۲۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۵
علت دشمنی اسراییل این است که ما می‌خواهیم آنان را محو کنیم!

حامی رضاخان اسراییل را به رسمیت شناخت

صادق زیباکلام گفت: من کشور اسرائیل را به رسمیت می‌شناسم چراکه سازمان ملل آن را به رسمیت شناخته است.
کد خبر : ۱۶۴۲۰۳
صراط: عضو هیات علمی دانشگاه تهران با بیان اینکه علت دشمنی رژیم صهیونیستی با ایران بدین خاطر است که ما می‌خواهیم آنان را محو کنیم، گفت: من کشور اسرائیل را به رسمیت می‌شناسم چراکه سازمان ملل آن را به رسمیت شناخته است.

صادق زیباکلام عضو هیات علمی دانشگاه تهران در مناظره‌ای با موضوع «تعامل انقلاب اسلامی با غرب» با حضور عبدالله گنجی گفت: من در گذشته تضاد و مبارزه ایدئولوژیک جمهوری اسلامی با غرب را متاثر از میراثی که از جریان چپ مارکسیستی به جریانات انقلابی رسیده بود، می‌دانستم اما الان معتقدم شروع ستیز جمهوری اسلامی با غرب از جایی بود که مسلمانان انقلابی در سال 58 جا پای مارکسیست‌ها گذاشت و همان باورهای آنان را پذیرفتند.

وی افزود: ضدیت جریانات اسلام‌گرا با غرب که نقطه تحقق آن با اشغال سفارت همراه بود به خاطر رقابت نفس‌گیری بود که بین مارکسیست‌ها و بچه مسلمانان وجود داشت. این رقابت آنقدر جدی بود که این بچه‌ها تنها با گلوله به هم شلیک نمی‌کردند البته دست بالا به مارکسیست‌ها تعلق داشت به همین خاطر از طرف یاران امام(ره) قول و قرارهایی با سفارت آمریکا در ایران گذاشته شد و «شان من» عنوان می‌کند که من دیدم آقای بازرگان، بهشتی و موسوی اردبیلی به سفارت می‌آمدند و مذاکره می‌کردند.

استاد علوم سیاسی ادامه داد: مارکسیست‌ها جریانات اسلام‌گرا را به حالت تدافعی کشیده بودند و این جریانات تلاش می‌کردند تا از سلامت انقلاب دفاع کنند و بعد از اشغال سفارت آمریکا موازنه به سرعت به نفع مسلمانان انقلابی برگشت و آن هیبت انقلابی برای جریانات اسلام‌گرا به وجود آمد و رهبران انقلاب نیز با همه وجود به این جریان پیوستند چون متوجه شدند هیبت و پرستیژ اجتماعی برای آنان به وجود می‌آورد و از این طریق می‌توانند رقبای خود را قلع و قمع کنند. شنل آمریکاستیزی که بر دوش رهبران انقلاب ایران افتاد باعث شد آنان به راحتی این شنل را از دوش خود بر ندارند.

عضو هیات علمی دانشگاه تهران با اشاره به تفاوت روحیه انقلابی در سال 58 و 92 گفت: در سال 58 چهره‌های متشخص انقلابی کسانی بودند که با امپریالیست آمریکا مبارزه می‌کردند و مانند الان نبود که پرستیژ انقلابی را افرادی مانند نلسون ماندلا داشته باشند که بعد از روی کار آمدنش یک نفر را هم اعدام نکرد.

به گزارش فارس، وی افزود: زمانی که ما قبول کردیم گروگان‌ها را آزاد کنیم نتوانستیم هیچ امتیازی از آمریکا بگیریم و حال کسی نیز از بیانیه الجزایر دفاع نمی‌کند. در مورد مسئله هسته‌ای نیز این داستان در حال تکرار شدن است.

زیباکلام با طرح این سوال که چه شد این جریان آمریکاستیزی ادامه پیدا کرد، گفت: در ایران موج امپریالیسم‌ستیزی ادامه پیدا کرد اما این موج در جهان ادامه پیدا نکرد بدین خاطر که جمهوری اسلامی خود را یک نظام ایدئولوژیک تعریف می‌کند. تفاوت ما با ترکیه و دیگر کشورهای اسلامی این است که آنان مسلمانانی هستند که در یک انتخابات دموکراتیک نصف+1 را به دست آوردند و به قدرت رسیدند اما ما این نگاه را نداریم و نگاهمان به نظام جمهوری اسلامی یک نگاه ایدئولوژیک است که مرکز همه خوبی‌ها است.

وی ادامه داد: این نظام به طور طبیعی خود را رقیب جلوه می‌دهد و وارد پیکار می‌شود در حالی که ما مشاهده می‌کنیم حزب عدالت و توسعه در ترکیه نگاه ایدئولوژیک به حکومت ندارد در حالی که ما معتقدیم نظام سیاسی و اقتصادی ما برترین است و به همین خاطر مجبوریم خودمان را در تضاد با غرب ببینیم و نمی‌توانیم قبول کنیم که غرب از جهت اقتصاد و مناسبات سیاسی از ما برتر است.

این استاد دانشگاه تهران با بیان اینکه رویکرد ما به اسلام ایدئولوژیک‌محور است، گفت: البته این نوع نگاه بیشتر در حکومت وجود دارد و بیرون از حوزه حکومت در حال رنگ باختن است و بزرگترین مشکل آن نیز نسل تحصیل‌کرده است.

وی افزود: اسلامی کردن علوم انسانی نیز بدین خاطر است که نظام متوجه شده که نسل تحصیل‌کرده ما خودشان را در تضاد با غرب نمی‌بینند و فکر نمی‌کنند نظام اسلامی ما در حوزه سیاسی و اقتصادی برتر است.

