۲۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۹:۰۰

پیام‌احمدی‌نژادبه مردم در آستانه22بهمن

رئیس دولت نهم و دهم گفت: امام خمینی (ره) هدیه‌ای الهی برای جهانیان بود.
کد خبر : ۱۶۳۱۹۲

صراط:   محمود احمدی‌نژاد بعد از ظهر امروز در حاشیه تجدید میثاق دولتمردان نهم و دهم با آرمان‌های والای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران که در حرم مطهر امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار داشت: در حال حاضر ایران اسلامی در جهان به عنوان پرچم‌دار عشق و عدالت مطرح است.

رئیس دولت نهم و دهم امام خمینی (ره) را هدیه‌ای الهی و آسمانی برای بشریت و جهانیان دانست و عنوان کرد: زمانی که مستکبران، تمام عزت انسانی تحقیر کرده بودند و همه حرف‌های دنیا، حرف زر، زور و تزویر بود و ناامیدی دامن‌گیر افراد می‌شد، مردی آسمانی مانند یک نور عظیم در دل تاریکی و ظلمت آمد و دل‌ها را بیدار کرد و تغییر روحی و معنوی در ملت ایران ایجاد کرد.

وی با اشاره به اینکه دهه فجر تجدید میثاق دوباره با آرمان‌های امام راحل، شهدا و انقلاب اسلامی است خاطر نشان کرد: ملت ایران در دهه مبارک فجر با حقیقت انقلاب و ارزش‌های نظام بیعتی دوباره می‌کنند.

احمدی‌نژاد مردم ایران را مردمی همیشه در صحنه دانست و تصریح کرد: در روز 22 بهمن دوباره شاهد حضور پرشکوه ملت ایران هستیم و اقیانوسی از جمعیت را نظاره می‌کنیم.

این گزارش حاکی است، محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور دولت نهم و دهم به‌همراه محمدرضا رحیمی، حمید رضا بقایی، غلامحسین الهام و مرتضی تمدن با حضور در حرم مطهر امام راحل با آرمان‌های والای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تجدید بیعت کردند.

شرکت‌کنندگان در این مراسم با حضور پرشور خود یاد و خاطره پیر سفر کرده را گرامی داشتند.

مسئولان دولت نهم و دهم با نثار گل و قرائت فاتحه ضمن ادای احترام به مقام شامخ بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران بار دیگر با آرمان‌های امام راحل، شهدا و رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق کردند.

حاضران در این آیین با حضور بر سر مزار بانو خدیجه ثقفی همسر مکرمه امام خمینی (ره) با قرائت فاتحه و اهدای گل از فداکاری و خدمات بانوی بزرگ انقلاب تجلیل کردند.

منبع: فارس