۲۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۰
حامد زمانی:

در ترانه بعدی پاسخ «شرمن» را می‌دهم

حامد زمانی با ابراز تاسف از سخنان اخیر معاون وزیر امور خارجه آمریکا درباره مسائل ملی ایران گفت: در ترانه بعدی خود به تمام اهانت‌های «وندی شرمن» به نمایندگی از مردم ایران پاسخ می‌دهم.
کد خبر : ۱۶۳۳۸۶

صراط: حامد زمانی در اصفهان با اشاره به حضور پر‌شور مردم اصفهان در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن و جشن بزرگ انقلاب اظهار کرد: البته حضور پر‌شور مردم در این راهپیمایی نیازی به ارزیابی من ندارد.

وی با بیان اینکه حضور مردم در این راهپیمایی مشخص و بی‌نظیر بود، اضافه کرد: مردم ایران فوق‌العاده فهیم و دوست‌داشتنی هستند و این مردم از سرمایه‌های این سرزمین محسوب می‌شوند.

زمانی با بیان اینکه گزینه اصلی روی میز ما همین مردم هستند، افزود: می‌بینید این مردم در هر شرایطی پشت نظام و حکومتشان هستند و همه می‌دانند و در همه ایران هم حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن چشمگیر است.

خواننده ترانه «گزینه‌های روی میز» در مورد موضع‌گیری‌های رسانه‌های خارجی علیه وی تصریح کرد: جواب آنها را باید با کار داد و ما کار را می‌سازیم و جواب آنها خود به خود داده می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه مخالفانش وی را متهم به استفاده از موسیقی غنائی می‌کنند، اضافه کرد: این مسائل بیشتر به لطیفه شبیه است و دوستان جواب این مسائل را داده‌اند.

زمانی با بیان اینکه باید دید که چه افرادی صحبت از غنا می‌کنند و این افراد طرفدار چه ایدئولوژی‌ای هستند و تعریفشان از غنا چیست، تاکید کرد: این مسائل خنده‌دار بوده و پرداختن به آنها تنها بزرگ‌نمایی این مسائل است.

وی با اعتقاد بر اینکه این افراد جوابشان را خودشان با برنامه‌های چیپ و مسخره و افسانه‌پردازی‌هایشان می‌دهند، ادامه داد: به نظر من این مسائل نیازی به پرداختن ندارد و ما با کارمان جوابشان را می‌دهیم و فکر می‌کنم که کارهای ما بهترین جواب برای آنها است.

این خواننده انقلابی و ارزشی کشورمان در مورد اینکه در آینده کار جدیدی از وی رونمایی می‌شود، اظهار کرد: به صورت طبیعی در مقابل هر اتفاقی که رخ می‌دهد، ما پاسخ می‌دهیم و کار آتی که منسجم‌تر است، آلبوم من بوده و با توجه به رخداد‌ها و شرایط زمان کار را می‌سازیم.

وی با اشاره به گستاخی اخیر معاون وزیر امور خارجه آمریکا در مورد ایران گفت: پاسخ تمام اهانت‌ها قرار است در قالب یک کار منتشر شود که  پاسخ وندی شرمن را به نمایندگی از مردم ایران خواهم داد و بهتر است که اکنون راجع به آن صحبت نکنم، چرا که تازگی خودش را برای مخاطب از دست می‌دهد.


منبع: فارس