* آنچه در شوروی اتفاق افتاد در جمهوری اسلامی هم اتفاق می‌افتد

زیباکلام تاکید کرد: نظام ما روزبه‌روز مانند شوروی در اقلیت قرار می‌گیرد و آنچه که در شوروی اتفاق افتاد در جمهوری اسلامی نیز اتفاق خواهد افتاد و این نظام خود را از درون اصلاح خواهد کرد.

استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران گفت: اگر در تشیع یک روحیه مبارزه و ستیز نهفته است که باعث می‌شود جمهوری اسلامی روحیه مبارزه‌گرایانه داشته باشد پس چرا در شیعیان عراق این وضعیت وجود ندارد و چرا آیت‌الله سیستانی شیعیان را علیه آمریکا بسیج نمی‌کند؟ البته نمی‌دانم اگر حمایت ایران از حزب‌الله برداشته شود آنان چقدر می‌توانند دوام بیاورند.

وی با تاکید بر اینکه بزرگترین ویژگی تشیع غیرسیاسی بودن آن است، گفت: کافی است به نظر علمای گذشته از صفویه تا پهلوی نگاه کنید و ببینید که راجع به حکومت و سیاست چه گفته‌اند ما شاهدیم که در دوره صفویه علما تاج پادشاهی را بر سر شاهان قرار می‌دادند و در آن دوران علمای شیعه در کنار حکومت هستند و نهضت مشروطه نیز علما را همسو با خود کردند و در زمان محمدرضا پهلوی نیز علما کاری به سیاست نداشتند تنها روحانی‌ای که این وضعیت را به هم زد امام(ره) بود در غیر این صورت تمام علمای بزرگ تشیع با حکومت همراه بودند به همین خاطر وقتی ما می‌بینیم که علما با شاه و حکومت طاغوت کاری نداشتند طبیعتا با غرب نیز کاری نداشتند.

عضو هیات علمی دانشگاه تهران با بیان اینکه دو نگاه به اسلام وجود دارد، گفت: یک عده معتقد هستند که اسلام باید رو به جلو حرکت کند و باید توسعه‌گرا باشد و دین تنها برای دنیای دیگر ما نیست مانند بن‌لادن. در ایران نیز این نگاه غالب است که باید با نظام سلطه مبارزه کنیم و یک نگاه کاملا ایدئولوژیک‌زده به دین در حالی که دیگر مسلمانان این نوع نگاه را ندارند. آنچه که افول خواهد کرد نگاه ایدئولوژیک‌زده به دین است چراکه نگاهی سیاست‌زده است.

زیباکلام در ادامه با اشاره به نگاه بازرگان به دین گفت: بازرگان تمام عمرش را صرف این کرد که بگوید اسلام برای این دنیا نیز حرف دارد تا این دنیا را برای ما بهشت کند و نسل 57 نیز با تمام وجود معتقد بود که اقتصاد توحیدی وجود دارد و ما در اوایل انقلاب نگاه ایدئولوژیک به اسلام داشتیم و معتقد بودیم که کامل‌تر از ایده‌های غرب و شرق است.

وی افزود: اما بازرگان در آخرین سخنرانی‌اش در حسینیه ارشاد طوری سخن می‌گوید که انگار می‌خواهد عنوان کند تجربه نظام جمهوری اسلامی باعث شده به این نتیجه برسد که اسلام آمده است تا بگوید آن دنیا و پیامبری نیز وجود دارد. شما از کجای قرآن می‌توانید استخراج کنید که نظام بانک به وجود بیاید و بتوانیم عربستان را سر جایش بنشانیم اما این نگاه در سال 57 وجود داشت.

زیباکلام در ادامه افزود: ما در اوایل انقلاب اعتراض داشتیم که چرا اقتصادی که در شورای نگهبان تصویب شد لفظ توحیدی ندارد ما تا این حد ایدآل‌گرا بودیم به همین خاطر به خانه شهید بهشتی رفتیم تا اعتراضمان را به آنان اعلام کنیم که شهید بهشتی در پاسخ به ما گفتند ما تلاش کردیم اما دیگران موافق نبودند و این موضوع رای نیاورد البته الان متوجه می‌شوم که آن دیگران درست می‌گفتند الان ما می‌بینیم که اقتصاد توحیدی ما بهره 25 درصد می‌گیرد و حال آیا شما فکر می‌کنید در اسلام اقتصاد وجود دارد.

این استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران در ادامه مشکلات رژیم صهیونیستی با جمهوری اسلامی ایران را برشمرد و گفت: ما قائل هستیم که باید اسرائیل را نابود کنیم به همین خاطر جنبه ایدئولوژیک گرفته‌ایم و برای آن همه‌کار می‌کنیم، سوال بنده این است که این رسالت را چه کسی برعهده ما گذاشته است؟ چرا سیاست خارجی ما براساس همین تفکر اقدام می‌کند؟

* مشکل اصلی ما نگاه ایدئولوژیک ما به جهان است

زیباکلام تصریح کرد: ما وقتی صحبت از اقدامات آمریکا علیه خودمان را می‌خواهیم بیان کنیم لیست بلندبالایی ارائه می‌دهیم اما هیچ‌وقت نمی‌گوییم که با نگاه ایدئولوژیکمان چه اقداماتی علیه غرب و آمریکا کرده‌ایم و چه تحریفات و دروغ‌هایی علیه آنان به کار برده‌ایم، مشکل اصلی ما نگاه ایدئولوژیک ما به جهان است. وقتی ما می‌خواهیم نظام سلطه و اسرائیل را نابود کنیم آیا می‌شود توقع داشته باشیم که آنان کاری نکنند؟

عضو هیات علمی دانشگاه تهران خاطرنشان کرد: ما روز به روز در حال باختن هستیم چراکه نتوانسته‌ایم نسل‌های تحصیل‌کرده بعد از انقلاب را حفظ کنیم و حمایتمان از بشاراسد باعث شده تمام اعراب را علیه خودمان بسیج کنیم و به دلیل سیاست‌های غلطمان سنی‌ها از هویت سنی بودنشان آگاه شدند.

