۲۱ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۲:۰۴
فردا همه مي آيند

برادران و خواهرانمان بدانند تنها نيستند

کد خبر : ۱۶۸۲۸
به گزارش صراط نيوز به نقل از كيهان: امسال هم مانند سال پيش، 22 بهمن حال و هواي ديگري دارد. پارسال فتنه گران خط و نشان كشيده بودند كه مي آئيم و چنين و چنان مي كنيم. يك شيرين عقلي هم از آن طرف آب استراتژي «درازگوش تروا» را مطرح كرد.
و شد آنچه كه ديديد و ديدند. تا چشم كار مي كرد امواج پرشور و حرارت مردمي بود كه در سرماي بهمن ماه آمده بودند تا يك بار ديگر از دريچه تنگ رسانه هاي بزرگ غربي، صدا و تصويرشان را به گوش و چشم دنيا برسانند و بگويند؛ «ما تا آخر ايستاده ايم.»
22 بهمن سال گذشته تجلي بيزاري و فردا روز بيداري است.
پارسال مردم از خائنان و فتنه گران اعلام بيزاري كردند و امسال بيداري دنياي اسلام را جشن خواهند گرفت.
فردا غريو «الله اكبر» در ميدان آزادي تهران طنين انداز مي شود تا برادران و خواهرانمان در ميدان «التحرير» قاهره بدانند تنها نيستند و «الله اكبر» چون رشته اي محكم و الهي، سينه هاي سوزان و مشت هاي خروشان را از دامنه البرز تا كرانه نيل به هم پيوند خواهد داد.
32 سال پيش فرعون ايران در خروش امواج سهمگين خشم مردم به هلاكت رسيد و امروز فرعون مصر در آستانه فرو رفتن در همان گرداب است و دير نخواهد بود روزي كه اين سيل تاج و تخت ديگر حاكمان زر و زور و تزوير را با خود به اعماق تاريك تاريخ ببرد.
و كيست كه نداند همه اين بركات از دم مسيحايي مردي است كه معجزه كلامش، سحر غول هاي رسانه اي غرب و شرق را در هم شكست و اهل صبر و ايمان را از بيابان وحشت به وادي ايمن رهنمون كرد.
اگر امروز ملت ها در كشورهاي عربي به جوش و خروش آمده اند، نتيجه ايستادگي و استقامت شماياني است كه هرگز در طوفان حوادث، مصائب و ابتلائات خم به ابرو نياورده و چون سرو، استوار ايستاديد و چه فراز و نشيب ها كه از سر نگذرانديد. نه روزهاي طولاني دفاع مقدس شما را خسته كرد، نه تحريم هاي اقتصادي كمرتان را خم نمود و نه در غبار غليظ فتنه، چراغ هدايت ولايت را گم كرديد.
مرحبا بر شما خوبان، پاكان و دليران از كهان و مهانتان كه براي رسيدن به اين صبح روشن پيروزي و آزادي «خون دلها خورده ايد».
وعده ما فردا در تمام شهرها و روستاهاي ايران زمين. ما حنجره مان را با غريو «الله اكبر» و طنين «مرگ بر آمريكا» و «مرگ بر اسرائيل» بيمه مي كنيم. زنهار كه ارتعاش اين شعارها را ساده انگاري. انعكاس همين فريادها پايه هاي كاخ فرعون ها را به لرزه انداخته است. گام هايتان استوار، غريوتان پرطنين و حضورتان ماندگار.
راهپيمايي 22 بهمن از طاق نصرت هاي قرآن آغاز
خواهد شد
قائم مقام شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي، گفت: مردم مسلمان ايران در سراسر كشور، حركت تاريخي خود را از زير 57 طاق نصرت قرآني كه در مسيرهاي راهپيمايي22 بهمن نصب شده، آغاز خواهند كرد.
به گزارش ايرنا، «اصغر آب خضر» روز گذشته در تشريح برنامه هاي راهپيمايي يوم الله 22 بهمن به خبرنگاران افزود: طاق نصرت هاي قرآني يكي از ويژگي هاي راهپيمايي امسال است كه براي نشان دادن پيوند ملت با ولايت و انقلاب در سايه قرآن كريم صورت مي گيرد.
وي، تجليل از شهداي علم و فناوري، شهيدان «علي محمدي» و «شهرياري» در مراسم راهپيمايي امسال را از ديگر ويژگي هاي مراسم 22 بهمن دانست و گفت: مردم با در دست گرفتن تصاوير شهداي علم و دانش، ايستادگي مردم ايران براي دستيابي به فناوري هاي نوين را به همه دنيا اثبات كرده و در پيش چشم آنان به نمايش در خواهند آورد.
