اعتراضات گسترده به قانونی شدن ازدواج همجنس‌گراها +تصاویر

تنها در شهر پاریس 80 هزار نفر در اعتراض به تصمیم دولت فرانسه برای قانونی کردن ازدواج همجنس‌ها و تسهیل قوانین سقط جنین، تظاهرات کردند.

صراط:  به نقل از خبرگزاری فرانسه، روز یکشنبه ده‌ها هزار نفر از مردم پاریس در اعتراض به تصمیم دولت این کشور برای تسهیل قوانین سقط جنین و ازدواج همجسنگرایان، به خیابان آمدند.

شرکت‌کنندگان در این تظاهرات، دولت «فرانسوا اولاند» را «نفرت از خانواده» متهم کردند. پلیس تعداد تظاهرات‌کنندگان را 80 هزار نفر برآورد کرده است.

«فلیپ بلین» کشیشی که در این تظاهرات شرکت کرده بود، به خبرگزاری فرانسه گفته است که احساس می‌کند در فرانسه نسبت به خانواده بی‌رحمی می‌شود.

 

 

تظاهرات حمایت از خانواده به پاریس محدود نبود و در شهرهای دیگر نیز جریان داشت. در لیون 20 هزار نفر به خیابان آمدند. تظاهرات‌کنندگان علیه ازدواج همجنس‌ها شعار می‌دادند: «برای یک بچه چیزی بهتر از مادر و پدر نیست» و «2 پدر، 2 مادر و بچه‌ای که هیچ نسبتی با آن‌ها ندارد».

یکی از تظاهرات‌کنندگان به نام اریک که 40 و چند سال دارد هم می‌گوید: «ما در جامعه‌ای زندگی می‌کنیم که بسیاری از اصول خود را از دست داده است و هر چیزی که عرف بود... جزو اصول بود، به تدریج از میان رفته است. هجمه علیه خانواده برای خانواده، کودکان و تمام کشور خطرناک است.»

 

 

«لودوین روشر» رئیس گروه هماهنگ‌کننده این راهپیمایی با اشاره به خوشحالی خود از تعداد بالای شرکت‌کنندگان، از دولت فرانسه خواست به درخواست‌های تظاهرات‌کنندگان توجه کند.

منبع: فارس
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:
اشتراک گذاری خبر:
ارسال نظرات
انتشار یافته:۰ | در انتظار بررسی:۰