زیباکلام با اشاره به حضور در دانشگاه زاهدان گفت: حدود 80 نفر از دانشجویان آن دانشگاه با لباس بلوچی و با حرارت کامل از کینه‌هایشان صحبت می‌کردند و هیچ ترسی نیز از حراست دانشگاه نداشتند. ما نه‌تنها در عرصه بین‌الملل هر کسی را که توانستیم علیه خودمان دشمن کردیم بلکه در عرصه داخلی نیز همین کار را انجام دادیم. سرمایه‌گذاری‌های ما در ونزوئلا چه نتیجه‌ای داشت اگر امام (ره) الان حاضر بودند چقدر تضمین می‌دادید که سخنان سال 57 را تکرار می‌کردند اگر ما فقط به سخنان امام در 30، 40 سال گذشته رجوع کنیم پس باید درب دانشگاه امام صادق(ع) و تهران را گل بگیریم.

وی در پایان سخنان خود گفت: ما به جای اینکه نگران غرب باشیم سعی کنیم وضعیت مملکت خودمان را حل کنیم. بنده کشور اسرائیل را به رسمیت می‌شناسم چراکه سازمان ملل آن را به رسمیت شناخته است.

گفتنی است صادق زیباکلام در کارنامه خود سابقه حمایت از رضاخان و تایید اقدامات او را نیز دارد و بارها بر آن تاکید و به آن افتخار کرده است.
نظرات بینندگان
محمد م
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۳ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۲
۸۵
۱۲۳
خاک بر سر جماعت خنثی غربزده + خصوصا حجتیه کثافت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
و ایضا تو دادش محمد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
منگول خ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
محمد منگول دارای بیماری منگولیسم و پاچه خوار اسرائیل
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
همچنین تو که به ظاهر ولایت مداری و در واقع منافق
رشتی
|
Iran (Islamic Republic of)
درود بر صادق زیباکلام که زیبایی و حقانیت در کلامش موج میزند.
اگه شما هم عینک بد بینی رو از چشماتون بیرون بیارید میفهمید که رضا خان جز خدمت برای این کشور کاری نکرد.
درسته که شیوه حکومتش استبدادی و دیکتاتوری بود اما این دلیل نمیشه که همه ی دستاورد های رضاخان رو نادیده بگیریم.
کمی وجدان لطفا
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
رشتی جون حالت خوبه قرصاتو خوردی؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دود بر اقای زیبا کلام که برنامه دارد تا ریشه برخی از نادانان را بخشکاند
درود
شکسته
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب کاذب زشت کلام سازمان ملل همجنس بازی را هم به رسمیت شناخته.اونوقت شما موضعتان را جع به این چیست.چون سازمان ملل به رسمیت شناخته آیا شما هم..........
غلام
|
Iran (Islamic Republic of)
جماعت مهر پرت کن چقدر دهنتونو باز میکنین عفونت میریزین بیرون بر علیه محمد ! میام دهنتونو گل میگیرم و ........ هاااااااااااااااااااااا
انتی
|
Iran (Islamic Republic of)
کسایی که سنگ رضا خان رو به سرشو می زنن میشه از دلیری های این پادشاهتون برامون حرف بزنید؟درضمن کسایی که احمدی نزاد رو حجتیه و منافق می خونن دارم می بینم که دارن از اسراییل تمجید می کنن چهره مارقین و ناکثین و قاسطین دار ه رو میشه
استاد دانشگاه
|
Iran (Islamic Republic of)
موشکافی شما در مسائل مهم مثال زدنی است ولی متاسفانه اکثریت کاربران که در زمره حامیان جبهه پایداری قرار دارند بدلیل پایین بودن سطح تحصیلات عالیه و یا داشتن سواد بشدت عامیانه و بدون پشتوانه قادر به درک مسائل نیستن و به همین دلیل دست به فحاشی و یا حتی در صورت مواجهه با شما دستشان به سوی سنگ و چوب و مهر و ... دراز خواهد شد
من با مطالعه بحث و جدل شما با این قوم بیشتر به مظلومیت امیرالمومنین علی ع و امام خامنه ای بیشتر پی بردم
محمد م
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۴ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۲
۳۱
۷۷
حجتیه ی دست به سنگ و جماعت غربزده مکمل همدیگه هستن ....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب علی غفاریان و همکاران
چرا با درج نظرات صد من یک غاز این محمد م ( مراد غلومی بسیجی با بصیرت و......) زمینه منحرف کردن تمام بحث ها را فراهم می کنید
شما یک تیتر راجع به سبد کالا درج می نمایید این شخصیت روان پریش همه کامنت های اولیه را با متن های تکراری مربوط به حجتیه ارسال می کند
اگر سایت های دیگری بودند پس از چندی نام وی را یا کامنت های تکراری را فیلتر می کردند (مانند سایت ماله کشان فـرارو) و( سایت لیبرال انتخاب )
لااقل کمی از اصول حرفه ای را رعایت کنید و از امروز به نظرات دیگرکاربران هم احترام بگذارید و اجازه دهید بحث های کاربران این سایت بجای درگیری با یکدیگر به موضوع مورد نظر شما و همکارانتان معطوف شود
سرباز ولایت2
|
Iran (Islamic Republic of)
محمد م
شما که دم از نظام و انقلاب و پیرو خط رهبری می زنید پس کو این همه دک و پز !؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مملی فشفشه انقدر حرص و جوش نزن برای قلبت ضرر داره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
با همه شما هستم جواب دارین در مقابل کامنت محمد بدین وگرنه ......... سنگین ترین
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
رو کردن دست فرقه های انحرافی مثل حجتیه کار بسیار خوب و پسندیده ای هستش ولی این محمد م برای تطهیر آقای پدرخوانده و اصلاح طلب ها به ناحق هر کی مخالف اصلاح طلب ها باشه انگ حجتیه میزنه این واقعا ته نامردیه.
همانا منافقین از همه نامردترن.
منافقین دو رو هستن یه روز مثل امین زنده به عشق احمدی دلاور که تا چندی پیش سایت صراط پر از نظراتش بود با ژست اپوزوسیون و طرفدار مشایی میان نظر میدن و یه روز مثل محمد م با ژست ولایت مداری در حالی که الفبای ولایت مداری که ادب هست رو بلد نیستن .
اینه بد بختی کشور ما.اینقدر منافق مثل اینا داریم که جلوی پیشرفت مارو میگیرن وگرنه شاید 30 درصد بدبختی مردم ما به خاطر تحریم باشه و 70 درصد دیگش به خاطر این دست افراد که از هر افراطی افراط تر هستن و متاسفانه درصد زیادی از اصلاح طلب های مارو تشکیل میدن.

مرگ بر اصلاح طلب های صهیونیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ما غرب زده نیستیم ما فدایی غربیم
امير ط
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۶ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۲
۱۶۱
۱۱۸
زيباكلام مرد خوش فكريست. درود بر ايشان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اقا خداییش خوب شد نمردیم معنی خوش فکری رو فهمیدیم!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مردم ایران تا زیبا کلام و امثال ایشان را دارند احتیاجی به دشمن ندارند و لعنت خداوند بر کوته فکران غرب زده.
اصلاح طلب
|
Iran (Islamic Republic of)
ما دلمون به همین چند نفر ستاره در این ظلمات خوشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
این ...... عقل درست و حسابی ندارد و باید به تی........ منتقل شود!!!!
جهان
|
Iran (Islamic Republic of)
حق با دکتر زیباکلام است.اگر به طور طبیعی جفرافیای سیاسی منطقه را مطالعه کنیم اسرائیل تنها کشوری است که مشکل تاریخی و عقیدتی و ...با ما نداره.
دشمن اصلی این آب و خاک وهابیت خشک سر و اغلب کشورهای عربی است (از جنگ 8 ساله گرفته تا ترورهای کور همه از گور اعراب بلند شده). 
ایران و اسرائیل می تونند بهترین متحد منطقه باشند برای آسفالت کردن افراطی گری های اعراب.
امير ط
|
Iran (Islamic Republic of)
دشمنان شيعيان ايراني فلسطيني ها هستند يا اسرائيلي ها؟ شما جواب اين سوال سادرو هم نميتونيد بديد..... جمع كنيد لفاظي هاتون رو! خواب تشريف دارين يا بيدار؟
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
اصلاح طلب جان برای این چند نفری که شما میگی "دلقک" بسیار برازنده تر از ستاره هستش.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
امیر طالبان بیسواد تو دوست و دشمن رو قاطی کردی دشمن اصلی ما اسراییل است که ما را تهدید میکند و البته عددی هم نیست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
درود
صادق خان مرد بزرگیه شاید ایران رو مانند اسرائیل نجات داد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
غرب برادر تنی ماست عرب ها دشمن و برادر ناتنی
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
زیبا کلام تاریخ نخوانده سیاست خواند لذا نمی داند که رضا خان یک پادشاه فاسد دزد و دیکتاتور غارتگر بود رضاخان 50 هزار از نقاط مهم کشور را غصب کرد و به نام خودش سند زد زیبا کلام چون در غرب درس خوانده و از حامیان اسراییل است احتمالا جاسوس است که سالهای بعد از مرگش لو می رود
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
جهان شما واقعا خوابی یا خودتو به خواب زدی جنگ هشت ساله رو کی راه انداخت همین آمریکا و اربابش اسرائیل بودن دیگه اینقد ظاهربین و سطحی نگر نباش.
آخه جهالت تا کی؟
محمد م
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۶ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۲
۴۰
۳۰
البته که جبهه پایداری و روساش در لول بسیار بسیار بالاتری نسبت به غربزده ها از لحاظ ایجاد خطر برای نظام جمهوری اسلامی قرار دارن .... این دو جریان از اصل و اساس با اندیشه های حضرت امام خمینی مشکل دارن هم غربزده ها و هم حجتیه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
صراط یعنی چی هر بحثی را این شخص روان پریش به اراجیف مورد نظر خودش ارتباط میده

تعادل نداری مملی برو یه فکر برای خودت بکن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مملی مگه تو بخاطر همین که مشایی گفت ما با مردم اسراییل دوستی هستیم با مشایی مشکل نداری

حالا تحویل بگیر یکی از کسانی که در به قدرت رسیدن روحانی دخیل بوده وهست همین تئورسین بزرگ جریان اصلاحات می باشد

توی مستند روحانی هم حضور داشت یادته که
محمد م
|
Iran (Islamic Republic of)
هواداران انجمن حجتیه این را بدانید همفکران من با همه افراد حاضر در کابینه روحانی و یا با تمام عملکرد کابینه روحانی بطور مطلق موافق نیستیم .... شاید با نظرات امثال زیباکلام همراه نباشیم اما خب خلاصه آقای زیباکلام فردی در دایره ی خارج از نظام نیست ضد انقلاب نیست نظریاتی داره که در کشور طیف قابل توجهی باهاش همراهی دارن پس باید باشن .... من تنها با حجتیه از ریشه مشکل دارم و شماها
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
درود بر امریکا مرگ بر ورسیه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۶ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۲
۴۵
۹۳
بنده خدا روز به روز... ميشه نمي فهمه چي ميگه خدا هدايتش كنه بيشتر از اين خودش ضايع نكنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اتفاقا سخن هاش به دل ما خیلی مینشینه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
سخن كزدل برآيد لاجرم بر دل نشيند........
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۸ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۲
۵۷
۷۸
این بنده خدا عقده خود کم بینی داره مدام یه چرت وپرتی میگه تا جلب توجه کنه . اخی دلم براش میسوزه
امير ط
|
Iran (Islamic Republic of)
اين جور نفرماييد. بر خلاف برخي صحبت هاش اين يكي خيلي خوب و مستدل بود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
واقعیت تلخه ؟؟؟؟؟؟؟؟
سرباز ولایت2
|
Iran (Islamic Republic of)
دلم براشون میسوزه ولــــــــــــــــــی
خاک تو سرشون
امير ط
|
Iran (Islamic Republic of)
از طلائي ترين گفتار ايشون همين بود كه صراط زحمت كشيد و منتشر كرد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
عقده خود کم بینی کسانی دارن که گه گاهی یه چیزهایی میگن تا سر زبانها بیفتن نه این اقا که از حق ملت دفاع میکنه
امير ط
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۹ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۲
۸۱
۴۳
بنده به عنوان يك ايراني كينه اي بدل ندارم از اسرائيلي ها. زيرا زماني كه ما خواستار محو آنها هستيم خيلي منطقيست كه اونها هم همين خواسته رو درباره ما داشته باشن. اشتباه منظور نشه ها!!! ميگم كينه ندارن نميگم حمايتشون ميكنم ها.....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اشتباه نکن تو ایرانی نیستی تو منافقی و ... پاچه خوار اسرائیل
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
توی پاپتی رو کی ادم حساب میکنه که نظرم میدی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آغاز انحراف ازهمین جاست مراقب باش برادرم
ایران اسلامی
|
Iran (Islamic Republic of)
شما نظر ندی ، نمیگن صاحب نظر نیستی ها !!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اسراییل غده سرطانی است و باید از صفحه روزگار محو شود و شما که کینه نداری مسلمان نیستی زیرا آنها برادران مسلمان ما را میکشند و قبله اول مسلمین را اشغال کرده اند.
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
نه بابا بیا حمایتم بکن
البته حمایت اصلاح طلب ها از اسرائیل هم عجیب نخواهد بود چون بالاخره نا سلامتی سرمایه های اسرائیل در ایران هستید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++بی نهایت +++++++++++++
سرباز ولایت2
|
Iran (Islamic Republic of)
آقایان امیر ط . محمد م
برید یکم اطلاعات درباره 13 بدر کسب کنید که چرا مردم ایران این روز را به بیرون از خانه میرن

