۲۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۳:۱۵

یک بازیگر چینی مهمان سازندگان پایتخت

سازندگان سری سوم سریال «پایتخت»، درصدد دعوت از یک بازیگر زن چینی هستند.
کد خبر : ۱۶۴۴۱۲
صراط:  مجموعه نوروزی «پایتخت3» به کارگردانی سیروس مقدم از 13 دی ماه امسال در شیرگاه مازندران کلید خورده است و با پایان ضبط بخش های مربوط به شمال، گروه فردا به تهران باز می گردند. طبق برنامه سه شنبه و چهارشنبه گروه استراحت خواهند کرد و سپس تصویربرداری بخش های مربوط به شمال آغاز خواهد شد.

الهام غفوری تهیه کننده سریال در گفت و گو با «بانی فیلم» گفت: «در تهران پیش تولیدی کوتاه خواهیم داشت و از پنجشنبه تصویربرداری را در لوکیشن خانه اوس موسی با بازی هدایت هاشمی پیگیری خواهیم کرد. این منزل در حوالی دارآباد قرار دارد.»

او افزود: « همچنین در تدارک انتخاب یک بازیگر زن چینی هستیم که احتمالاً با زبان فارسی هم آشنا باشد و در بخش هایی از سریال بازی او را خواهیم داشت.» به گفته او، بخش هایی از سریال در تهران در لوکیشنهای برج میلاد و فرودگاه خواهد بود. ضمن اینکه قسمت های 7 و 8 فیلمنامه نیز در حال نگارش و 6 قسمت سریال ضبط شده است.»

فیلمنامه سریال پایتخت 3 به سرپرستی محسن تنابنده نوشته می شود و بازیگران آن عبارتند از : علیرضا خمسه، محسن تنابنده، ریما رامین فر، نیکا و سارا فرقانی اصل و (بازیگران مهمان)، احمد مهرانفر، نسرین نصرتی، مهران احمدی و هومن حاجی عبداللهی هستند.

در خلاصه داستان پایتخت 3 آمده است: در شب عروسی ارسطو، حادثه‌ای روی می‌دهد که باعث می شود نقی که از چند ماه قبل بیکار است، پریشان و افسرده شود.

او با تشویق خانواده به ورزش کشتی که در جوانی به آن مشغول بوده روی می‌آورد و پا در مسابقات کشتی پیشکسوتان می‌گذارد، اما ماجرایی در خلال کشتی پیش می‌ آید که نقی و خانواده‌اش را وارد ماجراهایی تازه‌تر می‌کند.

عوامل پشت دوربین این سریال هم عبارتند از: دستیار اول کارگردان: محمد صالح غربی جوان، مدیر برنامه ریزی: علی صابری، برنامه ریز: سید جواد حسینی، مجری طرح: علیرضا نجف زاده، مدیر تولید: محمود اتحادی، صدابردار: امیر پرتوزاده، مدیر تصویربردار: امیر مرغوبی، طراح گریم: مجید اسکندری، مجری گریم: مرتضی کهزادی، عکاس : نادر فوقانی، طراح صحنه و لباس: آرزو غفوری و...