۰۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۹:۰۹

چهره پر سر و صدای فصل بازداشت شد؟

سعید شیرینی یک بار دیگر چهره پر سر و صدای فصل شده است. سرپرست غیر ورزشی پرسپولیس که به واسطه رفاقتش با محمد رویانیان جای بزرگان پرسپولیس را در سمت سرپرستی گرفت، بارها در رسانه‌ها جنجال به‌پا کرد؛ چه به خاطر اظهار نظرهای غیر فنی‌اش و چه بعضا خمیازه‌هایی که در دربی می‌کشید!
کد خبر : ۱۶۶۳۲۹
صراط: نکته‌ای که علاوه بر این موراد نام سعید شیرینی را بیش از گذشته مطرح کرد صحبت با بازیکنان مدنظر پرسپولیس و البته دادن چک‌های باشگاه به آنها بود؛ موردی که چندین بازیکن در برنامه ورزشی «نود» آن را مطرح کردند و حتی گفته می‌شد شیرینی برای فصل بعد از مدت‌ها پیش با سایر بازیکنان جلسه می‌گذارد.

وارد شدن به مسائل حاشیه‌ای باشگاه بارها غیرحرفه‌ای بودن او در سمت یک سرپرست را نشان داد تا اینکه نوبت به رفتن محمد رویانیان از باشگاه پرسپولیس رسید. درست پیش از بازی برگشت با فولاد خوزستان در لیگ برتر، رویانیان از سمتش استعفا کرد و بلافاصله سعید شیرینی هم عنوان کرد که شفاها از سمتش به عنوان سرپرستی استعفا کرده و بعد از بازی با فولاد به صورت کتبی استعفایش را می‌دهد و می‌رود.

شیرینی در باشگاه ماند و نرفت تا اینکه شب گذشته حکم اخراجش را امیررضا خادم از وزارت ورزش به باشگاه پرسپولیس فرستاد!

به نظر می‌رسد مشکلاتی که شیرینی برای باشگاه و البته شخص خودش به وجود آورده دردسر ساز شده است و شایعه شد که همان شب گذشته بازداشت شده است. این شایعه تاکنون تایید نشده است. ظاهرا دلیل بازداشت هم خرج کردن بی‌رویه و دادن چک‌های متنوع از حساب چند فرد خاص استخمیازهکه ظاهرا غالب آنها پاس نشده است. مشکلات مالی‌ای که پرسپولیس دارد با این مشکل جدید در هم آمیخته تا این تیم دوباره وارد مسائل حاشیه‌ای شود.

سرپرست کیست؟

امیررضا خادم در حکم اخراج شیرینی، ایوب بهتاج را به عنوان سرپرست جدید باشگاه معرفی کرده است. البته این اعلام با مخالفت باشگاه پرسپولیس روبرو شده و ظاهرا شخص پروین خواسته اعلام سرپرست جدید به عهده خود باشگاه باشد. حالا اگر وزارت ورزش با این موضوع کنار بیاید گزینه‌های زیادی نیستند. محمود خردبین یار شفیق علی پروین که سال‌ها به عنوان سرپرست این تیم فعالیت کرده یکی از گزینه‌های مد نظر است ولی به نظر می‌رسد محمد پنجعلی بیشتر از بقیه به این سمت نزدیک باشد. پیشکسوت باشگاه پرسپولیس این روزها بیش از هر زمان دیگری به باشگاه نزدیک شده و ظاهرا گزینه اصلی مدیریت باشگاه پرسپولیس هم به شمار می‌رود.

منبع: ایسنا