آب خضر توضيح داد: راهپيمايي مردمي 22 بهمن در حالي در بيش از 850 شهر و شهرستان و بيش از چهار هزار روستا برگزار مي شود كه مردم پس از سال ها مجاهدت خستگي ناپذير، مشاهده مي كنند كه انعكاس صداي انقلاب آنها، در مناطق ديگري از دنياي اسلام به وضوح شنيده مي شود و امروز خاورميانه و دنياي اسلام به يمن حركت مداوم و ايستادگي ملت ايران بيدار شده است.
قائم مقام شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي، تقارن 22 بهمن امسال با برگزاري نمازجمعه را از ديگر ويژگي هاي جشن پيروزي انقلاب اسلامي عنوان كرد و گفت: راهپيمايي هاي يوم الله 22 بهمن در اغلب شهرها به مصلي هاي نمازجمعه ختم مي شود و در تهران نيز پس از سخنراني رئيس جمهور در ميدان آزادي، يعني نيم ساعت قبل از اذان ظهر، مراسم به پايان رسيده و حجت الاسلام والمسلمين «كاظم صديقي» خطبه هاي نمازجمعه تهران را آغاز خواهد كرد.
قائم مقام شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي گفت: با توجه به نقش محوري مساجد در پيروزي انقلاب اسلامي، راهپيمايي تهران از ساعت 9 صبح از 10 مسجد محوري به سمت ميدان آزادي برگزار خواهد شد.
وي از حضور 200 خبرنگار و ميهمان خارجي از كشورهاي مختلف براي پوشش خبري مراسم 22 بهمن خبر داد و گفت: در ميان اين خبرنگاران گروهي از كاروان كشتي مرمره (آزادي) كه به دليل شكست حصر غزه مورد حمله رژيم سفاك صهيونيستي قرار گرفتند، وجود دارد.
آب خضر، درباره برنامه هاي راهپيمايي روز جمعه گفت: سقوط آزاد چتربازان نيروهاي مسلح، انجام عمليات نمايش هوايي، اجراي سرود 22 هزار نفري دانش آموزان، گلباران مسيرهاي راهپيمايي توسط بالگردها، حمل طولاني ترين پرچم جمهوري اسلامي از ميدان امام حسين(ع) تا ميدان آزادي و قرائت قطعنامه سراسري از برنامه هاي يوم الله 22 بهمن است.
شركت كنندگان در راهپيمايي 22 بهمن بيمه هستند
ستاد مركزي دهه فجر انقلاب اسلامي اعلام كرد: شركت كنندگان در راهپيمايي يوم الله 22 بهمن، بيمه هستند.
به گزارش ايرنا افراد شركت كننده در راهپيمايي 22 بهمن كه از مسيرهاي 10 گانه براي پيوستن به خيل عظيم جمعيت عبور مي كنند از سوي بيمه مركزي ايران، بيمه هستند.
راهپيمايي يوم الله 22 بهمن، روز جمعه از ساعت 9 صبح در مسيرهاي تعيين شده در تهران و كل كشور، برگزار مي شود.
دعوت نهادها، گروهها و سازمانهاي مختلف از مردم براي حضور يكپارچه و پرشكوه در راهپيمايي 22 بهمن
نهادها، احزاب، گروهها و سازمانهاي مختلف با صدور بيانيه هاي جداگانه از مردم انقلابي كشورمان خواستند با حضور گسترده و پرشور خود در راهپيمايي 22 بهمن 89 ضمن تجديد بيعت با آرمانهاي بلند امام راحل(ره) و مقام معظم رهبري، حمايت خود را از ملتهاي ستم ديده تونس و مصر اعلام نموده و بار ديگر توطئه هاي دشمنان را براي تفرقه افكني ميان مسلمانان خنثي كنند.
اسامي برخي از اين نهادها و گروهها به شرح زير است: جامعه روحانيت مبارز، سپاه پاسداران انقلاب اسلامي، اتحاديه انجمهاي اسلامي دانش آموزان، مجمع جهاني تقريب مذاهب اسلامي، جامعه زينب، سازمان اوقاف و امور خيريه، شوراي هماهنگي نيروهاي انقلاب اسلامي، ستاد اجرائي فرمان حضرت امام، تشكلهاي جانبازان و ايثارگران، جمعيت رهپويان انقلاب اسلامي، جهاد دانشگاهي، جامعه اسلامي دانشگاهيان ايران، ستاد كل نيروهاي مسلح، سازمان بسيج دانش آموزي و فرهنگيان، جمعيت جوانان انقلاب اسلامي، حزب موتلفه اسلامي، بنيادشهيد و امور ايثارگران، انجمن اسلامي پزشكان ايران، شوراي عالي استانها، بسيج صدا و سيما و ستاد مبارزه با موادمخدر.
برچسب ها: 22 بهمن فتنه گران
نظرات بینندگان
مجتبي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۸ - ۲۱ بهمن ۱۳۸۹
۰
۰
فردا ٤٠ مليون سرباز انقلاب خواهند آمد
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز