۱۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۰
آیت الله مکارم: دیداری با وزیر علوم نداشتم/ وزارت علوم: داشتیم!

توجیه وزارت علوم برای تکذیب سخن یک مرجع تقلید چیست؟

معلوم نیست جایگاه تکذیب صریح آیت الله مکارم شیرازی در تکذیب وزارت علوم چیست و این وزارتخانه چگونه آن را توجیه خواهد کرد؟
کد خبر : ۱۶۸۹۷۳
"گروه سیاسی صراط" - در حالی که روز گذشته آیت الله مکارم شیرازی دیدار با وزیر علوم را تکذیب کرده است، ضیا هاشمی معاون فرجی دانا مدعی دیدار وزیر علوم با این مرجع تقلید شده است.

به گزارش گروه سیاسی صراط، معاون فرجی دانا در مصاحبه ای با تدبیر (!) و حساب شده ابتدا گفته است که "دیدار با برخی علما در دستور کار نبوده"، سپس به آشنایی وزیر علوم با آیت الله آملی لارجانی که موضوعی بی ربط به ماجراست اشاره کرده؛ پس از آن سابقه دوستی فرجی دانا با پسر آیت الله مکارم شیرازی را به میان کشده و در نهایت ادعای دیدار با این مرجع تقلید را در حاشیه مراسم ترحیم مرحوم آیت الله کرمانی مطرح کرده است.

این ادعا در حالی مطرح می شود که آیت الله مکارم تکذیب دیدار وزیر علوم با او گفته است: ملاقات با وزیر به معنای تایید عزل و نصب‌‌ها بود و به همین دلیل ‏در پیشگاه خداوند مسئول می‌بودم پس دیدار را نپذیرفتم. هر چند دولت اقدامات خوبی ‏انجام می‌دهد و ما به دلیل آن از دولت تشکر می‌کنیم ولی خطاهایی هم هست که از نظر شرعی ‏لازم است تذکر بدهیم.

این مرجع تقلید حتی تاکید کرده بود که "من این دیدار را جداً تکذیب می‌کنم؛ افرادی واسطه شده بودند ولی من گفتم آمادگی دیدار ‏با وزیر علوم را ندارم.‏"

با این وجود معلوم نیست جایگاه تکذیب صریح آیت الله مکارم شیرازی در این صحبت ها چیست و وزارت علوم چگونه آن را توجیه خواهد کرد؟
نظرات بینندگان
عزب اوغلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۴ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۲
۳۶
۲۰
بابا این مجلس به چه کسانی رٱی داده
سرباز ولایت2
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۹ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۲
۲۵
۱۸
زیور آوای باران : اواااا
دولت راستگویان ! و دروغ
چه حرفها می زنید