در ضمن شماها همون آدم هایی هستید که اگه اسرائیلی ها هم بیان تو خونتون جیک نمی زنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
کسی که از اسراییل کینه ندارد مسلمان نیست زیرا که آنها برادران ما را در فلسطین قتل عام میکنند و قبله اول مسلمین را اشغال کرده اند.
امير ط
|
Iran (Islamic Republic of)
نه شما ايراني هستي ناشناس عصباني! چند چند هستي با خودت؟ اصلا كي هستي؟!!!!
امير ط
|
Iran (Islamic Republic of)
سرباز قلابي شما اگه انگشت تو لانه زنبور نكني زنبور هم نيشت نميزنه! ساده تر ازين بگم كه ملتفت بشي شما؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
به ظاهر سرباز جان .. شوما عید نوروز رو حذف نکن باقیش پیشکش..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
امیر طالبان تو با این بیسوادی باید بروی غاز بچرانی نه کامنت بذاری.
امير ط
|
Iran (Islamic Republic of)
سرباز 2 اينقدر نشين پا صحبت هاي اين دكتر ضد فراماسونري. توهمت داره ميزنه بالاها......13 بدر شناس شده واسه من
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
امیر ط هر جا که دیدی مخالفانت زیاد بودن بدون حرفت بد جوری سوزونده دمت گرم که حرف دل مارو زدی
مدبر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۰ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۲
۴۴
۶۷
آقای زیبا کلام شما عبیدالله بن زیاد رو هم قبول دارید چون یزید اونو قبول داشت؟
ایران اسلامی
|
Iran (Islamic Republic of)
خیلی باحال گفتی ؛ ایول
این آقای زیبا کلام منطقش مشکل داره
امير ط
|
Iran (Islamic Republic of)
شما جماعت از اساس مشكل داريد خودتون به منطق مردم كار نداشته باشين.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
به ظاهر ایران جان .. اتفاقا این منطق کیهانه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مرگ بر اسراییل سگ هار و نجس منطقه .
سالار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۰ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۲
۳۴
۶۳
این کشور بزرگتر داره بزرگترشم این هار نجس رو به رسمیت نمیشناسه پس بهتره پاپتیایی مثل تو پاشونو تو کفش بزرگترشون نکنن و گرنه لهت میکنیم ......
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۱ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۲
۳۸
۵۷
اقا حاضرم قسم بخورم این بدبخت تعادل روانی نداره . کدوم احمقی دشمنشو به رسمیت میشناسه . !!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۳ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۲
۳۵
۵۳
جلب توجه فقط به خاطر جلب توجه این پرت و پلاها رو میگه .بدبخت عقده داره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۴ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۲
۳۹
۹
...... بر زیبا کلام ...
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
منظورت اینه:
درود برزیبا کلام خوش فکر
مدبر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۶ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۲
۲۱
۴۳
امیر ط
احمق کسی است که دشمن خود را دوست بپندارد
صهیونیست ها با اصل اسلام مخالفند
نادان!!!!!!!!
امير ط
|
Iran (Islamic Republic of)
به دشمني باشه فلسطيني ها با من شيعه ايراني دشمن ترند. حالا بايد چيكار كرد باهاشون؟؟؟؟
اصلاح طلب
|
Iran (Islamic Republic of)
منافع ملی مهمتر از ایدئولوژی است. دشمن اسرائیل عرب ها هستند و ایران یکی از دوستان تاریخی یهود است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
امیر ط تو با این افکار منحرف باید بروی به گروهک منافقین بپیوندی جای تو ایران اسلامی نیست و حمایت از مردم مظلوم فلسطین آرمان اصلی انقلاب است.
امير ط
|
Iran (Islamic Republic of)
هر هر هر هر.....ناشناس تو هم هميشه بد اخلاق نيستيا! يه وقتايي با نمكم ميشي.
مدبر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۸ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۲
۱۹
۱۴
خوارج پایداری و غربزده ها جایی در معادلات سیاسی ندارند
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
همین طور منافقین
متوسلیان
|
-
|
۱۱:۰۸ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۲
۳۰
۱۱
نظر شخصی هر فرد برای خودش محترم است.
لکن ملت ایران به قانون اساسی رای داده است.
دوستان لطفا به کسی توهین نکنند.
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۴ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۲
۱۵
۲۷
بفرمایید دیدید گفتم محمد م و رفقاش از جمله امیر ط منافق هستن حالا از آقای زیباکلام هم به خاطر به رسمیت شناختن اسرائیل حمایت میکنن.
از این به بعد به جای اصلاح طلب های آمریکایی میگیم اصلاح طلب های اسرائیلی

آقای محمد م شما هم خواهشا دیگه دهنتو ببند و دم از ولایت نزن چون آقای زیبا کلام جونتون خوب چهره واقعی شماها رو نشون داد کم کم داره پایان عمر اصلاح طلب ها نزدیک میشه.

مرگ بر اصلاح طلب های اسرائیلی و طرفدارهای منافق آشغالشون .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۸ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۲
۱۲
۳۰
این ........ تعادل رونی ندارد و ....... است.
تمام دشمنی هایش هم با جبهه پایداری واصل ولایت فقیه است .ازهمین روچهره ازنقاب برداشته است درحالیکه اصلاح طلبان چهره واقعی خود راهنوز ودراین زمان به جهت تصاحب پست های کلیدی نشان نمی دهند درواقع آقای زیبا کلام با صلاح طلبان امریکایی دو روی یک سکه اند.
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۳ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۲
۱۵
۲۶
این ........ دیگه زیاد از حد داره حرف مفت میزنه دولت باید یه برخورد جدی باهاش بکنه به جای اینکه با وثیقه از بازداشت آزاد شده بیشتر مراقب حرفاش باشه روز به روز داره پررو تر میشه.
البته این جماعت حق دارن چون سرمایه های اسرائیل در ایران هستن امروز اسرائیل رو به رسمیت میشناسن فردا ازش حمایت میکنن.

مرگ بر اصلاح طلب های صهیونیست.
مرگ بر طرفدارهای منافقشون
قاسم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۳ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۲
۱۹
۳۱
بابا یکی دهن این ...... رو گل بگیره
شکر زیادی داره میخوره
یه نظر پشمکی میده یه مشت عقب افتاده هم دنبالش راه میوفتن عین خودش.
ایشالاه جای اب نفت بخوره ،رسوب مغزش از بین بره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۱ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۲
۱۶
۱۹
جناب آقای باراک به اصطلاح اوباما، رئیس جمهور ایالات موسوم به متحده

سلام علیکم؛
حال شما چطور است؟ امیدوارم هرجا که هستید خوب و خوش و سلامت باشید و مرگ بر شما انشاا... دیروز در کنگره امریکا نطق سالانه خود را ایراد کردید. آن هم ساعت 6 صبح که همه خواب بودند. این چه معنایی دارد آقای اوباما؟ آیا این اختلاف زمانی کشور ما با آمریکا خودش یک توطئه نیست؟ اختلاف زمانی یک ساعت، دو ساعت، نه دیگر 8 ساعت! وقتی ما بیداریم شما خوابید که این زیاد اهمیت ندارد، مهم این است که وقتی ما خوابیم شما چرا بیدارید؟ آیا این یک استراتژی نیست برای این که بتوانید کشورهای در حال توسعه را بخوابانید و اعمال قانون کنید؟ نگو نه، که ناراحت می‌شوم. ما این همه زحمت می‌کشیم توهم می‌زنیم بعد تو می‌گویی اختلاف ساعت توطئه نیست؟ به‌راستی اگر عقل داشتی می‌فهمیدی مک دونالد هم توطئه است، چه برسد به اختلاف زمانی. آقای اوباما! همه اینها را گفتم که یک وقت فکر نکنی که ما در خواب غفلت هستیم. ما بیداریم و تا هشت صبح که دانلود رایگان سرویس اینترنتمان تمام می‌شود، با دانلود منیجرهای گره کرده ایستاده‌ایم. بنده با قاطعیت اعلام می‌کنم این ملت برای دانلود رایگان همیشه بیدار است.
مسئله دیگری که حضرتعالی در نطق به اصطلاح سالانه خود به آن اشاره داشتید این بود که اگر کنگره تحریم جدیدی علیه ایران تصویب کند شما وتو می‌کنید. آقای اوباما من از شما می پرسم (با چشمانی ریز) واقعا بی‌قانونی تا کی؟ مگر نه این که کنگره در نظام آمریکا روی رئیس‌جمهوری است؟ به شما چه اصلا که وتو می‌کنی؟ کنگره است دیگر... گاهی دلش می‌خواهد تحریم کند. چکارش داری؟ همین هفته پیش بود که مسئول فتوکپی اسناد دفتر معاون وزیر دارایی آمریکا گفت تحریم‌ها با شدت گذشته ادامه پیدا می‌کند. آن وقت دیگر شما چه‌کاره‌ای که می‌گویی من وتو می‌کنم؟ آقای اوباما! من چند سال است با نوشتن سرمقاله علیه آمریکا دارم خرج زن و بچه می‌دهم. دانشجوی دانشگاه آزاد دارم. دختر دم بخت دارم. وجدان نداری تو مگه؟! اینقدر به این peace لامصب چنسی دوباره گیو نکن! آدم باش. الان این کار تو که دشمنی خود را از ما دریغ می‌کنی مثل این است که محمود احمدی‌نژاد خودش را از طنزنویسان دریغ کند. آیا رواست؟ انصاف است؟ اصلا می‌دانی چیست؟ من افشا می‌کنم. به همه می‌گویم تو گزینه‌های روی میز را عمدا برداشتی که آخر ترم تشریحی امتحان بگیری. من تا زنده‌ام نمی‌گذارم در هیچ زمینه‌ای عادی‌سازی شود. همه باید مثل من غیرعادی باشند. حالا بنشین و نگاه کن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ای ول خیلی با حال بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
این رو خودت نوشتی یا کپی کردی
زلال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۸ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۲
۱۸
۳۳
سلام
این آزادی بیا ن نیست بلکه خط قرمز ماست که برای آن شدا دادین .
با این طرفدار رضاخان برخورد شود که جمله سنگینی گفته .
امير ط
|
Iran (Islamic Republic of)
زرشك!!!!!! جمله سنگين نشنيدي......
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
امیرطالبانی ساکت شو بیسواد منحرف .
بهرام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۳ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۲
۳۰
۱۲
سخن بزرگان را بزرگان دانند نه کوته فکران!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
درود بر بزرگان
ناشناس
|
Armenia
|
۱۲:۰۶ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۲
۳۵
۲۱
از قدیم گفتن حرف حساب جواب نداره. بدبختی اینکه که شما چماق بدست های متشرع ظاهر ساز و کور باطن گوش شنوا ندارید که حرف حساب به کله تون فرو بره.
امیر علی
|
Armenia
اگه امثال شما منطق داشتید اینقدر مخالفین خودتون رو بد خطاب قرار نمیدادید

وقتی حرف از امام حسین میزنی
به فرموده حضرت مولا (دشمن ظالم و دوست مظوم باش)
اسرائیل با 1000 کیلومتر فاصله ما رو تهدید میکنه
اگه مبارزه نمیشد الان بغل فرات بود (نیل تا فرات)
اونوقت چطور میشد مقابله کرد

شرع و عقل میگه دوستی با اسرائیل مخالفت با دین و عقله
ناشناس
|
Armenia
ما اسرائیل را دوست و برادر میدانیم
سرباز ولایت
|
Armenia
تو حرص نخور امیر علی جان امثال این ناشناس 12:06 به خاطر مال دنیا هر تحقیری رو تحمل میکنن و حتی پوتین سربازهای اسرائیلی رو لیس میزنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۷ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۲
۲۱
۳۹
کجایی حاج حسین شریعتمداری که جواب این کوته فکران غرب زده را بدهی.
هموطن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۰ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۲
۲۴
۲۸
آقای زیبای کلام ما ظلم ستیزی و استکبار ستیزیمون رو از ابی عبدالله(ع) گرفتیم نه مارکسیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ایشون هم همین رو گفتن.. ایدئولوژیک ..
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۱ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۲
۱۶
۳۰
مدبر دمت گرم. بابا این بنده خدا ( شاید هم بنده شیطان) توهم زده فکر میکنه رئیس جمهوره . اخه رسمیت شناختن تو چه اهمیتی داره غربزده.
اصلاح طلب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۲ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۲
۳۸
۳۰
درود بر زیباکلام .من هم اسرائیل را به رسمیت میشناسم
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
مرگ بر اسرائیل و طرفداراش
علی1
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۲ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۲
۳۰
۳۳
مرگ بر اسرائیل
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مرگ بر اعراب سلفي و وهابي تندرو و نژادپرست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مرگ بر اعراب سلفي و وهابي تندرو و نژادپرست
درود بر اسرائیل
مرگ بر اسلام طالبانی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۲ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۲
۲۰
۲۳
جناب زيبا كلا اگر كمي به تاريخ رجوع كنند متوجه ميشوند كه دشمني ما با اسرائيل ربطي به انقلاب اسلامي در سال 57 ندارد و روحانيت از سالي كه اين رژيم عاصب ايجاد شده است با آن مخالفت كرده است و قبل از امام هم اكثريت علماي اسلام در غاصب بودن و غير مشروع بودن اين رژيم پليد فتوا داده اند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شما به تاريخ رجوع ميكنيد كافيه
سربازسیدعلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۱ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۲
۲۱
۳۲
اکثرا فکر میکنن که مشل ما فرار مغزهاست "اما من میگم مشکل ما ماندن ادمهای وطن فروشی مث زیبا کلام است
ناشناس
|
Germany
|
۱۲:۳۲ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۲
۱۸
۱۷
پیشنهادمیکنم آقای زیباکلام درخصوص صهیونیسم مسیحی قدری مطالعه کنند تاببینند اسرائیل وآمریکا ایدئولوژیک هستند یا ما.همه هم وغم یهودیهاوآمریکائیها مخصوصا صهیونیستها دینی وایدئولوژیکی است اما به ایران میگویند شما ایدئولوژیک نباش وبه فکرخودت باش پس چراخودشان اینگونه نیستند؟زیباکلام باژست روشنفکرانه فریب صهیونیستهارامیخو رد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۲ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۲
۳۳
۲۰
اسرائیل 1000 کیلومتر اونورتره به ما چکار داره؟
شاه هم اسرائیل رو به رسمیت نشناخت اما دشمنی هم ایجاد نکرد!
مگه ما داروغه جهان هستیم که به همه کار کار داریم
خود عربها برن با اسرائیل هرکاری می خواهند بکنند به ما چه ربطی داره؟
اینکه دلار 7 تومان شده 3000 تومان نتیجه بی خردیه چرا نمیفهمید؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
سلام بر خاتمی درود بر رحانی زنده باد زیباکلام
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
واقعا حماقت تا کی
آیا ما داروغه جهان هستیم یا اسرائیل و آمریکا که تا ما میخاییم پیشرفت کنیم هی تو کار ما فضولی میکنن و برای ما تعیین تکلیف میکنن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مرگ بر فتنه گر وطن فروش.
دانشجو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۲ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۲
۱۴
۲۸
این یکی دیگه رو نمیشه کنار اومد باهاش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۶ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۲
۲۸
۹
حمایت حماس از تروریستهای سوریه و تکفیری ها فراموش نشود.
امیرعلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۳ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۲
۱۵
۲۰
من کلام زیبا کلام رو قبول ندارم

ولی باز دمش گرم

رو راست چیزی که تو دلش هست رو میگه

مثل خیلی ها منافق نیست
دلداده امریکا هستند ولی از امام میگن

ولایت فقیه( به عنوان عصاره تفکر سیاسی امام) رو قبول ندارند نگران بیت امام هستند

به خاطر بغض و کینه تن به هیچ قانونی نمیدن حرف از قانون مداری میزنند

خدایان دروغند ولی دیگران رو دروغ گو خطاب میکنند

زیباکلام اینطوری نیست
رو راست خرفش رو میزنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۹ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۲
۲۴
۲۸
مرگ بر اسرائیل
علی اصغر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۳ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۲
۱۱
۱۵
در کنست (مجلس قلابی رژیم حرامزاده کودک کش سگ وحشی نجس ) نقشه ای آویخته شده که حدود مرزهای این رژیم جعلی را از نیل تا فرات نشان میدهد که کل مصز سوریه اردن فلسطین لبنان عربستان عراق تا نزدیک های تهران را در میگیرد اگر این صهیونیستهای خون آشام فرصت کنند وبه اهدافشان برسند بلاشک سازمان ملل هم مرزهای جغرافیایی انرا به رسمیت خواد شناخت و بلاشک اقای زیبا کلام هم چون سامان ملل به رسمیت شناخته او هم به رسمیت خواهد شناخت ولی من شک دارم که این را هم راست بگه نوکران صهیونیستها ملزم به نوکری هستند و به تٱیید این سازمان و اون سازمان کاری ندارند آنها نوکری خودشان را میکنند دوما این حرف این اقا هیچ جای تعجب نداره جون اربابشان قبلا صریح گفت که اصلاح طلبان سرمایه های رژیم حرامزاده کودک کش سگ وحشی نجس در ایران هستند سوما چرا این آقا در دولت های قبل این حرف را نزد , پس باید خیلی هوشیار باشیم و گول ادعاهای کسانی که دم از امام و ولی فقیه و مقام رهبری میزنند را نخوریم .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۲ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۲
۱۲
۱۴
این بنده خدا که خودش هزار بار تٱیید کرده که اصلاح طلبه مگر از اصلاح طلب ها جز این انتظار داشتی ؟
مدبر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۸ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۲
۱۰
۱۶
کجا هستند خانواده محترم امام خمینی اصلاح طلب؟؟؟؟؟؟
امام آیا با اسراییل مشکل داشت یا نه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۰ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۲
۱۵
۱۱
زنده باد صادق آب منگول
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۹ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۲
۲۱
۱۸
مرگ بر اسراییل و صد مرگ بر اسراییل و همدستانش بالاخص دشمنان داخلی که صد برابر دشمن ترند و مرموزتر
صادق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۴ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۲
۱۵
۱۶
در روایات ائمه معصومین داریم که اگر میخواهید ببینید کی حرفش درست تره ببینید دوست و دشمنش کیه ببینید با حرف و عملش دوستان خدا خوشحال میشن یا دشمننان خدا اسرائیل خوشحال میشه یا فلسطین
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۹ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۲
۳۱
۲۵
این یک واقعیت است , چه بخواهیم و چه نخواهیم اسرائیل از نظر جهانی به رسمیت شناخته شده است.