۰۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۴

تجلیل‌سرلشگرفیروزآبادی‌ازمرضیه‌حدیدچی

پیام تجلیل رئیس ستادکل نیروهای مسلح در نشست امروز زنان پیشکسوت و مبارز انقلاب اسلامی و دفاع مقدس،از مرضیه حدیدچی (دباغ) قرائت شد.
کد خبر : ۱۶۵۸۱۵
صراط: نشست زنان پیشکسوت و مبارز انقلاب اسلامی و دفاع مقدس امروز در محل سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس و انقلاب برگزار شد.

در پیام سرلشکر بسیجی دکتر سید حسن فیروزآبادی که توسط همسرش قرائت شد، آمده است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

خواهر بزرگوار سرکار خانم حدید‌چی( دباغ) از بزرگان و پیشکسوتان جهاد و نهضت امام خمینی(ره) هستند و زندگی سراسر مبارزه و جهاد با تحمل شکنجه‌ها و سختی‌های فراوان در راه مقدس اسلام ناب و از اسوه‌های ممتاز زنان انقلاب اسلامی می‌باشند که زبان و قلم امثال بنده از تجلیل شایسته‌ی ایشان درمی‌ماند، ایشان مورد تجلیل حضرت امام راحل و حضرت امام خامنه‌ای عزیز بوده و جایگاه بلندی در پیشگاه حضرت حق تعالی ان‌شاءالله خواهند داشت.

از درگاه خداوند حنان و رحیم، مقامی در دارالسلام در جوار اهل بیت(علیهم السلام) برای این بانوی ارجمند انقلاب اسلامی مسئلت داریم.

مرضیه حدید‌چی (دباغ) از زندانیان سیاسی و فعال مبارزه با حکومت ستم‌شاهی در قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ایران بود که پس از پیروزی انقلاب اسلامی مسئولیت‌های همچون فرماندهی سپاه شهرستان همدان و نمایندگی مجلس شورای اسلامی را بر عهده داشته است.

منبع: ایسنا