاب سومین مدیرعامل در یک فصل تصریح کرد: این تصمیم مدیریتی است و من خودم هم از طریق رسانه‌ها مطلع شدم. امیدوارم گروه جدیدی که انتخاب شده‌اند، ثبات داشته و به کار خود ادامه دهند.

قائم مقام باشگاه سپاهان خاطرنشان کرد: باید از زحمات رحیمی و به ویژه ترابیان نیز تقدیر ویژه‌ای شود. ترابیان در روزهای دشوار و پرفشاری مدیریت سپاهان را برعهده داشت و با زحماتی که تحمل کرده، عملکرد خوبی را ثبت کرد.

تابش درباره احتمال ارتباط تغییرات اخیر با روی کار آمدن دولت جدید هم گفت: من 2 هزار کیلومتر با سیاست فاصله دارم و نمی توانم به این سوال پاسخ دهم.

وی در مورد انجام این تغییرات بعد از باخت به پرسپولیس یادآور شد: خوشبختانه در این بازی دیگر داور غش نکرد. بدون شک اگر بازیکن سپاهان اخراج نمی‌شد می توانستیم فاصله 2 گل را جبران کنیم و حتی اطمینان دارم اگر بخاطر تصمیم سخت گیرانه فغانی 10 نفره نمی‌شدیم سپاهان 3 امتیاز این بازی را کسب می‌کرد. به هر صورت این تغییرات ارتباطی به شکست مقابل پرسپولیس ندارد.

قائم مقام باشگاه سپاهان احتمال تغییر در کادر فنی این تیم را رد کرد و گفت: سپاهان ساختاری منسجم و با برنامه دارد که تحت تاثیر تغییرات قرار نمی‌گیرد. ضمن آنکه مدیریت و هیئت مدیره جدید هم شناخت خوبی نسبت به مسائل ورزشی دارند. کرانچار تاکنون عملکرد خوبی داشته و بحث تغییر او در میان نیست.

نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۲ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۲
۱
۰
تابلو صراط استقلالیه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۲ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۲
۱
۰
جناب گل سالم سیدصالحی رو حساب نکرد بازم میگی غش نکرد؟؟
بازیکنت بدون توپ دست بازیکن ما را له کرده اخراج داشت و گل سالم رو حساب نکرد.
بازم داور به سمت تیم فاسد شما غش کرد.