۱۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۷

وزیردفاع:ما مجموعه‌ای بازدارنده هستیم

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه دشمن از توان و ظرفیت‌های ایران هراس دارد، گفت: امروز ایران با اتکا به توان و ظرفیت‌های داخلی خود قدم برمی‌دارد.
کد خبر : ۱۶۱۱۹۱

صراط: حسین دهقان در حاشیه مراسم تجدید میثاق رئیس‌جمهور و هیئت دولت با آرمان‌های والای امام خمینی (ره) که در حرم مطهر امام خمینی (ره) برگزار شد، در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه سیاست‌ها و ظرفیت‌های دفاعی ما امکان مقابله ایران اسلامی با دشمنان نظام را فراهم کرده است، اظهار داشت: امروز به لطف خداوند متعال و تلاش و همت جوانان غیور ایران اسلامی توانمندی و پیشرفت‌های خوبی را در کشور شاهد هستیم.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه سیاست دفاعی مبنا و اساس انقلاب اسلامی ایران است، گفت: امروز ما مجموعه‌ای بازدارنده هستیم و سیاست دفاعی اساس و مبنای کار ما است.

دهقان در پایان با بیان اینکه ما با توکل به خدا و ظرفیت و توان داخلی کشورمان قدم بر می‌داریم، خاطرنشان کرد: امروز مستکبران عالم از توان جمهوری اسلامی ایران هراس دارند و به همین دلیل است که هر روز سبک و سیاق آن‌ها در تحریم‌ها و تهدیدها تغییر می‌کند.

این گزارش حاکی است، صبح امروز و همزمان با سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی حجت‌الاسلام حسن روحانی به ‌همراه اعضای هیئت دولت با حضور در حرم مطهر امام خمینی(ره) با آرمان‌های والای معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران تجدید بیعت کردند.

اعضای هیئت دولت با نثار تاج گل و قرائت فاتحه ضمن ادای احترام به مقام شامخ بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران بار دیگر با آرمان‌های امام راحل، شهدا و رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق کردند.

رئیس جمهوری و هیئت دولت در ادامه این آیین با حضور بر سر مزار بانو خدیجه ثقفی همسر مکرمه امام خمینی (ره) با قرائت فاتحه و اهدای گل از فداکاری و خدمات ایشان به انقلاب اسلامی تجلیل کردند.

رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت در ادامه این مراسم با حضور بر سر مزار حجت‌الاسلام سید احمد خمینی،‌ آیت‌الله طباطبایی بروجردی، آیت‌الله محمدرضا توسلی و محمود بروجردی به قرائت فاتحه پرداختند.

همچنین حجت‌الاسلام و المسلمین روحانی و اعضای هیئت دولت با حضور در گلزار شهدای بهشت زهرا (س)، با قرائت فاتحه و نثار گل به مقام شامخ شهدای والامقام انقلاب اسلامی به ویژه شهدای حادثه هفتم تیر ادای احترام کردند.

حجت‌الاسلام سید حسن خمینی تولیت آستان حضرت امام خمینی‌(ره) رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت را در این آیین همراهی کرد.

منبع: فارس
برچسب ها: مزار فاتحه گل صراط