۱۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۶

آخرین وضعیت پرونده ستاربهشتی

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: پرونده ستار بهشتی ساده نبود و باید دقیق بررسی می‌شد در حقیقت باید تمام آزمایشات را انجام می‌دادیم تا اشتباهی نشود و خوشبختانه اکنون سربلند هستیم که در مقابل هر ادعایی در دنیا نظریه ما درست است.
کد خبر : ۱۶۰۹۹۹

صراط: احمد شجاعی، رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: برخی پرونده‌ها یک مقدار بیشتر طول می‌کشد که آن نیز میانگین طی شدن پروسه‌اش حدود یک ماه است. همچنین پرونده‌های استثنایی مانند پرونده ستار بهشتی که  قاضی اطلاعات بیشتری می‌خواهد و پرونده جای سوال و ابهام دارد، باید بیشتر مورد بررسی قرار گیرد و زمان بیشتری می‌خواهد.

شجاعی عنوان کرد: پرونده ستار بهشتی ساده نبود و باید دقیق بررسی می‌شد در حقیقت باید تمام آزمایشات را انجام می‌دادیم و نمونه برداری نیز صورت می‌گرفت تا اشتباهی نشود و خوشبختانه اکنون  سربلند هستیم که در مقابل هر ادعایی در دنیا نظریه ما درست بوده و کسی نمی‌تواند نظریه دیگری ارائه دهد در واقع ما در این زمینه ادعا داریم.

* 90 درصد مراجعات سرپایی است

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور با بیان این‌که 90 درصد مراجعات سرپایی است، گفت: در پرونده تصادفات رانندگی برای این‌که باید خسارات را مشخص کنیم نیاز به فرصت بیشتر است و باید صبر کرد تا طول درمان تمام شود و  نتیجه نهایی را اعلام کنیم؛ اگر می‌بینید که برخی پرونده‌ها 3 ماه طول کشیده است، استثنا‌ بوده‌ و نیاز به آزمایش بیش‌تر بوده است.

شجاعی تصریح کرد: اگر افرادی مطرح می‌کنند زمان طولانی شده گاهی به دلیل این است که بیمارستان در ارسال پرونده تعلل کرده یا درخواست پرونده کیفری است.


منبع: تسنیم