۱۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۹

فرجی دانا دوباره به مجلس می رود

کد خبر : ۱۶۸۷۶۳
صراط: عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس تمام مراحل تذکر، دلسوزی و امر به معروف را نسبت به وزیر علوم طی کرد ولی ترتیب اثری داده نشد بنابراین مجلس مجبور است از اهرم‌های دیگری که در اختیار دارد، استفاده کند.

زهره طبیب‌زاده عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزیر علوم برای پاسخ به پاره‌ای از سؤالات نمایندگان مجلس سه‌شنبه 20 اسفندماه به کمیسیون آموزش می‌رود، گفت: وزیر علوم در گذشته نیز دیدگاه‌های تند و افراطی داشته است و بیشتر رؤسای دانشگاه‌ که به تازگی منصوب شدند هم جزو اصلاح‌طلبان تندرو یا فعالان حزب منحله مشارکت بودند.

او گفت: انتظار این بود که وزیر علوم پس از دریافت کارت زرد از نمایندگان در رابطه با رفتارهای تندرو و برخوردهای نسنجیده پیام مجلس را دریافت کرده و این رفتارها را ادامه ندهد ولی وزیر علوم همچنان روند گذشته را در دستور کار دارد. البته در حال حاضر نیز سؤال از وزیر علوم در رابطه با بازگشت دانشجویان ستاره‌دار در دستور کار صحن علنی مجلس است و بعد از تعطیلات نوروز انجام می‌شود ولی متأسفیم که هر چه فرصت داده می‌شود تا وزیر رفتارهای تندروی خود را اصلاح کند این کار انجام نمی‌گیرد و ما نیز باید به وظیفه خود عمل کنیم.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: اگر این روند ادامه داده شود مجبوریم در رابطه با انتصابات نیز سؤال در صحن علنی را مطرح کنیم و اگر یک وزیر 3 کارت زرد در صحن علنی مجلس دریافت کند باید مسیر استیضاح طی شود.
منبع: فارس
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز