۱۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۳

تکذیب حق ماموریت 12میلیارد تومانی

رئیس سابق جهاد کشاورزی فارس گفت: اختلاس را تکذیب می کنم و رقم 12میلیارد تومان نیز مربوط به بیش از 2هزار کارمند جهاد کشاورزی استان فارس است.
کد خبر : ۱۶۸۹۸۱
مهرداد خرد رئیس سابق جهاد کشاورزی فارس در حاشیه مراسم تودیع و معارفه رئیس جهاد کشاورزی فارس در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر دلیل بروز اختلاس 12میلیاردی طی مدت مشخص تأکید کرد: به هیچ عنوان چنین حرفی را قبول ندارم و تمام افرادی را که اینگونه درمورد من قضاوت می کنند را به خدا واگذار کرده ام.

وی ادامه داد: در مرحله اول طبق گفته رسانه ها این رقم به وسیله مدیران دریافت و پرداخت شده که در این خصوص من رئیس سازمان بودم و مدیران باید پاسخ دهند اما آنچه که مشخص است خدمت بیش از دو هزار کارمند جهار کشاورزی با اینگونه شایعات زیر سوال رفته و به هیچ عنوان کار درستی نیست.

رئیس سابق جهاد کشاورزی فارس در پاسخ به سوال دیگری درخصوص مالکیت اتوبوس های خصوصی شیراز نیز گفت: در طول دوران زندگی خود حتی یک دستگاه مینی بوس هم شراکتی نداشتم چه رسد به اینکه اتوبوس های خصوصی شیراز در مالکیت من باشد.

خرد تصریح کرد: این ارقام اعلام شده مربوط به حقوق، مزایا، حق مأموریت و .. بیش از دو هزار کارمند است که طی سالیان پرداخت شده اما متاسفانه برخی رسانه ها این رقم را اختلاس 3مدیر عنوان کردند.

وی تأکید کرد: طی مدت مدیریت من در جهاد کشاورزی فارس خدمات زیادی انجام شده و این گونه شایعات ربطی به من ندارد البته بدلیل جابجایی اعتبارات جاری و اعتبارات بخش های دیگر مشکلاتی ایجاد شده که قوه قضائیه مشغول به رسیدگی آن است.
منبع: مهر
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز